WAYS. Omdömen 614

TrustScore 4 av 5

3,9

Även om vi inte verifierar specifika påståenden eftersom omdömeslämnarnas åsikter är deras egna, kan vi märka omdömen med en ”verifierat”‑etikett ifall vi kan bekräfta att en företagsinteraktion har ägt rum. Läs mer

För att skydda plattformens integritet granskas både verifierade och overifierade omdömen av vår automatiserade programvara som är tillgänglig dygnet runt. Tekniken är utformad för att identifiera och ta bort innehåll som bryter mot våra riktlinjer, inklusive omdömen som inte är baserade på en äkta upplevelse. Vi är medvetna om att vi inte kan lägga märke till allt. Det går att flagga sådant som du tror att vi kan ha missat. Läs mer

Det här tycker kunderna

Betygsatt 4 av 5 stjärnor

Prima prijs kwaliteit verhouding. Maar het is jammer dat ik plastic vrij wasmidddel bestel, wat dan komt met plastic opvulmiddel. Maar geen piepschuim. Nu op naar plasticvrij verpakken voor de volle 5... Se mer

Företaget har svarat

Betygsatt 3 av 5 stjärnor

Update; gelukkig n.a.v. deze review alsnog contact opgenomen en netjes opgelost! Kapot artikel geleverd en 0 reactie op mail. Dan bellen, ik ben de eerste wachtende. 5 minuten later; "het is erg... Se mer

Företaget har svarat

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

In het apptsgebouw waar ik woon, ziet men direct alle pakjes staan. Deze bezorger had het pakje achter de trede van de trap gezet, onzichtbaar voor mensen van buitenaf. Perfecte, veilige en klantvrien... Se mer

Företaget har svarat

Betygsatt 4 av 5 stjärnor

zwembad met alle bijbehorende zaken besteld. Meegenomen naar Frankrijk. het zwembad was goed. maar de teststrips en ook de bussen met PH poeder waren over de datum. bericht gestuurd of ze nieuwe wild... Se mer

Företaget har svarat

Företagsinformation

  1. Online-marknadsplats

Skrivet av företaget

WAYS is één van de grootste online retailers van Nederland en veroverd de e-commerce business. Het familie bedrijf is in 2016 opgezet door Daniël Rustenburg en heeft sindsdien een enorme groei doorgemaakt. Inmiddels is WAYS actief in West-Europa in landen als België, Frankrijk, Duitsland en Italië, en we zijn van plan nog véél meer landen kennis met ons te laten maken! Ons jonge en dynamische team doet er elke dag alles aan om de klant de beste service te kunnen verlenen. Wij onderscheiden ons door onze 'Same-Day-Delivery' service en groene aanpak ten opzichte van andere verkopers.


Kontaktuppgifter

3,9

Bra

TrustScore 4 av 5

614 omdömen

5 stjärnor
4 stjärnor
3 stjärnor
2 stjärnor
1 stjärna

Ingen inbjudningshistorik registrerad

Det här företaget har inte bjudit in sina kunder. Omdömen kanske inte är representativa

Har besvarat 96 % av sina negativa omdömen

Svarar vanligtvis inom 48 timmar

Så använder företaget Trustpilot

Se hur deras omdömen och betyg hämtas, betygsätts och modereras.

Företag på Trustpilot får inte erbjuda incitament eller betala för att dölja omdömen. Omdömen är enskilda användares åsikter och inte Trustpilots åsikter. Läs mer

Betygsatt 4 av 5 stjärnor

Snelle ordentelijke aflevering aan huis.

25 mars 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för WAYS.

Svar från WAYS.

Beste Niels,

Bedankt voor uw mooie review!

Fijn om te horen dat de levering snel en netjes bij u thuis is verlopen. Daar doen we het voor! 😊

We hopen u in de toekomst opnieuw te mogen helpen.

Met vriendelijke groet,
Janine van team WAYS

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Pakketbezorger heeft het pakket kwijt…

Pakketbezorger heeft het pakket kwijt gemaakt en Ways heeft keurig een nieuw pakket opgestuurd zonder dat ik als klant hier verder veel last van heb gehad.

16 mars 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för WAYS.

Svar från WAYS.

Beste Stefanie,

Bedankt voor uw mooie review!

Wat fijn om te horen dat alles uiteindelijk netjes is opgelost en dat u hier zo min mogelijk last van heeft gehad. Daar doen we het voor!

Mocht u in de toekomst nog vragen hebben of ergens hulp bij nodig hebben, dan staan wij uiteraard graag voor u klaar.

Veel plezier met uw bestelling en een fijne dag gewenst!

Met vriendelijke groet,
Janine van WAYS

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Super snelle levering

Super snelle levering

24 mars 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för WAYS.

Svar från WAYS.

Beste Janny,

Bedankt voor uw mooie review!

Wat fijn om te horen dat u tevreden bent over de snelle levering. Daar doen we het voor! 😊

We hopen u in de toekomst opnieuw te mogen helpen.

Met vriendelijke groet,
Janine

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Vite servie et colis impeccable

Vite servie et colis impeccable

24 mars 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för WAYS.

Svar från WAYS.

Bonjour,

Merci beaucoup pour votre avis positif !

Nous sommes ravis d’apprendre que vous êtes satisfait de la rapidité du service et de l’état impeccable de votre colis. C’est exactement ce que nous souhaitons offrir à nos clients 😊

Au plaisir de vous servir à nouveau !

Cordialement,
Janine

Betygsatt 4 av 5 stjärnor

Prima vervanging

Omdat vorig product niet meer verkrijgbaar is ( Mr. Muscle) op zoek naar nieuw product.
Werkt even goed en aantrekkelijke prijs.
Voorlopig zit ik weer goed.

23 mars 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för WAYS.

Svar från WAYS.

Goedemiddag,

Bedankt voor uw mooie review!

Fijn om te horen dat u een goed alternatief heeft gevonden en dat het product net zo goed werkt als uw vorige keuze. En helemaal mooi dat de prijs ook nog eens aantrekkelijk is!

Mocht u in de toekomst nog vragen hebben of advies willen over andere producten, dan helpen wij u uiteraard graag verder.

Veel plezier met uw aankoop!

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Belachelijk hoge prijs!

Rekent voor een flesje stickerverwijderaar ruim 14 euro!! Terwijl ik het om de hoek voor € 8,09 bij de Plus koop of bij AH ook voor ruim 8 euro. Ik was door omstandigheden genoodzaakt het online, via Bol, te bestellen. Ik hield rekening met dat het waarschijnlijk ietsje duurder zou zijn, maar dit verschil vind ik ongelofelijk! Neigt naar afzetterij. Kortom, let goed op de prijs als je ooit bij Ways wat koopt.

20 mars 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för WAYS.

Svar från WAYS.

Beste Kim,

Bedankt voor uw review en het delen van uw ervaring.

We begrijpen dat het prijsverschil voor u als vervelend is ervaren. Online prijzen kunnen echter afwijken van fysieke winkels, omdat wij onder andere kosten zoals verzending, handling en platformkosten moeten meerekenen in onze verkoopprijs. Hierdoor kunnen wij helaas niet altijd concurreren met de prijzen van lokale winkels.

Wij geven nergens aan een laagste prijsgarantie te bieden. Het is dan ook altijd aan de consument om prijzen te vergelijken en, indien gewenst, voor een voordeligere optie te kiezen.

Uiteraard geldt dat wanneer u niet tevreden bent met uw aankoop, u het product binnen de zichttermijn kosteloos kunt retourneren voor een terugbetaling.

Indien u verder nog vragen heeft, mag u uiteraard altijd even contact opnemen met mij via Janine@ways.nl.

Desondanks vinden wij het jammer om te lezen dat u deze ervaring zo heeft beleefd en nemen wij uw feedback mee.

Met vriendelijke groet,
Janine van Ways

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Heel netjes ingepakt in bubbelfolie…

Heel netjes ingepakt in bubbelfolie alles goed beschermd aangezien het breekbaar is snelle levering was normaal gezien pas gepland op maandag super!

21 mars 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för WAYS.

Svar från WAYS.

Beste Tiana,

Bedankt voor uw mooie review!

Wat fijn om te horen dat alles netjes en goed beschermd is aangekomen en dat de levering zelfs sneller was dan verwacht. Daar doen we het voor! 😊

We hopen u in de toekomst opnieuw te mogen helpen.

Met vriendelijke groet,
Janine van WAYS

Betygsatt 4 av 5 stjärnor

Makkelijk besteld en snel geleverd.

Makkelijk besteld en snel geleverd.
Ik had pak 7,5 kg waspoeder gekocht. Dit was in iets te ruime doos verpakt, waardoor het gewicht steeds verschoof. Dat was niet zo handig voor de bezorger om te tillen. Misschien volgende keer in andersoortig en krappere verpakking.

21 mars 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för WAYS.

Svar från WAYS.

Beste Inez,

Bedankt voor uw review en uw feedback!

Fijn om te horen dat het bestellen en de levering naar wens zijn verlopen. Dank ook voor uw opmerking over de verpakking. We begrijpen dat dit niet ideaal was en nemen dit zeker mee om onze verpakkingen in de toekomst te verbeteren.

We hopen u graag nog eens terug te zien!

Met vriendelijke groet,
Janine van WAYS

Betygsatt 4 av 5 stjärnor

Snel geleverd goed product via usb…

Snel geleverd goed product via usb voeding werkt het interne pompje hoeslaken er bij top

16 mars 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för WAYS.

Svar från WAYS.

Beste Hendrik,

Bedankt voor uw mooie review!

Fijn om te horen dat u tevreden bent over de snelle levering en het product, en dat het interne pompje en het hoeslaken goed bevallen. Daar doen we het voor!

Mocht u in de toekomst nog vragen hebben, dan helpen wij u uiteraard graag verder.

Veel plezier met uw aankoop!

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Snelle en correcte levering.

Snelle en correcte levering.
Hartelijke dank

13 mars 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för WAYS.

Svar från WAYS.

Beste Van Gilsen,

Wat fijn om te horen dat u zo te spreken bent over de bestelling en de levering.

Veel plezier met uw bestelling :)

Met vriendelijke groet,
Sofie
Klantenservice WAYS

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

De mixer die ik kocht is echt super en super handig door het bewaarbakje die je vastklikt onder de mixer AANRADER

De mixer die ik kocht is echt super. Zeer ergonomisch. Altijd de spullen bij de hand door het bakje onder de mixer. Je raakt ze niet meer kwijt. En de mixer werkt echt super. Geen 1,% spijt van alleen maar blijheid. Top.

12 mars 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för WAYS.

Svar från WAYS.

Beste Roger de Groot,

Hartelijk dank voor uw uitgebreide en enthousiaste review! Wat leuk om te horen dat u zo tevreden bent met de mixer. Fijn dat het ergonomische ontwerp en het handige bewaarbakje onder de mixer zo goed bevallen en dat u daardoor alle accessoires netjes bij elkaar kunt houden.

Het is erg leuk om te lezen dat u er zoveel plezier van heeft en dat de mixer zo goed werkt. Bedankt ook voor uw aanbeveling en het delen van uw ervaring.

Wij wensen u nog veel plezier met uw aankoop!

Met vriendelijke groet,
Sofie
WAYS Klantenservice

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Uiterst tevreden

Super snelle levering en kreeg een leuke attentie

10 mars 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för WAYS.

Svar från WAYS.

Beste Colinda,

Bedankt voor uw review! Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen.

Veel plezier met uw bestelling en we helpen u in de toekomst graag weer verder.

Met vriendelijke groet,
Sofie
Klantenservice WAYS

Betygsatt 4 av 5 stjärnor

Ok maar een beetje apart - herstel

Bezorging ging goed en het juiste product is geleverd.
Ik had bandage besteld. De verpakking was vies en doorweekt, terwijl de kartonnen doos van de bezorging goed was. Geen idee wat daar is gebeurd, echt heel vreemd.
Update 22-03-2026: WAYS heeft contact opgenomen. Ik heb er een kleine vergoeding voor gekregen. Oorzaak is onbekend maar het is erg netjes hoe WAYS er mee om is gegaan!

10 mars 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för WAYS.

Svar från WAYS.

Beste Ger-Jan,

Bedankt voor uw review. Fijn om te horen dat de bezorging goed is verlopen en dat u het juiste product heeft ontvangen.

Wel erg vervelend om te lezen dat de productverpakking vies en doorweekt was. Dat is uiteraard niet de bedoeling en begrijpen we dat dit een vreemde ervaring is.

Ik kijk graag met u mee naar wat hier mogelijk is gebeurd. Helaas kan ik op basis van deze review uw bestelling niet terugvinden, omdat er geen bestelnummer is vermeld. Zou u mij daarom een e-mail willen sturen naar sofie@ways.nl
met uw bestelnummer? Dan kan ik dit verder voor u uitzoeken en met u meekijken naar een passende oplossing.

Alvast bedankt voor uw bericht.

Met vriendelijke groet,
Sofie
WAYS Klantenservice

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Package left outside without waiting

We had our package delivered today.The delivery service representative just rang the door and left the package outside ,without waiting for someone to attend to the door.We can't imagine if for eg we were not at home and most likely would be in a risk to loose the package.

9 mars 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för WAYS.

Svar från WAYS.

Dear Prasanna,

I’m sorry to hear that the delivery driver left the package outside after ringing the doorbell without waiting for someone to answer. I understand that this is not the experience you would expect and that it can raise concerns about the safety of the package.

I would like to look into this for you and see what exactly happened. Unfortunately, I’m unable to trace your order based on the information in this review, as no order number was included.

Could you please send me an email at sofie@ways.nl
with your order number? I will then check your order and assist you further.

Thank you in advance for your message.

Kind regards,
Sofie
WAYS Customer Service Team

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Bezorging waardeloos ( ben niet de eerste....) Lijkt me funest voor WAYS

Via BOL bestelling geplaatst, welke za.07-03-26 j.l.bezorgd zou worden. Dus niet...
In eerste instantie zou het door GOFO bezorgd worden
welke om 19.30 uur werd gewijzigd naar bezorgdienst PACKS ?!?
Pakket is niet te traceren ook niet via BOL.
Wordt niet vrolijk als ik al deze revieuws van deze bezorgdiensten lees (understatement)
WAYS: zo jammer dat jullie met zulke lui in zee gaan
KOST JULLIE KLANTEN !!!

7 mars 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för WAYS.

Svar från WAYS.

Beste Alice,

Bedankt voor uw review. Wat vervelend om te horen dat uw bestelling nog niet is bezorgd en dat de tracking voor u niet duidelijk is. Wij begrijpen goed dat dit frustrerend kan zijn.

Helaas kan ik op basis van deze review uw bestelling niet terugvinden, omdat er geen bestelnummer bij staat. Ik kijk dit natuurlijk graag voor u na en help u verder met een passende oplossing.

Zou u mij een e-mail willen sturen naar sofie@ways.nl
met daarin uw bestelnummer? Dan kan ik direct met u meekijken naar de status van uw bestelling en dit zo snel mogelijk voor u uitzoeken.

Alvast bedankt voor uw bericht.

Met vriendelijke groet,
Sofie
Klantenservice WAYS

Betygsatt 3 av 5 stjärnor

Mooie kaarsen maar gebroken


Mooie kaarsen, jammer dat ze gebroken aankwamen.

7 mars 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för WAYS.

Svar från WAYS.

Beste Machiel & Jetty,

Bedankt voor uw review. Wat jammer om te horen dat de kaarsen gebroken bij u zijn aangekomen. Dat is uiteraard niet de bedoeling en begrijpen we dat dit teleurstellend is.

Ik heb uw bestelnummer bij ons gevonden in het systeem. Ik zal via Bol contact met u opnemen, zodat we samen naar een passende oplossing kunnen kijken en dit netjes voor u kunnen oplossen.

Met vriendelijke groet,
Sofie
Klantenservice WAYS

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Alles naar wens

7 mars 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för WAYS.

Svar från WAYS.

Beste Veerle,

Bedankt voor uw review! Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen.

Veel plezier met uw bestelling en we helpen u in de toekomst graag weer verder.

Met vriendelijke groet,
Sofie
Klantenservice WAYS

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Tevreden met de bestelling en met de klantenservice

Tevreden met de bestelling. In eerste instantie werd de helft van mijn bestelling bezorgd. Geen idee wat er was gebeurd met het inpakken maar direct een e-mail gestuurd naar de klantenservice. En mijn “klacht” werd direct zorgvuldig en zeer correct opgepakt! Na overleg met de klantenservice alsnog de andere helft van mijn bestelling netjes ontvangen. Complimenten voor de klantenservice en afhandeling van mijn “klacht”.

7 mars 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för WAYS.

Svar från WAYS.

Beste Monique,

Hartelijk dank voor uw mooie review en het delen van uw ervaring.

Wat vervelend dat in eerste instantie slechts een deel van uw bestelling was geleverd. Gelukkig konden wij dit, nadat u contact had opgenomen met onze klantenservice, snel samen met u oplossen en de rest van uw bestelling alsnog naar u versturen.

Fijn om te horen dat u tevreden bent over de manier waarop uw melding is opgepakt en afgehandeld. Uw complimenten voor onze klantenservice geven wij uiteraard graag door aan het team.

Veel plezier met uw bestelling en mocht u in de toekomst nog vragen hebben, dan helpen wij u uiteraard graag verder.

Met vriendelijke groet,
Sofie
Klantenservice WAYS

Detta är Trustpilot

Vem som helst får skriva ett omdöme på Trustpilot. Den som skriver ett omdöme äger sitt omdöme och detta innebär att personen i fråga kan redigera eller ta bort sitt omdöme när som helst. Omdömen finns kvar på Trustpilot sålänge omdömeslämnarens konto är aktivt.

Företag kan be sina kunder om omdömen via automatiska inbjudningar. Dessa omdömen markeras som verifierade för att visa att det handlar om verifierade upplevelser.

Läs mer om andra typer av omdömen.

Vi skyddar vår plattform med hjälp av dedikerade medarbetare och smart teknologi. Läs mer om hur vi bekämpar falska omdömen.

Läs mer om omdömesprocessen på Trustpilot.

Här är 8 tips på hur man kan skriva omdömen på bästa sätt.

Verifieringen hjälper till att säkerställa att det är riktiga människor som skriver omdömena som du läser på Trustpilot.

Att erbjuda belöningar för omdömen eller att bara be en viss grupp personer att skriva ett omdöme kan påverka företagets TrustScore. Detta strider mot våra riktlinjer.

Läs mer