Även om vi inte verifierar specifika påståenden eftersom omdömeslämnarnas åsikter är deras egna, kan vi märka omdömen med en ”verifierat”‑etikett ifall vi kan bekräfta att en företagsinteraktion har ägt rum. Läs mer

För att skydda plattformens integritet granskas både verifierade och overifierade omdömen av vår automatiserade programvara som är tillgänglig dygnet runt. Tekniken är utformad för att identifiera och ta bort innehåll som bryter mot våra riktlinjer, inklusive omdömen som inte är baserade på en äkta upplevelse. Vi är medvetna om att vi inte kan lägga märke till allt. Det går att flagga sådant som du tror att vi kan ha missat. Läs mer

Det här tycker kunderna

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Absolutely love Bazoo. Strong soft toilet rolls and strong absorbent kitchen rolls. All lasts ages, reasonably priced and brilliant customer service. And most importantly it’s helping save the planet... Se mer

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Customer support were amazing. They could not have been more helpful resolving an issue outside if their control - the delivery company The products themselves are just the best and i recommend th... Se mer

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Highly recommend this company due to excellent products and value for money. By buying you save trees and protect 100m2 of endangered habitat with each order. Amazing customer service and one time whe... Se mer

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Bazoo are making a difference, by supplying us with bamboo products that help save the environment. I started being a customer last year and I can tell you that they have integrity, honesty and sti... Se mer

Företagsinformation

  1. Försäljare av badrumsartiklar

Skrivet av företaget

The UK’s most sustainable household products, made with the planet in mind. Our bathroom and cleaning range has expanded quickly as our customers enjoy our high quality products which help reduce plastic and safeguard our planet. We are a small UK based company and help protect 100 m2 of endangered habitat for every box sold. Thank you for your support!


Kontaktuppgifter

4,7

Utmärkt

TrustScore 4.5 av 5

733 omdömen

5 stjärnor
4 stjärnor
3 stjärnor
2 stjärnor
1 stjärna

Ber kunder att lämna omdömen

Detta företag bjuder in sina kunder att lämna omdömen – oavsett om de är positiva eller negativa

Har besvarat 100 % av sina negativa omdömen

Svarar vanligtvis efter mer än 1 månad

Så använder företaget Trustpilot

Se hur deras omdömen och betyg hämtas, betygsätts och modereras.

4,7

Alla omdömen

(733)

107 omdömen under de senaste 12 månaderna

Skriv ett omdöme
Företag på Trustpilot får inte erbjuda incitament eller betala för att dölja omdömen. Omdömen är enskilda användares åsikter och inte Trustpilots åsikter. Läs mer

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

The first delivery failed to arrive

The first delivery failed to arrive. Bazoo were so helpful and thoughtful and immediately resent the order with another company. They were excellent in their customer support - far better than most of my experience. Also the products are excellent.

9 augusti 2025
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 5 av 5 stjärnor

very reliable service

very reliable service order comes beautifully packaged efficiently delivered and I don't run out - and the bonus is it is delivered to the door - no more carrying home large packets. good product too - what's not to like!!

25 juli 2025
Betygsatt 5 av 5 stjärnor

The best loo roll ever

The best loo roll ever! Amazing quality, feels much better than that other brand, and their customer service is super quick and responsive too. My only problem is that the rolls last too long! I had to reach out to cancel my order because I still have lots left and they responded in minutes. Super happy 😁

31 juli 2025
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Fab customer service

Lovely paper in beautiful colourful wrappers which cheers up my bathroom and amazing customer service especially Rizelle!!

25 juli 2025
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 2 av 5 stjärnor

Not a great first experience, unfortunately

Update:
Updating to two stars as when I emailed them with cancel in the subject line (a second email, as I did email after 48 hours to query whether it had shipped), I received an immediate response saying that they would consider it lost by Evri, as they had shipped it. However...they're out of what I'd ordered so offered two different replacement options.

As it's now entering day 5, I will be buying different loo roll, and requested a refund which I have been advised they have processed.

While customer service was very quick and helpful when I requested cancellation, I'm just not convinced Bazoo has the infrastructure to grow its customer base at this time, especially reading reviews of others who have run into the same thing.

Original:
Ordered loo roll on 48 shipping. Well, it's now four days later and the courier doesn't even have the package from Bazoo yet.

20 juli 2025
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Bazoo

Svar från Bazoo

Thank you so much for your honest feedback — and for taking the time to update your review based on your recent experience.

We’re really sorry again for the delay with your order. We completely understand how disappointing it can be when something doesn’t arrive as expected. While your order was dispatched from our side promptly, delays can unfortunately occur once it’s in the hands of third-party couriers like Evri, especially during busier periods or network disruptions — which are sadly beyond our direct control.

That said, we never leave our customers in the dark. In situations like this, we always act promptly and fairly — whether that means issuing a refund, sending a replacement, or finding another solution that works for you. Our team genuinely cares and takes ownership, even when the issue lies with the courier.

It’s also important to highlight that delays like this are rare. The vast majority of our orders are delivered on time without any issues. We've built a loyal customer base by staying true to our values: sustainable products, great value, and responsive, human customer service. We’re proud of the service we offer — and we feel a negative review doesn’t fully reflect how we’ve handled this or what we stand for as a business.

As a small growing business, we’re continuously reviewing and improving our processes so we can meet expectations as we scale. Your feedback plays a valuable role in that.

Thanks again for trying Bazoo — we hope you’ll consider returning, and we’re confident your next experience will be a much smoother one.

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Quality Company

Bazoo has created a quality company which is very genuine, and the products are awesome which are non toxic which makes a massive difference in one's life, and to mother nature...! I would recommend "Bazoo" to people who are looking to start using toxic free toilet paper and detergent etc..! Bazoo also answers your emails (if open) and ordering products is easy and simple..! I appriciate what Bazoo have done for the people 🙏🙏

21 juli 2025
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 5 av 5 stjärnor

The products are great and staff are too!

The products are great. Whenever I have had to reach out to customer service, replies have been friendly and helpful and usually within 24 hours.

It must be that you are allocated to a staff member, as conversations become personalised with that person, which is great!

20 juli 2025
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Extremely disappointed that Bazoo…

Extremely disappointed that Bazoo failed to answer an order enquiry accurately which resulted in me then receiving 2 x 48 rolls instead of 1. The error was clearly their end but they were unwilling to honour their responsibilities under various consumer legislations and has resulted in me triggering a chargeback. All totally avoidable and a huge waste of my time trying to amicably resolve. They have lost mine and my family's custom as a result.

21 juli 2025
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Bazoo

Svar från Bazoo

Hi Nicola,

We're genuinely sorry to hear you felt disappointed with your recent experience, but we’d like to provide some important context to ensure things are clear for anyone reading.

We take pride in offering transparent communication and a fair service to all customers — and in your case, we responded promptly and clearly to your enquiries. After carefully reviewing your account history, we can confirm:

You had two separate active subscriptions — one under nicolaankin@hotmail.co.uk and another under nicank69@gmail.com.

These subscriptions were each created and managed by you, with their own chosen frequencies.

Our system works by automatically processing orders based on those preferences. There was no system error and no manual intervention from our side.

The orders you received were generated correctly according to those subscriptions.

We understand it may have felt like a mistake, especially ahead of your holiday, and we did our best to explain what happened, outline the return options, and help resolve things as smoothly as possible.

However, it is also a customer's responsibility to manage their own subscriptions — including cancelling or updating them when needed — which can easily be done through the account dashboard or by contacting our team. We are always happy to assist, but the underlying cause here was not due to any error or failure on our part.

We apply our return and refund policies consistently to be fair to all customers. When chargebacks are raised despite a valid and clear explanation, it puts a strain on small, independent businesses like ours who are doing their best to serve ethically and sustainably.

We genuinely value every customer, and while we're sorry to lose your support, we stand by the transparency, fairness, and eco-conscious values we’ve built our company on.

– The Bazoo Team

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

First class

I've been a regular buyer of loo roll and kitchen roll for a couple of years now. I tried a couple of brands of eco loo rolls beforehand and Bazoo is by far the best. Customer service also excellent, one item from my last order was lost by the courier but Bazoo immediately replaced it, no quibbles. Very impressed.

18 juli 2025
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Very good product

Very good product, lasts ages and great to have it delivered to the door

Customer Service very helpful and sorted an issue, that was not their fault, quickly and efficiently

17 juli 2025
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 5 av 5 stjärnor

All good

All good! Though I feel we should get a slightly quicker delivery service for long subscriptions, I’ve been joined for over a year now heheh, plus the occasional sample of something else like the kitchen paper or other items would be good as I’ve been considering the kitchen paper not haven’t wanted to buy a load straight up.

24 juni 2025
Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Top notch TP!

The quality of the toilet paper, packaging and customer service is 100%.
I'd recommend them to anyone and everyone. I've already got my family into them!

4 juli 2025
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Loo rolls that don't cost the earth

Loo rolls that don't cost the earth!
We use these in our dental practice and patients and staff like the individually wrapped rolls (great for hygiene). They also last longer than store bought ones. The customer service is very responsive too!

4 juli 2025
Omdöme utan inbjudan

Detta är Trustpilot

Vem som helst får skriva ett omdöme på Trustpilot. Den som skriver ett omdöme äger sitt omdöme och detta innebär att personen i fråga kan redigera eller ta bort sitt omdöme när som helst. Omdömen finns kvar på Trustpilot sålänge omdömeslämnarens konto är aktivt.

Vi skyddar vår plattform med hjälp av dedikerade medarbetare och smart teknologi. Läs mer om hur vi bekämpar falska omdömen.

Läs mer om omdömesprocessen på Trustpilot.

Här är 8 tips på hur man kan skriva omdömen på bästa sätt.

Verifieringen hjälper till att säkerställa att det är riktiga människor som skriver omdömena som du läser på Trustpilot.

Att erbjuda belöningar för omdömen eller att bara be en viss grupp personer att skriva ett omdöme kan påverka företagets TrustScore. Detta strider mot våra riktlinjer.

Läs mer