Which? Omdömen 

740
•
TrustScore 2 av 5

2,2

Även om vi inte verifierar specifika påståenden eftersom omdömeslämnarnas åsikter är deras egna, kan vi märka omdömen med en ”verifierat”‑etikett ifall vi kan bekräfta att en företagsinteraktion har ägt rum. Läs mer

För att skydda plattformens integritet granskas både verifierade och overifierade omdömen av vår automatiserade programvara som är tillgänglig dygnet runt. Tekniken är utformad för att identifiera och ta bort innehåll som bryter mot våra riktlinjer, inklusive omdömen som inte är baserade på en äkta upplevelse. Vi är medvetna om att vi inte kan lägga märke till allt. Det går att flagga sådant som du tror att vi kan ha missat. Läs mer

Det här tycker kunderna

Betygsatt 2 av 5 stjärnor

Just joined. Didn't check any of the checkboxes that I'm happy to receive their email spam. Right after the registration process was completed, had THREE different spam newsletters appear in my emai... Se mer

Företaget har svarat

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

I have had a terrible experience with All Clear Travel Insurance, which has now thankfully been concluded. Several weeks ago, I contacted Which, as All Clear do use the Which logo in their marketing m... Se mer

Företaget har svarat

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Wow. Went to Which looking for recommended car insurance. They recommended Saga. I went to Saga and the quote was over a thousand pounds and yet I've been quoted £320 elsewhere. Why would Which recomm... Se mer

Företaget har svarat

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

I have used Which Technical Support services for some time now and my experience has been excellent - very good value and very good technical assistance. Only today I booked and had a technical supp... Se mer

Företaget har svarat

Företagsinformation

  1. Ideell förening
  2. också i
  3. Välgörenhetsorganisation

Informationen kommer från olika externa källor

Which? has been championing the cause for consumers since 1957, asking probing questions of businesses and manufacturers, and pursuing the answers that put you in the driving seat


Kontaktuppgifter

2,2

Dålig

TrustScore 2 av 5

740 omdömen

5 stjärnor
4 stjärnor
3 stjärnor
2 stjärnor
1 stjärna

Ingen aktuell inbjudningshistorik

Det här företaget har inte bjudit in sina kunder på länge. Omdömen kanske inte är representativa

Har besvarat 100 % av sina negativa omdömen

Svarar vanligtvis inom 24 timmar

Så använder företaget Trustpilot

Se hur deras omdömen och betyg hämtas, betygsätts och modereras.

2,2

Alla omdömen

(740)

79 omdömen under de senaste 12 månaderna

Skriv ett omdöme
Företag på Trustpilot får inte erbjuda incitament eller betala för att dölja omdömen. Omdömen är enskilda användares åsikter och inte Trustpilots åsikter. Läs mer

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

I can only concur with all the previous comments

I can only concur with all the previous comments. Just spent 30 minutes on the phone with no answer. Been a member for many years and just want to change my subscription, which (no pun intended) you can't do online, you have to contact them, but they don't answer. Shocked at how poor this so called consumer protector can be at communication. Will cancel my subscription - if I ever get through.

8 januari 2025
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Which?

Svar från Which?

Hello Tony,

Thanks for your review, I'm sorry to hear that you were unable to reach us. We recently saw a large increase in the volume of contact we are receiving and as a result, the wait times are much higher than usual. We are continuing to monitor the situation to ensure we are offering the best service possible.

You can find all of our Member Services team's contact information on our website here:

https://www.which.co.uk/about-which/get-in-touch-aBnhv8z1Uslr

Many thanks,
Which? Support

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

They lied and said I could cancel by logging on to my account and selecting cancell

I paid for a digital membership which was easily done but now I want to cancel the only way to do this appears to be to phone a number in the daytime.
I have since had a reply that is a lie. Which did not respond to my email and when I Iog into my account to cancel there is not an option for cancellation instead I am directed to live chat or a telephone number both of which are closed.

8 januari 2025
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Which?

Svar från Which?

Good Afternoon,

Thank you for your review, I'm sorry that you are having trouble cancelling your subscription.

You can cancel your subscription by telephone, live chat or email. You can also cancel your subscription through your account on our website. You can find more details on the process on our website here:

https://www.which.co.uk/help/cancelling-your-membership-asRJA1R5DVW4

Many thanks,
Which? Support

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

A consumer champion should not act in this way

For a so called customer champion, Which’s customer service is unbelievably awful.

I took out a digital membership on 16th December. To this day I have not received confirmation of my membership and therefore cannot access my membership. Instead I discovered that the membership I had ordered has been sent to someone else!

I immediately sent a complaint to Which? Apart from an automated reply confirming receipt, I heard nothing from Which? until 24th December, 8 days later (they claim to try and reply by the next working day, though sometimes they take ‘a little longer’.) This long awaited reply was nothing more than a vague one line summary of my complaint. Since then, I have heard absolutely nothing.

So, I have paid for a membership but I have no access to it and my data has been shared with a third party. I am quite simply flabbergasted by this experience of Which?. It is so contrary to the mission of the organisation as a consumer champion. It is the type of behaviour that Which? would slam.

UPDATE
26th January,41 days after my complaint and still no resolution. Still under investigation apparently. Consumer champion? You are having a laugh.

16 december 2024
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Which?

Svar från Which?

Good Afternoon,

Thank you for your review, I'm sorry that you've had a poor experience in this instance. We recently sent member communication that has driven a large increase in the volume of contact we are receiving which has led to delays in our responses.

As you have raised a complaint, our Complaints Team will respond to you as soon as possible following a full investigation of your complaint. I'm very sorry for the delay.

Many thanks,
Which? Support

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Take your money but don’t give service

Lost my credit card so cancelled it. Pay which via my card . Because I cancelled my card which cancelled my subscription which I have had for the last 20 years. Won’t let me renew or add my new card details. Have to set up new subscription which does not offer me same plan. This cannot be right. Had some jobs worth who would not transfer me to a supervisor and told I would only get same answer. Buyers beware you are not getting value for money and your consumer rights are vialated buy the company that champions these rights. I am entitled to change my card details without it affecting my subscription. Not only did I have the worry of losing my card I now have to put up with being told I have no rights and basically tough.
Made an official complaint in December and yesterday 18/01/2025 received a reply. This reply did not address any of the issues I made. This company has total disregard for its subscribers anybody reading this and thinking of taking out a subscription please please don’t.
Just read your reply what a load of rubbish. Have contacted your team via email. Will not reinstate my subscription as you no longer do the subscription I had. Will not be treated like an imbecile all you had to do was take my new card details no different to when a new card is issued when your card expires. Your customer service needs updating and are so rude it’s unbelievable.

30 december 2024
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Which?

Svar från Which?

Hello Margaret,

Thank you for your review, I'm sorry to hear that your subscription was cancelled after your card was cancelled.

You are able to update your payment details, we ask that you contact our Member Services team to advise of the new details or update them through our website. In instances where a payment fails, this can lead to the subscription being cancelled. You can resubscribe to one of our current subscription offerings by contacting our Member Services team, however.

I'm sorry that you feel the response issued to your complaint does not address the issues you raised. If you contact the complaints team by replying to the email received, or by calling on the number provided, they will be happy to investigate further.

Many thanks,
Which? Support

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Continuous bad advice

I have subscribed to Which for many years but will not be renewing this year. The last 2 bestbuy bits of advice have been awful. Zen Internet which has given me nothing but trouble and Polk Speakers which are impossible for everyone I know to get to work properly. Wish I never looked on the site.

23 december 2024
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Which?

Svar från Which?

Hello Peter,

Thank you for your review, I'm sorry to hear you are unhappy with the purchases you made following our recommendations.

Our reviews are based solely on our independent research and testing. You can find more information on how we test products on our website here:

https://www.which.co.uk/about-which/which-tests-aO40c9I5iXNM

Many thanks,
Which? Support

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Don't subscribe. Misleading and they won't give you your money back.

Misled me by making it look like they had a page full of recommended TVs, but you had to subscribe to see the details. Subscribed to unlock the page and all the supposed TVs vanished to be replaced with a message saying they didn't recommend getting any TVs in that range.

Unsubscribed, although they made it difficult as they could by hiding the unsubscribe button behind a browser banner. Had to zoom out to be able to find it!

Asked for a refund as their policy says you can get a refund if you unsub with 14 days. Still haven't got a refund weeks later and they're ignoring my emails.

29 november 2024
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Which?

Svar från Which?

Hello Callum,

Thank you for your review, I'm sorry to hear that we haven't reviewed TVs in the range you were looking for. We have reviewed 293 TVs, with 61 Best Buys.

We accept cancellation requests through multiple channels including telephone, live chat, and email in addition to online cancellation. As you mention, you are able to request a full refund when cancelling your subscription within the cooling-off period. If you have not yet received a refund, please contact our Member Services team. You can find their contact information at the link below:

https://www.which.co.uk/about-which/get-in-touch-aBnhv8z1Uslr

Many thanks,
Which? Support

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

I paid to subscribe and got nothing - AVOID

I paid to access the service, I had problems with my password manager and had to reset my password, but I could not. Despite my new password matching their requirements, their website would not accept it, so now I cannot access my account. I had access for 1 day, I've emailed their support 5 times but had no reply at all. I am basically paying for nothing and I can't even cancel. DO NOT SUBSCRIBE THEY WILL JUST TAKE YOUR MONEY AND KEEP BILLING YOU AND NOT REPLY. As for the review I did read on my one day of access, the reviews seem generic and useless articles, I say this because I purchased an item based on their positive review but my experience of the purchased item did not match Which's review so I now question their integrity - the articles seem to be AI generated now. I've tried emailing which AT which.co.uk and complaintsteam AT which.co.uk 5+ times - NO REPLY. Let's see if they reply here.

9 december 2024
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Which?

Svar från Which?

Hello Mr C,

Thank you for your review, I'm sorry to hear about your experience.

We recently sent member communication that has driven a large increase in the volume of contact we are receiving and as a result, the wait times are much higher than usual. We expect this to be a temporary increase and are continuing to monitor the situation to ensure we are offering the best service possible. I understand that the delay is frustrating and I'm sorry for the delay, we will respond to your emails as soon as possible.

At Which? we adopt an innovative and considered approach to new technologies - both in considering the benefits and potential harms for consumers, as well as their application to our work. You can find more details about our use of AI on our website here:

https://www.which.co.uk/about-which/which-generative-ai-aZI5W5p3LVzY

Many thanks,
Which? Support

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Subscriptions - Not living to the standards they set

I am a very long term subscriber to Which. When I joined there were only quarterly subscriptions. The cost has been steadily rising and with the current hike of around 10% I decided to look a bit closer. I found they now use annual subscriptions and charge those subscribing quarterly around a 30% premium. When I contacted them they explained only existing members can be on quarterly subscriptions. So long term quarterly subscribers pay a big premium and much more than new annual subscribers. The advisor I contacted "didn't know" and couldn't find out how long I'd been paying this huge premium. Its the kind of approach that Which would be critical of with other organisations.

12 december 2024
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Which?

Svar från Which?

Hello Russell,

Thank you for your review and your longstanding support of Which?.

Our quarterly subscriptions are charged at an equivalent rate to our monthly subscriptions. Annual subscriptions are offered at a reduced rate when compared to the cost of monthly or quarterly subscriptions. When this option was introduced, we took steps to inform members by updating our website as well as including details in direct communication sent to our members.

If you would like to make a change to your subscription, please contact our Member Services team who will be happy to help. You can find the team's contact information here:

https://www.which.co.uk/about-which/get-in-touch-aBnhv8z1Uslr

Many thanks,
Which? Support

Betygsatt 2 av 5 stjärnor

I company that you can’t reach and talk…

I company that you can’t reach and talk to.
I have in offer to extend my membership and all was good till few weeks later nothing happened. They didn’t debit my card for the membership as we agreed and when I try to contact them you can’t fined a way to speak with antibody 40 min on a telephone and nothing.
Joe they cancel my membership and now one even bother to check why the DD didn’t not work and informed me if there is an issues.
They just cancelled my membership.

I don’t think they are worth your money.

5 december 2024
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Which?

Svar från Which?

Hello Misho,

Thank you for your review, I'm sorry that you weren't able to reach us when attempting to do so.

We recently sent member communication that has driven a large increase in the volume of contact we are receiving and as a result, the wait times are much higher than usual. We expect this to be a temporary increase and are continuing to monitor the situation to ensure we are offering the best service possible.

A subscription will cancel in instances where the payment isn't successful. We are certainly able to reinstate the subscription though. If you would like to do so, you can find our Member Services contact information on our website here:

https://www.which.co.uk/about-which/get-in-touch-aBnhv8z1Uslr

Many thanks,
Which? Support

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Which Awards- didn’t want to listen.

I
Which Awards. I raised an issue with Which Awards to car insurers who either refuse to insure or charge extra for older drivers even if they have a clean record and extensive driving experience. Which Consumer Awards did not want to know and dismissed my concerns in a very disparaging and patronising way. It makes me feel like taking all of their recommendations for products with a pinch of salt!

4 december 2024
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Which?

Svar från Which?

Hello Graham,

Thank you for your review, I'm sorry to hear you felt we dismissed your concerns. I have made the relevant teams aware of your feedback.

You can find more information on how we recommend and score car insurers on our website at the following link:

https://www.which.co.uk/money/insurance/car-insurance/car-insurance/best-and-worst-car-insurance-a3PuA5f3sB6q

If you would like to discuss this with us further, please contact us at which@which.co.uk

Many thanks,
Which? Support

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Disappointing Experience with Which.co.uk - Irony of Their Practices

I recently had a frustrating experience with Which.co.uk that made me question their commitment to championing consumer rights. As a consumer organization, I expected them to uphold the values they advocate for, but unfortunately, my experience was quite the opposite.

My subscription was set to automatically renew annually, and my account was debited on 19 November without any prior warning. When I tried to cancel today, I was told it was too late because I had missed the 14-day cooling-off period. I understand the policy, but given that the automatic renewal was done without clear communication, this felt extremely unfair.

I then asked if it would be possible to change my subscription from annual to monthly, so I could terminate it next month if needed, but this request was also refused. The irony here is that Which.co.uk, a supposed advocate for consumer rights, is applying the same practices they often criticise, leaving me feeling frustrated and powerless.

As a long-time supporter of Which.co.uk, I expected better customer service and more consumer-friendly practices. I hope they reconsider their approach to automatic renewals and customer satisfaction in the future.

Update dated 03/02/2025

I confirm that I have received a pro-rated refund, for which I am sincerely grateful. However, this was only processed after I submitted a formal complaint. It would have been preferable for the refund to be granted promptly upon my initial contact with customer service.

3 december 2024
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Which?

Svar från Which?

Hello Christiane,

Thank you for your review, I'm sorry to hear you found your recent experience frustrating.

We inform our members of an upcoming renewal 5 weeks prior to the renewal date. We will also provide a pro-rata refund of annual subscriptions that are cancelled outside of the cooling-off period when requested.

If you would like to discuss this with us further, please contact us at which@which.co.uk.

Many thanks,
Which? Support

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Response from Which customer services !!

Please for heavens sake Which Customer Services, just answer the complaint in a simple, transparent and open manner. My question to Which is very simple. Do you receive a commission or remuneration from your promotion of Octupus Energy? The answer from this Consumer Company should be a simple yes or no. Instead the response from Which to my complaint and the many other complaints on this forum, is to continually refer consumers to their customer services department. Please Which just post an honest and open reply on this forum to the many complaints your Company generates.

2 december 2024
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Which?

Svar från Which?

Hello RA,

Thanks for your review. We link to a number of external websites where you can buy products or services that we feature on our site. We do this to make it easier for you to complete your purchase and to earn commission revenue that supports our not-for-profit mission.

You can find more information on our website here:

https://www.which.co.uk/help/which-affiliate-activity-aPA408A93lxh

Many thanks,
Which? Support

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Please do not subscribe to Which

Please do not subscribe to Which. They are the ‘Consumer champion’ but mislead you in payments. Despite being a member for a number of years they continued to charge me an inflated monthly amount. In addition they continue to take payments from my account following cancellation and a complaint. Which are guilty of everything they advise customers to avoid and I feel disappointed for being taken advantage of by such a company. Please do not be drawn in to signing up -AVOID

1 december 2024
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Which?

Svar från Which?

Hello,

Thanks for taking the time to leave your review. I'm sorry to hear you're unhappy with your experience.

We would like to investigate the issue with your continued payments, if you could contact us at complaintsteam@which.co.uk we will be able to do so.

Many thanks,
Which? Support

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Total Shambles - AVOID

I joined Which? last week purely to obtain a Best Buy suggestion for a household appliance. Quite why Which? do not sell such information on a case-by-case basis rather than insisting we all sign up and then cancel immediately once we've downloaded the relevant document, I do not know!

Anyway, having subscribed and obtained my review I then wanted to cancel my subscription having paid the £5 minimum fee which I was quite happy to do. However, on getting to the correct webpage it said systems were in the process of being updated and "please try again later".

In the meantime, and by way of something of an aside, I received a couple of Witch? magazines in the post. I read them fairly thoroughly and was pretty shocked at some of the truly moronic things it had to say. For example, in a piece on room heaters it mentioned that a heater with a higher kW output will use more electricity and will heat up a room more quickly. If this is an example of the quality of assessment that Which? carries out when formulating its reviews, my advice would be *don't bother*.

So, a week later I decided to try again only to find exactly the same "Please try later" message on their webpage.

I then used the online chat facility to try to cancel as per the webpage information. I entered my name and other details as requested and waited for someone to connect. 10 minutes later someone responded and the first thing they did was to ask me my name. Why do I need to type my name in all over again having already done so to start the chat session, FCOL?!! In the meantime I got distracted by something else and by the time I returned to the chat it had ended.

This whole process is so utterly infuriating and unnecessary I cannot understand how Which? is still in business. The cynic in me thinks the whole "please try later" thing is just a scam, frankly, to put people off cancelling and thereby obtaining least another month's subscription.

My advice would be to have absolutely nothing to do with Which? and obtain your reviews somewhere else – Amazon is quite good. Judging by the number of negative reviews here on Trustpilot, lots of other people feel the same way!

25 november 2024
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Which?

Svar från Which?

Hello Martin,

Thank you for your review. I'm sorry you are disappointed with our content and service. We are in the middle of implementing changes to our system that will have impacted website functionality while it's carried out, and appreciate that this hasn't led to an ideal experience for you.

If you need any further support, please contact our Member Services team at which@which.co.uk.

Many thanks,
Which? Support

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Another treasured consumer champion dead

I gave up on John Lewis and turned to Which? for help with my ongoing mattress saga. I should not have bothered.

I have been a member of the consumer association all my adult life. I trusted them with any reccommendation as independent reviewers.

This week I tried to get a simple answer: Of your Best Buys, which mattress compares in firmness to the old Tempur HD20? Something that one of the 'expert' they say we can call on demand should easily be able to answer. I also asked for an article on mattresses for back pain, none exist that I can find on the website. I asked for an explanation of their firmness scale as there is no mattress that scores below 5 (firm =1).

I have tried all week: phone, waited 20 mins noone answered, email no response all week, live chat does not work, phone again just now and they cannot put me through to the 'research team' I pay for. I had a very helpful person doing very badly what I can already do on the website - search.

No commitment to finding me an answer. Just the old platitudes they all use these days: we will pass the feedback on. What use is that? I need an answer. I pay my membership for that. BTW in the many years I have been a member this was the first time I called.

I come here and find an avarage 1.8 score. I was shocked. But I guess the Consumer Association is not what it once was, I will be cancelling my membership...if I can get through.

Edit after response: It seems the same process applies to their complaints email. I sent in the thread of my complaint and a short explanation. Automated email about how much they 'care'. Answer in 24 hours if you are lucky. So far? Crickets.

Edit again, after a response on email that said 'we are investigating'.

Crickets. as of 11 December 2024

Edit December 13th 2024 - Funny how I got a response the next day after posting above. The response simply restated in canned paragraphs that they were right and I was wrong to want a simple answer. Don't bother with this organisation, The Google Bot will be more polite and give you better info.

21 november 2024
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Which?

Svar från Which?

Hello Mariana,

Thank you for your review. I'm sorry to hear you're disappointed with our service and have had difficulty reaching our Member Services team.

We would like to investigate this for you, if you could contact us at complaintsteam@which.co.uk we will be able to do so.

Many Thanks
Which? Support

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

PEOPLE IN GLASS HOUSES (OR PRACTICE WHAT YOU PREACH)

I raised a query with Which regarding my subscription, using their "LiveChat" function. The respondent was unable to answer my query but said they would contact the Marketing team and get back to me by email. I have had no response whatsoever. I've tried to contact them by phone but it is virtually impossible to speak to any one. Very ironic considering their Customer Service Counts campaign states the following "What happened to customer service? We're passed around from pillar to post, on hold for ages in frustrating phone queues. Companies say we're important to them - it's time to show us they mean it and put customers first."

14 november 2024
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Which?

Svar från Which?

Hello John,

Thanks for leaving your review. I'm sorry to hear you're disappointed with your experience and have't been updated on an issue you raised.

We would like to investigate this for you, if you could contact us at complaintsteam@which.co.uk we will be able to do so.

Many Thanks
Which? Support

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Not really the consumers’ champion

I’ll start this review off by stating that Which are the “consumer champion” who are quite happy to hold other companies to account for horrible customer service so my expectations are sky high when I deal with them.

Anyway, I’m a long-time subscriber who decided to cancel because I didn’t think it was worth it to me any longer. Obviously, I couldn’t cancel online (the Which system has been saying it is being ‘updated…’ as long as I can remember) so I contacted them by Live Chat on the website. The representative spent about 10 minutes attempting to persuade me to continue my membership but, eventually, finally agreed to cancel my subscription. He stated that everything was in order and confirmed the date that my subscription would cease. Also confirmed that no further payments would be taken.

Inevitably, a further payment was taken and my subscription looks like it has not been cancelled. I emailed the complaints team, got an autoreply stating that I should expect a response within 24 hours but definitely within 3 days. That was 8 days ago and I still haven’t had even a holding email from a human. Chased again this morning and, unsurprisingly, still nothing.

Am at the point now where, if Which don’t get back to me soon, I’ll be contacting the credit card company to do a chargeback and telling them to bar any further payments to Which.

I can’t trust a company that exists to help consumers whilst giving their own customers such a poor experience so I doubt we’ll ever use them again.

UPDATE 20 November 2024: Which has now replied. It is upholding the complaint alongside promising to cancel my subscription and refund the unauthorised amount taken. Time will tell.

8 november 2024
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Which?

Svar från Which?

Hello Keith,

Thanks for sharing your review. I'm very sorry to hear about your recent experience, and I'm glad our Complaints team appear to have resolved your issue based on your update.

If you need any further support, please contact our Member Services team at which@which.co.uk.

Many Thanks
Which? Support

Betygsatt 2 av 5 stjärnor

subscription renews automatically without email warning

I was totally unaware that my subscription would renew automatically. I was charged the full price for 1 year even though I have not used the service since the automatic renewal. Which? complaints officer who called me after I requested a full refund was polite but totally unflexible and uncommercial. Not impressed by this behaviour from an organisation which claims to be the consumer champion.

13 november 2024
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Which?

Svar från Which?

Hello,

Thank you for your review. I'm sorry to hear you're unhappy with the automatic renewal of your subscription and our handling of your complaint. The automatic renewal is outlined when signing up for our service, and we send renewal letters ahead of the payment date. If a subscription is cancelled within 14 days of being taken out or renewed, then a full refund is due.

If you need any further support, please contact our Member Services team at which@which.co.uk.

Many thanks
Which? Support

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Did not complete their home energy…

Did not complete their home energy review as my property does not fit their questionaire. Guess this is another marketing exercise to earn income from providers.
So many review questionaires do not fit the individual circumstances. I have balanced flue wall heaters and multipoint gas water heater far from unique energy, review does not help.

12 november 2024
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Which?

Svar från Which?

Hello Tony,

Thanks for your review. I'm sorry to hear you're unhappy with our questionnaire.

If you need to provide feedback on our services or receive support with an issue, please contact our Member Services team at which@which.co.uk.

Many thanks
Which? Support

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Non existent customer service and awful phone system

I changed my bank details which involved being issued with a new debit card, requiring an update to which?. Strangely it is not possible to change the details online so I called the customer line. You are met by a truly terrible automated system which shouts at you. There is no option for bank changes but in the end I selected 1 and than listened to an intermittent shouting message telling me to go to the which help webpage, as we already know that is no help as it cannot be done online.
I waited for 11 minutes and then gave up. If this had been an energy or broadband company which? would be shouting about the terrible customer service, but having looked at other reviews I can see my experience is not unique. Hard to believe from a consumer association that sets its to be so high and mighty.
I have now cancelled my subscription and will spend the money somewhere that actually wants it.

11 november 2024
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Which?

Svar från Which?

Hello Tim,

Thank you for your review and membership. I'm sorry to hear you're unhappy with your recent experience, and it's led to you cancelling your subscription.

We have recently seen a surge in contact to our Member Services team, and I'm sorry this caused delays when trying to reach us. We are monitoring this to ensure we can service our members as best as possible, and we're also in the process of implementing self-service options that will give members better online functionality.

If you need any further support, please contact our Member Services team at which@which.co.uk.

Many thanks
Which? Support

Detta är Trustpilot

Vem som helst får skriva ett omdöme på Trustpilot. Den som skriver ett omdöme äger sitt omdöme och detta innebär att personen i fråga kan redigera eller ta bort sitt omdöme när som helst. Omdömen finns kvar på Trustpilot sålänge omdömeslämnarens konto är aktivt.

Vi skyddar vår plattform med hjälp av dedikerade medarbetare och smart teknologi. Läs mer om hur vi bekämpar falska omdömen.

Läs mer om omdömesprocessen på Trustpilot.

Här är 8 tips på hur man kan skriva omdömen på bästa sätt.

Verifieringen hjälper till att säkerställa att det är riktiga människor som skriver omdömena som du läser på Trustpilot.

Att erbjuda belöningar för omdömen eller att bara be en viss grupp personer att skriva ett omdöme kan påverka företagets TrustScore. Detta strider mot våra riktlinjer.

Läs mer