Banner for The Fish Society

The Fish Society Omdömen 

975
•
TrustScore 4 av 5

4,2

Även om vi inte verifierar specifika påståenden eftersom omdömeslämnarnas åsikter är deras egna, kan vi märka omdömen med en ”verifierat”‑etikett ifall vi kan bekräfta att en företagsinteraktion har ägt rum. Läs mer

För att skydda plattformens integritet granskas både verifierade och overifierade omdömen av vår automatiserade programvara som är tillgänglig dygnet runt. Tekniken är utformad för att identifiera och ta bort innehåll som bryter mot våra riktlinjer, inklusive omdömen som inte är baserade på en äkta upplevelse. Vi är medvetna om att vi inte kan lägga märke till allt. Det går att flagga sådant som du tror att vi kan ha missat. Läs mer

Det här tycker kunderna

Betygsatt 4 av 5 stjärnor

Fish is always good but their delivery with DPD is always disappointing and appalling. Even with a special request to the driver when they ring the bell that I am in a wheelchair, they refuse to deliv... Se mer

Företaget har svarat

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

The customer service when I phoned up prior to placing an order was exceptional. Such a helpful lady on the phone more than happy to offer advice on Sushi making which I had never done before as we... Se mer

Företaget har svarat

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

DPD were unable to deliver next day so two days on the contents were still ice cold with minimal thawing. It was so well packed that although the dry ice packets were empty and the box was showing sig... Se mer

Företaget har svarat

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Terrible Company and awful food. I placed an order with this company ONCE and ever since, they have continued sending me unwanted marketing material through the post. Despite contacting th... Se mer

Företaget har svarat

Företagsinformation

  1. Fiskaffär
  2. också i
  3. Butik med frysta livsmedel
  4. Tillverkare av frysta livsmedel

Skrivet av företaget

The Fish Society is the UK’s leading online fishmonger, with over 25 years’ experience delivering high-quality seafood straight to our customers’ doors. Based near Guildford, we specialise in a wide range of fish and seafood — from raw fillets, shellfish and sashimi-grade fish to smoked, cured and prepared dishes — with more than 200 products to choose from. All of our seafood is carefully selected and frozen at peak freshness to lock in flavour and quality, then delivered across the UK. We offer seafood boxes, bulk bundles and ready-to-eat meals, making it easy to enjoy premium seafood at home. With a strong reputation for variety, quality and convenience, we’re the perfect choice for anyone who loves fresh-tasting fish and sustainable seafood options.


Kontaktuppgifter

4,2

Bra

TrustScore 4 av 5

975 omdömen

5 stjärnor
4 stjärnor
3 stjärnor
2 stjärnor
1 stjärna

Ber kunder att lämna omdömen

Detta företag bjuder in sina kunder att lämna omdömen – oavsett om de är positiva eller negativa

Har besvarat 63 % av sina negativa omdömen

Svarar vanligtvis inom 1 vecka

Så använder företaget Trustpilot

Se hur deras omdömen och betyg hämtas, betygsätts och modereras.

4,2

Alla omdömen

(975)

608 omdömen under de senaste 12 månaderna

Skriv ett omdöme
Företag på Trustpilot får inte erbjuda incitament eller betala för att dölja omdömen. Omdömen är enskilda användares åsikter och inte Trustpilots åsikter. Läs mer

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

⭐⭐⭐⭐⭐

⭐⭐⭐⭐⭐

We have ordered from The Fish Society several times now and have been consistently impressed with both the quality of the produce and the reliability of the service.

Everything has always arrived beautifully presented, fresh and of excellent quality. On each occasion, the fish has received a great deal of praise from our guests, which really speaks for itself.

The ordering and delivery process has always been straightforward and dependable, and the overall standard has remained impressively high every time. We are very happy repeat customers and can wholeheartedly recommend The Fish Society.

24 april 2026
Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Ok, but...…

Some of your products are better than others; no sure if all your claims are necessarily true! DPD are punctual but NEVER read their emails' this, I realise, is not under your control but very frustrating.

25 augusti 2026
Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Poor Service

Delivery was delayed and because it was delayed the goods were a mushy mess. Very Very disappointed and all I got from Custom,er Services was , we will arrange a refund! No attempt to resolve the missing goods, so will not purchase from them again.

25 augusti 2026
Logotyp för The Fish Society

Svar från The Fish Society

Dear Jerry,

We are very sorry for the delay in delivery and the ruined condition of your order. When an order arrives damaged and fresh replacements are unavailable, our policy is to explain the situation clearly and issue an immediate full refund so you are not out of pocket.

We understand that receiving a refund does not replace the meal you were planning on, and we sincerely apologise for the disappointment and inconvenience this caused. We appreciate your feedback as we work with our delivery partners to prevent transit delays.

-The Fish Society

Betygsatt 3 av 5 stjärnor

I really like the Salmon Portions … BUT

I really like the Salmon Portions. Great price. Fantastic packaging - BUT …. It always arrives defrosted. I really do not believe that it has been frozen at the outset, but it is always a concern.

25 augusti 2026
Logotyp för The Fish Society

Svar från The Fish Society

Thank you for your review and for your kind words about our pricing and packaging! I am so glad to hear you enjoy the salmon, but I completely understand your concern regarding it arriving defrosted.

I want to reassure you that all of our salmon portions are indeed freshly pre-frozen at extremely low temperatures right after processing to lock in peak quality. However, they should absolutely be reaching your doorstep frozen/fridge temperature so they can be refrozen upon unpacking.

We never want you to worry about food safety or product quality and this has been raised with our packing team

-The Fish Society

Betygsatt 3 av 5 stjärnor

Very pleased with my order placed on…

Very pleased with my order placed on 01/08/2026 of wild Atlantic lemon sole fillets they arrived very quickly and are delicious the only reason I have only left a 3 star review is the pricing structure of products my order consisted of 10 x 380 gram frozen wild Atlantic lemon sole fillets packed in 2s and 1 x wild plaice fillets packed in 2s 350 gram the total fish weight of entire order was4150 grams was £83 less 15% discount total for my order £70.55 with free delivery i was delighted with this deal however I have gone onto their website to do a Reorder and for the same order and same weight it was £258 and a 30% off offer which took it down to £180.60!!! which is an increase of £110.10!!!! I do hope this is a mistake as I want to continue with a regular order.I would appreciate a comment from the company on my review.Regards Graham Roberts.

24 augusti 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för The Fish Society

Svar från The Fish Society

Please accept our apologies as it shouldn't be that price.

It must be a pricing error on the website and I can see that these items in those weight options are currently showing as out of stock.

Please do keep an eye out on our website for when it will be back in stock for you to order.
Currently we hope to have Plaice (which may come from other countries) and Atlantic Lemon Sole back in stock on Monday, 14th September next week.

- The Fish Society

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

The Fish Society has never let me down

The Fish Society has never let me down. Every order has arrived fresh, well‑packaged, and exactly as described. Delivery details and timings are clearly provided upfront, and the website is effortless to navigate. A consistently excellent experience — thank you, Fish Society.

20 augusti 2026
Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Very good service

Very good service. My order arrived well packaged and still very frozen, considering it’s summer. The blue crabs had very generous amounts per pack and very tasty. Also when I missed one pack of red mullet I was refunded immediately with apologies. Will definitely buy again!!

21 augusti 2026
Omdöme utan inbjudan

Detta är Trustpilot

Vem som helst får skriva ett omdöme på Trustpilot. Den som skriver ett omdöme äger sitt omdöme och detta innebär att personen i fråga kan redigera eller ta bort sitt omdöme när som helst. Omdömen finns kvar på Trustpilot sålänge omdömeslämnarens konto är aktivt.

Vi skyddar vår plattform med hjälp av dedikerade medarbetare och smart teknologi. Läs mer om hur vi bekämpar falska omdömen.

Läs mer om omdömesprocessen på Trustpilot.

Här är 8 tips på hur man kan skriva omdömen på bästa sätt.

Verifieringen hjälper till att säkerställa att det är riktiga människor som skriver omdömena som du läser på Trustpilot.

Att erbjuda belöningar för omdömen eller att bara be en viss grupp personer att skriva ett omdöme kan påverka företagets TrustScore. Detta strider mot våra riktlinjer.

Läs mer