Fina kläder, men beställ inte via hemsidan!
Jag beställde en likadan tröja i samma storlek som min pojkvän redan har, den kommer fram och är alldeles för stor i en helt annan passform. Trist, behövde returnera. Returen skulle ske till en adress och kostade enligt PostNord 175 eller 300 kr beroende på leveranssätt, men att det billigare inte kom med några garantier att returen kom fram/ hämtades ut av företaget. Fina kläder, men handla i butik!!








