Vacay Swimwear Omdömen 

674
•
TrustScore 4 av 5

4,0

Även om vi inte verifierar specifika påståenden eftersom omdömeslämnarnas åsikter är deras egna, kan vi märka omdömen med en ”verifierat”‑etikett ifall vi kan bekräfta att en företagsinteraktion har ägt rum. Läs mer

För att skydda plattformens integritet granskas både verifierade och overifierade omdömen av vår automatiserade programvara som är tillgänglig dygnet runt. Tekniken är utformad för att identifiera och ta bort innehåll som bryter mot våra riktlinjer, inklusive omdömen som inte är baserade på en äkta upplevelse. Vi är medvetna om att vi inte kan lägga märke till allt. Det går att flagga sådant som du tror att vi kan ha missat. Läs mer

Det här tycker kunderna

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Sadly Vacay Swimwear failed on every front. Delivery states 10 days.. it was nearly 4 weeks when I received the parcel. It arrived and I was asked to pay the delivery company as the leg of the journ... Se mer

Företaget har svarat

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Customer service was amazing, all so kind especially the wonderful Pamela! I had an issue with my return and she made sure the process was easy. She was very quick with responding so close to Chris... Se mer

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

I had an issue with my PayPal account when process payment. I emailed the team at vacay swim. Even though it wasn’t an issue with them directly, they offered options for solution to ensure I was still... Se mer

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

I placed my first order one week ago. It was dispatched from Australia the following day, received in the UK exactly one week ago and the bikini is absolutely beautiful. The quality, cut, shape, absol... Se mer

Företagsinformation

  1. Badklädesbutik

Skrivet av företaget

Founded in 2016 by two long-time friends, Vacay Swimwear emerged from a desire to address a significant gap in the swim and resort wear market. Inspired by the vibrant beaches of the European coastline, they recognised the need for holiday fashion that truly reflects individual personality. Vacay Swimwear is an Australian brand dedicated to creating exceptional swim and resort wear that seamlessly blends style and comfort. Our collections capture the spirit of the adventurous traveler, infused with the artisanal elegance and refinement of European fashion.


Kontaktuppgifter

4,0

Bra

TrustScore 4 av 5

674 omdömen

5 stjärnor
4 stjärnor
3 stjärnor
2 stjärnor
1 stjärna

Ber kunder att lämna omdömen

Detta företag bjuder in sina kunder att lämna omdömen – oavsett om de är positiva eller negativa

Har besvarat 100 % av sina negativa omdömen

Svarar vanligtvis inom 1 vecka

Så använder företaget Trustpilot

Se hur deras omdömen och betyg hämtas, betygsätts och modereras.

4,0

Alla omdömen

(674)

84 omdömen under de senaste 12 månaderna

Skriv ett omdöme
Företag på Trustpilot får inte erbjuda incitament eller betala för att dölja omdömen. Omdömen är enskilda användares åsikter och inte Trustpilots åsikter. Läs mer

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Love this brand!!

Purchased my partner some shorts from here and he absolutely loves them! The shipping was very quick and the quality is amazing. Will definitely be buying myself a bikini for summer from here!!!

31 juli 2025
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 5 av 5 stjärnor

I like my Vacay boardies

I like my Vacay boardies. I wear them in a spa most days and they dont fade. Deep pockets are very good, easily holds a large phone can run/swim without fear of falling out.
Slick website and very good fulfilment. Impressive.

16 maj 2025
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 1 av 5 stjärnor

The worst customer service I’ve encountered in years

I ordered some swim suits and the package never arrived. After about three weeks I checked the tracking and the package went from Australia to California (where I live), then back to Australia. No delivery was attempted at my address. I paid for “shipping protection” when I ordered, which I thought would protect me in shipping mishaps. I was wrong. The company was not willing to send a replacement—they wanted the returned package recorded in their warehouse first. I waited another week before I had enough delay. I asked for a refund, which they issued, but minus the shipping protection fee I paid for. Ridiculous. It’s not anbout the small shipping protection fee. Any other company would have tried to make this right and keep a customer by shipping out a replacement at first confirmation the package was mishandled in shipping. The worst customer service I’ve encountered in years.

29 juli 2025
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Vacay Swimwear

Svar från Vacay Swimwear

Thank you for taking the time to leave a review. We’re truly sorry to hear about your experience and understand how frustrating this situation must have been.

We want to reassure you that your order was fully refunded (excluding the non-refundable shipping protection), and we’re sorry if this was not communicated clearly at the time. While we do our best to support our customers in cases of delivery issues, we do require confirmation that a parcel has been returned to our warehouse before issuing a replacement — a process that’s in place to protect both our customers and our business from duplicate losses.

We completely understand that waiting for a parcel to be returned can be inconvenient, especially when it appears to have been mishandled in transit. We’re also taking on board your feedback around the shipping protection to make our terms clearer during checkout.

Again, we’re sorry we didn’t meet your expectations this time. If there’s anything else we can do, please don’t hesitate to contact our Customer Care team at customers@vacayswimwear.com.au.

Kind regards,
The Vacay Swimwear Team

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

DON'T BUY OUTSIDE AUSTRALIA

ATTENTION: DO NOT BUY OUTSIDE AUSTRALIA
I ordered one of their bikinis (and paid it) in April. We are now in July and the package never arrived. I asked for a refund and didn't obtain it, the company keeps stating that the fault should be given to the carrier, since the package seems blocked at border control (in Italy) due to a strike. It's a lie, since I received another package from the same carrier and called them to ask about the situation. I messaged the company vacay Swimwear multiple times and they didn't resolve the issue nor offered a refund in any way.
Please consider not buying from this company if you live in Europe!

7 juli 2025
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Vacay Swimwear

Svar från Vacay Swimwear

Hi Alice,

Thank you for your review, and we’re genuinely sorry to hear about your experience.

We understand how disappointing it is when an international delivery is delayed, especially over an extended period. We always aim to provide clear communication, and in this case, we relied on the tracking information from the carrier, which indicated your parcel was held at customs in Italy. We have also seen reports of intermittent customs processing delays across Europe during that time.

We completely understand your frustration and assure you that our team has been actively monitoring your tracking and working within the limitations of international shipping. As per our policy, we do require confirmation that a parcel is being returned to us or is deemed lost by the carrier before we are able to issue a refund — which is standard practice to avoid duplicate losses.

That said, we’re very sorry that this has left you feeling unsupported. Our Customer Care team is here to help, and we’d love the opportunity to resolve this for you. Please feel free to reach out again at customers@vacayswimwear.com.au so we can follow up directly.

Kind regards,
The Vacay Swimwear Team

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

I love this brand

I love this brand, the quality and fit are so flattering. I had to buy a second pair, even some shorts for my boyfriend. They were even lovely enough to exchange the shorts to a larger size for me before shipping them out. Will be recommending to all my friends and family ❤️❤️❤️

1 juli 2025
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Beautiful swimwear

Beautiful swimwear, the quality is great and the pattern is beautiful. I got the black and white polka dot bikinis and am so excited for a chance to wear them. Sizing is good too, fairly standard so take your normal size.

1 juli 2025
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 5 av 5 stjärnor

amazing!

The customer service is fantastic! The response is fast and the team is happy to help you!! Definitely worth the money for the quality and service you get!

1 juli 2025
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Swimwear that feels like a summer in Europe


I absolutely loved my order from Vacay Swimwear! Firstly the website was super easy to use, and I loved that they had sizing guidance that actually helped me pick the right fit. I ordered a couple of their bikini sets and was blown away by the quality of the fabric, its soft, double-lined, and feels really durable without being thick or uncomfortable. The fit hugged all the right places and gave me so much confidence, which is hard to find in swimwear. I also appreciated how secure it felt when I wore it, especially in the water. Nothing was digging in or riding up, just a perfect fit. I love the bold colours and unique prints, Vacay isn’t just making basic bikinis, their designs make you feel like you’ve stepped straight into a European summer. The packaging was beautiful too, and shipping was fast. Vacay Swimwear has become my go-to, I’ll definitely be ordering again!

25 juni 2025
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Vacay Swimwear is unlike any other!

Vacay Swimwear bikinis are absolutely stunning! The quality of the fabric is amazing and u like any other brand. They’re comfortable, durable, and flattering on all body types. The designs are super stylish and trendy, perfect for euro summer!! I love how confident and supported I feel wearing mine. Definitely a must-have for your summer wardrobe!

21 juni 2025
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Vacay swimwear trunks:

Vacay swimwear trunks:
Vibrant colors
Quality material
True to size
I’m a fan(.)
This swimwear made a fashion statement on my recent Mediterranean VACAY.

Thanks

Lenard
Midtown ATLANTA

1 juni 2025
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 1 av 5 stjärnor

I would give this company a "0" After…

I would give this company a "0" After about 2 months i received an order and it wasn't even close to what I ordered. They say according to their records it is what I ordered. I ordered a one piece suit with long cover up in a large they sent me x small one piece with mini cover up skirt. It was't even close to what I ordered. I took a picture of my order. They said if I keep the suit, they will send me $2 for compensation. I told them I can't wear it nor do I even like it. Made very cheaply. They said I would have to pay to ship back, I told them alright and to send me shipping instructions. They said they will compensate me $4 if I keep the suit. Since then I have not heard back.

25 maj 2025
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Vacay Swimwear

Svar från Vacay Swimwear

Hi Gerry,

Thank you for sharing your feedback with us. We are truly sorry to hear about the issues with your order and the frustration it has caused. This is far from the experience we want for any of our customers, and we sincerely apologise for the mistakes and the poor communication you’ve encountered.

We understand how disappointing it is to receive items that don’t match what you ordered and to feel let down by the quality. Please know that we want to make this right for you.

When you have a moment, please email our Customer Care Team at customers@vacayswimwear.com.au with your order details. We are committed to reviewing your case personally and finding a suitable solution.

Kind regards,
The Vacay Swimwear Team

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Pack never arrived

Simple reason: my pack never arrived (mind you, i did my order in March, it’s June and i still havent received NOTHING)

Also, tried to reach out to customer cure and, again, nothing.

Truly disappointing

7 juni 2025
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Vacay Swimwear

Svar från Vacay Swimwear

Hi Elena,

Thank you for taking the time to leave a review. We’re very sorry to hear about the ongoing delay with your order and the frustration caused by the lack of response from our team.

We understand how disappointing it is to wait so long without any updates, especially when you’ve been looking forward to your purchase.

Please know that your experience is important to us, and we want to make this right. If you could kindly email us directly at customers@vacayswimwear.com.au with your order details, we’ll prioritise your case and work swiftly to locate your package or arrange a suitable solution.

Thank you so much for your patience and understanding during this time.

Kind regards,
The Vacay Swimwear Team

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Superb experience, happy customer!

I placed my first order one week ago. It was dispatched from Australia the following day, received in the UK exactly one week ago and the bikini is absolutely beautiful. The quality, cut, shape, absolutely brilliant...I couldn't fault anything about Vacay Swimwear. The trouble now is that I want to purchase their entire website!

2 juni 2025
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 4 av 5 stjärnor

Runs Small

I think the company is awesome overall. The shipping was fast and as a Canadian it’s so nice finding a company based outside of the US to give business to.

I am not plus sized but I’m also not a size 0, it would have been nice seeing a bit bigger models on the website to see how different looks fit. I have 275 ml implants and bought a medium and was spilling out of it, so I would definitely say the Rhodes run small. At least if you want a smidge of modesty. I don’t want full coverage, but I was a bend over a way from a nip slip.

You will absorb cost for returns so I’d say order different sizes if you aren’t sure and return the ones that don’t fit.

Honestly though I plan to use them again just bigger because they are great quality and love that they are based in Aus and open to feedback.

27 maj 2025
Omdöme utan inbjudan

Detta är Trustpilot

Vem som helst får skriva ett omdöme på Trustpilot. Den som skriver ett omdöme äger sitt omdöme och detta innebär att personen i fråga kan redigera eller ta bort sitt omdöme när som helst. Omdömen finns kvar på Trustpilot sålänge omdömeslämnarens konto är aktivt.

Vi skyddar vår plattform med hjälp av dedikerade medarbetare och smart teknologi. Läs mer om hur vi bekämpar falska omdömen.

Läs mer om omdömesprocessen på Trustpilot.

Här är 8 tips på hur man kan skriva omdömen på bästa sätt.

Verifieringen hjälper till att säkerställa att det är riktiga människor som skriver omdömena som du läser på Trustpilot.

Att erbjuda belöningar för omdömen eller att bara be en viss grupp personer att skriva ett omdöme kan påverka företagets TrustScore. Detta strider mot våra riktlinjer.

Läs mer