Gadero Omdömen 

1 645
•
TrustScore 4 av 5

4,0

Även om vi inte verifierar specifika påståenden eftersom omdömeslämnarnas åsikter är deras egna, kan vi märka omdömen med en ”verifierat”‑etikett ifall vi kan bekräfta att en företagsinteraktion har ägt rum. Läs mer

För att skydda plattformens integritet granskas både verifierade och overifierade omdömen av vår automatiserade programvara som är tillgänglig dygnet runt. Tekniken är utformad för att identifiera och ta bort innehåll som bryter mot våra riktlinjer, inklusive omdömen som inte är baserade på en äkta upplevelse. Vi är medvetna om att vi inte kan lägga märke till allt. Det går att flagga sådant som du tror att vi kan ha missat. Läs mer

Det här tycker kunderna

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Ik ben een paar maanden geleden begonnen met een leuk project, een verhoogt vlonder gemaakt bij het zwembad. Ik heb eerst gebeld met Gadero ter informatie voor wat ik allemaal nodig had toen ben i... Se mer

Företaget har svarat

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Slechte communicatie, materiaal, service en duur. Bij het aanvragen van de offerte ontving ik elke week een mail van gadero. Na de betaling en levering bleek dat er een paar slechte planken tussen za... Se mer

Företaget har svarat

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

De levering liep perfect. De montage van het Nilson tuinhuis verliep heel vlot, ondanks dat het aantal materialen bij aanvang wat overweldigend leek. Het staat ondertussen recht - een week over gedaa... Se mer

Företaget har svarat

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Eenvoudig materialen uitgezocht via de website. We hebben het laten bezorgen vanwege het formaat en gewicht. Materialen waren 1ste kwaliteit, recht, correct en slim verpakt. De chauffeur heeft de... Se mer

Företaget har svarat

Företagsinformation

  1. Brädgård

Skrivet av företaget

Houthandel Gadero levert A-kwaliteit Tuinhout, Houten meubelen, Sierbestrating, Bouwhout, Lariks Douglas en Tuinverblijven snel bij u thuis.


Kontaktuppgifter

4,0

Bra

TrustScore 4 av 5

2 tn omdömen

5 stjärnor
4 stjärnor
3 stjärnor
2 stjärnor
1 stjärna

Ingen aktuell inbjudningshistorik

Det här företaget har inte bjudit in sina kunder på länge. Omdömen kanske inte är representativa

Har besvarat 98 % av sina negativa omdömen

Svarar vanligtvis inom 1 vecka

Så använder företaget Trustpilot

Se hur deras omdömen och betyg hämtas, betygsätts och modereras.

4,0

Alla omdömen

(1 645)

310 omdömen under de senaste 12 månaderna

Skriv ett omdöme
Företag på Trustpilot får inte erbjuda incitament eller betala för att dölja omdömen. Omdömen är enskilda användares åsikter och inte Trustpilots åsikter. Läs mer

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Prima communicatie

Prima communicatie over bestelling en levering. Men doet wat men belooft !

29 maj 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Gadero

Svar från Gadero

Dank voor deze mooie reactie Mart. En vooral veel succes met je tuinproject!

- Team Gadero

Betygsatt 4 av 5 stjärnor

Goede prijs kwaliteit en perfecte…

Goede prijs kwaliteit en perfecte levering.
Ik gen zeer tevrede over mijn bestelling van tuinhout.
Groetjes
Paul

29 maj 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Gadero

Svar från Gadero

Dank je Paul, dat is de kwaliteit en levering waar we voor staan!

Succes met je project.

- Team Gadero

Betygsatt 2 av 5 stjärnor

Zit te weinig materiaal in om het te kunnen monteren

We wilden een tuinhuis bestellen ,een bouwpakket,zelf samen te stellen .ik heb raad gevraagd hoeveel bituden tubes we nodig hadden en we zouden met de 3 die in het pakket zaten toekomen ,dit was niet zo en zelf er nog 2 moeten gaan bijhalen alsook de dakspijkers voor de dakshingles waren totaal niet voldoende ,dus ook doos bij moeten kopen... met 5 pakketten dakshingles gingen we ruimschoots toekomen ,nee dus...gelukkig had ik 8 pakken besteld waar we ong.de helft van laatste pak overhebben...en de de raam en deur zijn ong.4 cm te kort en ook weer zelf oplossing moeten zoeken. Zelfs de vloer moet je zelf nog op maat zagen en nergens staat beschreven dat je de planken in verschillende maten moet leggen en moet je puzzelen hoe lang de stukken gezaagd moeten worden,heel tijdrovend! In een bouwpakket zit ,naar ons idee,alles in wat je nodig hebt maar dit is niet het geval.Ook nog een kleine suggestie; Indien op de pakketten ook een letter zou staan zoals in de handleiding moet je niet alles eerst uitpakken om te weten welk pak je eerst nodig hebt...zou veel tijd besparen

29 maj 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Gadero

Svar från Gadero

Beste Karine. Bedankt dat je de tijd heeft genomen om je ervaring met ons te delen.

Het spijt ons te horen dat je tijdens de montage van je tuinhuis tegen meerdere problemen bent aangelopen. Wij begrijpen dat het erg frustrerend is wanneer je tijdens de bouw extra materialen moet aanschaffen en zelf oplossingen moet bedenken, terwijl je verwacht dat een bouwpakket compleet wordt geleverd.

De hoeveelheden bevestigingsmaterialen, lijm en dakbedekking zijn gebaseerd op standaard berekeningen van de fabrikant. In de praktijk kan het echter voorkomen dat door montagewijze, verwerking of specifieke omstandigheden meer materiaal nodig is dan vooraf is ingeschat. Dat neemt niet weg dat wij begrijpen dat dit voor je vervelend is geweest. Wij nemen dit dan ook zeker mee in het nog verder verbeteren van deze werkwijze.

Wat betreft de door je genoemde afwijking bij de deur en het raam van circa 4 cm, ontvangen wij hierover graag meer informatie en eventueel enkele foto's. Dit klinkt namelijk niet als een situatie die wij direct kunnen verklaren en wij kijken graag met je mee om te beoordelen wat hier precies aan de hand is.

Wij vinden het jammer dat je ervaring niet aan je verwachtingen heeft voldaan. Mocht je de situatie verder met ons willen bespreken, dan nodigen wij je van harte uit om contact met ons op te nemen. Dan kijken we graag samen naar de details van de bestelling en de mogelijkheden om je verder te helpen.

- Team Gadero

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Hout voldoet volledig aan de…

Hout voldoet volledig aan de verwachting.
Snelle levering en een concurrerende prijs.

31 maj 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Gadero

Svar från Gadero

Dat klinkt als de klantervaring waar wij graag voor staan. Dank voor deze reactie en heel veel succes met je project!

- Team Gadero

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Zou op 29-5-2026 de levering krijgen…

Zou op 29-5-2026 de levering krijgen van garderobe,maar doordat het transport wordt uitgevoerd door Van de Werf logistiek uit Heerenveen en zij hadden besloten om de levering op 30-5-26 kwam mijn vakantie in gevaar. Nadat ik contact had opgenomen met de transport bedrijf waar ik zeer slecht werdt geholpen en het er op neer kwam dat het mijn probleem was en er gewoon tot 2x toe de telefoon op de haak werd gelegd contact opgenomen met gadero Groningen.
Hier werd ik vriendelijk geholpen door Odilia en keuring netjes terug gebeld met een zeer goede oplossing, zij hadden in hun magazijn nog de materialen liggen die ik nodig had en dit hebben ze direct verzameld en nog dezelfde middag bij mij afgeleverd. Tevens waren de mannen die het bij mij thuis kwamen brengen ook nog eens zeer behulpzaam bij het materiaal bij mij in de tuin te leggen. Voor mij is dit een top bedrijf en zal ik ze zeker aanbevelen.
Nogmaals mijn dank aan Odilia en de 2 bezorg mannen👍

29 maj 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Gadero

Svar från Gadero

Hi, dank voor deze mooie review!

Dit is inderdaad een goed voorbeeld van het denken in oplossingen. Fijn dat het alsnog goed gekomen is.

We zullen de complimenten overbrengen aan Odilia en de 2 bezorgmannen. Door hun hulp en flexibiliteit is het allemaal alsnog gelukt.

Heel veel succes met je tuinproject!

- Team Gadero

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Mooi materiaal geleverd tegen een goede…

Mooi materiaal geleverd tegen een goede prijs. Na melding van transport schade aan drie planken,werd zeer snel gereageerd. Dag later werden al nieuwe planken bezorgd.
Top....

22 maj 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Gadero

Svar från Gadero

Bedankt voor deze mooie reactie!

Wat fijn om te horen dat je tevreden bent over zowel de kwaliteit van het materiaal als de prijs. Hoewel transportschade natuurlijk vervelend is, zijn we blij dat we dit snel voor je hebben kunnen oplossen en dat de vervangende planken al de volgende dag zijn geleverd.

Veel plezier gewenst met je project en bedankt voor het vertrouwen in ons bedrijf!

- Team Gadero

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Bad packing, slow delivery, no response from customer service

Bad packing, slow delivery, no response from customer service. Even non-wood items were seriously bend. While everyone is enjoying the weather in their gardens we are awaiting delivery of the incomplete order. Moreover, cancelled products are not credited. 1 star is even too much.

8 maj 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Gadero

Svar från Gadero

Dear Henk,

Update: We have asked you for additional details, but we have not yet received them to date. Unfortunately, without this information, we cannot investigate the situation.

We are sorry that you had this experience with us. However, we cannot find you anywhere under this name in our systems.

We have asked you for additional details, but we have not yet received them to date. Unfortunately, without this information, we cannot investigate the situation further.

- Team Gadero

Betygsatt 4 av 5 stjärnor

Mooi bouwpakket speeltoestel

Leuke bouwpakket speeltoestel, de Cascada van Blue Rabbit, gekocht voor onze zoon. Diverse accessoires erbij en de Swing aanbouwschommel. Het hout is van prima kwaliteit, wel vochtig van impregnatie en de handleiding is kinderlijk eenvoudig, mits je een beetje handig bent.

Het hout is in grote lijnen gezaagd op maat. We moesten alleen de dekplanken inkorten met 3,5cm, deze waren daarnaast ook wat slordig gezaagd. Wel alles nog even voorboren. Daarnaast is er ruim voldoende hout, we hebben 2 dakplanken over, terwijl ik ze zelfs overlappend heb gelegd. 4 dekplanken over voor het grote dek en 9 planken over voor kleine dek en hekwerk.

Al het ijzerwaren zit erbij, inclusief grondankers, boren(zijn wel gaar na het werk en de kleine boor brak halverwege, afijn, gratis...) en dubbel schroefbitje, Torx.

Let wel op, glijbaan apart toevoegen.

De prijs van het product(en) is goed en ze zijn verreweg de goedkoopste aanbieder van dit specifieke toestel.

Waarom dan geen 5 sterren? De bezorgprijs en communicatie. 149 euro voor 1 pallet a 220 kg is wel erg hoog, dus ophalen is het geworden, werd overigens met pallet en al in de aanhangwagen gezet, scheelde een hoop pakwerk, TOP!

4 weken levertijd was geen probleem voor mij, maar dan, geen tussentijdse update, geen definitieve bevestiging van de gekozen afhaaldatum, pas 2 dagen voor die tijd, onduidelijk T&T die overduidelijk voor interne distributie bedoeld was en een service chat die vriendelijk was, maar een beetje onhandig. Ze konden niet met zekerheid bevestigen of het er nu was of niet een dag van tevoren.

Al met al, ruim tevreden, mits de prijs juist is zal ik zeker opnieuw iets bestellen hier, maar de communicatie met de klant kan wat beter.

13 maj 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Gadero

Svar från Gadero

Patrick, bedankt voor je uitgebreide en eerlijke review! Wat fijn om te lezen dat je tevreden bent over de kwaliteit van het hout, de complete levering en natuurlijk het speeltoestel zelf. Geweldig dat jullie zoon straks volop plezier kan beleven aan de Cascada met alle accessoires en de Swing aanbouw 😊

Ook bedankt voor het delen van je ervaringen rondom het afhalen en de montage. Fijn om te horen dat het laden van de pallet goed is bevallen en dat je de prijs-kwaliteitverhouding zo positief beoordeelt.

Je feedback over onze communicatie en de updates tijdens de levertijd nemen we zeker mee. We begrijpen goed dat duidelijke bevestigingen en heldere informatie belangrijk zijn, zeker bij een bestelling met een langere levertijd. Daar kunnen en willen we absoluut nog stappen in verbeteren.

We wensen jullie heel veel plezier met het speeltoestel en hopen je in de toekomst opnieuw te mogen helpen!

– Team Gadero

Betygsatt 4 av 5 stjärnor

Prima geregeld

Het is niet de eerste keer dat ik spullen bij Gadero bestel! Makkelijk te bestellen, wordt goed op de hoogte gehouden tijdens de verzending en netjes geleverd.
Ik had denk ik wel de bovenste balken van een levering want er waren wat balken beschadigd door ik denk spanbanden oid dergelijks!

26 maj 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Gadero

Svar från Gadero

Dank voor je bestelling en je reactie, Sjaak. Begrijpelijk.

Als we nog iets voor je kunnen betekenen, neem dan vooral contact met ons op!

Succes met je project.

- Team Gadero

Betygsatt 2 av 5 stjärnor

Niet nakomen afspraken.

Ondanks meerdere verzoeken, wordt een onderdeel niet geleverd. Bocht afvoer dak 80mm ( nergens te krijgen).

En maar ontkennen, ook dit zal weer worden verwijderd

1 maj 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Gadero

Svar från Gadero

Beste Kees,

Vervelend dat je deze ervaring met ons hebt gehad. We kunnen je echter nergens terug vinden onder deze naam in onze systemen.

We hebben je gevraagd om aanvullende gegevens maar deze hebben we tot op heden nog niet ontvangen. Zonder deze informatie kunnen we de situatie helaas niet verder onderzoeken.

Het verwijderen van de review is beleid van Trustpilot. Dit komt omdat je blijkbaar voor de tweede keer ene review achter laat over hetzelfde punt.

Uiteraard staan we nog steeds open om samen met je te kijken naar een oplossing. Dus als je alsnog contact met ons opneemt met de betreffende gegevens, dan helpen we je graag verder.

- Team Gadero

Betygsatt 3 av 5 stjärnor

Mooie overkapping, slechte service

Onze overkapping is geweldig.mooi gebouwd.
Maar ....hun service is slecht.
Ten eerste telefonisch slecht bereikbaar, mail wordt niet op gereageerd.
Wij hebben een bocht van 90 nodig voor de regenpijp. Zijn nu al 2 maanden bezig.
(Incourante maat) niet te koop b ij bouwmarkten en speciaalzaken.
Wel een tekortkoming op een overkapping van €7000,-

25 maj 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Gadero

Svar från Gadero

Hi Gerda, zie onze reactie bij de review van 'Kees Verstappen'. We komen namelijk tot de conclusie dat dit om dezelfde order gaat...

- Team Gadero

Betygsatt 4 av 5 stjärnor

goede ervaring met een kleine maar..

Was een hele goede ervaring. De order bevestiging tot levering in Ede loopt soepel en naar wens. Alleen jullie krijgen niet een 5 ster van mij omdat èèn van de 3 gekocht azobe hout balken is zo krom dat ik kan hem niet gebruiken.

12 maj 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Gadero

Svar från Gadero

Dank voor je reactie. Het verbeterpunt nemen we mee om van te leren, dus ook daarvoor bedankt!

Heel veel succes met je tuinproject.

- Team Gadero

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Ellendig dit

Ellendig dit.
Advies is vijf dagen na levering een klusjesman in te huren. Dag van levering gemaild dat er kapotte onderdelen waren. Vijf dagen later geen antwoord.
Dus dat advies kan je van de site halen.
Zojuist gebeld. Heel menu doorlooen en dan ineens zijn ze gesloten. Vreemd.

19 maj 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Gadero

Svar från Gadero

Update: We hebben je gevraagd om aanvullende gegevens maar deze hebben we tot op heden nog niet ontvangen. Zonder deze informatie kunnen we de situatie helaas niet onderzoeken.

Uiteraard staan we nog steeds open om dit samen te bekijken. Mocht je alsnog contact met ons willen opnemen met de betreffende gegevens, dan helpen we je graag verder.

Beste Danielle,

Dank voor je reactie. Vervelend dat je deze ervaring met ons hebt, dat is uiteraard iets wat we willen voorkomen. We adviseren 5 werkdagen (!) aan te houden.

We kunnen echter niets terug vinden van je eerdere contact(en) met ons en gister waren we van 8 - 17.30 uur telefonisch bereikbaar.
Zou je daarom je gegevens met ons willen delen? Dan nemen we contact met je op!

- Team Gadero

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Prima bedrijf/site

Prima bedrijf/site. Hout besteld voor het bouwen van een blokhut, levering netjes en op tijd aan huis.

2 maj 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Gadero

Svar från Gadero

Dat is een mooie reactie, dank je wel Tony!

Heel veel succes met je tuinproject.

- Team Gadero

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Goede materialen voor prima prijs en op…

Goede materialen voor prima prijs en op tijd geleverd waarbij deze wel een paar dagen later was als eerder aangekondigd,

6 maj 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Gadero

Svar från Gadero

Daar doen we het voor, Cees! Dank voor je reactie en succes met je project.

- Team Gadero

Betygsatt 4 av 5 stjärnor

Correct materiaal voor goeie prijs

Correct materiaal voor goeie prijs. Ook fijn werk van transporteur.

1 maj 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Gadero

Svar från Gadero

Bedankt! Goed om te lezen. We wensen je veel succes met je tuinproject!

- Team Gadero

Betygsatt 2 av 5 stjärnor

Goede duidelijke website maar slechte service

Goede duidelijke website. Echter laat de service te wensen over. Ik had een bestelling van ruim €3000,- euro gedaan. Dit was bevestigd voor levering op woensdag. Last moment is dit verplaatst naar vrijdag i.v.m hemelvaart en drukte op de planning. Vervelend maar kan ik mij best in vinden. Toen vrijdag de levering kwam die ook later was dan aangegeven tijd en er niet vooraf werd gebeld zoals gevraagd bleek er heel veel kapot geleverd te zijn. Hierdoor konden wij niet beginnen met het project en is mijn hele planning in de soep gelopen. Dit heb ik duidelijk aangegeven in de mail die ik moest sturen met foto's. Ik zou teruggebeld worden dit is ook niet gebeurd, toen ik zelf einde dag belde konden ze mij niks vertellen over de nalevering daarnaast werd er ook niet gesproken over eventuele compensatie of dergelijke. Oftewel meneer zoek het maar uit.

Ik wilde later ook nog een bestelling doen voor de schutting & overkapping maar denk dat ik dit toch ergens anders ga doen.

15 maj 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Gadero

Svar från Gadero

Beste Bas,

Wat ontzettend vervelend om te lezen dat je deze ervaring bij ons hebt gehad. Het spijt ons dat de levering en communicatie niet naar wens zijn verlopen en dat dit zoveel moeite voor je heeft opgeleverd. Ondanks het feit dat dit voor ons ook onmacht was, is dit uiteraard niet de service waar wij voor willen staan.

Wij waarderen het dat je deze ervaring deelt, zodat wij dit intern kunnen meenemen om onze dienstverlening te verbeteren. Mocht je in de toekomst nog vragen hebben of opnieuw gebruik willen maken van onze service, dan helpen wij je uiteraard graag persoonlijk verder.

- Team Gadero

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Onbetrouwbaar in levertijd

8ÜU7Onbetrouwbaar in levertijd, 4x van tijd veranderd en 4 dagen te laat ( levertijd was vele weken van ter voor doorgegeven). Beschadigde produkten bij levering - houtkwaliteit een groot vraagteken. Bij klacht worden plots zeer vreemde garantievoorwaarden als argument aangegeven( bij gesprek voor bestelling geen info bekomen) om de klacht af te wijzen. Conclusie: onbetrouwbaar , slechte service en geen klantvriendelijkheid.

Gadero: jullie moeten je mails eens lezen. Al 3 weken geleden een mailing met alle details geschreven. Tot op heden geen oplossing/geen antwoord op de kosten vd schade. Dus misschien eens je klachten ernstig behandelen.
Stefan

Reactie Gadero : buiten een sorry en buiten onze macht is het antwoord ( aankoop van meer dan 1900 euro)??? Klant vraagt actie- klantvriendelijke oplossing. Deze mag je bij Gadero niet verwachten.
Conclusie: koop geen rommel bij gadero - klantenproblemen behandelen ze niet (het blijft muisstil) enkel een 'sorry en overmacht' zijn hun reactie naar de klant.

13 april 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Gadero

Svar från Gadero

Update: We hebben je gevraagd om aanvullende gegevens maar deze hebben we tot op heden nog niet ontvangen. Zonder deze informatie kunnen we de situatie helaas niet onderzoeken.

Beste Stefan,

Wat ontzettend vervelend om te lezen dat je deze ervaring bij ons hebt gehad. Het spijt ons dat de levering, kwaliteit en communicatie niet naar wens zijn verlopen en dat dit zoveel moeite voor je heeft opgeleverd. Ondanks het feit dat dit voor ons deels ook onmacht was, is dit uiteraard niet de service waar wij voor willen staan.

Wij waarderen het dat je deze ervaring deelt, zodat wij dit intern kunnen meenemen om onze dienstverlening te verbeteren.

- Team Gadero

Detta är Trustpilot

Vem som helst får skriva ett omdöme på Trustpilot. Den som skriver ett omdöme äger sitt omdöme och detta innebär att personen i fråga kan redigera eller ta bort sitt omdöme när som helst. Omdömen finns kvar på Trustpilot sålänge omdömeslämnarens konto är aktivt.

Vi skyddar vår plattform med hjälp av dedikerade medarbetare och smart teknologi. Läs mer om hur vi bekämpar falska omdömen.

Läs mer om omdömesprocessen på Trustpilot.

Här är 8 tips på hur man kan skriva omdömen på bästa sätt.

Verifieringen hjälper till att säkerställa att det är riktiga människor som skriver omdömena som du läser på Trustpilot.

Att erbjuda belöningar för omdömen eller att bara be en viss grupp personer att skriva ett omdöme kan påverka företagets TrustScore. Detta strider mot våra riktlinjer.

Läs mer