Kurt Geiger Omdömen 

1 096
•
TrustScore 3.5 av 5

3,5

Även om vi inte verifierar specifika påståenden eftersom omdömeslämnarnas åsikter är deras egna, kan vi märka omdömen med en ”verifierat”‑etikett ifall vi kan bekräfta att en företagsinteraktion har ägt rum. Läs mer

För att skydda plattformens integritet granskas både verifierade och overifierade omdömen av vår automatiserade programvara som är tillgänglig dygnet runt. Tekniken är utformad för att identifiera och ta bort innehåll som bryter mot våra riktlinjer, inklusive omdömen som inte är baserade på en äkta upplevelse. Vi är medvetna om att vi inte kan lägga märke till allt. Det går att flagga sådant som du tror att vi kan ha missat. Läs mer

Det här tycker kunderna

Betygsatt 3 av 5 stjärnor

Lamentablemente no hacen envios a Puerto Rico. Y tengo q estar enviado a Estados Unidos par q luego me envíe pagando entonces un envio adicional.. La mercancia q deseo de la líneas y tanto me encanta.... Se mer

Företaget har svarat

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Never shopping here again because why was an item in my order cancelled without notice? Then come to find out it was out of stock before they took my money only to refund me 2 weeks before my trip whi... Se mer

Företaget har svarat

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

The app is great, easy to find what you want to purchase, easy to check out and apply discounts if you have any. Absolutely love my new bag, obsessed with all Kurt’s merchandise, specially bags and sh... Se mer

Företaget har svarat

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

My experience with KG has been beyond my expectations! I am very happy and pleased with the quality of all my purchases!! Exceeded my expectations. Delivery time was the best ! Free shipping and Fast!... Se mer

Företaget har svarat


Kontaktuppgifter

3,5

Medel

TrustScore 3.5 av 5

1 tn omdömen

5 stjärnor
4 stjärnor
3 stjärnor
2 stjärnor
1 stjärna

Ingen aktuell inbjudningshistorik

Det här företaget har inte bjudit in sina kunder på länge. Omdömen kanske inte är representativa

Har besvarat 99 % av sina negativa omdömen

Svarar vanligtvis inom 24 timmar

Så använder företaget Trustpilot

Se hur deras omdömen och betyg hämtas, betygsätts och modereras.

3,5

Alla omdömen

(1 096)

928 omdömen under de senaste 12 månaderna

Skriv ett omdöme
Företag på Trustpilot får inte erbjuda incitament eller betala för att dölja omdömen. Omdömen är enskilda användares åsikter och inte Trustpilots åsikter. Läs mer

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

No my order was delivered to someone…

No my order was delivered to someone else’s home so I guess I’m just out of $500 because they refuse to refund me my money or even replace the items the picture was taken with no address that is not my front porch

4 september 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Kurt Geiger

Svar från Kurt Geiger

Hello Jade,

Thank you for sharing your feedback.

We are truly sorry to hear about this situation and completely understand how upsetting and frustrating it must be, especially when your order was marked as delivered but you have not received it. We appreciate how concerning this is, particularly given the value of the items involved.

We understand your concerns regarding the delivery photo and why you feel the parcel was not delivered to your address. This is certainly not the experience we want our customers to have.

Please be assured that we have highlighted your case to the relevant team as a priority and have requested a further investigation into the matter. The team will carefully review all available information, including the delivery details and evidence provided, to determine the next steps.

Once the investigation has been completed, a member of the team will contact you directly via email with an update. In the meantime, we kindly ask for your patience while this process is being carried out.

We are genuinely sorry for the distress and inconvenience caused and appreciate you bringing this matter to our attention.

Kind regards,
Team Kurt Geiger

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

I love it

I love it. Products are unique and quality is great 🥰.I have an issue with my address I contact costumers services by email and they fixed my issue. Efficient employees 🙌. Thanks you I really appreciated your time and you professionalism.

23 augusti 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Kurt Geiger

Svar från Kurt Geiger

Hello there,

Thank you for taking the time to share your feedback.

We're delighted to hear that you had a positive experience with both our products and customer service. It's wonderful to know that your issue was resolved efficiently and that the support you received met your expectations.

We truly appreciate your kind words and support, and we look forward to serving you again in the future.

Kind regards,
Team Kurt Geiger

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

I'm still waiting on my refund

I'm still waiting on my refund.
From shoes I returned a week ago.

22 augusti 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Kurt Geiger

Svar från Kurt Geiger

Hello Sheila,

Thank you for sharing your feedback.

We are sorry to hear that you are still waiting for your refund following the return of your shoes.

Please be assured that we have highlighted this matter to the relevant team, and they will investigate it for you. Once they have reviewed the details, they will get back to you via email with an update.

We apologise for any inconvenience caused and appreciate your patience.

Kind regards,
Team Kurt Geiger

Betygsatt 3 av 5 stjärnor

I love your brand

I love your brand, because my wife loves the gifts I buy her. But it’s seems to take a while to receive your purchase, without any email updates

27 augusti 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Kurt Geiger

Svar från Kurt Geiger

Hello Ulandis,
Thank you for your lovely feedback. We’re delighted to hear that you love our brand and that your wife enjoys the gifts you choose for her.
We’re sorry to hear that your recent purchase took longer than expected to arrive and that you did not receive regular email updates. We understand how important it is to be kept informed, and we have highlighted your feedback to the relevant team for further review. We truly appreciate your support and hope to continue making your shopping experiences a positive one.
Kind regards,
Team Kurt Geiger

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

I couldn’t ask for a better experience

I couldn’t ask for a better experience! Once again the process was easy, the delivery was fast and my purchase is what I expected just like My first experience here!

26 augusti 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Kurt Geiger

Svar från Kurt Geiger

Hello Staci,
Thank you for your wonderful feedback. We’re delighted to hear that you’ve had another great experience with us and that you found the ordering process easy, the delivery fast, and your purchase just as expected. We truly appreciate your continued support and look forward to welcoming you back again soon.
Kind regards,
Team Kurt Geiger

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

I never received an from Kurt and I…

I never received an from Kurt and I been reaching out since this emailed!

1 september 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Kurt Geiger

Svar från Kurt Geiger

Hello Tamara,
Thank you for reaching out to us. We are sorry to hear about this. We understand how concerning this must be. We have highlighted this to the relevant team for further review and assistance.
Kind regards,
Team Kurt Geiger

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Llego súper rápido y en muy buenas…

Llego súper rápido y en muy buenas condiciones mi pedido

27 augusti 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Kurt Geiger

Svar från Kurt Geiger

Hello Magaly,
Thank you for your lovely feedback. We’re delighted to hear that your order arrived so quickly and in excellent condition. We truly appreciate your support and hope you enjoy your purchase!
Kind regards,
Team Kurt Geiger

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Still haven’t received my order

Still haven’t received my order. After being told it was coming Saturday August 29th Sunday the 30th and Monday the 31st. I still do not have my bags. Even talking to customer service no one has been helpful. I will not be ordering anything else.

20 augusti 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Kurt Geiger

Svar från Kurt Geiger

Hello Tye,
Thank you for your feedback. We’re sorry to hear that you’re still waiting for your order and that the estimated delivery dates have passed without your bags arriving.
We understand your concerns. Please respond to the requested information for the team to review and advise further.
We apologise for the inconvenience caused and appreciate you taking the time to share your experience with us.
Kind regards,
Team Kurt Geiger

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

This is my 4th purchase of Kurt Geiger…

This is my 4th purchase of Kurt Geiger handbags. I love them so much and I think the sage and pink with butterflies is my favorite so far. But the new one I just purchased that's black and looks like it has black diamonds on it is Gorgeous too!! I love Kurt Geiger!!

29 augusti 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Kurt Geiger

Svar från Kurt Geiger

Hello Terri,
Thank you so much for your wonderful feedback. We’re delighted to hear that this is your fourth Kurt Geiger handbag and that you love your collection so much.
We truly appreciate your continued support and love hearing how much you enjoy Kurt Geiger.
Kind regards,
Team Kurt Geiger

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Love these!

These are the cutest boots! They shipped right away.

28 augusti 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Kurt Geiger

Svar från Kurt Geiger

Hello there,
Thank you for your lovely feedback. We’re delighted to hear that your new boots are cute and that they were shipped so quickly.
We hope you enjoy wearing them and look forward to welcoming you back again soon.
Kind regards,
Team Kurt Geiger

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Out of Stock Found!

I had originally had one of my orders cancel because it was out of stock but when I reorder it worked and I got my bag! Im so happy with the bags I got and cannot wait to keep wearing them.

29 augusti 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Kurt Geiger

Svar från Kurt Geiger

Hello Jordin.
Thank you for your lovely feedback. We’re delighted to hear that you were able to successfully reorder the bag and that you’re so happy with your purchases.
It’s wonderful to know you love your new bags and are looking forward to wearing them. We truly appreciate your support and hope you continue to enjoy them.
Kind regards,
Team Kurt Geiger

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

I have yet to recieve my item and it…

I have yet to recieve my item and it was a gift for my granddaughter and herf birthday was yesterday. I was very dissapionted and so was she. Please let me know your plans.
Sincerely,
Brenda Ennis

19 augusti 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Kurt Geiger

Svar från Kurt Geiger

Hello Brenda,
Thank you for your feedback. We’re very sorry to hear that your order has not arrived.
We have highlighted your concerns. Please respond to the requested information, or contact them directly so they can look into the status of your order and advise you further.
We apologise for the inconvenience caused and appreciate you taking the time to bring this to our attention.
Kind regards,
Team Kurt Geiger

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

I love the shoe and the packaging and…

I love the shoe and the packaging and the delivery was as I expected.

21 augusti 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Kurt Geiger

Svar från Kurt Geiger

Hello Femi,
Thank you for your lovely feedback. We’re delighted to hear that you love your shoes and were happy with the packaging and delivery. We hope you enjoy your purchase and look forward to welcoming you back again soon.
Kind regards,
Team Kurt Geiger

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

I ordered a purse and wallet they cancel one of the items without me being notified

I ordered a purse and wallet they cancelled the purse that’s STILL in stock and I wasn’t notified of it

25 augusti 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Kurt Geiger

Svar från Kurt Geiger

Hello Janay,
Thank you for your feedback. We’re sorry to hear that the purse from your order was cancelled. Although the purse may still appear as available online, stock can unfortunately become unavailable while an order is being processed. We appreciate you bringing this to our attention and have highlighted your feedback to the relevant team for further review.
We apologise for the lack of communication and appreciate you taking the time to share your experience with us.
Kind regards,
Team Kurt Geiger

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

A product from my order was cancelled…

A product from my order was cancelled (the white jelly Kensington bag) - yet was showing on the website for purchase days after my order, including the day of cancellation. Very disappointed.

23 augusti 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Kurt Geiger

Svar från Kurt Geiger

Hello Anon,
Thank you for your feedback. We’re sorry to hear about this. Items can unfortunately run out of stock while an order is being processed, even if the website continues to display availability for a period of time. We understand your concerns and have highlighted your feedback to the relevant team for further review.
We apologise for the inconvenience caused and appreciate you taking the time to share your experience with us.
Kind regards,
Team Kurt Geiger

Betygsatt 3 av 5 stjärnor

it’s taking long to come and i need…

it’s taking long to come and i need them on thursday

30 augusti 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Kurt Geiger

Svar från Kurt Geiger

Hello Jaelle,
Thank you for your feedback. We’re sorry to hear that your order is taking longer than expected.
Please respond to the requested information from our Customer Service team, or contact them directly so they can check the latest status of your order and assist you further. We appreciate your patience.
Kind regards,
Team Kurt Geiger

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

I love a good sale!

I love a good sale so I had to purchase four belts for myself and one as a gift as well as a pair of sandals. I am always happy with my Kurt Geiger purchases.

29 augusti 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Kurt Geiger

Svar från Kurt Geiger

Hello Norma,
Thank you for your lovely feedback. We’re delighted to hear that you found some great bargains in the sale and treated yourself.
It’s wonderful to know that you’re always happy with your Kurt Geiger purchases. We truly appreciate your continued support and hope you enjoy all your new pieces.
Kind regards,
Team Kurt Geiger

Betygsatt 4 av 5 stjärnor

I’d like to have received a box or a…

I’d like to have received a box or a bag with my item for gift giving. One that had the Geiger logo.

28 augusti 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Kurt Geiger

Svar från Kurt Geiger

Hello Linda,
Thank you for your feedback. We understand that having Kurt Geiger gift box would be ideal when purchasing an item as a gift.
Please note that not all of our items are eligible for a gift box. Where available, the gift box option will be displayed at checkout for eligible items.
We appreciate you taking the time to share your feedback with us.
Kind regards,
Team Kurt Geiger

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Updates

They kept me updated on where my package was. Even included the little things.

6 augusti 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Kurt Geiger

Svar från Kurt Geiger

Hello there,

Thank you for taking the time to share your feedback with us. We are delighted to hear that your experience met your expectations and that you felt well supported throughout your order journey.

Your comments are greatly appreciated and will be shared with the relevant teams. Feedback like yours helps us continue to deliver the high standard of service our customers deserve.

Thank you for choosing Kurt Geiger, and we look forward to serving you again in the future.

Kind regards,
Team Kurt Geiger

Betygsatt 2 av 5 stjärnor

I tried for several days to place an…

I tried for several days to place an order. Each time my order was rejected. I called and was told that the discount code I received would not work on sale items. I selected something that wasn’t on sale and it still didn’t work. Finally after days of trying to place the order I decided to omit the gift box thinking maybe this was what causing my issues. I discovered that this was the issue. I was finally able to place the order. I was not able to use the complimentary code I was given and I was not able to get the gift box I needed for the gift I was buying. I did send an email mail requesting a consideration of a gift box but got no reply. I haven’t gotten my order yet. I’m just hoping the order gets to me in good condition. I’m very frustrated with the entire ordeal. This has not been my experience in the past. Please do a better job of communicating with your customers when there’s an issue with the order so we understand how to fix the problem.

12 augusti 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Kurt Geiger

Svar från Kurt Geiger

Hello Bonnie,

Thank you for taking the time to share your detailed feedback. We’re sorry to hear about the difficulties you experienced when trying to place your order, particularly with the discount code and gift box options.

We appreciate your comments regarding the lack of communication and understand how important it is to receive clear guidance when an issue prevents an order from being placed. We have highlighted your feedback to the relevant team for further review.

Could you please reply to our email with your order details, as previously requested? Once we receive this information, we will be able to investigate the matter further and assist you accordingly.

If you require any further assistance with your order, please respond to our email or contact the relevant team directly so they can assist you further.

We appreciate your continued support and hope your order arrives safely and that you’re pleased with your purchase.

Kind regards,
Team Kurt Geiger

Detta är Trustpilot

Vem som helst får skriva ett omdöme på Trustpilot. Den som skriver ett omdöme äger sitt omdöme och detta innebär att personen i fråga kan redigera eller ta bort sitt omdöme när som helst. Omdömen finns kvar på Trustpilot sålänge omdömeslämnarens konto är aktivt.

Vi skyddar vår plattform med hjälp av dedikerade medarbetare och smart teknologi. Läs mer om hur vi bekämpar falska omdömen.

Läs mer om omdömesprocessen på Trustpilot.

Här är 8 tips på hur man kan skriva omdömen på bästa sätt.

Verifieringen hjälper till att säkerställa att det är riktiga människor som skriver omdömena som du läser på Trustpilot.

Att erbjuda belöningar för omdömen eller att bara be en viss grupp personer att skriva ett omdöme kan påverka företagets TrustScore. Detta strider mot våra riktlinjer.

Läs mer