Vad letar du efter?
Hjälp miljontals att välja rätt
Hjälp miljontals att välja rätt
Dela din upplevelse på Trustpilot, där omdömen gör skillnad.
Det är vi som är Trustpilot
Det är vi som är Trustpilot
Vår omdömesplattform för är öppen för alla. Vårt mål är att symbolisera förtroende världen över – genom att göra det möjligt för konsumenter att handla tryggt och hjälpa företag att förbättra sin verksamhet.
Senaste omdömen

Stefanie Löwenstein
⭐☆☆☆☆ Min erfarenhet av Capio Spine Center Stockholm är utan tvekan den sämsta vårdupplevelse jag haft under hela mitt liv. Jag sökte hjälp för ett allvarligt neurologiskt problem med nervsmärta, känselbortfall och muskelsvaghet. Det jag möttes av var en läkare som inte ens bemödade sig att hälsa eller presentera sig. Jag hade med mig både röntgenbilder och utlåtande från en internationellt erkänd specialist som gjort en second opinion. Läkaren vägrade att ta del av materialet. Att kategoriskt avfärda relevant medicinsk information utan att ens titta på den är för mig fullständigt obegripligt. Än mer oroande är att den operationsplan som presenterades senare visade sig vara felaktig. När jag till slut opererades hos en av Europas mest erfarna neurokirurger identifierades andra nivåer som orsaken till mina problem. Jag fick dessutom rekommendationen att genomgå en operationsteknik som riskerade att leda till ytterligare kirurgi längre fram. Men de medicinska frågetecknen bleknar nästan i jämförelse med bemötandet. När jag ringde kliniken för att ställa helt rimliga frågor kring planering och undersökningar blev jag illa behandlad av personal. Vid ett tillfälle avslutades samtalet genom att luren lades på. Kort därefter upptäckte jag att journalen innehöll negativa omdömen om mig som patient. Det upplevdes som ett försök att flytta fokus från klinikens eget agerande till att göra mig till problemet. Trots att ärendet senare ledde till en intern utredning ligger anteckningarna fortfarande kvar. Mina klagomål ledde inte till någon meningsfull uppföljning. Ingen tog ansvar. Ingen återkopplade. Ingen bad om ursäkt. Det som till slut räddade situationen var att jag sökte vård utomlands på egen bekostnad. Där konstaterades felbedömningarna, rätt nivåer opererades och mina neurologiska symtom förbättrades omedelbart efter operationen. När man överväger rygg- eller nackkirurgi lämnar man bokstavligen sin framtid i vårdens händer. Efter mina erfarenheter har jag inget som helst förtroende kvar för Capio Spine Center Stockholm. Om detta är den vård och det bemötande kliniken erbjuder sina patienter finns det betydligt tryggare alternativ att välja.

Susanne Wallinder
Jag beställde receptbelagda läkemedel den 17 juni, och där hade jag råkat klicka i ett läkemedel som jag inte kunde beställa nu för det var för snabbt inpå förra uttaget. Skrev direkt till Apotea att de kunde ta bort medicinen, men inget svar och inget hände. De skickade inte de receptbelagda läkemedel som jag hade beställt. Jag har mycket olika mediciner och behöver verkligen dem. Jag har nu skrivit till Apotea 2 gånger till, men jag får inget svar, och de har fortfarande inte skickat mina beställda läkemedel. Så här lång tid ska det ju inte behöva ta då man är behov av sina mediciner. De har krånglat tidigare med läkemedel, men när man beställer annat från butiken så skickas ordern direkt. De borde ha kunnat skicka mina varor förra torsdagen eller i dag, men det har de inte gjort. Jag skrev i senaste meddelandet att de kunde makulera min order så jag kan hämta ut mina läkemedel på mitt apotek närmast mig. Nu är de beställda läkemedlen spärrade för att kunnas tas ut, då Apotea strular så här. Det blir aldrig mer en beställning med läkemedel från Apotea!!!!

Hera Transport
⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ Vi är otroligt nöjda med Finansia! Från första kontakten har allt fungerat snabbt, smidigt och professionellt. För oss är Finansia utan tvekan den snabbaste aktören vi har arbetat med. Servicen är alltid på högsta nivå, kommunikationen är tydlig och man känner sig verkligen trygg som kund. Det som uppskattas mest är att de är pålitliga, lösningsorienterade och genuint måna om sina kunder. Vi har alltid fått snabb återkoppling och ett professionellt bemötande. Man känner att de vill bygga långsiktiga relationer och hjälpa sina kunder att växa. Vi kan varmt rekommendera Finansia till alla företag och privatpersoner som söker en seriös, snabb och pålitlig finanspartner. Ett företag man verkligen kan lita på och utvecklas tillsammans med. Stort tack till hela teamet – vi ser fram emot ett långt och framgångsrikt samarbete! 👏⭐⭐⭐⭐⭐ Mvh Xhoda Hera Transport

Alexander Alexander
Jag kom i tid till min bokade läkartid, men efter att ha väntat i cirka 20 minuter gick jag till receptionen och påpekade att jag fortfarande inte hade blivit kallad. Under tiden hade läkaren redan kommit ut flera gånger och kallat in andra patienter. Receptionisten fick då påminna läkaren om att jag hade väntat i över 20 minuter. Trots det fick jag vänta ytterligare ungefär 10 minuter, även om läkaren inte verkade vara upptagen. Till slut bad jag receptionen att annullera betalningen och lämnade mottagningen. Det här upplevde jag som mycket oprofessionellt och respektlöst mot min tid som patient. Jag är väldigt besviken på bemötandet och kan tyvärr inte rekommendera denna mottagning.

Viktor Kvant
Jag letade efter en digital lösning där jag lätt kan välja däck och fälg som passar min bil. Däckline uppfyller verkligen det, och har dessutom bättre priser än andra på min hemort (Malmö). Personalen är supertrevliga och fixar allt snabbt och lätt. Jag kör gärna några extra mil för det. Ett extra plus när man lagrar sitt andra däckpar är att det ingår en tjänst där däckytan scannas för att se slitage och optimera rotering av däcken för jämn slitning. Det gällar att ligga i framkant både med nya lösningar och gammal vanlig hederlig kundkontakt och service. Däckline levererar på allt detta.

saman kassem
Jag blev uppringd av en säljare vid namn Erik. Samtalet var mycket trevligt och professionellt, utan någon som helst stress eller press. Vi gick lugnt och tydligt igenom allt, och Erik besvarade mina frågor på ett bra sätt. Det som presenterades lät bra, och jag valde därför att signera avtalet. Precis som Erik utlovade blev det dessutom billigare för mig. Jag vill därför rikta ett stort tack till Erik för den utmärkta servicen. Jag är mycket nöjd med både bemötandet och hjälpen jag fick, och kan varmt rekommendera honom.

William Kübek
Kan tyvärr inte rekommendera. Även om köp processen och beställningen gick smidigt till så är företaget under all kritik. En av mina skivor kom skadade och har inte fått något bemötande från Vinylpladen hur jag ska lösa problemet. Inget svar på kundtjänst eller mail. Att betala 400kr för en skiva som inte går att spela och inte få någon hjälp att lösa det. Vilket gör att jag kan inte rekommendera att beställa från detta företaget. Välj ett företag som hjälper dig genom hela processen, inte bara att sälja.

Danny master
Värsta restaurang och orimligt dyrt i Sandhamn. Dålig service och dålig bemötande. vi väntade drygt en timme innan vi fick vår mat medan andra gäster som kom efter oss fick sina mat snabbare. Dem får betalt får matsåsen separat vilket ska följa med maten som alla andra restauranger. Jag ficka betala 65 kr för liten sås som var bredvid maten. Dem får även betalt för extra is om man vill ha för sin dryck. Välj aldrig denna restaurang för annars slösar du din tid och pengar.

vince cool
Sorry att man bara gav 1️⃣ stjärna bara😂😂. Blev nyligen uppringd av de men utan att de nämnde att de kom från ”svenska kyrkan” eller något. De kunde ju börjat med något i stil med ”hej vi ringer från den svenska kyrkan i malmö” eller något. Istället började de bara ”ja asså vi kan ju inte göra göra något åt det här problemet ” innan man ens hunnit säga ”aa hallå?” Bara ett litet tips till er för man vill ju veta vart ni ringer ifrån och vad det handlar om xD

Kristina Apelgren
Efter användning av LymfFlow i ca 6 veckor, blev sugförmågan mycket sämre. Då jag hör av mig till företaget ber de mig att filma då jag använder den och efter det ska de höra av sig. Det tog ca en vecka till jag fick svaret, att Teamet inte kan se något fel på sugförmågan. Jag kommer nu skicka en ny film och om inte heller denna film visar den dåliga effekten kommer jag kräva att få en ny eller få mina pengar tillbaka.

J Eldergarm
Tecknade Mobilt bredband obegränsat. Men det visar sig att det är begränsat med surf. Så mitt i månaden så är det nu avstängt, ringer kundtjänst och det finns inget som dom kan göra. Så då är man utan bredband resten av månaden. Hos tidigare leverantörer kunde man utöka sitt surfande till en kostnad, men icket hos Bredband2. Dom erbjöd ingen lösning på problemet.

Emil Isaksson
Valde ombudsleverans. Har bildbevis etc. De skickar med hemleverans som levererar när jag inte är tillgänglig (måste öppna porten via porttelefon). De ber om ursäkt och avbryter leveransen. Jag får sedan redan på att de kommer att återbetala mig för varan inom 14 dagar efter att varan kommit tillbaka till deras lager???

Liv Solange Hellstrand
Till och med NOLL stjärnor vore alldeles för mycket. Vilket dåligt skräp företag. Om du tänker köpa abonnemang så tänk flera gånger till så du INTE tecknar ett abonnemang, det är bara på nåder som du kan ta bort abonnemanget. Och uppsägningstiden kan vara upp till ett år!! GLÖM skiten och gör något roligt istället!


































































































