STRT SPLY Omdömen 

249
•
TrustScore 2.5 av 5

2,4

Även om vi inte verifierar specifika påståenden eftersom omdömeslämnarnas åsikter är deras egna, kan vi märka omdömen med en ”verifierat”‑etikett ifall vi kan bekräfta att en företagsinteraktion har ägt rum. Läs mer

För att skydda plattformens integritet granskas både verifierade och overifierade omdömen av vår automatiserade programvara som är tillgänglig dygnet runt. Tekniken är utformad för att identifiera och ta bort innehåll som bryter mot våra riktlinjer, inklusive omdömen som inte är baserade på en äkta upplevelse. Vi är medvetna om att vi inte kan lägga märke till allt. Det går att flagga sådant som du tror att vi kan ha missat. Läs mer

Det här tycker kunderna

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Proper company that sells proper gear 👊🏽 recieved my order in under a week very fast delivery top guys keep doing ur thing 👊🏽👊🏽 Olly b

Företaget har svarat

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Don't purchase from this company; not trustworthy or reliable. Purchased on the 7th Feb and there has been no update since on dispatch or delivery. They've been contacted via online chat, via email tw... Se mer

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Received no confirmation email after purchase. Emailed immediately to cancel the order due to reading these reviews after purchase & order wouldn't arrive in time for Christmas. No response from numer... Se mer

Företaget har svarat

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Let me tell you about my experience with this company thus far. Order was placed on the 4th July 2026 since then I have had no communication with this company regarding my order only communication wa... Se mer

Företaget har svarat

Företagsinformation

  1. Klädbutik
  2. också i
  3. Butik med activewear-kläder
  4. Butik med streetwear-kläder

Skrivet av företaget

Online Streetwear & Activewear specialists. We supply the freshest U.K streetwear & activewear including brands like Nike, Trapstar, Broken Planet and more. Shop safely with STRT SPLY knowing each item is authenticated by in house experts & come with a 100% authenticity guarantee.


Kontaktuppgifter

2,4

Dålig

TrustScore 2.5 av 5

249 omdömen

5 stjärnor
4 stjärnor
3 stjärnor
2 stjärnor
1 stjärna

Ber kunder att lämna omdömen

Detta företag bjuder in sina kunder att lämna omdömen – oavsett om de är positiva eller negativa

Har besvarat 42 % av sina negativa omdömen

Svarar vanligtvis inom 1 vecka

Så använder företaget Trustpilot

Se hur deras omdömen och betyg hämtas, betygsätts och modereras.

2,4

Alla omdömen

(249)

72 omdömen under de senaste 12 månaderna

Skriv ett omdöme
Företag på Trustpilot får inte erbjuda incitament eller betala för att dölja omdömen. Omdömen är enskilda användares åsikter och inte Trustpilots åsikter. Läs mer

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Terrible company will never use again…

Terrible company will never use again beware. I wish I had read the reviews before ordering.
It’s been over the 12 working days time limit. They do not respond to emails within the time frame and the last email stated that apparently my order was delivered by Royal Mail which is a lie as I have spoken to Royal Mail today and yesterday and they have never received anything! I have proof of that via them and by a camera on the front door that nothing has ever been delivered or received.
They never replied when I cancelled the order originally, then I emailed again days later asking for confirmation and again no reply. Then randomly days later after all the emails apparently its on its way. Then the first time I get an email reply actually from them after 9 days later saying sorry my email was missed and that my item was successfully delivered. To which I again have emailed 3 times with no response!!
This is a complete joke.
I want a refund you have taken over £300. You delete the comments on Facebook and Instagram from others asking where are their orders or to respond to them. And more and more reviews are saying your company is a scam. It has been 19 days since you took my money! and I have no order or refund or answers.
This is completely unacceptable.
Order number #SS7365

I will be contacting my credit card company.

15 september 2025
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Had an amazing experience with STRT…

Had an amazing experience with STRT SPLY! Me being last minute to holiday and not reading the blue print ordered a broken planet jersey. After emailing regarding the customer service team and having a reply the same day they had managed to secure the item and also deliver it in time prior to my holiday which was so short notice!

Can’t thank them enough and there speedy resolution on my mess ups! Will be using STRT SPLY again!

4 september 2025
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Awful company never answer emails Iv…

Awful company never answer emails Iv been trying to get a refund for weeks but they never reply
I have email with proof of postage and yet 4 days on still no reply this has been ongoing since 4th august ……

10 september 2025
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 1 av 5 stjärnor

None trust this shit website take your…

None trust this shit website take your money and scam your money and won’t even sent your order. I’ve spent 250 with them and you don’t even reply to my emails. I message them contacted them everywhere they just scam us!!!!!

2 september 2025
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 1 av 5 stjärnor

My son has bought an item STRT SPLY and…

My son has bought an item STRT SPLY and hasn't received the item we have emailed the customer service section and they say its on its way but still not been delivered.my son has spent a wee bit of money on this site and im starting to believe the site is fraudulent so anyone who thinks of buying from this company please dont.i have also rang the fraud department

18 augusti 2025
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Order hasn’t arrived after nearly 4 weeks now

Edit: getting on for 4 weeks now and still waiting!! Tracking info says it hasn’t been received by Royal Mail; no further response to my emails asking for an update. Very frustrating.

Order hasn’t arrived after 2 weeks; no tracking information; no response to my emails for an update. Disappointed teenager without the shorts he ordered for a party and £90 out of pocket. Poor. #SS7201

20 augusti 2025
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för STRT SPLY

Svar från STRT SPLY

Hi Claire,

Thanks for taking time to leave us some feedback and for providing your order number. Our team has been in touch via email with an update regarding your order. You should have also received a separate email confirming your order has been dispatched with your tracking inside.

We apologise for any delay you may have experienced with the sourcing and delivery of your item. Please feel free to drop us a reply via email if we can assist you further.

Team SS

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Extremely frustrated been nearly 2…

Extremely frustrated been nearly 2 weeks my set ain’t come and the communication is poor it says been dispatched by sender but no update please could I have some answers I have tried to email not happy at all with this service

19 augusti 2025
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Bad experience hasn’t responded to my…

Bad experience hasn’t responded to my emails for 8 days because I had made a wrong order on a tracksuit which I picked L but later said XS and the package says it has not moved for 11 days sence I bought it I need to contact the real street supply please someone tell me how to contact the real Strt Sply

16 augusti 2025
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för STRT SPLY

Svar från STRT SPLY

Hi there Rio,

Thanks for taking the time to leave us a review.

We've looked into your order and confirm it has been ready for dispatch for over a week now.

However we received an email from yourself asking to amend the sizes for the items placed in your order. Our team has attempted to reply to your initial emails multiple times, however due to your iCloud security settings our emails are not being sent to you. The automatic reply we receive from your mailbox is:

Your message to r******@icloud.com couldn't be delivered.
Security or policy settings at icloud.com have rejected your message.

Please review your email security settings or contact us from a separate non icloud email address and our team will be more than happy to get your updated and dispatched to you as fast as possible.

Team SS

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

My items are late!!

My items are late!!

No reply to emails!!!

Over £500 spent for my son’s birthday.

Please can someone respond to me

8 augusti 2025
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för STRT SPLY

Svar från STRT SPLY

Hi Karen,

Thanks for taking the time to leave us a review.

I've taken a look into your order and can see that the 4 items placed in this order we're given a 5-12 working day delivery period as stated at checkout and on your receipt. This allows our team time to source your items to us from one of our partners, inspect & authenticate, and then dispatch to yourself.

Due to different availabilities for each item, we split your shipments into 3 to avoid you waiting the full 5-12 working days for your full order. Hence why the Syna short set that was dispatched first arrived shortly after placing the order.

The rest of your order has now been marked as successfully delivered, we hope your son enjoys them.

Your experience is incredibly important to us, and we'd like to make this right, please shoot us an email at contact@strtsply.com and our team will be happy to provide a voucher for your next order.

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

The top I ordered arrived very quickly…

The top I ordered arrived very quickly after I had ordered and it was great quality.

24 juli 2025
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för STRT SPLY

Svar från STRT SPLY

Hi Sam,

Thanks for the great feedback, we really appreciate you taking the time to leave us a review.

We hope you love your new t-shirt!

Team SS

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

I ordered syna tech fleece and joggers…

I ordered syna tech fleece and joggers a week ago and abit i selected small its saying thst I ordered large I sent 4 emails and followed up on the order and there has been no updates and the order is still being prepared for shipment

29 juli 2025
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Top quality and fantastic design

Placed an order for my son's birthday. He was over the moon with the t-shirt and shorts. The quality of the materials is exceptional and the design is very cool. I will definitely be ordering more items from their range. I would highly recommend STRT SPLY for their speedy service and quality products.

12 juli 2025
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 1 av 5 stjärnor

I placed an order with this company…

I placed an order with this company which was just under £300. Initially, this order took a long time to be delivered with no communication from them, so had to e-mail to chase this up. Upon receiving my parcel, the items did not fit and I needed to return, in which I contacted them to get the details. I returned this parcel by royal mail tracked delivery as requested by them. This parcel was delivered back to them on the 17th June and I still have not received my refund of just under £300 bearing in mind today is the 8th July! It states in their policy a 10 day refund policy which obviously they have not abided by. I have sent them three e-mails, and not an answer to one! The customer service from this company is appalling and there is absolutely no communication.
Name: Paige Smart
Date received by STRT SPLY: 17/6/25
Order: #SS6603

8 juli 2025
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 1 av 5 stjärnor

AVOID

AVOID
Didn’t even send the main Item I ordered a Cortiez shirt even though says delivered and shipped ect!!
Ordered £10 mystery box small men’s, sent a jumper that would fit a XXL!

5 juli 2025
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Bad customer service and damaged goods

I ordered my hoodie on 01/06/25 and didn’t receive it until 21/06/25. I had to send multiple emails before I finally got a response, where they told me it would take 10–12 days to arrive, but it actually took 20. They also said there was nothing they could do to speed things up.

When the hoodie finally arrived it was damaged, the threads were pulled and frayed. I contacted them about the issue, but they haven’t responded at all.

26 juni 2025
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 1 av 5 stjärnor

I ordered two syna world in my bag…

I ordered two syna world in my bag jackets one in grey and one in black however I looked on trustpilot at the reviews and saw it was negative and people receiving fakes so my girlfriend contacted them on my behalf to cancel the order before it had been shipped out or even before the Royal Mail label was made they actually replied to that asking for the order number and that we could cancel and she provided it to them and then no reply and a few days later the shipping label was generated and stayed on Royal Mail expecting it for DAYS I personally reached out to ask what was happening with my order and no reply today while at work I get told that they have arrived even though we tried cancelling and them acknowledging we wanted to cancel the order once I got home from work I thought I’d see if they were genuine or fake and I can tell you either one or both are fake because one came without the pack style bag and the accessories with it then I put both of the coats into the little carry bag they turn into and one of them had a zip on the back once in bag form and the other did not then when looking at the inside label at the bottom of the jacket the labels were two completely different labels in layout one even included a holographic “authentication” sticker I do not believe that for a second 😂 even the packaging paper used that says syna was different as one was darker in the writing and the other lighter and the grey coat has stains on it THOUGHT THIS WAS BRAND NEW? The hoods on both jackets are different sizes the grey fits better and the black the hood is very small but I’ve tried contacting and no response VERY disappointed SO AVOID!!!

25 juni 2025
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Avoid

I ordered a tshirt last Tuesday and it said 1-2 days delivery and my parcel had been shipped. However I still haven’t received my parcel and my emails are being avoided about wanting a refund

22 juni 2025
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 1 av 5 stjärnor

avoid at all costs

I ordered a TShirt for my son. I disputed its authenticy as the quality was terrible so returned the item. I sent it myself via royal mail tracking and have sent multiple emails as I have still not received any money back and no replies to any emails. I wouldn't recommend buying from this company.

6 juni 2025
Omdöme utan inbjudan

Detta är Trustpilot

Vem som helst får skriva ett omdöme på Trustpilot. Den som skriver ett omdöme äger sitt omdöme och detta innebär att personen i fråga kan redigera eller ta bort sitt omdöme när som helst. Omdömen finns kvar på Trustpilot sålänge omdömeslämnarens konto är aktivt.

Vi skyddar vår plattform med hjälp av dedikerade medarbetare och smart teknologi. Läs mer om hur vi bekämpar falska omdömen.

Läs mer om omdömesprocessen på Trustpilot.

Här är 8 tips på hur man kan skriva omdömen på bästa sätt.

Verifieringen hjälper till att säkerställa att det är riktiga människor som skriver omdömena som du läser på Trustpilot.

Att erbjuda belöningar för omdömen eller att bara be en viss grupp personer att skriva ett omdöme kan påverka företagets TrustScore. Detta strider mot våra riktlinjer.

Läs mer