eFlow Omdömen 

501
•
TrustScore 3.5 av 5

3,3

Även om vi inte verifierar specifika påståenden eftersom omdömeslämnarnas åsikter är deras egna, kan vi märka omdömen med en ”verifierat”‑etikett ifall vi kan bekräfta att en företagsinteraktion har ägt rum. Läs mer

För att skydda plattformens integritet granskas både verifierade och overifierade omdömen av vår automatiserade programvara som är tillgänglig dygnet runt. Tekniken är utformad för att identifiera och ta bort innehåll som bryter mot våra riktlinjer, inklusive omdömen som inte är baserade på en äkta upplevelse. Vi är medvetna om att vi inte kan lägga märke till allt. Det går att flagga sådant som du tror att vi kan ha missat. Läs mer

Det här tycker kunderna

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

If you have a non-Republic of Ireland registered vehicle, E Flow will let you set up an account but if you pass through their tolls, the journey will not be registered. A month later you will receive... Se mer

Företaget har svarat

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Called eflow today as I had outstanding penalty’s that I’ve forgot to pay as I had my father in law pass away so I have been out of work etc. Fortunately I dealt with a lad called Eddie, absolute gent... Se mer

Företaget har svarat

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Just spoke with Eddie from Eflow, he helped me sort my 3 penalty notices, stopped it from escalating any further and set up an account to make future toll payments easier. Thanks so much Eddie. You ma... Se mer

Företaget har svarat

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Eflow app/ website is a waste of time money racket doesn't work, wasted a hour of my life trying to make a payment and see if or what I owe, constantly telling me my car is already registered and th... Se mer

Företaget har svarat

Företagsinformation

  1. Transportmyndighet

Skrivet av företaget

Established in 2007, eFlow is the operator of the barrier-free tolling system on Dublin’s M50 motorway and a provider of electronic tags for use on all toll roads in the Republic of Ireland. eFlow is managed and operated by Turas Mobility Services. Turas Mobility Services was contracted by Transport Infrastructure Ireland (formerly National Roads Authority) to implement and operate the M50 barrier-free tolling system.


Kontaktuppgifter

3,3

Medel

TrustScore 3.5 av 5

501 omdömen

5 stjärnor
4 stjärnor
3 stjärnor
2 stjärnor
1 stjärna

Ingen aktuell inbjudningshistorik

Det här företaget har inte bjudit in sina kunder på länge. Omdömen kanske inte är representativa

Har besvarat 100 % av sina negativa omdömen

Svarar vanligtvis inom 48 timmar

Så använder företaget Trustpilot

Se hur deras omdömen och betyg hämtas, betygsätts och modereras.

3,3

Alla omdömen

(501)

57 omdömen under de senaste 12 månaderna

Skriv ett omdöme
Företag på Trustpilot får inte erbjuda incitament eller betala för att dölja omdömen. Omdömen är enskilda användares åsikter och inte Trustpilots åsikter. Läs mer

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Excellent customer service experience…

Excellent customer service experience when I rang and spoke to Jamie. Very professional and helpful. Refreshing to receive such good service. I hope this positive feedback is relayed to Jamie.

24 maj 2024
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för eFlow

Svar från eFlow

Hi James,

Thank you for contacting eFlow and for taking the time to leave us your review. We are delighted to hear of your positive experience!

We will be sure to pass on your kind feedback to Jamie.

If there is anything further that we can assist you with, please feel to reach out to us. Our contact details can be found here on our website: www.eflow.ie/contact-us/.

Thanks,
Marta
eFlow Customer Service

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

CUNNING AND DECEITFUL , A BUSINESS FROM HELL

Be aware of this CUNNING AND DECEITFUL company that think that they can MANIPULATE you and THREATEN you , because they think that their MONEY can buy anything !!!!
They are RACIST against Northern Ireland Drivers !!!
United Ireland Never , Nobody Want these SCAMMERS up North !!!!
What an ABSOLUTELY DISGUSTING businesses !!!!
I have informed tem that my CAR has been Labelled as a "VAN", 6 MONTHS LATTER NOTHING HAS CHANGED, when I enter my car Registration. They want to OVERCHARGE ME !!!!
They have FAILED to send me the TOLL PAYMENT LETTER, NOW THEY ARE ASKING FOR A DEBT COLLECTION !!!!! WHAT AN EVIL FRAUDSTERS THEY ARE !!!! A TRULY BUSINESS FROM HELL !!!!
THEY ALWAYS REPLY TO ANY COMMENTS JUST TO PRETEND THAT THEY CARE , AND TO LOOK GOOD BUT, NOTHING ELSE !!!!
Don’t come with your Stupid Request for me to contact you, when you have done absolutely nothing to resolve the problem!!!!
You try to look good and making people think that you care, when you don’t!!!!!
My CAR is Not a VAN for you to overcharge me with your tolls !!!! Case Number 23051-992111708,

23 december 2023
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för eFlow

Svar från eFlow

Hi Tony,

Thank you for contacting eFlow. We value all our customers’ feedback, whether it be negative or positive. We appreciate you reaching out to us and for bringing this to our attention.

We're sorry that you had a poor experience with eFlow. Please accept our apologies for any frustration and inconvenience caused to you.

If your query has not already been addressed, we would like to investigate it for you. Please submit your query along with your car registration number to review your query.

You may wish to check your vehicle's logbook to confirm the classification. Please also ensure your address is updated.

For your convenience, you can reach us via our website's 'Contact Us' page at https://www.eflow.ie/contact-us/. We are unable to investigate and resolve complaints via Trustpilot.

We look forward to hearing from you and once again please accept our apologies for any inconvenience and frustration caused to you.

Thanks,
Keith
eFlow Customer Services

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Joke of a system

Joke of a system. Company bizarrely requires you to hold a minimum of €12 in your account, then your fees on top of that. Then even if you have a credit balance even of €11, they suspend your account! Make a journey after that? They don't take from your credit balance, instead lumping you with penalties of over €100. Then if you question this practice, you are told that it is in the terms and conditions.
Posting something in the terms and conditions might make something legally correct, but it doesn't make it morally right. Cowboys. That's all this crowd are.

RESPONSE TO REPLY BELOW:
Your terms and conditions explicitly contradict what you say below. Please see Terms taken from website:
where a Rejected Payment occurs:
i. your Tag shall no longer work on any Toll Road; and
ii. your vehicle shall continue to be treated as a Registered Vehicle on the M50 until the balance on your account is less than one applicable Toll, at which point your vehicle will be treated as an Unregistered Vehicle.
If the balance on your Account is less than one applicable Toll and a period of fourteen (14) days has passed from the date of a Rejected Payment, your account shall be suspended and in the event that there is an outstanding balance on your account you shall constitute a Toll Evader.

Given that my balance is greater than "one applicable toll" (€11.40 balance v €3.10 for one applicable toll), you have breached your own terms and conditions. Incredible.

21 maj 2024
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för eFlow

Svar från eFlow

Hi there,

Thank you for taking the time to provide feedback.

Please accept our sincere apologies for any trouble or dissatisfaction you have experienced.

With the top-up account the charges are deducted from the account credit. When the account balance falls below 12 euro it will automatically top up from the registered payment method on the account.

If our system is unable to process a top-up payment, the account will be suspended, and future journeys will no longer be charged to it.

If your query has not already been addressed, we would like to look into it for you. If this is the case, please submit your query along with your car registration number. We will do our best to help.

For your convenience, here is a contact link: https://www.eflow.ie/contact-us/.

Thanks,
Marta
eFlow Customer Service

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

I did forget to pay this idiotic…

I did forget to pay this idiotic payment and when I got the notice I did pay immediately, but could not input 1 journey number only the other one worked. Then I got penalty threatening letters . Contacted customer service and the way they treated me I ended up in hospital. Pay 40 % tax, have nothing from it at all and then still be treated like a massive criminal just because you drive on the road. I will never ever drive through this part of m50 again even if I had to go all around dublin instead. Having to deal with them again would kill me.

29 april 2024
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för eFlow

Svar från eFlow

Hi Aleksandra,

Thank you for taking the time to submit a review. We have taken note of your comments and value your feedback.

We're sorry to hear about your experience, please accept our apologies for any inconvenience!

If your query has not already been addressed, we would like to look into it for you. If this is the case, please submit your query along with your car registration number. We will do our best to help.

For your convenience, here is a contact link: https://www.eflow.ie/contact-us/.

Unfortunately, we are unable to investigate complaints via Trustpilot.

I also recommend setting up an eFlow account to receive a 60-cent discount on the M50. You will never have to worry about paying your tolls by 8pm the following day and all toll journeys are posted to your eFlow account where they can be viewed online.

You can set up an eFlow account online at www.eFlow.ie, select 'sign up'.

Thanks,
Marta
eFlow Customer Service

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Following the awful accident today on…

Following the awful accident today on the m50 it makes my blood boil to watch the rubberneckers heading south bound slowing down and causing major delays then as soon as the accident is passed there is a clear road ahead being a delivery driver in Dublin I see this every single day on the m50 with the millions this road makes every year wouldn’t it make more sense to put a fence up the middle of the road to stop this occurring it was even said on the national news today about delays due to the rubberneckers it would be nice to be able to make a journey on the m50 without out having to allow
For delays and sit in a traffic a jam needlessly and it might take some the pain out of what it costs to use this road every day it would obviously make traffic flow quicker and make your customers travel Time home quicker and this wasn’t just to day it’s every day this needs to be addressed,Marc walsh

17 maj 2024
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för eFlow

Svar från eFlow

Hi Marc,

Thank you for getting in touch with eFlow.

We are sorry to hear about your experience.

Please be aware that eFlow provides customer service to M50 consumers.

I recommend that you submit your query at https://www.tii.ie/about/about-tii/contact-tii/.

If you have any questions about your toll passage or your eFlow account, please contact us using the following link: https://www.eflow.ie/contact-us/.

Thanks,
Marta
eFlow Customer Service

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Unfair penalty despite toll paid at petrol station

Very upset at eflow. On 5th Feb’24, I travelled on the M50 in my daughter’s car and both to and fro toll fees were paid at the Lucan Circle K that same morning, €3.70 each journey and my debit card was debited accordingly by €7.40. I don’t open my daughter’s mail but when she came home, she had two letters waiting for her, the latter a penalty for €360!!! Neither herself nor myself were informed when logging onto the account where I had made sure to register her car as nowhere did it said that any payment was outstanding, and since I had paid at the Lucan village petrol station, I thought nothing of it. I didn’t even received any mail saying that there was anything outstanding (I registered both my daughter’s and my car under the same account and with my email as the main contact). I am absolutely shocked at having received such unjustified penalty and I am at a complete loss, having searched online how to resolve and it seems that eflow are consistently unhelpful and will not investigate at their end in most cases. I don’t see why we should pay any penalty (€360 at that) when both toll fees were paid on time (as in within 30 min of last toll crossing) a a petrol station. What’s the point in paying at a petrol station if eflow doesn’t investigate flows in their relationship with petrol stations when it comes to toll payments and us, the good citizens who do pay on time are left having to pay the brunt!!! Very upset!!!

In addition to the above which I wrote yesterday, I received a response from efliow telling me to contact their customer service which I had done already but sure enough, they cover themselves very well since many of us paying at petrol stations the odd time wouldn’t keep receipts three months after paying a toll fee. My bank’s statement is the only proof I have that I paid that morning and I have sent this to their solicitor, but not hopeful as, as mentioned in my earlier mail, the letter received from eflow solicitor which my daughter only opened yesterday since she was only home this May bank holiday week end expires tomorrow with threat of Court action!!! Very very upset indeed!!!

5 maj 2024
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för eFlow

Svar från eFlow

Hi Malika,

Thank you for contacting eFlow and for taking the time to leave us a review.

At eFlow, we are always ready to help and support with any concerns our customers may have. If your query has not already been addressed, we would like to look into it for you. If this is the case, please submit your query along with your car registration number. For your convenience, here is a contact link: https://www.eflow.ie/contact-us/.

In relation to any penalties and due to data protection, the registered owner does need to contact us and we will certainly be happy to help.

We look forward to hearing from you via our alternative contact channels as we are unable to resolve issues on Trustpilot.

Thanks,
Pauline,
eFlow Customer Service.

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Fake capture of my car led to penalty letter

I was fined by eflow for 2 journeys I did not make on Easter Monday. I had driven to Limerick to visit family for the Easter break several days before and after. I have bank transactions for every day apart from 1st as it was a bank holiday and I didn't spend money that day. My daughter was very sick during the entire holiday so i took her to the doctor in Limerick and to UHL for a blood test the morning of April 2nd. I also paid for the motorway each way from Dublin to Limerick, which records one's licence plates. It is very concerning that there is a photo of my car on a final penalty letter (I didn't receive any prior notice) dated April 5th that isn't genuine. I called eflow and paid the penalty but then later remembered i hadn't been in Dublin on April 1st so I felt I should call them to have this discussion. They said it was impossible for there to be any mistake, implying that I was lying, and that nothing will be done. I believe this is a very alarming situation. I set up an account but am now very sceptical about its management.

1 april 2024
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för eFlow

Svar från eFlow

Hi Sharon,

Thank you for contacting eFlow and for taking the time to leave a review. Your feedback has been noted.

We’re very sorry to hear about your experience. Please accept our apologies for any frustration and inconvenience caused!

If your query has not already been addressed, we would like to look into it for you. If this is the case, please submit your query along with your car registration number. We will do our best to resolve your query.

For your convenience, here is a contact link: https://www.eflow.ie/contact-us/. We are unable to investigate and resolve complaints via Trustpilot.

Thanks,
Marta
eFlow Customer Service

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Excellent customer service

Efficient, friendly, helpful service on phone, always.

26 april 2024
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för eFlow

Svar från eFlow

Hi there,

Thank you for contacting eFlow and for taking the time to leave us your review, we are delighted to hear of your positive experience!

We take customer feedback seriously here at eFlow and are always striving to enhance our customer experience.

If there is anything further that we can assist you with, please feel to reach out to us. Our contact details can be found here on our website: www.eflow.ie/contact-us/.

Thanks,
Marta
eFlow Customer Service

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Rip off artists.

20 april 2024
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för eFlow

Svar från eFlow

Hello, Stephen.

Thank you for taking the time to provide feedback.

Please accept our sincere apologies for any trouble or dissatisfaction you have experienced.

If you provide us with your information, including your vehicle registration number, we will certainly investigate the issue for you.

Please keep in mind that further information may be requested for verification purposes.

Here is a contact link for your convenience: https://www.eflow.ie/contact-us/.

We look forward to hearing from you.

Thanks,
Marta
eFlow Customer Service

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Thieves

Absolute thief's, almtjwy do is take money even charge you twice for journeys hoping you don't notice.
Avoid these tolls.
No customer care skills

16 april 2024
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för eFlow

Svar från eFlow

Hi Andrew,

Thank you for contacting eFlow and for taking the time to leave us a review and we are very sorry and disappointed to hear all of this.

We would like to reassure you that eFlow will never charge twice for journeys made and would like to take this opportunity to look into this matter further for you.

At eFlow, we are always ready to help and support with any concerns or issues our customers may have. If this matter has not already been addressed, please submit your query along with your vehicle registration number and we will look into it immediately. For your convenience, here is a link to our full list of contact details: https://www.eflow.ie/contact-us/

Once again, Andrew, please accept our apologies for any inconvenience caused.

Thanks,
Pauline,
eFlow Customer Service.


Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Had a genuine issue

Had a genuine issue, spoke with Michelle in the call centre, very pleasant, listened to me, helped me and resolved my issue with a smile in her voice. Hard job I'm sure albeit she made me smile also and that's great customer service.

16 april 2024
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för eFlow

Svar från eFlow

Hi Keith,

Thank you for contacting eFlow and for taking the time to leave us your review.

We are delighted to hear of your positive experience interacting with us. We will be sure to pass on your kind feedback to Michelle and her manager. She will be awarded the praise that she deserves.

We take customer feedback seriously here at eFlow and are always striving to enhance our customer experience.

If there is anything further that we can assist you with, please feel to reach out to us, our contact details can be found here on our website: www.eflow.ie/contact-us/.

Thanks, Keith
eFlow Customer Service

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Vile company

Tolled for using a slip road- I did not know so got a letter and they had doubled the fee. I will gladly drive into the city center from now on to avoid giving these vile scum a single cent.

2 april 2024
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för eFlow

Svar från eFlow

Hi Simon,

Thank you for contacting eFlow and for taking the time to leave us a review.

At eFlow, we are always ready to help and support with any concerns our customers may have. If your query has not already been addressed, we would like to look into it for you. If this is the case, please submit your query along with your car registration number. For your convenience, here is a contact link: https://www.eflow.ie/contact-us/.

To avoid the late payment penalty, the M50 travels must be paid before 8 p.m. the following day. The M50 is a barrier-free toll road and it is located between Junction 6 (N3 Blanchardstown) and Junction 7 (N4 Lucan). It is marked with purple "Toll' signs overhead.

Unregistered users have the following options to make the payment for their tolls:

1) Online at www.eflow.ie
2) At any participating Payzone equipped retail outlet
3) By calling our customer service call centre on 0818 50 10 50. Our lines are open Monday – Friday 8am to 9pm and Saturday and Sunday 10am –6.30pm.

For future M50 journeys, even if you hardly ever use it, I recommend setting up a video account to get a 60 cent discount for each journey. You will never have to worry about paying your tolls by 8 p.m. the next day because all toll journeys are posted to your eFlow account and the payments are processed automatically.

For any other queries, please contact us using the link provided above. You can also discover helpful information in our website's FAQ section at https://www.eflow.ie/faqs/.

Thanks,
Marta
eFlow Customer Services

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Crooks

Heading the back way to the airport, from my place only adds an extra 5 mins late at night to bypass the M50 toll, get to the point where I am supposed to enter the M50 after the toll point, but the intersection was closed, no notice at all coming from my direction and no option but to enter the M50 in the opposite direction back towards the toll point (i.e. could not turn around or go past the M50 entrance it was the only option short of chucking a U-turn and driving back up the wrong side of the highway). Annoying but surely an email to Etoll would sort it out. Nope, they advised I should be checking some obscure website for all up to date traffic conditions before I start my journey and would not refund the amount I was charged as I used the toll (twice as I had to then turn around and get back on the toll immediately afterwards so as to not miss my flight). Totally reasonable and not a large corporation basically doing whatever they feel like without any human perspective. Usually only boycotted the Etoll late at night but I’m now going to add 30 mins daily to my total daily drive commute time, but I will do it with a smile as I think about the €6 that would have been going to these crooks now going towards my petrol bill instead. Minimum 5 x per week, 44 weeks per year, likely will be at the same job for the next decade or two. I’d say they just lost about €15k revenue from the following response:

“We have reviewed your case.

I can confirm that two journeys dated 23/03/2024 are valid and correctly charged to your eFlow account.

Please see the website traffic.tii.ie for future roadwork information that may disrupt your travel.

Your dispute (Case ID:xxxxxx) has now been closed.”

EDITED FOR A REPLY
This company forced me onto a freeway immediately before a toll giving me no other option but to enter the freeway and be charged going in the wrong direction to my intended destination. They had every other option barricaded off and no signage to indicate this would be the case. Oh right, sorry, they informed the public via some random mapping website that no one uses. Now they offer me a way to set up an account to pay my next trip easier. I actually have the token and an account already thanks, I’m sure I’ll use it again, next time they pull this stunt. Otherwise I’ll be taking the slightly longer route to work each day. Sure look it’s a nice drive through Phoenix park anyway.

23 mars 2024
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för eFlow

Svar från eFlow

Hi Ben,

Thank you for contacting eFlow. We value all our customers’ feedback, whether it be negative or positive. We appreciate you reaching out to us and for bringing this to our attention.

We're sorry that you had a poor experience with eFlow. We understand that you were not happy with the diversions to the M50 motorway and through the toll crossing.

It seems from the case raised that you were correctly charged. The website (https://traffic.tii.ie/) provided to you is an official site to glean relevant information regarding roadworks impact motorways and so on.

We understand that, given the costs incurred, you would prefer to avoid the toll road where it is possible. If you are to use the M50 motorway on a regular basis, you may consider setting up a free eFlow.ie account, so that you can have visibility on any journeys made. The account will enable you to pay your M50 tolls automatically and at a discounted rate. By registering for an eFlow account, users can avail themselves of video tolling or tag tolling. Please go to https://secure.eflow.ie/#/signup.

You can also reach us via our website's 'Contact Us' page at https://www.eflow.ie/contact-us/.

We look forward to hearing from you and once again please accept our apologies for any inconvenience and frustration caused to you.

Thanks,
Keith
eFlow Customer Services

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Easy-going

Chatting with the team was very easy and was a great help

8 april 2024
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för eFlow

Svar från eFlow

Hi Luca,

Thank you for contacting eFlow and for taking the time to leave us your review, we are delighted to hear of your positive experience!

We take customer feedback seriously here at eFlow and are always striving to enhance our customer experience.

If there is anything further that we can assist you with, please feel to reach out to us. Our contact details can be found here on our website: www.eflow.ie/contact-us/.

Thanks,
Marta
eFlow Customer Service

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Rude agent

Made 2 journeys last Thursday and tried to pay them on the night but when I accessed eflow.ie, the homepage had a message that payments were not possible at the moment but not to worry as there will be an grace period to allow travellers to pay their tolls. I tried again on Friday / Saturday only to see the same message. Was finally able to make the payment on Monday eve. Then at the end of last week received a fine!! I called customer care to resolve the matter as there must have been some system error made with my fine. The lady on the phone was very rude and said that the system was never down??? Accusing me if lying?? How could she think that I could lie them regarding their system?? Absolutely ridiculous! She was asked for her name and would not give it also!

8 april 2024
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för eFlow

Svar från eFlow

Hi there,

Thank you for contacting eFlow. We value all our customers’ feedback, whether it be negative or positive.

We appreciate you reaching out to us and for bringing this to our attention. We're sorry that you had a poor experience on eFlow.ie. Your feedback has been recorded.

For your future reference, if you are having trouble, please try the following steps:

- Reload the page
- Verify the network connection
- Ensure that all software and system updates are current on your device.
- Try using a different browser such as, Chrome, Firefox, or Microsoft Explorer/Edge
- Enable pop-ups for the website www.eflow.ie.
- Clear cache/history/cookies for your selected browser
- Open an Incognito (Chrome) or InPrivate (Edge) window.
- Try using a different device (for example a laptop or tablet or phone)
- Use this link https://secure.eflow.ie/#/pay-a-toll

Other payment options include:

> Calling 0818 50 10 50 / +353 1 461 0122 to pay by credit or with debit card.
> Paying in Payzone branded outlets nationwide. Please visit https://www.payzone.ie/ for more information.
> Registered drivers can use their electronic toll tag or video account. See https://etoll.ie/irish-tag-companies/ for more information.

If your query has not already been addressed, we would like to look into it for you. If this is the case, please submit your query along with your car registration number. We will do our best to resolve your query.

For your convenience, here is a contact link: https://www.eflow.ie/contact-us/. We are unable to investigate and resolve complaints via Trustpilot.

Thank you for your understanding and patience.

Thanks,
Marta
eFlow Customer Services

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Hyper-incompetence from the support staff

This company makes loads of money by not hiring IT talent, among other things. After 1 hour on chat with IT staff, they could not....1. suggest any solution for why payzone URL redirect failed for me (complete website fail) , they could not help my update payments details, they could not tell me why payment failed..They could not provide any assistance at all ,other than get a human to ring me back at some undisclosed time in the future. For everyone else, here is the solution to the broken website.
1. if you are outside ireland, use VPN to pretend you are in ireland.
2. use chrome browser only in incognito mode on PC
3. log on to website and it may work now.

8 april 2024
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för eFlow

Svar från eFlow

Hi there,

Thank you for contacting eFlow and for taking the time to leave a review. Your feedback has been noted.

We’re very sorry to hear about your experience. Please accept our apologies for any frustration and inconvenience caused!

If your query has not already been addressed, we would like to look into it for you. If this is the case, please submit your query along with your car registration number. We will do our best to resolve your query.

For your convenience, here is a contact link: https://www.eflow.ie/contact-us/. We are unable to investigate and resolve complaints via Trustpilot.

For your future reference, if you are having trouble with online payment, please also try the following steps:

- Reload the page
- Verify the network connection
- Ensure that all software and system updates are current on your device.
- Try using a different browser such as, Chrome, Firefox, or Microsoft Explorer/Edge
- Enable pop-ups for the website www.eflow.ie.
- Clear cache/history/cookies for your selected browser
- Try using a different device (for example a laptop or tablet or phone)
- Use this link to access our website https://www.eflow.ie/

I hope this information helps.

Thanks,
Marta
eFlow Customer Service

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

An absolute shower of...

5 april 2024
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för eFlow

Svar från eFlow

Hi Sarah,

Thanks for getting in touch with eFlow and for taking the time to submit your review as we value all forms of feedback.

Please accept our apologies for any inconvenience you may have experienced. We would also like to take this opportunity to look into this further for you.

If your query has not already been addressed, please submit details including your vehicle registration number. Further information may be required for verification. For your convenience, here is a link to our full list of contact details: https://www.eflow.ie/contact-us/.

Thanks and have a lovely weekend,
Pauline,
eFlow Customer Service.

Betygsatt 2 av 5 stjärnor

Train your staff better

If you have an issue with eflow, pray that Patricia is not the one in contact with you, and if its her, ask for someone else, a manager or anyone else. Please send her to further training, this person isnt just clueless but at the same time an ignorant and just not willing to help.
I want to thank Eric though, for helping me and sorting it all out .

29 mars 2024
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för eFlow

Svar från eFlow

Hi Rut,

Thank you for contacting eFlow. We value all our customers’ feedback, whether it be negative or positive. We appreciate you reaching out to us and for bringing this to our attention.

We're sorry that you had a poor experience with eFlow. We will share your feedback with the agents mentioned. I am glad to note that your query or complaint was sorted out by Eric. We will pass your kind comments to him.

We would like to review this matter further to ensure positive outcomes in every interaction with our customers.

You can also reach us via our website's 'Contact Us' page at https://www.eflow.ie/contact-us/.

We look forward to hearing from you and once again please accept our apologies for any inconvenience and frustration caused to you.

Thanks,
Keith
eFlow Customer Services

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Tried to pay the toll on my phone but…

Tried to pay the toll on my phone but the site is not set up to be user friendly on a phone. This is known by eflow as per previous complaints but not resolved. I paid my toll on my lap top as soon as I got home but I got a letter looking for the toll and the penalty. I went to pay the penalty but the system does not allow you to adjust the amount due (and pay only what is due). I chatted online and was told I would need to ring to resolve this (time and money for a phonecall) I have been promised a call back. These problems are known by eflow (see previous complaints) but not resolved. This strikes me as fraudulent behaviour as they are aware of the issues but as the amounts are small and they are relying on people just giving up and paying it.

21 mars 2024
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för eFlow

Svar från eFlow

Hi Marie,

Thank you for contacting eFlow. We appreciate you reaching out to us and for bringing this to our attention. We're sorry that you had a poor experience attempting a payment on eFlow.ie.

We did experience intermittent issues with making payments on our website, which may affect some customers. We apologise that the website was not working for you. We do escalate any issues with the website for review and and resolution.

We do recommend that customers clear browsing data, cache and cookies and try again. We appreciate that you tried a different device (mobile, tablet, laptop or desktop).

Please follow this direct payment link to Pay a Toll: https://secure.eflow.ie/#/pay-a-toll.

To make a penalty payment on our website, go to Pay a Penalty by following this link: https://secure.eflow.ie/#/pay-a-penalty.

You can of course dispute a penalty by contacting us. You can find contact details on our website and here is a link for your convenience: https://www.eflow.ie/contact-us/.

Have you considered setting up a free eFlow.ie account, so that you can have visibility on any journeys made? The account will enable you to pay your M50 tolls automatically and at a discounted rate. By registering for an eFlow account, users can avail of video tolling or tag tolling. Please go to https://secure.eflow.ie/#/signup.

Callbacks can take up to 5 business days to be completed. Apologies for any delays involved in getting back to you.

Thank you for your understanding and patience. Please let us know if you require further assistance.

Thanks,
Keith
eFlow Customer Services

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Excellent help from Niamh

I had a couple of queries about my account and got excellent help from Niamh via the online chat. Very quick, clear and concise answers - and also got some very helpful additional info that i wasn't aware of, but will be very useful to know for future reference. Superb customer experience.

15 mars 2024
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för eFlow

Svar från eFlow

Hi Smurf,

Thank you for contacting eFlow and for taking the time to leave us your review, we are delighted to hear of your positive experience!

We will be sure to pass on your kind feedback to Niamh. We take customer feedback seriously here at eFlow and are always striving to enhance our customer experience.

If there is anything further that we can assist you with, please feel to reach out to us. Our contact details can be found here on our website: www.eflow.ie/contact-us/. Have a lovely bank holiday weekend and Happy Saint Patrick's Day!

Thanks again,
Pauline,
eFlow Customer Service.

Detta är Trustpilot

Vem som helst får skriva ett omdöme på Trustpilot. Den som skriver ett omdöme äger sitt omdöme och detta innebär att personen i fråga kan redigera eller ta bort sitt omdöme när som helst. Omdömen finns kvar på Trustpilot sålänge omdömeslämnarens konto är aktivt.

Vi skyddar vår plattform med hjälp av dedikerade medarbetare och smart teknologi. Läs mer om hur vi bekämpar falska omdömen.

Läs mer om omdömesprocessen på Trustpilot.

Här är 8 tips på hur man kan skriva omdömen på bästa sätt.

Verifieringen hjälper till att säkerställa att det är riktiga människor som skriver omdömena som du läser på Trustpilot.

Att erbjuda belöningar för omdömen eller att bara be en viss grupp personer att skriva ett omdöme kan påverka företagets TrustScore. Detta strider mot våra riktlinjer.

Läs mer