Simrad Yachting Omdömen 

348
•
TrustScore 2 av 5

2,0

Även om vi inte verifierar specifika påståenden eftersom omdömeslämnarnas åsikter är deras egna, kan vi märka omdömen med en ”verifierat”‑etikett ifall vi kan bekräfta att en företagsinteraktion har ägt rum. Läs mer

För att skydda plattformens integritet granskas både verifierade och overifierade omdömen av vår automatiserade programvara som är tillgänglig dygnet runt. Tekniken är utformad för att identifiera och ta bort innehåll som bryter mot våra riktlinjer, inklusive omdömen som inte är baserade på en äkta upplevelse. Vi är medvetna om att vi inte kan lägga märke till allt. Det går att flagga sådant som du tror att vi kan ha missat. Läs mer

Det här tycker kunderna

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Ho provato a chiedere assistenza per un VHF SIMRAD, HO DOVUTO ASPETTARE 15 giorni prima di ricevere una risposta sebbene abbia sollecitato almeno 5/6 volte telefonicamente, e chiaramente mi è stat... Se mer

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

The NS EVO2... Do you know Simrad wilfully and knowingly continued to sell these units well after they started receiving complaints about the touch screen? No, neither did we until the fault appeared... Se mer

Betygsatt 2 av 5 stjärnor

Replaced Older Garmin with Simrad GO7... Unit works but not as user friendly as Garmin. Also No Tech support phone number... Necessary Operator Manual is on-line only...no paper copy. Who carri... Se mer

Företaget har svarat

Betygsatt 4 av 5 stjärnor

Purchasing through the website is easy and very effective. Simrad should get 5 stars for that. Unfortunately tech support is hard to reach, and although they are very kind and serious, don’t expect a... Se mer

Företagsinformation

  1. Leverantör av båttillbehör
  2. också i
  3. Biltillbehör

Informationen kommer från olika externa källor

Out on the water, the gear you run could make all the difference between uncertainty and confidence. With our strong commitments to quality and reliability, as evidenced by our broad portfolio of industry awards, Simrad will get you there like no one else. In addition to delivering equipment you can rely on, we’re also committed to delivering the most forward-thinking and practically-designed equipment on the market. Today we offer a range of sophisticated auto steering, navigation and safety products for vessels of all sizes, from small vessels on inland waterways to larger coastal commercial and passenger craft.


Kontaktuppgifter

2,0

Dålig

TrustScore 2 av 5

348 omdömen

5 stjärnor
4 stjärnor
3 stjärnor
2 stjärnor
1 stjärna

Ingen aktuell inbjudningshistorik

Det här företaget har inte bjudit in sina kunder på länge. Omdömen kanske inte är representativa

Har inte besvarat negativa omdömen

Så använder företaget Trustpilot

Se hur deras omdömen och betyg hämtas, betygsätts och modereras.

2,0

Alla omdömen

(348)

2 omdömen under de senaste 12 månaderna

Skriv ett omdöme
Företag på Trustpilot får inte erbjuda incitament eller betala för att dölja omdömen. Omdömen är enskilda användares åsikter och inte Trustpilots åsikter. Läs mer

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Simrad's customer service is abysmal

Simrad's customer service is abysmal. I purchased a NSS 12 EVO3, and one of the half-dollar-sized plastic pieces on the inside of the mounting bracket was not glued on when the unit was unpacked, and unfortunately the packing material was thrown out before this was noticed. So, a couple weeks later, the missing piece was noticed, and I called customer service. While the customer service representative was very polite and professional, it took almost 40 minutes to resolve the issue, which included two long (approx. 5-10 minutes) periods on hold. Initially, and after about 30 minutes, the customer service solution was for a courier to pick up the bracket, and then when the defective bracket was examined in California I would be sent a new bracket. I objected, because it is absurd and a waste of my time to wait around for a courier. I suggested Simrad send me a mailing label, which I could print and then send the bracket. After another period on hold, I was told the plan now was to send me an email, and I would reply with my mailing address and photos of the defective bracket--at which point I could then be sent a new bracket. This entire episode illustrates two ways in which Simrad failed. First, the way in which the mounting bracket is engineered is exceedingly poor. I was told by the dealer from whom I purchased the unit that my problem is unfortunately all too common, and one or both of the plastic pieces become unglued and fall off. For the amount of money I paid for the unit (over $2,000 with tax), it is absurd that Simrad has such a flimsy mounting system that is apparently known to fail. Second, it became clear Simrad did not have a standardized process for dealing with my problem. Instead of sending me a cheap plastic part, Simrad's only solution was to send me an entirely new bracket, which is much more expensive and expensive to ship. Also, the initial plan of collecting the defective bracket by courier was also unnecessarily expensive and a waste of resources. I'll conclude by reiterating that the customer service representative with whom I dealt was very polite and professional, but it was clear his hands were tied by organizational, or lack thereof, issues beyond his control.

24 juni 2022
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Simrad Yachting

Svar från Simrad Yachting

We're so sorry this happened, Brian. We're reaching out right now via email to resolve this.

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Simrad cruise 7 arrived 2 days after I…

Simrad cruise 7 arrived 2 days after I placed the order. Well boxed and in good condition. Nice simple unit, easy install. Bright screen and user friendly controls. No nmea or radar inputs but why have those options if you’re not going to use them, which the majority of recreational boaters won’t. GPS works well and the pre loaded c maps offer decent charts and shows the depth as well. Hard to beat the price too.

22 juni 2022
Logotyp för Simrad Yachting

Svar från Simrad Yachting

Thanks for the positive review, Michael! We're excited to hear that you were happy with your purchase. Thanks for doing business with us. We appreciate you!

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

West Marine

No one knew anything about the fish finders or raider

19 juni 2022
Logotyp för Simrad Yachting

Svar från Simrad Yachting

We're so sorry to hear that, Allen. We've sent you an email to offer assistance.

Betygsatt 1 av 5 stjärnor
Logotyp för Simrad Yachting

Svar från Simrad Yachting

Hi, Bryan. We see your item was delivered on June 18th (which was after your review). If you did not receive it, please reach out to us. We're sorry for the delay.

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

been trying for 4 years to get my down…

been trying for 4 years to get my down scan,side scan to work and after
numerous calls it is still not working

16 juni 2022
Logotyp för Simrad Yachting

Svar från Simrad Yachting

Hi, Willie. We see you had previously written in about using Chirp and StructureScan with your NSS Evo2. Unfortunately, the NSS Evo2 does not support StructureScan and Chirp at the same time. You would need to stop your Chirp to use the StructureScan. If that's not what you were referring to, or if you need further assistance, please contact us a service.marketing@navico.com.

Betygsatt 4 av 5 stjärnor

Good experience

Overall the purchase experience was very good and the product appears to be as advertised. I say appears because I have not used it yet. I called to enquire about what was loaded on the device (Cruise 9) before I purchased and was really not given an answer other than you got to use it to see if it covers my area. That response as a bit of a surprised.

15 juni 2022
Logotyp för Simrad Yachting

Svar från Simrad Yachting

Hi, James! Thanks for the positive review. We see US Coastal Maps have been preloaded onto the unit. If you have any questions, please feel free to reach out via phone, email or social media. We hope you love your new unit!

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

The antenna is late it should have been…

The antenna is late it should have been delivered friday via Fedx. Fedx delivery manager has it in transit but no new delivery date.

13 juni 2022
Logotyp för Simrad Yachting

Svar från Simrad Yachting

Hi, Doug. We're so sorry for the delay. We see it was delivered today at 4:37 PM. If you have any trouble with it, please let us know. Again, sorry shipping was delayed.

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

I ordered the incorrect transducer and…

I ordered the incorrect transducer and I’ve made 5 attempts to reach you to resolve. It’s been 3 weeks and no response. Doesn’t seem like you have a customer service department.

10 juni 2022
Logotyp för Simrad Yachting

Svar från Simrad Yachting

Hi, Gary. We're so sorry for the delay. We see that a member of our team did reach out via email earlier today (after you wrote your review). Sorry it took so long.

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Great product

Great product. Easy to install.

7 juni 2022
Logotyp för Simrad Yachting

Svar från Simrad Yachting

Thanks for the compliment, Edgar! We appreciate you!

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Beyond horrible support

Beyond horrible. Called 4 times today for support. Offshore phone agents that put my on hold constantly. Then transferred to next level, sat on hold for 1 hour, 15 minutes and the entire time, the message states I am number 1 in queue. Anyway, not an isolated incident. Have been calling Simrad for years and it's always like this. How can they expect people to pay the price they charge for their products and not offer excellent suppport?

6 juni 2022
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Simrad Yachting

Svar från Simrad Yachting

Hi, Tony. Thanks for your feedback, we're always looking for ways to improve, so we appreciate you brining this to our attention. We will forward your comment on to our call center management. It is the busy season so that could be the reason for the delay. We also have email and social media you can reach us on, which may result in a quicker answer. We are sorry you had to wait so long. We do appreciate your business.

Betygsatt 4 av 5 stjärnor

It would be nice if the sonar "pause"…

It would be nice if the sonar "pause" feature could be turned on and off from the primary screen. In addition, the step to turn this feature off should be described in the on line users manual.

3 juni 2022
Logotyp för Simrad Yachting

Svar från Simrad Yachting

Thanks for your feedback, Alan! We will turn your comment in to our development team to see if this is something we could add to our online knowledgebase. We appreciate you!

Betygsatt 3 av 5 stjärnor

I did the work installing the…

I did the work installing the equipment.The template should be made of a harder substance than thin paper.Other than that everything is working good as far as installation goes.Still working with the installation

1 juni 2022
Logotyp för Simrad Yachting

Svar från Simrad Yachting

Hi, Frank. We hope you were able to get the installation completed. If you do need further help, please don't hesitate to reach out. We do appreciate your feedback. It does help us know what our customers want and expect from us. Thank you.

Betygsatt 2 av 5 stjärnor

Not Happy

To start, i paid extra for expedited delivery. It said 1 to 2 business days. Its been 5 business days and it is still at least 2 days away. On top of this, the price changes to 100 dollars cheaper in just 12 hours. Since it didnt show in 2 business days. I dont need this item any longer. It was to be used in a trip that disnt happen due to no delivery of navigation tool.

31 maj 2022
Logotyp för Simrad Yachting

Svar från Simrad Yachting

We're so sorry to hear that, David. We pulled up your order to see what happened. We see that the order was lost by the carrier and a refund request was issued. You should receive your refund soon, if you haven't already. We're truly sorry for the issues you experienced.

Betygsatt 5 av 5 stjärnor
Logotyp för Simrad Yachting

Svar från Simrad Yachting

Thank you so much for the kind words, Angelos! We're so glad to hear that the team did a great job in helping. Thanks for letting us know!

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

At first I had a problem ordering from…

At first I had a problem ordering from your site. Every time I placed the order it always put in the wrong item. I emailed the company. They got backed to me within a couple days and said the problem would be fixed within 48 hours It was and I was able to order the correct item without issues.

28 maj 2022
Logotyp för Simrad Yachting

Svar från Simrad Yachting

That's great to hear, Christopher! Thanks for your feedback. We appreciate you!

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

We could have been more Simrad

I literally ordered a unit from the Simrad outlet site. The transducer quit working not too long after, well Simrad customer service/warranty department couldn't help at all. Even after sending my receipt I still didn't get help. If it wasn't new and I had not already made a custom mount/drilled holes I would have ripped it off and threw it away. However being that it is new and I made a custom mount. I replaced the transducer myself. I don't mind paying more but paying more because of poor customer service kinda sucks. I can't even say another product would would better but I know I'd try another company just based on my experience alone. However I doubt this will be read and im only one customer... I'm a grain of sand on a beach. Either way at least now I know where the bottom is.

26 maj 2022
Logotyp för Simrad Yachting

Svar från Simrad Yachting

Hi, Nicholas. Even though you are one person, we still care and value you as a customer. We're sorry to hear about your experience with customer service. From what I can see on the case, the agent wasn't able to open the picture of the receipt. I don't know if there's more to the story, probably so, we will reach out right now via email to see if there's anything we can do. Again, we apologize for the negative experience you had.

Betygsatt 2 av 5 stjärnor

HAVE ALWAYS HAD GOOD EXPERIENCE WITH…

HAVE ALWAYS HAD GOOD EXPERIENCE WITH SIMRAD. BUT STILL HAVE NOT RECEIVED MY ORDER. ACCORDING TO TRACKING INFO WAS SHIPPED 9 DAYS AGO. THAT SAID I AM LOYAL TO SIMRAD QUALITY.

26 maj 2022
Logotyp för Simrad Yachting

Svar från Simrad Yachting

We are so sorry for the delay, Robert. We see that the package was shipped on May 18th and delivered on May 27th. If you did not receive your package or if there's any issue, please reach out to us at service.marketing@navico.com. We just wanted to let you know we are truly sorry for the delay with shipping.

Detta är Trustpilot

Vem som helst får skriva ett omdöme på Trustpilot. Den som skriver ett omdöme äger sitt omdöme och detta innebär att personen i fråga kan redigera eller ta bort sitt omdöme när som helst. Omdömen finns kvar på Trustpilot sålänge omdömeslämnarens konto är aktivt.

Vi skyddar vår plattform med hjälp av dedikerade medarbetare och smart teknologi. Läs mer om hur vi bekämpar falska omdömen.

Läs mer om omdömesprocessen på Trustpilot.

Här är 8 tips på hur man kan skriva omdömen på bästa sätt.

Verifieringen hjälper till att säkerställa att det är riktiga människor som skriver omdömena som du läser på Trustpilot.

Att erbjuda belöningar för omdömen eller att bara be en viss grupp personer att skriva ett omdöme kan påverka företagets TrustScore. Detta strider mot våra riktlinjer.

Läs mer