Traders With Edge 

Tack för att du använder Trustpilot. Tyvärr går det inte längre att lämna omdömen på just den här sidan, då företagets webbplats stängts ner. Om du har några frågor får du gärna kontakta oss.

Även om vi inte verifierar specifika påståenden eftersom omdömeslämnarnas åsikter är deras egna, kan vi märka omdömen med en ”verifierat”‑etikett ifall vi kan bekräfta att en företagsinteraktion har ägt rum. Läs mer

För att skydda plattformens integritet granskas både verifierade och overifierade omdömen av vår automatiserade programvara som är tillgänglig dygnet runt. Tekniken är utformad för att identifiera och ta bort innehåll som bryter mot våra riktlinjer, inklusive omdömen som inte är baserade på en äkta upplevelse. Vi är medvetna om att vi inte kan lägga märke till allt. Det går att flagga sådant som du tror att vi kan ha missat. Läs mer

Det här tycker kunderna

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Extremely unprofessional company. Their platform has been offline for more than three weeks, leaving users unable to trade or even view accounts. For the past two weeks, they have also completely st... Se mer

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

I’ve tried multiple prop firms, but Traders With Edge really stands out. The evaluation process is fair, with realistic trading conditions, excellent leverage, and lenient drawdown rules. Plus, the f... Se mer

Företaget har svarat

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Payment method did not go through. Had to wait before payment clear before purchase is recieved. However, I understand that there were technical issues beyond their control. I did recieve my credentia... Se mer

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Such a wonderful and supportive company! After several attempts at other prop firms, I did a little research and found TWE! Best move I've ever made. Their customer service and community in general ar... Se mer

Företaget har svarat

Företagsinformation

  1. Alternativa finansiella tjänster

Skrivet av företaget

Traders With Edge helps part-time traders make the leap to full-time professionals by educating, supporting and funding them. We have a unique social media platform for traders which is available on web, plus Android and IOS mobile apps.


Kontaktuppgifter

Alla omdömen

(186)

2 omdömen under de senaste 12 månaderna

Skriv ett omdöme
Företag på Trustpilot får inte erbjuda incitament eller betala för att dölja omdömen. Omdömen är enskilda användares åsikter och inte Trustpilots åsikter. Läs mer

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Having that AI answerer on this site

Having that AI answerer on this site was really helpful. It answered all my questions quickly and professionally. I just found out about this site and I do got to say, it's really amazing. When my trading practice is over on Tradingview, I'll really make sure to head over here and give it a shot. This place really is a nice site for trading, I made sure to bookmark this for later. You guys are doing amazing!

22 augusti 2023
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Traders With Edge

Svar från Traders With Edge

Thank you so much for your 5-star review! We're thrilled to hear that our AI answerer was able to assist you quickly and professionally. It's great to know that you’ve bookmarked our site, and we’re excited to welcome you when you're ready to dive into trading here. Your feedback motivates us to keep providing the best experience possible for traders like you. Keep up the great work with your practice on TradingView, and we look forward to seeing you again soon! Happy trading!

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Never using again

Apparently hit max drawdown then mentioned it to them they agreed I didn’t, in the process, shut down my account and closed off my winning trades. Never using this prop firm ever again

10 augusti 2023
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Traders With Edge

Svar från Traders With Edge

Hi Regan,

I appreciate you taking the time to leave a review regarding your experience with https://www.traderswithedge.com. I understand your frustration with the situation, and I would like to offer some clarity.

When our staff checked your account balance, it was found to be at $4759.32, which seemed to be over the maximum loss limit of $4,750. Accordingly, we informed you that we would consult with our tech team to understand the situation better.

Upon thorough investigation, our tech team discovered that your account had experienced a running loss, and at a certain point, the equity fell to $4,745.82, which is below the maximum loss limit of $4,750. As a result, this triggered the automatic account closure as per the policies in place.

I understand this situation may seem frustrating and sudden, but the automated closure was implemented in accordance with our trading parameters. I sincerely apologize for any inconvenience caused and would like to ensure that we are committed to providing transparency and clarity to our clients.

If you have any further questions or concerns, please feel free to contact our customer support, and we will do our best to address them.

Best regards,
Ariawan Budianto
https://www.traderswithedge.com

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

5 star deserved for excellent service and experience

I have written a review before and will do it again, because it's highly deserved. There was an error that caused my 2nd phase to fail a challenge. After contacting support they reopened my challenge and even reset the account so that I could start all over. All this without any question. They responded to all my mails within 30 min and my account was back up and running in two hours. Great customer support and I can highly recommend T.W.E. Only positive experiences so far.

10 augusti 2023
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Traders With Edge

Svar från Traders With Edge

Hi Razer,

Thank you so much for your kind words and for taking the time to leave another review! We're thrilled to hear that you had a positive experience with our support team and that we were able to resolve the issue quickly. At TWE., we always strive to provide excellent service and it's wonderful to know that we've met your expectations.

Your recommendation means the world to us, and we're grateful for your continued support. If there's anything else we can do for you, don't hesitate to reach out!

Wishing you continued success on your trading journey!

Best regards,
The Traders With Edge Team

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Very easy to use actually

Very easy to use actually! Now if only the market was easy to trade.

26 juli 2023
Logotyp för Traders With Edge

Svar från Traders With Edge

Thank you so much for the 5-star review! We're thrilled to hear that you find our platform easy to use. If only we could make the markets as simple as using our tools, right? 😊 We're here to help make trading a bit smoother, and we'll continue working hard to support you on your journey.

Betygsatt 2 av 5 stjärnor

So far it's pretty Meh.

The free challenge that cost $15.00 comes with a Demo on EightCap. With which you can only trade a handfull of FX on. It would be nice to have a challenge that has more opportunities to trade what you want or are familiar with. This was on the mobile app which still hasn't loaded any of the charts I've tried to access. I will try again later on my laptop, and see if it's any better.

25 juli 2023
Logotyp för Traders With Edge

Svar från Traders With Edge

Hi Db,

Thank you for taking the time to provide your feedback. We greatly appreciate your insights as they help us continuously improve our services.

We understand your concerns about the range of trading options available in the trial challenge. As outlined on our website, we do offer access to a comprehensive selection of assets, including a full range of forex, indices, stocks, and digital assets. These options are available depending on the platform selected, with the intent that every trader can fully explore and test their strategies in a diverse trading environment.

The trial experience is intended to mimic the full challenge account, allowing you to assess your strategies thoroughly.

Regarding your experience with the mobile app, while it's essential to clarify that the mobile platform is not a product of Traders With Edge and we don't have direct control over its functionality, we deeply understand the inconvenience you faced due to the chart loading issues. Our dedicated support team is available and happy to assist in any way we can. Don't hesitate to contact us, and we'll do our best to guide you through the process.

We suggest trying to access the platform via your laptop for a potentially more satisfying experience in the interim.

Regards,

Laurenz
Support Team
Traders With Edge

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

KIDS

i finished my challenges in only 3 days and then i added by mistake 1 cent per trade in the last tow days and that was enough for them to reject funding me because of manipulation, I can't even get a refund.

21 juni 2023
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Traders With Edge

Svar från Traders With Edge

Dear Mohamed,

We appreciate the time you have taken to leave us feedback on TrustPilot. At Traders With Edge, we take every critique very seriously and are committed to consistently improving our services based on the needs and expectations of our clients.

You've mentioned that you had a concern regarding our consistency rule. We understand that every trader has unique strategies and expectations, and it is our goal to accommodate these as much as possible within our existing framework. We regret any inconvenience or misunderstanding that may have occurred in this regard.

However, upon cross-verification of our database, we could not find your profile. In order for us to properly address your concerns, we encourage you to contact our support team directly at support@traderswithedge.com. Kindly provide us with your account details so that we can look into your concern more accurately and offer a personalized solution.

Our aim is to ensure that all our clients have the best possible trading experience with us, and we appreciate your feedback as it helps us achieve this goal.

Thank you for bringing this to our attention. We are looking forward to addressing your concerns and making your experience with our firm as satisfactory as possible.

Best regards,

Ariawan Budianto
Community Manager
Traders With Edge

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Very trusted company,

Very trusted company,
Good customer support, I think its one of the best funding companies.
I got my challenge account in no time. right after payment.
the roles are satisfying for me.
you can even customize more time at the time of purchase, the firm works with a good broker, fast execution. There in no delay at all. The commant confirmed in the same second. Stop wasting your time with other companies .try TWT its the best in this business.
their customer support is the best ever seen it cant get better than this looking forward for good times,
definitely recommend this.

19 april 2023
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Traders With Edge

Svar från Traders With Edge

Thank you so much for your 5-star review! 🌟 We're thrilled to hear that you had such a positive experience with Traders With Edge. It’s great to know that you appreciated our quick setup process, fast execution, and flexible options at the time of purchase. We’re also glad to hear that our customer support team met your expectations—helping our traders succeed is our top priority!

We look forward to seeing your continued success with us. If you ever need anything, our team is always here to assist. Thanks again for recommending us! 👏

Wishing you all the best in your trading journey! 💼📈

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

the firm is best for all…

the firm is best for all trader,customer support and any other...i love this firm

3 januari 2023
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Traders With Edge

Svar från Traders With Edge

Thank you so much for your amazing feedback! We're thrilled to hear that you're loving the firm and finding value in our services. Our team works hard to support all traders, and it's great to know we're hitting the mark. If you ever need any assistance, don't hesitate to reach out. We're here for you!

Happy trading! 🌟

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

"Calidad, precio y sostenibilidad"

Esta empresa de utilería es buena completa y profesional. Ofrecen productos de alta calidad a precios competitivos inclusive con personalizaciones inclusive tienen un servicio al cliente excepcional y un enfoque en prácticas sostenibles según el estilo de cada operador.
Recomendado para cualquier persona que busque productos de calidad atención y estilo de operatividad.

17 januari 2023
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Traders With Edge

Svar från Traders With Edge

¡Muchas gracias por tu reseña de 5 estrellas! Nos alegra saber que tu experiencia con nosotros ha sido tan positiva. Ofrecer productos de alta calidad a precios competitivos, junto con un servicio al cliente excepcional y prácticas sostenibles, es fundamental para nosotros. Nos complace saber que nuestras personalizaciones y atención al detalle han cumplido con tus expectativas. Tu recomendación significa mucho para nosotros y esperamos seguir atendiéndote en el futuro. ¡Gracias nuevamente! 🌟

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

They are professionnals and gives…

They are professionnals and gives chances even to thoses who have 0 fees.

Trust me ,it's amazing !

3 april 2023
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Traders With Edge

Svar från Traders With Edge

Thank you so much for your 5-star review! We're thrilled to hear that you had an amazing experience with us. At Traders With Edge, we believe in providing opportunities for all traders, regardless of their fees or background. Your trust means the world to us, and we’re glad to be a part of your trading journey!

If you ever need any assistance or have more feedback, feel free to reach out. We're here to help!

Thanks again for your support!

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

So far my experience has been…

So far my experience has been phenomenal. TWE is a very professional platform with the most favorable rules and options for traders to get started.

13 mars 2023
Logotyp för Traders With Edge

Svar från Traders With Edge

Thank you so much for your 5-star review! We're thrilled to hear that you've had such a positive experience with us. Our goal is to support and provide opportunities for all traders, regardless of fees, and it's wonderful to see that reflected in your feedback. Trust us, it’s reviews like yours that keep us motivated! If you ever need anything, feel free to reach out. Happy trading! 😊

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

An Honest Review About Traders With Edge

Hello guys. First of all I haven't finished the challange so I didn't get a payout yet. So I'm going to write my review about spreads/slippages and most importantly their great customer service.

Their broker is Go Markets. I had never have any issue with the broker. I didn't experience any bugs or server shut down. I think it is pretty stable. I traded two 50k accounts for a month and I have never experienced slippage issue. Even during the red folder news events my stop losses triggered perfectly which is awesome. I think Go Markets doesn't have liquidity issues.

Spreads for indices meets industury standarts which is pretty decent.
Forex commissions are decent and no commission for indices.
Spreads for forex is much lower than standards. EURUSD spreads are mostly in between 0 and 1. I can remember in one of my trades price almost reached my stoploss there was 1 or 2 points left but my stoploss wasn't triggered and that trade was a winner. Some other prop firms were triggering my stoploss with the double or triple spread that I see on MT5

Last but lot least I want to talk about the customer support. I had an issue about one of rules and there was a misunderstanding due to that. My accounts were still in profit and I was expecting to get a free retake but accounts were breached due to 30 day inactivity. I reached out to support team let them know my situation. At first they said I am not entitled to get free retries due to the inactivity breach but they offered me one of the accounts to show their good faith. After I explained myself they acted fair. They know when they are right and they accept if they are wrong and they are willing to compensate if there is a mistake by their behalf.

Even though I haven't got a payment yet, I trust them and everytihng is good so far. I'll add my reviews about payments as soon as I get one.

28 februari 2023
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Traders With Edge

Svar från Traders With Edge


Thank you for your thoughtful and detailed review! We truly appreciate your honest feedback about your experience with Traders With Edge, even before completing your challenge. It’s great to hear that you've had a smooth trading experience with Go Markets and that our spreads and commissions have met your expectations, especially during high-volatility events.

We’re also glad that our customer support team was able to resolve the misunderstanding fairly. Our goal is always to act with integrity and provide support that reflects our commitment to our traders.

We look forward to your continued progress and hearing about your future success with Traders With Edge! Keep us updated, and if you ever need further assistance, don’t hesitate to reach out. Good luck with the rest of your challenge! 👊✨

Betygsatt 4 av 5 stjärnor

Good Plataform wich allow us to trade…

Good Plataform wich allow us to trade in demo accounts to test their trading mechanism

26 januari 2023
Logotyp för Traders With Edge

Svar från Traders With Edge

Thank you so much for your 5-star review! We're thrilled to hear that you're enjoying our platform and finding value in the demo accounts to test your trading strategies. Your feedback encourages us to continue improving and providing the best possible trading experience. Happy trading!

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

They will do whatever they can to not…

They will do whatever they can to not give your real acc once passed the evaluation

24 januari 2023
Logotyp för Traders With Edge

Svar från Traders With Edge

Hello Borja,

The account rules are clearly laid out before you purchase an account. It is important for traders to read the rules of the challenge before undertaking the challenge.

As you have broken the No Manipulation rule, trading properly for 2 days and then using the minimum lot size to pass the remaining 3 days, your account was closed.

So, regardless of whether you think it's unfair or not, it clearly violated the rules.

If we allowed this, there would be no point in having the minimum trading days requirement on our challenges.

If you have further concerns, feel free to message through live chat or email

Regards,

Traders With Edge Success Team

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Discipline matters

Very good prop firm with focused discipline generating skills....loved it thanks TWE team

12 februari 2023
Logotyp för Traders With Edge

Svar från Traders With Edge

Thank you so much for the 5-star review! We're thrilled to hear that you appreciate the focus on discipline at Traders With Edge. It's great to know our approach is helping you build strong trading skills. We’ll keep working hard to support your success!

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

very bad company

very bad company they have very bad rules

15 december 2022
Logotyp för Traders With Edge

Svar från Traders With Edge

Dear Ahmed,

The account rules are clearly laid out before you purchase an account, as well as on your dashboard.

Because you violated the No Manipulation rule, your account was closed in accordance with our terms.So, regardless of whether you think it's unfair or not, it clearly violated the rules.

Furthermore, we would like to emphasize that we have provided you with this account for FREE. In addition, we have provided you with numerous ways to obtain another free account. We were in constant contact with you in order to give you the benefit of the doubt and even offered you ways to get your self back on track.

We don't have much we can do here because if we start breaking the rules for one person, we'll have to break them for everyone. What would the point of a challenge be if we did it for everyone?

We can only offer good conditions and customer service; the rest is up to you.

If you have further concerns, feel free to message through live chat or email

Regards,

Traders With Edge Success Team

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

He tenido una excelente experiencia…

He tenido una excelente experiencia durante mi primera, el bróker tiene un muy buen deslizamiento, lo recomiendo

12 januari 2023
Logotyp för Traders With Edge

Svar från Traders With Edge

¡Muchas gracias por tu reseña de 5 estrellas! Nos alegra mucho saber que has tenido una excelente experiencia en tu primera operación con nosotros. Trabajamos arduamente para ofrecer un servicio de alta calidad, y nos complace que hayas notado el buen deslizamiento. ¡Esperamos seguir siendo tu bróker de confianza! No dudes en contactarnos si necesitas algo más. ¡Gracias por recomendarnos!

Betygsatt 5 av 5 stjärnor
Logotyp för Traders With Edge

Svar från Traders With Edge

Thank you so much for your 5-star review! We're thrilled to hear that everything is going well for you now. Your feedback means a lot to us, and we're always here if you need anything in the future. Thanks again for your support!

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Sencillez y comodidad

Normas claras y sencillas. Muy buena atención. Hasta ahora todo muy correcto.

3 januari 2023
Logotyp för Traders With Edge

Svar från Traders With Edge

¡Muchas gracias por tu reseña de 5 estrellas! Nos alegra saber que encuentras nuestro servicio sencillo y cómodo. Es fantástico saber que nuestras normas claras y nuestra atención han dejado una buena impresión. Estamos aquí para seguir asegurando que todo funcione sin problemas para ti. ¡Gracias de nuevo por tus amables palabras!

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

good firm

Nice work good support you can try their competition good luck

1 december 2022
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Traders With Edge

Svar från Traders With Edge

Thank you so much for your 5-star review! We're thrilled to hear you found our support helpful and appreciated the work we do. We always strive to provide the best experience for our clients and value your feedback. If you ever need anything in the future, we’re here to help. Wishing you continued success!

Detta är Trustpilot

Vem som helst får skriva ett omdöme på Trustpilot. Den som skriver ett omdöme äger sitt omdöme och detta innebär att personen i fråga kan redigera eller ta bort sitt omdöme när som helst. Omdömen finns kvar på Trustpilot sålänge omdömeslämnarens konto är aktivt.

Vi skyddar vår plattform med hjälp av dedikerade medarbetare och smart teknologi. Läs mer om hur vi bekämpar falska omdömen.

Läs mer om omdömesprocessen på Trustpilot.

Här är 8 tips på hur man kan skriva omdömen på bästa sätt.

Verifieringen hjälper till att säkerställa att det är riktiga människor som skriver omdömena som du läser på Trustpilot.

Att erbjuda belöningar för omdömen eller att bara be en viss grupp personer att skriva ett omdöme kan påverka företagets TrustScore. Detta strider mot våra riktlinjer.

Läs mer