Bedrijf is goed in verkopen maar dat is niet vreemd met een goed product. Maar bedrijf zou er goed aan doen als ze eens goed naar hun processen kijken. Te vaak moeten constateren dat er pas iets gebeu... Se mer
Företaget har svarat

Även om vi inte verifierar specifika påståenden eftersom omdömeslämnarnas åsikter är deras egna, kan vi märka omdömen med en ”verifierat”‑etikett ifall vi kan bekräfta att en företagsinteraktion har ägt rum. Läs mer
För att skydda plattformens integritet granskas både verifierade och overifierade omdömen av vår automatiserade programvara som är tillgänglig dygnet runt. Tekniken är utformad för att identifiera och ta bort innehåll som bryter mot våra riktlinjer, inklusive omdömen som inte är baserade på en äkta upplevelse. Vi är medvetna om att vi inte kan lägga märke till allt. Det går att flagga sådant som du tror att vi kan ha missat. Läs mer
Bedrijf is goed in verkopen maar dat is niet vreemd met een goed product. Maar bedrijf zou er goed aan doen als ze eens goed naar hun processen kijken. Te vaak moeten constateren dat er pas iets gebeu... Se mer
Företaget har svarat
Onlangs een MG5 Long Range gekocht bij Van Mossel in Goes, en dat ging via Yannick van der Poel. Bijzonder aan deze aankoop: ik heb de auto op afstand gekocht en hem vooraf niet in het echt gezien... Se mer
Företaget har svarat
Onderweg om ford te wisselen voor ford bij toeval door showroom MG gelopen. Yannick vd Poel heeft ons hier mooie auto s laten zien met fijne, duidelijke en eerlijke uitleg. Dus nu superblij met onz... Se mer
Een dame van 71 die alleen een wagen komt kopen heb je wellicht niet dagelijks voor je. Floris was zeer hulpvaardig, geduldig en attent . De algemene aanpak van Van Mossel is zeer professioneel m... Se mer
Företaget har svarat
Skrivet av företaget
Eberhardtweg 2, 4462 HH, Goes, Nederland, Nederländerna

Ber kunder att lämna omdömen
Detta företag bjuder in sina kunder att lämna omdömen – oavsett om de är positiva eller negativa
Innehåll från riktiga människor är i fokus på Trustpilot. Det här företaget kan dock även använda vårt AI-verktyg för att skriva sina svar.
Så använder företaget Trustpilot
Se hur deras omdömen och betyg hämtas, betygsätts och modereras.
Super ontvangst , super uitleg zowel bij de aankoop als de levering van de auto , Yannick Van der Poel is een topverkoper met de juiste uitstraling en brengt een positief beeld van het merk MG in het algemeen 👍 dank u voor alles

Svar från Van Mossel MG - Goes
Prima service, voor aflevering auto,
Goede service door Yannick vd Poel

Svar från Van Mossel MG - Goes
Onlangs een MG5 Long Range gekocht bij Van Mossel in Goes, en dat ging via Yannick van der Poel. Bijzonder aan deze aankoop: ik heb de auto op afstand gekocht en hem vooraf niet in het echt gezien. Juist daarom is vertrouwen zo belangrijk.
Hij is eerlijk geweest over de staat van de auto en heeft op mijn verzoek zonder problemen een aantal extra foto's gemaakt, zodat ik een goed beeld kreeg. Ook in de onderhandelingen vond ik hem fair, een prettig en open gesprek, zonder gedoe.
Bij de aflevering waren alle afgesproken documenten netjes geregeld. Na dat de auto geleverd was nog contact gehad met hem of de aflevering naar wens was verlopen. Dat geeft vertrouwen
Al met al een, professionele en betrouwbare ervaring, zeker als je bedenkt dat het een aankoop op afstand was, en een aanrader!

Svar från Van Mossel MG - Goes
Prima uitleg van Yannick bij het ophalen van mijn nieuwe auto!!

Svar från Van Mossel MG - Goes
Bedrijf is goed in verkopen maar dat is niet vreemd met een goed product. Maar bedrijf zou er goed aan doen als ze eens goed naar hun processen kijken. Te vaak moeten constateren dat er pas iets gebeurde als ik weer eens gebeld had. Ik als klant verwacht een pro-actieve houding ipv reactieve houding

Svar från Van Mossel MG - Goes
Prima uitleg over de mogelijkheden van de verschillende modellen van MG. Ook werd bij de afname voldoende tijd genomen om in de nieuwe MGS6 alle opties in het scherm uit te leggen. TOP!!
UPDATE: inmiddels weer een maand verder. Aangezien MG in Goes helemaal geen reactie geeft op mijn klacht en diverse mails, via KCC Van Mossel in Waalwijk geprobeerd. Helaas, nog steeds geen reactie. Waar een groot bedrijf klein in kan zijn! Toch nog 2 sterren voor de goede aflevering nu veranderd in 1 ster voor de slechte after sales, althans het ontbreken daarvan.
Meer dan een maand geleden in de showroom beland en overgegaan tot de koop van een electrische occasion.
Toen prima geinformeerd door Yannick van der Poel. Inruil voorstel was zoals verwacht niet best. Was ook niet transparant en toen ik de volgende dag belde dat ik hem zelf zou verkopen werd er nog opgeboden( "wat wil je er dan voor hebben?").
Oftewel wekte bij mij de indruk dat ze marge willen pakken op de toch al slechte handel inruilprijzen.
Aflevering was in orde, Yannick nam er de tijd voor, goede uitleg en auto was netjes gepoetst.
Kreeg wel direct een kaartje in mijn hand gedrukt met het verzoek direct een 5 sterren review achter te laten en hem te benoemen. Ja dat doe ik later wel.
Na aflevering blijkt dat ik geen SOH rapport heb gekregen bij het afleverpakket. En dat de auto niet is voorzien van een afgestempeld onderhoudsboekje wat problemen op kan leveren voor de resterende fabrieksgarantie en recht op pechhulp. Schriftelijk gevraagd of dit even nagestuurd kan worden? Lijkt mij geen probleem, hiermee werd ook geadverteerd(100% onderhouden!).
Tevens had ik een electrische storing in het bestuurders display waar ik nog even naar wil laten kijken.
Na dit verzoek stopt ook de tevredenheid en de behulpzaamheid.
Eerst zou ik de volgende dag antwoord krijgen, na twee weken niets gehoord weer mailen. Dan bericht of ik even langs kan komen om de puntjes te bespreken. Nou nee, is niets te bespreken, ik wil gewoon zwart op wit dat de auto het voorgeschreven onderhoud heeft genoten in geval van van toekomstige garantieclaims.
Nu een maand later nog niets opgestuurd gekregen na verschillende schriftelijke verzoeken.
Dit geeft mij het gevoel dat de auto niet het benodigde onderhoud heeft gehad en dat ik word afgescheept. Erg jammer!
Geen 5 sterren review van mij Yannick.
Prima geholpen door de jonge Yannick Van der Poel. Uiteindelijke afhandeling netjes geregeld.
Nu plezier maken met de nieuwe wagen ;)
Onderweg om ford te wisselen voor ford bij toeval door showroom MG gelopen.
Yannick vd Poel heeft ons hier mooie auto s laten zien met fijne, duidelijke en eerlijke uitleg.
Dus nu superblij met onze nieuwe MG.
Bedankt Yanninck!
Vandaag mijn nieuwe MG3 opgehaald in Goes. Superblij mee en erg goed geholpen door Yannick. Bedankt!!
Afgelopen zaterdag bij van Mossel goed geweest en perfect geholpen bij het vinden van de juiste auto voor mij , ik ben geholpen door yaniek en hij neemt ruim de tijd voor je om een passende auto te vinden voor je , die ik dan ook daar heb aangeschaft , mn complimenten voor yaniek die mij super heeft geholpen
Goede ervaring met de koop en oplevering van mijn auto met verkoper Yannick v d Poel heel tevreden.
Zeer netjes en professioneel geholpen door Yannick. Neemt alle tijd, heeft veel geduld. Uitstekende verkoper!
Yannick vd Poel heeft ons goed geholpen. Soms beetje chaotisch maar uiteindelijk alles goed geregeld.
Super goed en netjes geholpen door Yannick van der Poel, echt comlipenten. Neemt alle tijd voor je, helpt je goed en informeert goed!
Ik raad Van Mossel MG Goes zeker aan en in het speciaal Yannick!
Yannick van der poel van van Mossel goes heeft mij een mooie mg4 verkocht en het hele traject. Met een keurige uitleg van alle hoogstandjes van mijn LUXERY. Heeft daar echt alle tijd voor genomen. En stelt je als koper goed op je gemak. Ik. Ben blij met mijn. Nieuwe mh4
We hebben een zeer mooi en warm gevoel overgehouden nadat we een leaseauto hebben mogen ontvangen. Door Yannick van der Poel zijn we bij ons eerste bezoek uitbundig en deskundig meegenomen in de auto waar we interesse in hadden. Vandaag de leaseauto mogen ophalen en zijn we wederom erg prettig en deskundig geholpen met de do’s en don’ts van de auto door Yannick. Een grote merci Yannick!
Vem som helst får skriva ett omdöme på Trustpilot. Den som skriver ett omdöme äger sitt omdöme och detta innebär att personen i fråga kan redigera eller ta bort sitt omdöme när som helst. Omdömen finns kvar på Trustpilot sålänge omdömeslämnarens konto är aktivt.
Företag kan be sina kunder om omdömen via automatiska inbjudningar. Dessa omdömen markeras som verifierade för att visa att det handlar om verifierade upplevelser.
Läs mer om andra typer av omdömen.
Vi skyddar vår plattform med hjälp av dedikerade medarbetare och smart teknologi. Läs mer om hur vi bekämpar falska omdömen.
Läs mer om omdömesprocessen på Trustpilot.
Här är 8 tips på hur man kan skriva omdömen på bästa sätt.
Verifieringen hjälper till att säkerställa att det är riktiga människor som skriver omdömena som du läser på Trustpilot.
Att erbjuda belöningar för omdömen eller att bara be en viss grupp personer att skriva ett omdöme kan påverka företagets TrustScore. Detta strider mot våra riktlinjer.