Ivy Grey Interiors Omdömen 

167
•
TrustScore 4.5 av 5

4,3

Även om vi inte verifierar specifika påståenden eftersom omdömeslämnarnas åsikter är deras egna, kan vi märka omdömen med en ”verifierat”‑etikett ifall vi kan bekräfta att en företagsinteraktion har ägt rum. Läs mer

För att skydda plattformens integritet granskas både verifierade och overifierade omdömen av vår automatiserade programvara som är tillgänglig dygnet runt. Tekniken är utformad för att identifiera och ta bort innehåll som bryter mot våra riktlinjer, inklusive omdömen som inte är baserade på en äkta upplevelse. Vi är medvetna om att vi inte kan lägga märke till allt. Det går att flagga sådant som du tror att vi kan ha missat. Läs mer

Det här tycker kunderna

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Customer service is dreadful, I said on 2 occasions the items were nothing like the images in the website and why I returned them but had no response re this at all. Unfortunately my parcel went... Se mer

Företaget har svarat

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Ive purchased a number of lovely whimsical spring/easter decorations this year including rabbits, coloured birds, Ombre Apples and gorgeous ceramic ducks. The latter in particular are so nice to touch... Se mer

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Prompt delivery, everything well packaged, hassle free! The quality of the products that I received are outstanding. Altogether a great experience with this company. Will definitely be returning to sh... Se mer

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

We ordered a pack of 2 framed prints of a poppy & a teasel for our new home. When they arrived, the glass on one was smashed despite an amazing amount of packaging. It seems that the courier hadn’t... Se mer

Företagsinformation

  1. Heminredningsaffär
  2. också i
  3. Butik med korgprodukter
  4. Dekoration- och inredningsbutik
  5. Julpyntsbutik
  6. Möbelaffär

Skrivet av företaget

Nestled in the heart of South Manchester, our small independent family-run company is dedicated to bringing timeless elegance and charm to your home. We pride ourselves on curating beautifully crafted seasonal collections that celebrate the art of home decoration. Specialising in exquisitely realistic faux flowers and floral arrangements, we offer a stunning selection that breathes life into any space. At our company, we believe that every piece tells a story, and we are passionate about helping you create a space that reflects your unique style and personality. Discover the beauty of thoughtfully curated home decorations that transform your living environment into a sanctuary of comfort and style.


Kontaktuppgifter

4,3

Utmärkt

TrustScore 4.5 av 5

167 omdömen

5 stjärnor
4 stjärnor
3 stjärnor
2 stjärnor
1 stjärna

Ingen aktuell inbjudningshistorik

Det här företaget har inte bjudit in sina kunder på länge. Omdömen kanske inte är representativa

Har besvarat 66 % av sina negativa omdömen

Svarar vanligtvis inom 24 timmar

Så använder företaget Trustpilot

Se hur deras omdömen och betyg hämtas, betygsätts och modereras.

4,3

Alla omdömen

(167)

34 omdömen under de senaste 12 månaderna

Skriv ett omdöme
Företag på Trustpilot får inte erbjuda incitament eller betala för att dölja omdömen. Omdömen är enskilda användares åsikter och inte Trustpilots åsikter. Läs mer

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Customer service is dreadful

Customer service is dreadful, I said on 2 occasions the items were nothing like the images in the website and why I returned them but had no response re this at all.
Unfortunately my parcel went to a parcel shop instead of the warehouse but they refused to pick it up even though it showed it was a 3 minute walk!! Just so unhelpful.
My parcel arrived back to me in such a state that one item was damaged so I’m now trying to claim for the goods. Just a terrible experience.

I may add the directions indicated a 3 minute walk as said before and you refused to do this. Also yet again you fail to acknowledge the reason I was returning in the first place and that the items were nothing like the pictures on the website. That’s 3 times now and no acknowledgment of this. Just accept poor customer service.

1 oktober 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Ivy Grey Interiors

Svar från Ivy Grey Interiors

Hi there,

I'm sorry you felt the need to leave this review - you emailed us stating you were returning two of the items from your order, however you sent them to a parcel shop instead of to our warehouse. When we explained that we could not ask a staff member to take a 45minute round trip (not 3 minutes as suggested) to the post office, you insisted that we should do so.

No business would go and collect items from a parcel shop nearly an hours journey away from their place of business, as a gesture of good will we explained that we would extend our returns period for you, however after doing so and explaining that due to insurance purposes we could not ask our staff to take a nearly 1 hour detour to collect your items, this was still not good enough.

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

So disappointed

So disappointed . Ordered items and only kept one, returning the others. The Nutcrackers were not opened, as I could see from the size they were too big for where I was going to use them. Sent them back and charged for one as it had broken in the post . As stated I did not unpack them so it could have been broken route to me… yet I am charged .

Not the service I expected now having to do a claim with Royal Mail

1 oktober 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Ivy Grey Interiors

Svar från Ivy Grey Interiors

Hi Karen,

I'm sorry you were disappointed - as explained via email, if items are ordered we would expect a customer to at least open them and/or look at them, however as you chose to not do so and then return them to us, it is unfair that we are being held liable for the damage incurred by your courier. I would advise only ordering items online if you have an intention of at least looking at them before returning them.

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Remarkable customer service & high quality goods

We ordered a pack of 2 framed prints of a poppy & a teasel for our new home. When they arrived, the glass on one was smashed despite an amazing amount of packaging. It seems that the courier hadn’t been very careful with our delivery. We contacted you and the broken one was collected the next day and a replacement sent out immediately.
The customer service was the best I have experienced and it was all dealt with by Jack - thank you.
We have gone on to buy others items from you- all really excellent quality! Keep it up!

29 juli 2026
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Great Experience

Prompt delivery, everything well packaged, hassle free! The quality of the products that I received are outstanding. Altogether a great experience with this company. Will definitely be returning to shop here again as there are so many lovely things to tempt you to do so.

27 juli 2026
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 5 av 5 stjärnor

My all time favourite website

My all time favourite website! I have now ordered quite a few different things. The faux flowers are gorgeous, I even enquired about a bunch which was sold out, and they had manage to confirm they was back in within 24 hours. Super fast delivery is a plus

25 juli 2026
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Very pleased…

Bought a great quality bracken fern for my conservatory. Very realistic and good size. Quick delivery and excellent communication throughout.

8 juli 2026
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 5 av 5 stjärnor

A fantastic white faux geranium

I’ve just received a white faux geranium plant. I’m thrilled . It was an excellent delivery service, beautifully packaged and looks fantastic. Great quality and authentic looking. It will go in our summerhouse which is cold and if I put anything in there, I forget to water it!

23 april 2026
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Overpriced items for nothing special…

Overpriced items for nothing special and charges you to return unwanted items!
Which turned out to be very expensive.
They can't even be bothered to respond to my email
I will not be returning!
No way to run a company.
Clearly they don't value their customers.

23 april 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Ivy Grey Interiors

Svar från Ivy Grey Interiors

Hi Helen,

Sorry to hear you are unhappy - we do not charge for returns so I am unsure what you are referring to I’m afraid.

The only email we have from you is you stating you have returned your order, which is of course completely fine but I am unsure what response you would have liked.

Many thanks

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Lost almost £100 after returning & being refused a refund.

Lost almost £100 after returning & being refused a refund. Purchased a basket which arrived with absolutely no packaging protection, just in a cardboard box with a thin layer of paper. After returning in the same packaging with Evri, they said the basket was broken & I would not be refunded my almost £100, but I could come and collect/keep the broken basket if I wished. I could not get a refund through Evri due to photos of the damage clearly showcasing the inadequate packaging. I raised this issue with Ivy Grey Interiors, that I sent it back how it was sent to me & that I shouldn't have to buy packaging materials to get an item returned unbroken to them. They told me that I chose the wrong return postal service & that they only use Royal Mail & no refund will be issued. Funny as their FAQs page does not specify or recommend a specific courier service to ensure their items are returned unbroken despite the insufficient packaging which apparently is only suitable for Royal Mail.

28 februari 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Ivy Grey Interiors

Svar från Ivy Grey Interiors

Hi Honor,

I’m sorry you are unhappy we could not process a refund, unfortunately we cannot be held responsible for how your courier handles your return. As shown in the pictures your order arrived to you in perfect condition and had been handled with the care we expect from our chosen courier(s). When we received your return your package had been squashed into half the original size to fit in your couriers car, whilst I appreciate this is frustrating for you, we have no control over how a customer chooses to return their item, we recommend using a tracked/insured service for this very reason.

If a customer receives a damaged item due to our packaging and/or couriers handling, we take full responsibility, however we cannot also be responsible for a customers chosen couriers failings. Your order was packaged securely in a double walled box with adequate protection, however your courier choosing to squash them into a small car that is not fit for purpose is far beyond our control and we cannot be expected to be responsible for this, this is an issue you should take up with Evri.

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Ivy grey interiors orders with great customer service!

I have order from Ivy grey interiors twice now and I am always so impressed with the quality. They always have such lovely new items available. I also wanted to say how refreshing it is that when I sign up for back in stock notifications (which I did for items in both my orders) the items genuinely do come back into stock and I actually receive the notification in my emails. So many companies offer this option, but I either never see the item available again or it comes back into stock but I don’t receive a notification.

22 mars 2026
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Very happy customer

I have bought several items from Ivy Grey and I am always very pleased. Great quality and speedy delivery. Recent purchase was tall bobble vase and roses. Thrilled. Ivy Grey are my go to for home accessories. I cannot recommend them enough.

15 mars 2026
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Wonderful company & items

I bought a few items for my partner as a little Spring gift and they went down a treat. The faux flowers are stunning and the spring ducks now have pride of place in the living room. Customer services was great when I had a couple of queries. I'll be back again. Thank you guys.

5 mars 2026
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 1 av 5 stjärnor

I would not recommend this brand.

I would not recommend this brand.

I recently purchased a faux “bunch” of tulips which were described as “realistic.” On arrival, the stems were extremely thin and permanently fused together at the base with nothing realistic about them. This structural detail is not shown clearly in the product imagery nor referenced in the description. Had this been visible, I would not have purchased.

When I raised this, the response focused solely on the word “bunch” rather than addressing the construction or presentation of the item. I was advised I could return them at my own cost, despite my concern being that the item did not match the expectations created by the listing.

The business also referenced a previous order in their reply. That situation involved a damaged item they had sent, which they replaced. I found it unnecessary to bring that into this matter when they caused this issue to begin with.

Overall, the tone was dismissive, the complaint handling disappointing/rude and I now need to raise a chargeback with my bank. I would not shop here again.

14 februari 2026
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Fantastic service

Lovely item, unfortunately arrived damaged, a quick email and a new one was sent out, brilliant customer service, thank you

6 februari 2026
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Just perfect

Hello
Just a little message to thank you for my order. Everything was so well packed to avoid potential damage. I love everything and will be a regular buyer for sure.
Best wishes and thanks again.
Elizabeth

14 januari 2026
Omdöme utan inbjudan

Detta är Trustpilot

Vem som helst får skriva ett omdöme på Trustpilot. Den som skriver ett omdöme äger sitt omdöme och detta innebär att personen i fråga kan redigera eller ta bort sitt omdöme när som helst. Omdömen finns kvar på Trustpilot sålänge omdömeslämnarens konto är aktivt.

Vi skyddar vår plattform med hjälp av dedikerade medarbetare och smart teknologi. Läs mer om hur vi bekämpar falska omdömen.

Läs mer om omdömesprocessen på Trustpilot.

Här är 8 tips på hur man kan skriva omdömen på bästa sätt.

Verifieringen hjälper till att säkerställa att det är riktiga människor som skriver omdömena som du läser på Trustpilot.

Att erbjuda belöningar för omdömen eller att bara be en viss grupp personer att skriva ett omdöme kan påverka företagets TrustScore. Detta strider mot våra riktlinjer.

Läs mer