Hitta ett företag du kan lita på

Upptäck, läs och skriv omdömen

Vad letar du efter?

Vill du öka tillväxten för ditt företag?

Stärk ditt rykte med omdömen på Trustpilot.

Kom igång

Hjälp miljontals att välja rätt

Hjälp miljontals att välja rätt

Dela din upplevelse på Trustpilot, där omdömen gör skillnad.

authenticationBanner/auth_banner_1-1.jpg
authenticationBanner/auth_banner_1-1.jpg
authenticationBanner/auth_banner_2-1.jpg
authenticationBanner/auth_banner_2-1.jpg
authenticationBanner/auth_banner_3-1.jpg
authenticationBanner/auth_banner_3-1.jpg

Det är vi som är Trustpilot

Det är vi som är Trustpilot

Vår omdömesplattform för är öppen för alla. Vårt mål är att symbolisera förtroende världen över – genom att göra det möjligt för konsumenter att handla tryggt och hjälpa företag att förbättra sin verksamhet.

Vår nya förtroenderapport är här!

Ta reda på vad vi har gjort för att skydda dig och främja förtroende på vår plattform.

Kika här
Förtroenderapport – bild

Senaste omdömen

Stefanie Löwenstein

Stefanie Löwenstein

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

⭐☆☆☆☆ Min erfarenhet av Capio Spine Center Stockholm är utan tvekan den sämsta vårdupplevelse jag haft under hela mitt liv. Jag sökte hjälp för ett allvarligt neurologiskt problem med nervsmärta, känselbortfall och muskelsvaghet. Det jag möttes av var en läkare som inte ens bemödade sig att hälsa eller presentera sig. Jag hade med mig både röntgenbilder och utlåtande från en internationellt erkänd specialist som gjort en second opinion. Läkaren vägrade att ta del av materialet. Att kategoriskt avfärda relevant medicinsk information utan att ens titta på den är för mig fullständigt obegripligt. Än mer oroande är att den operationsplan som presenterades senare visade sig vara felaktig. När jag till slut opererades hos en av Europas mest erfarna neurokirurger identifierades andra nivåer som orsaken till mina problem. Jag fick dessutom rekommendationen att genomgå en operationsteknik som riskerade att leda till ytterligare kirurgi längre fram. Men de medicinska frågetecknen bleknar nästan i jämförelse med bemötandet. När jag ringde kliniken för att ställa helt rimliga frågor kring planering och undersökningar blev jag illa behandlad av personal. Vid ett tillfälle avslutades samtalet genom att luren lades på. Kort därefter upptäckte jag att journalen innehöll negativa omdömen om mig som patient. Det upplevdes som ett försök att flytta fokus från klinikens eget agerande till att göra mig till problemet. Trots att ärendet senare ledde till en intern utredning ligger anteckningarna fortfarande kvar. Mina klagomål ledde inte till någon meningsfull uppföljning. Ingen tog ansvar. Ingen återkopplade. Ingen bad om ursäkt. Det som till slut räddade situationen var att jag sökte vård utomlands på egen bekostnad. Där konstaterades felbedömningarna, rätt nivåer opererades och mina neurologiska symtom förbättrades omedelbart efter operationen. När man överväger rygg- eller nackkirurgi lämnar man bokstavligen sin framtid i vårdens händer. Efter mina erfarenheter har jag inget som helst förtroende kvar för Capio Spine Center Stockholm. Om detta är den vård och det bemötande kliniken erbjuder sina patienter finns det betydligt tryggare alternativ att välja.