Lunafashionhouse Omdömen 

116
•
TrustScore 1 av 5

1,2

Även om vi inte verifierar specifika påståenden eftersom omdömeslämnarnas åsikter är deras egna, kan vi märka omdömen med en ”verifierat”‑etikett ifall vi kan bekräfta att en företagsinteraktion har ägt rum. Läs mer

För att skydda plattformens integritet granskas både verifierade och overifierade omdömen av vår automatiserade programvara som är tillgänglig dygnet runt. Tekniken är utformad för att identifiera och ta bort innehåll som bryter mot våra riktlinjer, inklusive omdömen som inte är baserade på en äkta upplevelse. Vi är medvetna om att vi inte kan lägga märke till allt. Det går att flagga sådant som du tror att vi kan ha missat. Läs mer

Det här tycker kunderna

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Ordered a dress for my 18 birthday and stated 1/2 days delivery, took 3 weeks, received it after my party, emailed the company to return and ignoring my emails. Very poor customer service and a total... Se mer

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Extremely poor quality items, don’t match description at all, took 13 days to arrive, shipping from china although trading via .co.uk domain, initially offering 20% refund and to keep the item, if you... Se mer

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Absolute scam.. do not buy from this website. The dresses are poor quality, poor sizing and just overall disappointing. They don't look like any of the photos. Refunds are almost impossible with littl... Se mer

Betygsatt 2 av 5 stjärnor

I ordered a jacket from Luna Fashion House. A jacket was delivered after 15 days from China. It is the wrong style, colour, size and creased. I was very disappointed and contacted the company about r... Se mer

Företaget har svarat


Kontaktuppgifter

1,2

Mycket dålig

TrustScore 1 av 5

116 omdömen

5 stjärnor
4 stjärnor
3 stjärnor
2 stjärnor
1 stjärna

Ingen aktuell inbjudningshistorik

Det här företaget har inte bjudit in sina kunder på länge. Omdömen kanske inte är representativa

Har besvarat 85 % av sina negativa omdömen

Svarar vanligtvis inom 2 veckor

Så använder företaget Trustpilot

Se hur deras omdömen och betyg hämtas, betygsätts och modereras.

1,2

Alla omdömen

(116)

116 omdömen under de senaste 12 månaderna

Skriv ett omdöme
Företag på Trustpilot får inte erbjuda incitament eller betala för att dölja omdömen. Omdömen är enskilda användares åsikter och inte Trustpilots åsikter. Läs mer

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Item is absolutely not as described

Item is absolutely not as described! Took weeks to come. Still waiting for them to reply to my email requesting a refund.
Wish I could give zero star

15 maj 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Lunafashionhouse

Svar från Lunafashionhouse

Hi Anni,

Thank you for taking the time to share your feedback. We are genuinely sorry to hear that your recent experience with Luna Fashion House did not meet your expectations, and we understand your frustration regarding the fit and the return process.

We want to assure you that customer satisfaction is a priority for us, and we take all feedback seriously in order to improve our service. Now that your return has been sent back, our team will process your refund as soon as the items are received and inspected, in line with our 30-day return policy.

To ensure your case is handled promptly and personally, please contact our support team directly at support@lunafashionhouse.co.uk with your order number and tracking details. They will follow up with you and make sure your refund is progressed without delay.

We appreciate your patience and the opportunity to make this right.

Kind regards,
Luna Fashion House

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Be careful using Luna Fashion, especially if you want to return items

I don't really write reviews. However I'm making the exception here. If you read this review, please do not use this company to purchase clothing. I ordered two dresses - one dress was nothing like the photo or quality on their website, and the other dress was too small. I was offered 30% refund and to keep the dresses. Why would I agree to this when 30% is less than the cost of one dress! I did make an offer of resolution which I thought was reasonable and at a financial cost to me. This was not accepted. I was then provided a return address to send the items back which I have today. It cost me £35.70 to return by DDP and I had to provide tracking nos, photos of what I'm returning and all other information.

Luna Fashion really know what they are doing to make money and proift of their customers. They should be ashamed of themselves.

Now I've returned the items, I will expect my refund to be progressed asap as I've kept to my side of the bargain.

15 maj 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Lunafashionhouse

Svar från Lunafashionhouse

Hi Mrs Olushola,

Thank you for taking the time to share your feedback. We are genuinely sorry to hear that your recent experience with Luna Fashion House did not meet your expectations, and we understand your frustration regarding the fit and the return process.

We want to assure you that customer satisfaction is a priority for us, and we take all feedback seriously in order to improve our service. Now that your return has been sent back, our team will process your refund as soon as the items are received and inspected, in line with our 30-day return policy.

To ensure your case is handled promptly and personally, please contact our support team directly at support@lunafashionhouse.co.uk with your order number and tracking details. They will follow up with you and make sure your refund is progressed without delay.

We appreciate your patience and the opportunity to make this right.

Kind regards,
Luna Fashion House

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

I had a very disappointing experience…

I had a very disappointing experience with Luna Fashion.

I purchased a coat, but when it arrived it was far too small. I contacted customer service to request a full refund and instructions on how to return the item.

Instead of providing return details, they repeatedly tried to offer me partial refunds — first 20%, then 30%, and finally 40% — if I kept the coat. I refused each offer because I simply wanted to return the item and receive the full refund I was entitled to.

To date, Luna Fashion has still not provided return instructions or issued a full refund.

In my experience, this company has been extremely unprofessional and dishonest in the way they handle customer service and returns. I would strongly advise others to think carefully before purchasing from them. This has been one of the worst online shopping experiences I have ever had.

7 maj 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Lunafashionhouse

Svar från Lunafashionhouse

Hi Sandra,

We're truly sorry for the experience you've had and this is not the standard we hold ourselves to.

You are entitled to a full refund, and we apologise that this wasn't handled correctly from the start. Please contact us at support@lunafashionhouse.co.uk with your order number and we'll arrange your return and full refund immediately.

Kind regards,
Luna Fashion House

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Yet another company based in China

Yet another company based in China. Takes weeks to arrive the if you want to return the goods you have to return to some resolute warehouse in China.
Absolute rip of

5 maj 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Lunafashionhouse

Svar från Lunafashionhouse

Hi Ellie,

Thank you for your feedback and we're sorry your experience wasn't what you expected.

Like many online fashion brands, some of our items are shipped from international warehouses, which can affect delivery times. We're working to make this clearer upfront.

For returns, we offer a partial refund solution so you won't need to ship items back at your own cost. Please contact us at support@lunafashionhouse.co.uk with your order number and we'll sort this out for you.

Kind regards,
Luna Fashion House

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

I ordered a trouser suit from here I…

I ordered a trouser suit from here I was very careful and used the size guide to order the correct size for me. When it arrived it was half the size measurements they advertised. They refused to give me a full refund I could have sent this back and covered the post to china and customs charges or accept a 50% refund Don’t order from here bad customer services and incorrect sizes advertised

18 april 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Lunafashionhouse

Svar från Lunafashionhouse

Hi Olly,

We're really sorry to hear this and if the item didn't match the measurements advertised, that's absolutely not acceptable and we understand your frustration completely.

In this situation, a full refund should have been offered without question. Please contact us at support@lunafashionhouse.co.uk with your order number and we'll make sure this is resolved properly for you.

We're also reviewing our size guide to make sure this doesn't happen to other customers.

Kind regards,
Luna Fashion House

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Very disappointed

Very disappointed! Think twice before you buy anything from this company.

Terrible experience arrived 3 weeks later.
Size to small.
Quality just terrible choking.
I am trying to sent it back and get my refund.
The return address it is to China and Cost more than the parcel.
That means I lost my money.

13 mars 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Lunafashionhouse

Svar från Lunafashionhouse

Hi Luzineide,

We're sorry for the late reply and for the experience you had. We're glad we were able to reach a resolution with you directly.

We take all feedback seriously and are continuously working to improve our delivery times, sizing accuracy and return process.

Thank you for giving us the opportunity to make it right.

Kind regards,
Luna Fashion House

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

I have had a very bad experience with…

I have had a very bad experience with an order.The outfit looked completely different to what I have received ( order was delivered late -over 2 weeks after placed the delivery)Communication is very poor ,it took a week fir e-mails going back and forward and my case is still not resolved.I have been asked to keep the items and would receive 30% immediate refund.I have refused it as I will not be able lot use the outfit so I have been told I need to send it back to China!!!!

27 mars 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Lunafashionhouse

Svar från Lunafashionhouse

Hi Kinga,

We're sorry for the late reply and for the experience you had and we completely understand your frustration.

We're sorry the item didn't match what was advertised and that our communication fell short. We know how important it is to resolve these situations quickly and clearly, and we didn't do that here.

We can see your case is still open and we'd like to find a proper solution for you. Please contact us directly at support@lunafashionhouse.co.uk so we can resolve this without any further delays.

Kind regards,
Luna Fashion House

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

I saw just what I wanted

I saw just what I wanted, so I ordered a jacket a warm thick cozy jacket in XL, but was a joke not thick in fact when hung up to the light you could see through it, also would fit a child, I am trying to get a refund as they don't want it back, I wonder why. A total rip off
Never again will I use this fashion house

7 mars 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Lunafashionhouse

Svar från Lunafashionhouse

Hi Mrs A Nugent,

We're sorry for the experience you had and this is not the quality we want to deliver to our customers.

We're pleased to confirm that a full refund has been issued and the matter has been fully resolved. We appreciate your patience and hope to have the chance to restore your trust in the future.

Kind regards,
Luna Fashion House

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

I ordered a wool blend swing coat with…

I ordered a wool blend swing coat with a large collar. It arrived after 10 days. An absolute joke. Its light weight polyester with a massive hood and plastic while buttons. I am so disappointed. Complete rip off. I'll try and get my money back. Do not use this company.. I paid £54 for a complete rag.. never again.

22 mars 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Lunafashionhouse

Svar från Lunafashionhouse

Hi Finola,
Thank you for your feedback. We’re really sorry to hear that the coat you received did not match your expectations in terms of material and design.

This is not the standard we aim to deliver, and we understand how disappointing this must be, especially after waiting for your order. We take your comments seriously and will review both the product quality and how it is presented on our website to avoid any confusion.

We would like to make this right for you. Please contact us at support@lunafashionhouse.co.uk with your order number so we can offer you a suitable solution.
Thank you again for your feedback.
Kind regards,
Luna Fashion House

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

I ordered a long cardigan from this…

I ordered a long cardigan from this company, nothing like the image on the website, and where are the pockets? I feel like I have been wrongly sold to. I suggest being careful of this company, and I will never use it again.

19 mars 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Lunafashionhouse

Svar från Lunafashionhouse

Hi Chloe,

Thank you for your feedback. We’re really sorry to hear that the cardigan you received did not match your expectations, especially regarding the design and the missing pockets.

This is not the standard we aim to deliver, and we understand how frustrating this must be when the product differs from what you saw on our website. We take your comments seriously and will review both the product details and how it is presented to avoid any confusion.

We would like to make this right for you. Please contact us at support@lunafashionhouse.co.uk with your order number so we can offer you a suitable solution, such as a partial refund, replacement, or full refund.

Thank you again for your feedback.

Kind regards,
Luna Fashion House

Betygsatt 2 av 5 stjärnor

DISAPPOINTED

I bought a long, fluffy cardigan. It doesn't match the photo on the website at all. On the model, it looks ankle-length, but in reality, it's just above the knee. I'm completely disappointed with the purchase. It was a waste of time and money.

14 mars 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Lunafashionhouse

Svar från Lunafashionhouse

Hi Olya,

Thank you for your feedback. We’re really sorry to hear that the cardigan you received did not match your expectations, especially regarding the design and the missing pockets.

This is not the standard we aim to deliver, and we understand how frustrating this must be when the product differs from what you saw on our website. We take your comments seriously and will review both the product details and how it is presented to avoid any confusion.

We would like to make this right for you. Please contact us at support@lunafashionhouse with your order number so we can offer you a suitable solution, such as a partial refund, replacement, or full refund.

Thank you again for your feedback.

Kind regards,
Luna Fashion House

Betygsatt 2 av 5 stjärnor

Be careful when ordering from this company

I ordered a jacket from Luna Fashion House. A jacket was delivered after 15 days from China. It is the wrong style, colour, size and creased. I was very disappointed and contacted the company about return of goods and a refund via email, but it took a while to get a response. Their phone number is not recognised, so please be careful with this company
When I finally got an email reply from the company they asked me to post the jacket back to China on my cost. I involved my credit card company and the dispute was solved quite quickly. I received a refund and did not have to return the jacket.

6 februari 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Lunafashionhouse

Svar från Lunafashionhouse

Hi AO,
Thank you for your feedback. We’re really sorry to hear about your experience and that the jacket you received was not as expected in terms of style, colour, size, and condition.

This is not the standard we aim to deliver, and we understand how frustrating this must have been, especially with the delays in communication and the return process. We take your comments seriously and will review both our customer support response times and return policy clarity to avoid situations like this.

We’re glad to hear that the issue has been resolved and that you received your refund. If there is anything further we can assist you with, please feel free to contact us at support@lunafashionhouse.co.uk.

Thank you again for your feedback.

Kind regards,
Luna Fashion House

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Perfect

I bought clothing for my wife for Christmas, and she really loved it. The quality was great, the fit was perfect, and it made a great gift. I would definitely recommend it to others.

20 december 2025
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Loved the quality of the dress

Loved the quality of the dress. Fabric feels soft and structured. Ordering was straightforward and customer service answered my sizing question quickly.

22 december 2025
Omdöme utan inbjudan

Detta är Trustpilot

Vem som helst får skriva ett omdöme på Trustpilot. Den som skriver ett omdöme äger sitt omdöme och detta innebär att personen i fråga kan redigera eller ta bort sitt omdöme när som helst. Omdömen finns kvar på Trustpilot sålänge omdömeslämnarens konto är aktivt.

Vi skyddar vår plattform med hjälp av dedikerade medarbetare och smart teknologi. Läs mer om hur vi bekämpar falska omdömen.

Läs mer om omdömesprocessen på Trustpilot.

Här är 8 tips på hur man kan skriva omdömen på bästa sätt.

Verifieringen hjälper till att säkerställa att det är riktiga människor som skriver omdömena som du läser på Trustpilot.

Att erbjuda belöningar för omdömen eller att bara be en viss grupp personer att skriva ett omdöme kan påverka företagets TrustScore. Detta strider mot våra riktlinjer.

Läs mer