Liwisi Omdömen 

323
•
TrustScore 4 av 5

4,1

Även om vi inte verifierar specifika påståenden eftersom omdömeslämnarnas åsikter är deras egna, kan vi märka omdömen med en ”verifierat”‑etikett ifall vi kan bekräfta att en företagsinteraktion har ägt rum. Läs mer

För att skydda plattformens integritet granskas både verifierade och overifierade omdömen av vår automatiserade programvara som är tillgänglig dygnet runt. Tekniken är utformad för att identifiera och ta bort innehåll som bryter mot våra riktlinjer, inklusive omdömen som inte är baserade på en äkta upplevelse. Vi är medvetna om att vi inte kan lägga märke till allt. Det går att flagga sådant som du tror att vi kan ha missat. Läs mer

Det här tycker kunderna

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Total scam. Order jersey through "Lissi" which also goes by liwisi. Never received package. Sent 4 emails and absolutely no response. Filed fraud complaint with my bank, bbb, and ftc. So sad these so... Se mer

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

My husband sent me a link to Liwisi, so I've made a few purchases from here. Almost everything I bought from Liwisi was a success for me. The clothes fit really well, I get a lot of compliments, and I... Se mer

Företaget har svarat

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Great experience. Good quality clothing and so unique. They are trustworthy, What you see on their website is exactly what you get. This is important to me, since I do like surprises. Excellent cus... Se mer

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

I had an amazing experience. Their pieces are truly unique and stylish and you can tell a lot of thought goes into every design. The quality exceeded my expectations, and everything feels beautifully... Se mer

Företaget har svarat


Kontaktuppgifter

4,1

Bra

TrustScore 4 av 5

323 omdömen

5 stjärnor
4 stjärnor
3 stjärnor
2 stjärnor
1 stjärna

Ingen aktuell inbjudningshistorik

Det här företaget har inte bjudit in sina kunder på länge. Omdömen kanske inte är representativa

Har besvarat 88 % av sina negativa omdömen

Svarar vanligtvis inom 2 veckor

Så använder företaget Trustpilot

Se hur deras omdömen och betyg hämtas, betygsätts och modereras.

4,1

Alla omdömen

(323)

74 omdömen under de senaste 12 månaderna

Skriv ett omdöme
Företag på Trustpilot får inte erbjuda incitament eller betala för att dölja omdömen. Omdömen är enskilda användares åsikter och inte Trustpilots åsikter. Läs mer

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Excellent customer service

Just discovered Liwisi, and now it's one of my favourite sites whenever I look for new clothings, be it formal or casual. What impresses me the most is their excellent customer service. I have had a problem in tracking my parcel, on which I have sent an email to request for help. Their response is almost instant. Plus, the quality of the dress I bought is up-to-standard. Will definitely buy again.

22 februari 2025
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Liwisi

Svar från Liwisi

Hi Zi Yan Tong, ,we are glad to receive your positive comment and feedback! It is also our aim to make our customers receive satisfactory clothes. Your encouragement will keep us moving forward and constantly improving our service. Have a nice day!

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Good experience in shopping

Good customer services and the quality of the products are so high.

16 februari 2025
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Liwisi

Svar från Liwisi

Hi siufongfong, thank you very much for your support. Your encouragement will keep us moving forward and constantly improving our service. Looking forward to our next meeting. Have a nice day!

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

The customer service is very helpful…

The customer service is very helpful and responsive to every of my email.

Excellent service.

21 februari 2025
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Liwisi

Svar från Liwisi

Hi julians, thank you for your strong support to our website and look forward to our next meeting. Have a nice day!

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

The customer service very well and…

The customer service very well and promptly well response. Most of the design is minimal but with gimmick. The knitted tops and the asymmetry shirt fit me well.

19 februari 2025
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Liwisi

Svar från Liwisi

Hi ATCHARA, thank you very much for your support and we are honored that our service can be of help to you. We are also hoping that all our customers can receive clothes that they are satisfied with and fit well. Have a nice day!

Betygsatt 4 av 5 stjärnor

1 for 1 exchange

I ordered a sweater in Dec,the top didn't really suit me, I requested for an exchange, they are so kind by allowing me to order another clothes without topping a single cent though the 2nd item value is slightly higher. However I would think they should improve their administrative work.
In total I had 2 orders experience with them so far I am satisfied with the quality.

23 december 2024
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Liwisi

Svar från Liwisi

Hi Lily, thank you very much for your support and we are honored that our service can be of help to you. We are also hoping that all our customers can receive clothes that they are satisfied with and fit well. Have a nice day!

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

My package is missing

My package is missing. I paid for 3 shirts and have not received any. It's been more than 2 weeks.

This is the first time I ordered from your company and your delivery service is terrible and not reliable.

If you cannot deliver please refund because you have not responded to any of my emails.
L75131 and L75133

Email me your response

17 februari 2025
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Liwisi

Svar från Liwisi

2/27/2025 replied

Dear Gigi

We deeply apologize for the unpleasant experience caused by the logistics issues. In response to this situation, we have promptly provided feedback to the relevant logistics service providers and fully understand the inconvenience and dissatisfaction you may have caused as a result. As compensation, we have reissued a new order for you free of charge and sincerely hope that you can receive it smoothly. If you encounter any questions or need further assistance in the subsequent process, please feel free to contact us. We are always on standby and dedicated to serving you.

Best regards
Liwisi

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Order 2 Weeks+ Ago, Still Not Delivered

I ordered 2 tops on 29 January, but still not get them delivered. The tracking app still says "pending pickup" which I cannot know where they are.
So I thought it might be scammer. How come it takes more than 2 weeks, even within the same SEA region??
Even if it (luckily) arrives, I will never use this service again which takes too long for delivery.

13 februari 2025
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Liwisi

Svar från Liwisi

2/13/2025 replied

Dear June

We are very sorry for the inconvenience caused to you in the logistics experience. We deeply understand the trouble and inconvenience this has caused you.

Your package is currently in the cross-border transportation stage and is steadily heading towards the destination country. Normally, cross-border transportation takes 7 to 14 working days. However, due to the backlog caused by the recent surge in traffic during holidays, your package was unable to arrive as scheduled. We deeply apologize for this.

We are always committed to improving service quality and ensuring the satisfaction of every customer. This delay was not our intention. Please rest assured that your package is being actively processed and we are continuously tracking its shipping status. If you have any questions or need further assistance, please feel free to contact us. We promise to provide you with a satisfactory response as soon as possible.

We sincerely apologize for any inconvenience caused and thank you for your understanding and patience.

Sincerely,
Liwisi
Customer Service Team

2/17/2025 updated

Full refund had been issueed

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Great Shopping Experience and Customer Service

Very user friendly online platform which allowed great shopping experience. I am very impressed with the immediate respond to customer queries by customer service.

11 februari 2025
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Liwisi

Svar från Liwisi

Hi Vinny, thank you for your strong support to our website. With your encouragement, we will make more products. Welcome to our website next time. Have a nice day!

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Worst experience

Place my order January 30, 2025. I received 1 of 2 shipment package last week. Where is my 2nd shipment package? Called Unini shipping company said only received invoice but package never arrived since 2/3/2025. Emailed your company at least 3 times for status update but no one replied. Not sure why you ignored and no respond to the customer email. The worst experience. Please resolve it ASAP.

10 februari 2025
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Liwisi

Svar från Liwisi

13/2/2025 replied

Dear Zoe

We deeply apologize that our logistics service did not meet your expectations and resulted in a poor experience for you.

Your second package was successfully shipped on February 3rd and is currently in the normal shipping process. We sincerely apologize for the inconvenience and trouble caused to you this time.

We are well aware that logistics experience is crucial for every customer, and this delay clearly did not meet your expectations. We have been working hard to optimize the logistics process to reduce the occurrence of such situations and improve the overall service experience.

During this period, if you have any questions, need further updates, or seek other assistance, our team is always here and ready to provide support at any time. Please rest assured that we will closely monitor the transportation status of the package and ensure its safe delivery to your hands as soon as possible.

We apologize again for any inconvenience caused and sincerely thank you for your understanding and patience. We value the trust and support of every customer, and look forward to giving back your kindness with even better service in the future.

Liwisi
Customer Service Team

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Good quality

Good quality, fast shipping and seller quick response my questions. Highly recommend this shop.

9 februari 2025
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Liwisi

Svar från Liwisi

Hi lisyan, we are glad to receive your positive comment and feedback! It is also our aim to make our customers receive satisfactory clothes. Your encouragement will keep us moving forward and constantly improving our service. Have a nice day!

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Worst experience

Worst shopping experience ever! The quality was so poor. Got damaged items, and none of my 14 items had tags like SIZE, material, or where it’s made. You don’t know what size you get. All of them were way to big! I ordered US small sizes but they all look like the Large size. I returned the item. I was told i would be refunded after i initiate return, no! They said contact after parcel is delivered. My parcel got delivered 3 days ago and i emailed them, no response or refund yet. I purchased $400+ items and paid another $132 for return. I’m still waiting to be refunded!

5 februari 2025
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Liwisi

Svar från Liwisi

2/7/2025 replied

Dear Kritika,

We are very sorry for not responding to your email in a timely manner, and we deeply understand the anxiety you have felt as a result. Here, we solemnly promise to reply to your email as soon as possible within 24 hours. Please be patient and wait for our reply.

Meanwhile, we have arranged a full refund for you. Please pay attention to the confirmation email and refund details that we will be sending soon. We deeply apologize for the unpleasant experience caused to you this time, and your satisfaction has always been our top priority.

Thank you again for your understanding and patience. We look forward to providing you with a better service experience in the future.

Sincerely,
Liwisi
Customer Service Team

Betygsatt 2 av 5 stjärnor

สั่งซื้อสินค้าไปตั้งแต่ 29 ม.ค…

สั่งซื้อสินค้าไปตั้งแต่ 29 ม.ค ปัจจุบันสถานะการจัดส่งไม่เคลื่อนไหวเลย /ติดต่อไปก็ไม่มีใครตอบ ขอยกเลิกการสั่งซื้อ เพราะไม่ทันใช้แล้วค่ะ

6 februari 2025
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Liwisi

Svar från Liwisi

2/7/2025 ตอบ

เรียนลูกค้า

ขอโทษที่ให้รอ เรายังไม่ได้รับคำสั่งจากคุณ เราเข้าใจความวิตกกังวลและความคาดหวังของคุณในขณะนี้ ที่นี่เราขอให้คุณแจ้งหมายเลขการสั่งซื้อของคุณเป็นการส่วนตัวเพื่อให้เราสามารถหาปัญหาได้อย่างรวดเร็ว เราได้จัดให้มีเจ้าหน้าที่พิเศษดูแลสถานการณ์ของคุณอย่างพิถีพิถันแบบตัวต่อตัวเพื่อให้แน่ใจว่าเราสามารถหาทางออกที่น่าพอใจสำหรับคุณโดยเร็วที่สุด

โปรดมั่นใจได้ว่าเราเข้าใจคุณค่าของลูกค้าทุกคนอย่างลึกซึ้งและความพึงพอใจของคุณคือการแสวงหาอย่างไม่หยุดยั้งของเรา ขอขอบคุณอีกครั้งสำหรับความเข้าใจและความอดทน เราหวังว่าจะได้รับข่าวดีจากคุณโดยเร็วที่สุด

ด้วยความจริงใจ
ลี Weisi
ทีมบริการลูกค้า

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Disappointed by color runs issues

The one-piece top with a cardigan-over-shirt design looks stylish and feels like good quality. However, the cardigan’s color bleeds onto the shirt even after a quick rinse, making it high-maintenance. Considering the price, it’s not practical to send it for dry cleaning after every wear. Disappointing in terms of durability. I couldn't post this review on Liwisi site, so I am sharing my experience here instead.

29 januari 2025
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Liwisi

Svar från Liwisi

2/7/2025 replied

Dear Joyce

We are very sorry that the quality of our products and the cleaning methods we provide did not meet your expectations. We are well aware that receiving a product with unsatisfactory quality will disappoint and inconvenience you, and we deeply understand this. At present, we have arranged a dedicated person to provide one-on-one specialized handling for the problems you have encountered, striving to find a satisfactory solution for you as soon as possible.

Meanwhile, if you have any questions or need further guidance on the cleaning method of the product, please feel free to contact us at any time. We are always here and willing to provide you with necessary help and support. Thank you again for your understanding and patience. We look forward to providing you with a better service experience.

Sincerely,
Liwisi
Customer Service Team

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Disappointing Experience with a Poorly Made Jacket

Unfortunately, my experience with this website was very disappointing. The jacket I received was completely different from what was shown in the photos on their website. The belt, instead of being at the waist, sits at the chest, which is a significant design flaw. When I contacted customer support to report the issue, I received no response. To make matters worse, I noticed that negative reviews get deleted. It seems like they don't take customer feedback seriously, which was really frustrating. I would strongly recommend you think twice before purchasing from this site. Make sure to check other customers' reviews carefully before making a decision.

23 januari 2025
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Liwisi

Svar från Liwisi

2/7/2025

Dear neda

We are very sorry that the quality of our products did not meet your expectations. We deeply understand the disappointment and inconvenience you may feel when you receive a product that does not meet your expectations. Here, we sincerely request that you privately inform us of your order number? We will immediately arrange a dedicated person to handle your issue in a one-on-one and meticulous manner, ensuring that we provide you with a satisfactory solution. Sincerely thank you for your understanding and cooperation.

Sincerely,
Liwisi
Customer Service Team

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Good quality and good service

Good quality and good service

20 januari 2025
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Liwisi

Svar från Liwisi

Hi Ong, thank you for your strong support to our website. With your encouragement, we will make more products. Welcome to our website next time. Have a nice day!

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Satisfied with my purchase

I was happy when receiving my shipment. The clothes look exactly what I expected. Good quality, and the sizes fit me perfectly. Besides, I love how they packed my stuff! The customer service team was very proactive and responded to my email promptly.

13 januari 2025
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Liwisi

Svar från Liwisi

Hi Evelyn, we are glad to receive your positive comment and feedback! It is also our aim to make our customers receive satisfactory clothes. Your encouragement will keep us moving forward and constantly improving our service. Have a nice day!

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

写真と全然違うし

写真と全然違うし、生地もなんかボロ雑巾みたいなカーディガンが届きました。(悲)

10 januari 2025
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Liwisi

Svar från Liwisi

こんにちは、私たちの製品の品質があなたの予想に達していなくて申し訳ありませんが、あなたの注文番号を内密に教えていただけませんか。私たちはあなたが満足するまであなたの状況にフォローします。

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

I have experienced a great customer…

I have experienced a great customer service from them and will shop from them again.

13 januari 2025
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Liwisi

Svar från Liwisi

Hi dear, thank you for your strong support to our website and look forward to our next meeting. Have a nice day!

Betygsatt 4 av 5 stjärnor

Purchased few times

Purchased few times. Those items I bought, quality not bad. But the measurement guide for some of the clothes didn’t work for me as my size could be in between two sizes which sometimes hard for me to judge when buy online, especially jacket or outerwear. For enquiry of return or request refund, you can reach out Liwisi Service to check with Evelyn who is very fast in her response.

4 december 2024
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Liwisi

Svar från Liwisi

Hi YN Lyn, thank you very much for your support and we are honored that our service can be of help to you. We are also hoping that all our customers can receive clothes that they are satisfied with and fit well. Have a nice day!

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

My first time purchasing from Liwisi

My first time purchasing from Liwisi. I loved the product quality, shipping services, and query email response time and the Liwisi team kept my order as a customer satisfaction as their priority. Thank you for delivering. Loved it. A request being a Liwisi customer from now onwards that you please design the outfits for US XS or US XXS (petite) that would be super helpful.

31 december 2024
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Liwisi

Svar från Liwisi

Hi dear, we are glad to receive your positive comment and feedback! It is also our aim to make our customers receive satisfactory clothes. Your encouragement will keep us moving forward and constantly improving our service. Have a nice day!

Detta är Trustpilot

Vem som helst får skriva ett omdöme på Trustpilot. Den som skriver ett omdöme äger sitt omdöme och detta innebär att personen i fråga kan redigera eller ta bort sitt omdöme när som helst. Omdömen finns kvar på Trustpilot sålänge omdömeslämnarens konto är aktivt.

Vi skyddar vår plattform med hjälp av dedikerade medarbetare och smart teknologi. Läs mer om hur vi bekämpar falska omdömen.

Läs mer om omdömesprocessen på Trustpilot.

Här är 8 tips på hur man kan skriva omdömen på bästa sätt.

Verifieringen hjälper till att säkerställa att det är riktiga människor som skriver omdömena som du läser på Trustpilot.

Att erbjuda belöningar för omdömen eller att bara be en viss grupp personer att skriva ett omdöme kan påverka företagets TrustScore. Detta strider mot våra riktlinjer.

Läs mer