Banner for Bunk Campers

Bunk Campers Omdömen 1 745

TrustScore 3.5 av 5

3,7

Även om vi inte verifierar specifika påståenden eftersom omdömeslämnarnas åsikter är deras egna, kan vi märka omdömen med en ”verifierat”‑etikett ifall vi kan bekräfta att en företagsinteraktion har ägt rum. Läs mer

För att skydda plattformens integritet granskas både verifierade och overifierade omdömen av vår automatiserade programvara som är tillgänglig dygnet runt. Tekniken är utformad för att identifiera och ta bort innehåll som bryter mot våra riktlinjer, inklusive omdömen som inte är baserade på en äkta upplevelse. Vi är medvetna om att vi inte kan lägga märke till allt. Det går att flagga sådant som du tror att vi kan ha missat. Läs mer

Det här tycker kunderna

Betygsatt 2 av 5 stjärnor

We booked a reservation for a campervan in Edinburgh. Upon arrival, we experienced a DELAY of FOUR AND A HALF hours before being provided with a vehicle. Additionally, the vehicle we were giv... Se mer

Betygsatt 4 av 5 stjärnor

Our journey to Scotland with Bunk Campers was fantastic, and we left feeling extremely pleased. The service provided was top-notch, with everything running seamlessly. We encountered a minor hiccup wh... Se mer

Företaget har svarat

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

The team at the Dublin location were wonderful! The same rental associate, Alfaz, helped us at the start and end of our 10-day trip. He was very helpful and professional. Camper was ready right on tim... Se mer

Företaget har svarat

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

We picked up from the “London” location and we dropped off in Edinburgh. The process for pick up and drop off was so easy and relaxed, the places were busy but organised, the staff friendly, competen... Se mer

Företaget har svarat

Företagsinformation

  1. Husbilsuthyrning
  2. Semesterbostad
  3. Semesterboende med självhushåll
  4. Söksida för resor
  5. Uthyrning av semesterbostad

Skrivet av företaget

Established in 2007, Bunk Campers are campervan and motorhome specialists. As one of the UK & Ireland's leading campervan and motorhome rental companies, we're an internationally recognised tourism brand and trusted partner for some of the world’s leading travel promoters. Each year we welcome guests from over 40 countries to their driving adventure in one of our modern, well-equipped campervans or motorhomes.

Choose the Bunk Camper that best suits you

Skrivet av företaget

Step into the driving seat and onto the freedom of the open road. With cosy dinettes, functional kitchenettes, clean bathrooms & smart storage, our campervans and motorhomes are custom built to our specification so you can combine the thrill of adventure with the comfort of home.

Adventures you will never want to end

UK & Ireland Campervan Hire

UK & Ireland Campervan Hire
A campervan holiday is more than just reaching a destination; it is about the memories you create along the way. From hidden spots and authentic experiences, our itineraries and guides will ensure that your journey with us is filled with authentic experiences and moments you will cherish for a lifetime.

Kontaktuppgifter

Promotion box for Bunk Campers

Book your Bunk!

Our vehicles are expertly selected to offer quality, choice and value.


3,7

Medel

TrustScore 3.5 av 5

2 tn omdömen

5 stjärnor
4 stjärnor
3 stjärnor
2 stjärnor
1 stjärna

Innehåll från riktiga människor är i fokus på Trustpilot. Det här företaget kan dock även använda vårt AI-verktyg för att skriva sina svar.

Så använder företaget Trustpilot

Se hur deras omdömen och betyg hämtas, betygsätts och modereras.

Företag på Trustpilot får inte erbjuda incitament eller betala för att dölja omdömen. Omdömen är enskilda användares åsikter och inte Trustpilots åsikter. Läs mer

Betygsatt 3 av 5 stjärnor

Overall it was OK

Overall it was OK. We had a rough time picking up the camper as they were understaffed so we couldn't ask many questions about our van. The staff were trying their best though.
The steps to the bed were missing but they did say we will get reimbursement for the ones we had to buy - will see if that ever happens.
Layout of the camper was frustrating and our kitchen kit was missing several items. I also dont know why you provide porcelain plates and mugs but no way to secure these in the cupboards to avoid breakages.
Returning the camper was much smoother than collection.
Soo many more things I could write but those were the main things.

27 september 2025
Logotyp för Bunk Campers

Svar från Bunk Campers

Thank you for your feedback. We appreciate during peak periods collections can take longer, and thank you for your patience. Our On Road Support team are available to assist on hire if you notice any issues or missing items. The refund has been sent to our accounting team and should be processed shortly. Thank you once again for your comments.

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Rent from Bunk!!!

From booking, to chats with customer service, pickup and drop off, all my questions and concerns were answered. Friendly staff. Clean and well maintained vehicles.

16 september 2025
Logotyp för Bunk Campers

Svar från Bunk Campers

Thank you for the 5* review!

Betygsatt 3 av 5 stjärnor

I have mixed feelings…

I have mixed feelings about our experience with Bunk Campers that I will detail here... 

First, the positive: The employees that we dealt with were kind and helpful and provided a good demonstration. The van itself was great and everything worked. They allowed us to be an hour later for drop-off (although I think 10am drop off is too early and 2pm pick up is too late considering the time it takes). 

However, there are a number of negatives that I felt really let the whole experience down and for the price we are paying for rental just does not seem acceptable. For a start, the pick up location in Dublin is woeful in a very busy industrial site, there was a steady stream of skip trucks trundling through when we were trying to unpack our car into the campervan; it's not really feasible to park your car beside or very near to the campervan for this. The campervan was not really clean and the sheets provided were quite old and worn - I should have brought my own. On pick up I did notice a musty smell and discovered when we were cleaning for drop off that this was coming from mould growing underneath the middle mattress section and dread to think we slept on that.

I think I had been expecting more when heading off on our campervan adventure, it just felt like an operation running on a shoestring budget but we had a good holiday.

12 september 2025
Logotyp för Bunk Campers

Svar från Bunk Campers

Thank you for your feedback Ruth, we're sorry your trip didn't fully meet expectations. Our collection and drop off times are advertised on our website and your booking confirmation. While we understand the Dublin branch is small, there are parking facilities nearby. Our On Road Support team are available if you require any assistance on hire. Thank you for providing your comments, and we're glad to hear overall you had a good trip.

Betygsatt 4 av 5 stjärnor

Caravan size was perfect for the NC500

We did not get the caravan I rented (two berths) but a double bed. We did not care for being bunk mates. Some minor issue but a sound vehicle for 1000 miles. Offered a drop and go at no extra charge. Caravan size was perfect for the NC500.

9 september 2025
Logotyp för Bunk Campers

Svar från Bunk Campers

Thank you for your review Rita!

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Perfect services

Perfect services, helpful and friendly personnel, fast delivery and check. Totally recommend it

3 oktober 2025
Logotyp för Bunk Campers

Svar från Bunk Campers

Thank you for the 5*s!

Betygsatt 4 av 5 stjärnor

Great holiday

Great holiday, easy to hire and get started with the van, nice new vehicle, drove well and very comfortable, all onboard facilities worked well.
Perfect way to see an excellent country with your own itinerary and at your own speed.
A couple of small faults with the vehicle did keep things interesting, probably best to try and check everything works properly before you leave the depot!

23 september 2025
Logotyp för Bunk Campers

Svar från Bunk Campers

Thank you for the review, we're thrilled to hear you had a great holiday.

Betygsatt 2 av 5 stjärnor

Motorhome wasnt clean

Motorhome wasnt clean. Time to recieved the motorhome was slow and repetitive to check the document. I,m Still waiting to get a call from them to solve the issue wih the cleaning.

25 augusti 2025
Logotyp för Bunk Campers

Svar från Bunk Campers

Thank you for your feedback. We're sorry you experienced some issues while on hire, and we're thankful you reached out to our Customer Care Team to investigate. They sent you an email asking you to get in touch to process a refund. Kindly reach out to our team via phone or email for us to organise this for you.

Betygsatt 2 av 5 stjärnor

Unfortunately We Won't Be Back!!

When we arrived, the ladies doing the Meet & Greets were lovely, but our lady just seemed a little lacklustre which would come back to haunt us whilst we were away.
So, basically, 4 days into our 10 day trip, we were sleeping on the settee at the rear end of the van. That morning my wife, who is of smaller stature got up, and as she did so, there was an almighty cracking sound and the front of the bed snapped in half, rendering the whole bed useless. So, because our guide on Day 1 hadn't shown us how to use the bed overhead (this was our first time in a motorhome), our only option was to sleep on a pile of cushions on the floor for the next 6 days. Which meant as soon as I got home it cost me over a £100 worth of Chiropractor Treatments to try and rectify the damage to my back.
On examination, the front panel of the bed, which had snapped had been drilled around 10 separate times in the region that snapped, which I have no doubt weakened it to the point where it gave in.
We didn't report this, because at the time we were in a campsite in Ullapool, literally the other side of the Country. So, returning wasn't an option.
The whole situation was exacerbated 10-fold when we returned to our lovely friendly lady at the end of our holiday, told her about the sleep deprivation we had endured due to the bed breaking, to which she announced, with no apology and a big grin on her face that "Oh yeah, we get that happen a lot, don't worry we won't charge you!!"
Suffice to say, it has been difficult writing this without the use of expletives.
And the worst bit about it, is that the staff were genuinely really friendly, but just didn't offer an apology or an recompense.

8 september 2025
Logotyp för Bunk Campers

Svar från Bunk Campers

Thank you for your feedback Rich, we're sorry to hear you experienced some issues with your hire. The front electric drop down bed can be operated using the arrows on the side of the bed. We ask any guests who have questions on the operation of the vehicle to reach out to our On Road Support team as they would have been able to answer these questions while you were still on hire. They can be reached via the QR code in the vehicle and by phone. Thank you once again for leaving your comments.

Betygsatt 4 av 5 stjärnor

Very friendly and helpful service

Very friendly and helpful service. Motorhome was well appointed and comfortable. May be helpful to be able to contact Dublin branch directly by phone.

1 september 2025
Logotyp för Bunk Campers

Svar från Bunk Campers

Thank you for the feedback Seamus, we hope to see you back again soon!

Betygsatt 3 av 5 stjärnor

Some good and some to work on

Some good points and some points to work on.

I will do my best to divide it into categories but it will be long and detailed:

Pickup:
The pickup process for us was a real headache. I know it was not that way for everyone. We were coming in from Belgium and our banks apparently don’t work that well with their system. More specifically the security deposit.

They use an app on their tablet to ask for a security deposit. It offers a few possibilities depending on which bank you are. For us we could either use our bank app or a card reader. The problem was that the app on their tablet was unable to communicate with our bank for some reason. We then tried several cards from both our own as well as friends and nothing worked. We were there for about 3 hours.
They offered no alternative. There is no bank card machine or anything in the shop. We offered to make a bank transfer but then we could only get the vehicle after accounting department received the transfer in their account which in theory could take a few days. In the end we had installed and created a Revolut account. This finally worked but it threw a real wrench in our planning and made for a lot of stress. The girl at the counter confirmed to me that we were not the first people to have this issue. Give this they should really find multiple alternatives to make sure the pickup process runs smoothly.

Then came the explanation of how to operate the vehicle. This was a very very shallow explanation and given the fact I had no experience with campers I did not know which questions to ask, which became a problem later on during our trip.

To give a proper example: they showed us where the toilet cassette was and how to remove it but not how to actually empty or troubleshoot it.

There was a tv on board and a 4G modem, but they did not explain how to get connection or how to get channels on the tv after turning it on. Basically I felt like I had to figure out a lot on my own and a few features we did not get to use.

There were other things I had to really find out and discover on my own during our trip, which would have been nice to know of the get go (I.e. the beds have nets to protect you from falling off)

Vehicle state:

The state of the vehicle was clean and everything worked as it should (except for one burner on the stove but that was a non issue since there were 2 others to be used). However I think that a few additions to the interior of the vehicle would make it much better.

A few hooks should be installed to hang stuff of from when standing still. We often found ourselves having to put our clothes in a corner of a cabinet. Or when cleaning constantly having to rearrange stuff. A few hooks would go a long way.

The shower door was slightly out of its frame which made it impossible to fully close and if the vehicle is not 100% level the door constantly opens up. Not a great shower experience. There was also not really a place to hang wet or dirty clothes.

Drop-off:

The drop-off was almost perfect except for one point.

I will start with everything that I liked about it.

- we had some damage on our side view mirror, but also some minor scratches from tree branches. They only charged us for the side view mirror which in my opinion is honest and correct.
- the checkup was done in a timely fashion and the agent was very nice.
- after only a few days we had received an invoice for the repair of the damages and one day later we received our deposit back in our bank account with the repair charges deducted. We paid £130 for the repair. The invoice was detailed and unambiguous.
- the process was all in all very easy.

One point that could be worked on or better.

They have zero camper facilities on site. Meaning you have to empty grey and black water before returning the camper. Failing to do so may result in a $250 charge. The problem is that they are located in Edinburgh and there are almost no service points around. There is one camping not too far but they charge £35 which is insane. Combine that with a drop off between 8:00 and 10:00 AM, and it really becomes stressful to get everything sorted on that day.

I understand they don’t have to offer this service but understanding the region they operate and the services they offer, I don’t believe it should be out of the ordinary to expect this, especially towards customer satisfaction. We really had to go out of our way to empty our grey and black water.

Conclusion: I would give 1 more star if they improved the pickup process, half a star if they made some small tweaks in the interior and another half a star if they would invest in facilities for their campers.

We did have a great experience with the camper and I would consider booking here again. I hope they make some small tweaks so I can give 5 stars in the future.

24 september 2025
Logotyp för Bunk Campers

Svar från Bunk Campers

Thank you for your detailed feedback. We advise guests via our pre arrival emails if they are coming from overseas to make their bank aware they are travelling to avoid any payment issues in branch.
Guests are encouraged to reach out to our On Road Support team if they need any assistance in the operation of the vehicle while out on hire.

For health and safety reasons, we do not empty toilet cassettes on site. Details to prepare the vehicle for the drop off can be found on our website, and in the Camping Companion in the vehicle. We advise guests to stay at a campsite the night before drop off so they can empty their toilet cassette and grey water there before returning to branch.

We're thrilled to hear you had a great experience overall and thank you once again for your comments.

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

its 4th time now reporting and no…

its 4th time now reporting and no result to my claim to reimburse me for the time loss due none functional camper

14 september 2025
Logotyp för Bunk Campers

Svar från Bunk Campers

Thank you for your feedback, we're sorry to hear you experienced issues while on hire. Our team previously advised to fill out our Customer Care Form so we can investigate further. We have not yet received the completed form. If you would like this to be sent out to you again, please get in touch with our team at enquiries@bunkcampers.com

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Belfast hire for the Causeway Coastal Route.

Hired a motorhome from the Belfast team and couldn't be happier. They are a lovely group, friendly, professional and very helpful. The van itself was in very good condition and drived perfectly - and the roads throughout NI are just a dream to drive on (compared to what this Londoner is used to! :)

Thank you for everything - we will definitely return to you for any similar hire and cannot recommend you highly enough.

18 september 2025
Logotyp för Bunk Campers

Svar från Bunk Campers

Thanks very much for your 5*s! We're thrilled to hear you had a great holiday exploring Northern Ireland and we hope to welcome you back soon!

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

It was a great experiece from pick up…

It was a great experiece from pick up to drop off. The campervan was really clean and had all the bits and pieces we needed for the weekend away.

30 september 2025
Logotyp för Bunk Campers

Svar från Bunk Campers

Thanks for the great review Jay!

Betygsatt 4 av 5 stjärnor

Great leaner experience

Bunk made it easy for me a first timer to experience the camper van holiday, really enjoyed it and now have the bug to rent again or purchase

8 september 2025
Logotyp för Bunk Campers

Svar från Bunk Campers

Thank you for the review. We're so glad to hear you enjoyed your experience and hope to see you again soon!

Detta är Trustpilot

Vem som helst får skriva ett omdöme på Trustpilot. Den som skriver ett omdöme äger sitt omdöme och detta innebär att personen i fråga kan redigera eller ta bort sitt omdöme när som helst. Omdömen finns kvar på Trustpilot sålänge omdömeslämnarens konto är aktivt.

Företag kan be sina kunder om omdömen via automatiska inbjudningar. Dessa omdömen markeras som verifierade för att visa att det handlar om verifierade upplevelser.

Läs mer om andra typer av omdömen.

Vi skyddar vår plattform med hjälp av dedikerade medarbetare och smart teknologi. Läs mer om hur vi bekämpar falska omdömen.

Läs mer om omdömesprocessen på Trustpilot.

Här är 8 tips på hur man kan skriva omdömen på bästa sätt.

Verifieringen hjälper till att säkerställa att det är riktiga människor som skriver omdömena som du läser på Trustpilot.

Att erbjuda belöningar för omdömen eller att bara be en viss grupp personer att skriva ett omdöme kan påverka företagets TrustScore. Detta strider mot våra riktlinjer.

Läs mer