WebwinkelKeur Omdömen 

490
•
TrustScore 3.5 av 5

3,5

Även om vi inte verifierar specifika påståenden eftersom omdömeslämnarnas åsikter är deras egna, kan vi märka omdömen med en ”verifierat”‑etikett ifall vi kan bekräfta att en företagsinteraktion har ägt rum. Läs mer

För att skydda plattformens integritet granskas både verifierade och overifierade omdömen av vår automatiserade programvara som är tillgänglig dygnet runt. Tekniken är utformad för att identifiera och ta bort innehåll som bryter mot våra riktlinjer, inklusive omdömen som inte är baserade på en äkta upplevelse. Vi är medvetna om att vi inte kan lägga märke till allt. Det går att flagga sådant som du tror att vi kan ha missat. Läs mer

Det här tycker kunderna

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Romee was extremely helpful and liaised frequently with the supplier throughout to obtain a satisfactory resolution. We were provided with a refund from the supplier once Amazon finally retuned the ph... Se mer

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Waardeloos keurmerk , kijk uit ! ! ! Zeggen te bemiddelen waar totaal geen sprake van is . Een hoop Bla Bla Bla maar weinig / geen concrete bemiddeling , wel centjes vragen voor het gebruik mogen ma... Se mer

Företaget har svarat

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Caleni van WebwinkelKeur was begripvol en meedenkend. Drogisterij plus reageerde op geen enkele poging van mij om contact te leggen, maar haar lukte het wel. Betaling liep via Klarna, waar het ontze... Se mer

Företaget har svarat

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

We gebruiken WebwinkelKeur al jaren naar tevredenheid. Het verschaft ons meteen inzicht of onze klanten tevreden zijn over onze producten en diensten. Zelf denk je, dat het je prima doet, maar... Se mer

Företaget har svarat

Företagsinformation

  1. Juridiska tjänster
  2. E-handelslösningar

Skrivet av företaget

WebwinkelKeur is hét moderne webshop keurmerk inclusief reviews dat met de modernste techniek zorgt voor ouderwets vertrouwd winkelen.


Kontaktuppgifter

3,5

Medel

TrustScore 3.5 av 5

490 omdömen

5 stjärnor
4 stjärnor
3 stjärnor
2 stjärnor
1 stjärna

Ingen aktuell inbjudningshistorik

Det här företaget har inte bjudit in sina kunder på länge. Omdömen kanske inte är representativa

Har besvarat 95 % av sina negativa omdömen

Svarar vanligtvis inom 2 veckor

Så använder företaget Trustpilot

Se hur deras omdömen och betyg hämtas, betygsätts och modereras.

3,5

Alla omdömen

(490)

62 omdömen under de senaste 12 månaderna

Skriv ett omdöme
Företag på Trustpilot får inte erbjuda incitament eller betala för att dölja omdömen. Omdömen är enskilda användares åsikter och inte Trustpilots åsikter. Läs mer

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Een eerlijk en betrouwbaar bedrijf een…

Een eerlijk en betrouwbaar bedrijf en keurmerk. Ik maak er al jaren gebruik van op mijn webwinkel en ik herken onderstaande reviews niet. Ook negatieve ervaringen worden gewoon geplaatst. Hier heb je als webwinkelier geen invloed op. Je krijgt wel de mogelijkheid om in overleg te gaan met de klant als er een negatieve review komt maar het is altijd aan de klant zelf om de review wel of niet te veranderen. Verder komt het bedrijf zelf met veel leuke artikelen en steeds weer nieuwe verbeteringen. Gewoon toppie dus en wat mij betreft een aanrader.
Groetjes Irma Bond
Pixels & Stiksels

6 juli 2024
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för WebwinkelKeur

Svar från WebwinkelKeur

♥

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Veranderde regels wetgeving

Webwinkelkeur houd je op de hoogte zodra er regelgevingen veranderen.
Evt voorbeelden zijn te gebruiken om torenhoge en onnodige boetes te voorkomen.
Wij zijn zeer tevreden

17 juni 2024
Logotyp för WebwinkelKeur

Svar från WebwinkelKeur

♥

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Ontvreden over service

Geen mogelijkheid om je account te verwijderen. Geen fijne service. wordt ook gredreigt met factuur, terwijl ik geen gebruik heb gemaakt van de service. en zelfs helemaal geen factuur is aangemaakt.

28 juni 2024
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för WebwinkelKeur

Svar från WebwinkelKeur

Goedemiddag! Bedankt voor je review. Wat jammer om te lezen dat je geen fijne ervaring hebt met onze service. Zou je mij een e-mail willen sturen naar info@webwinkelkeur.nl? Dan kijk ik samen met je wat we voor je kunnen betekenen.
Alvast bedankt!
^^ Kim

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

De wet en regelgeving verandert met de…

De wet en regelgeving verandert met de minuut. Na een tijdje te zijn weggegweest weer terug bij Webwinkelkeur. Het geeft mij vertrouwen en je wordt goed geadviseerd.

7 juni 2024
Logotyp för WebwinkelKeur

Svar från WebwinkelKeur

♥

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Zeer slechte bedrijf en personeel

Zeer slechte bedrijf en personeel. Ze noemen een review "een moment opname", terwijl een melding of klacht netjes wordt opgelost. Klant is niet bereikbaar via mail of telefoon en kan de review niet aanpassen of verwijderen. Wat doet webwinkelkeur? Gewoon laten staan. Als je bedrijf je lief is, blijf weg van webwinkelkeur.

27 maj 2024
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 2 av 5 stjärnor

toen ze echt een verschil konden maken, gaven ze uiteindelijk niet thuis.

Een klant van ons geeft op basis van allerlei oneigenlijke argumenten een slechte review van een product dat wij verkopen.

Op ons verzoek treedt Webwinkelkeur in contact met reviewer om de review 'eerlijker' te maken. Hiervoor dien je als shop heel veel argumenten aan te dragen.

Uiteindelijk leidt dit tot een aangepaste tekst van de review die nog steeds bepaalde insinuaties bevat 'gestaafd' door verwijzingen naar niet-bestaande informatie. Dit soort insinuaties zijn niet goed voor het product dat wij verkopen noch voor onze shop.

Helaas weigerde de Webwinkelkeur jurist de vraagtekens die wij hierbij plaatsten te beantwoorden. Het mantra 'een mening is een mening en die plaatsen wij' is daarbij langsgekomen. Maar sommige zaken zijn geen kwestie van mening maar van feiten.

Uiteindelijk voelden wij ons letterlijk in ons hemd gezet, zeker na de uren die we aan deze case hebben dienen te besteden omdat onze reputatie ons natuurlijk veel waard is.

Verder geen aanmerkingen op de technologie die ze bieden noch op de manier waarop ze je standaard vragen beantwoorden. Werkt allemaal gewoon prima. Maar toen ze echt een verschil konden maken, gaven ze uiteindelijk niet thuis.

8 mars 2024
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för WebwinkelKeur

Svar från WebwinkelKeur

Hi Jeroen,
Bedankt voor je review!
Jammer dat je het zo hebt ervaren, we hebben er namelijk heel wat tijd ingestoken wat we normaal niet snel doen bij een moderatieverzoek. We willen er namelijk voor zorgen dat er een eerlijk beeld wordt geschetst. Als de klant aangeeft dat ze het ergens heeft gelezen, en hiervan ook het artikel kan aantonen, staan er geen onjuistheden in. Een mening verwijderen we ook niet.
We begrijpen dan ook goed dat je reputatie erg belangrijk is, en hebben ervoor gezorgd dat de klant de review heeft aangepast.
Daarnaast heeft mijn collega wat tijd gestoken in de mail die je hebt ontvangen met daarin de informatie waarom we de review laten staan en daarbij ook de regels die erbij horen.
We zijn in ieder geval blij om te horen dat je voor de rest wel tevreden bent met de technologie die we aanbieden. 😃
In ieder geval bedankt voor je feedback!

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

ToS prevents negative reviews

They have ToS in place preventing you leaving a negative review. I left a negative review on WebwinkelKeur where I recommended not purchasing from the business in question. I did this after receiving bad service and then the business lied in their response to my review on WebwinkelKeur. I was then contacted by WebwinkelKeur's Support Team via email and they informed me this goes against their ToS and my review will be removed if I say not to order from the store.

It seems that their business model is designed to prevent negative reviews from being left. When checking the reviews of the store in question on here compared to WebwinkelKeur there is a huge disparity, and it's now obvious why.

I would steer clear of any site that recommends using them for reviews. After discussing further with their Support Team it has been made clear to me that they take payment from stores for the "moderation" they provide. They are essentially a site that promote snake oils salesman.

Edit: Thanks you for your response, it confirms everything I stated in my review. I have lost money from a website selling a faulty product based on inflated numbers of positive reviews. You should feel responsible for the customers that have been taken advantage of by your business model.

30 april 2024
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för WebwinkelKeur

Svar från WebwinkelKeur

Thank you for your review! Too bad you have this experience after leaving a review. I took a moment to look into it and can see that your review did not meet our terms of use. We want to make sure that a fair impression is made of the online store. Therefore, you should not call for people not to buy from an online store. We asked you to remove this sentence, which you refused. The moment you do not want to cooperate with the correction of a review, we are unfortunately also forced to remove the review according to our terms of use. Should you post another review on any platform in the future, we advise you to read carefully what is and what is not allowed in your review. This will prevent the removal of the review. It would be a shame if you cannot express your opinion.

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Webwinkelkeur: 1 STER REVIEW

Ik ben blij dat ik op deze manier mijn ervaring met- en mening over Webwinkelkeur wereldkundig kan maken.

Ik ben Shantah. Mijn bekroonde roman 'De Nacht dat de Sterren Dansten', inmiddels de 8e druk, verkoop ik zelf, via de website.

De afgelopen jaren werden de reviews over het boek door Webwinkelkeur afgehandeld. Tot gisteren.

Gisteren heb ik de samenwerking met Webwinkelkeur per direct beëindigd en nu heb ik de kans om Webwinkelkeur met 1 ster te beoordelen!

Mijn roman noem ik een Fairbook, omdat ik het boek zonder gebruik te maken van de bestaande boekenbranche verkoop.
De boekenbranche verdient niets aan het boek.

Het feit dat de 8e druk onlangs is verschenen van 'De Nacht dat de Sterren Dansten' zegt uiteraard heel veel. Er zijn vele honderden super mooie reviews over het boek verschenen op internet. Echte reviews, geschreven door enthousiaste lezers.

Bestaande belangen proberen uiteraard het succes zoveel mogelijk te dempen...
En Webwinkelkeur verleende medewerking!!

Een andere uitleg kan ik niet vinden voor het feit dat tussen de overwegend zeer positieve reviews een uiterst vreemde, zeer negatieve (belachelijke) review verscheen via Webwinkelkeur een aantal maanden. Pas gisteren ontdekte ik dat die misselijkmakende 1-ster review vervolgens door Webwinkelkeur maandenlang is geëtaleerd op internet als iemand zocht naar De Nacht dat de Sterren Dansten reviews.

Webwinkelkeur blijkt telefonisch niet bereikbaar!!!

Zelfs na mijn mail wilden ze mij niet telefonisch te woord staan!!

2 april 2024
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för WebwinkelKeur

Svar från WebwinkelKeur

Hi Santah! Bedankt voor je review 😊 Jammer dat je deze ervaring hebt gehad. Ondertussen hebben we elkaar alweer gesproken. Hierin hebben we uitgelegd dat je net een beetje pech had met welke review er werd getoond door Google. We gaan in ieder geval aan de hand van jouw feedback kijken of we iets kunnen regelen (wat ook voldoet aan de regels van het ACM).
Daarnaast wil ik nog wel meegeven dat de review die was geplaatst, een mening is van de klant. Volgens onze gebruikersvoorwaarden verwijderen en passen we een mening niet aan.
Als laatste wil ik nog aangeven dat wij telefonisch wel beschikbaar zijn, je kan bij ons via een formulier een belverzoek indienen. We bellen je dan zo snel mogelijk op.
Hopelijk kunnen we dit in de toekomst verbeteren!

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Ontzettend veel fake reviews

Ontzettend veel fake reviews. Webwinkelkeur zegt dat nep reviews haast niet voorkomen maar dit is verre van waar. Trustpilot is vele malen betrouwbaarder.

18 februari 2024
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för WebwinkelKeur

Svar från WebwinkelKeur

Goedemiddag! Bedankt voor je review. Jammer dat je het zo ervaart. Wij zetten ons in om zo veel mogelijk fake reviews te voorkomen. Zodra we fake reviews zien verwijderen we dit direct. We zijn dan ook niet op de hoogte over welke reviews jij het hebt. Zou je ons meer informatie kunnen toesturen naar info@webwinkelkeur.nl? Dan zoeken we het graag uit!
^^ Kim

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Duitse drogisterij

Bestelling nooit ontvangen.
Telefonisch niet bereikbaar. Emails worden door standaard robot beantwoord.

13 januari 2024
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för WebwinkelKeur

Svar från WebwinkelKeur

Goedemiddag,
Bedankt voor je review. Vervelend dat je je bestelling niet hebt ontvangen. Nu denken we alleen dat de review niet voor ons bestemd is (WebwinkelKeur), maar voor de webwinkel waar je een bestelling hebt geplaatst. Ik raad dan ook aan om hier een e-mail met je klacht naar toe te sturen. Hopelijk kunnen ze je verder helpen.
^^ Kim

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Slechte ervaring met Scholten…

Slechte ervaring met Scholten hulpmiddelen. Ze voeren een retour beleid van 14 dagen na ontvangst. Door omstandigheden 3 dagen te laat met retour aanvraag en deze werdt geweigerd. Vind het een zeer slechte manier van service leveren.

7 februari 2024
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för WebwinkelKeur

Svar från WebwinkelKeur

Goedemiddag,
Bedankt voor je review! Vervelend om te lezen dat je geen fijne ervaring hebt gehad met Scholten hulpmiddelen. Nu is alleen de review bij ons beland. Wij denken dat het verstandig is om de review bij de webwinkel te plaatsen waar je een bestelling hebt geplaatst. Misschien dat ze op die manier nog iets uit coulance voor je kunnen betekenen.
^^ Kim

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Pas op: Webwinkelkeur verwijdert stiekem negatieve reviews!

Pas op: Webwinkelkeur verwijdert stiekem negatieve reviews!

Enkele weken geleden een negatieve review via Webwinkelkeur gegeven van de aangesloten webwinkel Letsleds, (in verband met misleiding door falsificeren van relevante specificaties).

Ten eerste viel mij al op dat mijn genuanceerde toelichting niet zichtbaar was, maar wel de volledige (overigens niet inhoudelijke) reactie van de webwinkel.

Enkele dagen geleden zag ik tot mijn stomme verbazing dat mijn review verwijderd is. Ik ben hierover niet geïnformeerd.

Houd dus rekening met de mogelijkheid dat je sommige negatieve reviews niet te zien krijgt die via Webwinkelkeur geplaatst zijn.

Mijn ervaring tot dusver is dat Trustpilot een objectiever beeld van de kwaliteit van een webwinkel geeft.

12 januari 2024
Omdöme utan inbjudan

Detta är Trustpilot

Vem som helst får skriva ett omdöme på Trustpilot. Den som skriver ett omdöme äger sitt omdöme och detta innebär att personen i fråga kan redigera eller ta bort sitt omdöme när som helst. Omdömen finns kvar på Trustpilot sålänge omdömeslämnarens konto är aktivt.

Vi skyddar vår plattform med hjälp av dedikerade medarbetare och smart teknologi. Läs mer om hur vi bekämpar falska omdömen.

Läs mer om omdömesprocessen på Trustpilot.

Här är 8 tips på hur man kan skriva omdömen på bästa sätt.

Verifieringen hjälper till att säkerställa att det är riktiga människor som skriver omdömena som du läser på Trustpilot.

Att erbjuda belöningar för omdömen eller att bara be en viss grupp personer att skriva ett omdöme kan påverka företagets TrustScore. Detta strider mot våra riktlinjer.

Läs mer