Banner for Profibike

Profibike Omdömen 

1 365
•
TrustScore 4 av 5

4,0

Även om vi inte verifierar specifika påståenden eftersom omdömeslämnarnas åsikter är deras egna, kan vi märka omdömen med en ”verifierat”‑etikett ifall vi kan bekräfta att en företagsinteraktion har ägt rum. Läs mer

För att skydda plattformens integritet granskas både verifierade och overifierade omdömen av vår automatiserade programvara som är tillgänglig dygnet runt. Tekniken är utformad för att identifiera och ta bort innehåll som bryter mot våra riktlinjer, inklusive omdömen som inte är baserade på en äkta upplevelse. Vi är medvetna om att vi inte kan lägga märke till allt. Det går att flagga sådant som du tror att vi kan ha missat. Läs mer

Det här tycker kunderna

Betygsatt 4 av 5 stjärnor

De orderbevestiging ontbrak per e-mail maar de vraag hierover werd snel opgepakt via de mail. Bezorging was snel, na 3 werkdagen al. De fiets kwam afgeleverd en wel, alleen nog even opladen. Dit is de... Se mer

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Onze drie elektrische fietsen hebben een 3-maandelijkse servicebeurt gehad. Tijdens deze beurt zijn de fietsen volledig gecontroleerd en weer netjes in orde gemaakt, zodat we er weer goed mee op p... Se mer

Företaget har svarat

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Niet bij bestellen! Je krijgt fiets aangeleverd slecht in elkaar gezet , vervolgens mag je twee maanden wachten. Andere fiets ook klachten je word de zelfde dag terug gebeld word ook niet gedaan. Nooi... Se mer

Betygsatt 4 av 5 stjärnor

Goed advies gekregen, proef kunnen rijden op verschillende fietsen en uiteindelijk een fiets gevonden die bij me past. Binnen een paar dagen al geleverd en al veel plezier mee gehad.

Företaget har svarat

Företagsinformation

  1. Cykelaffär
  2. också i
  3. Butik med cykeltillbehör
  4. Cykelreparation

Skrivet av företaget

Sinds 1 mei 2017 is in Dongen het grootste Experience centrum op het gebied van elektrische fietsen geopend. Profibike biedt een ruim aanbod van premium e-bikes en beschikt over eigen onderhouds- en serviceafdelingen, waardoor we bijna iedereen kunnen helpen aan de e-bike die hij of zij zoekt. Ondertussen zijn we gegroeid en hebben we 7 vestigingen verspreid over Nederland, zodat er altijd wel een Profibike bij u in de buurt is. Dankzij deze sterke bezetting zorgen wij ervoor dat onze klanten tevreden zijn en altijd op het juiste moment door de juiste specialist geholpen kunnen worden.

Garantie op jouw e-bike of elektrische fiets

Bij Profibike kun je rekenen op duidelijke garantievoorwaarden en ondersteuning wanneer er iets mis is met jouw e-bike, bakfiets of elektrische onderdelen.

Bij Profibike vinden we het belangrijk dat je zorgeloos van jouw fiets kunt genieten. Daarom kun je bij ons terecht wanneer er tijdens de garantieperiode een defect ontstaat aan jouw e-bike, elektrische fiets of bakfiets. Op de accu, motor, het display en andere elektrische onderdelen geldt volgens onze garantievoorwaarden 2 jaar garantie. Op het frame geldt 5 jaar garantie. heb je een probleem? Dan beoordeelt onze klantenservice de klacht en kijken we samen naar een passende oplossing. Normale slijtage, schade door verkeerd gebruik of onvoldoende onderhoud valt niet onder de garantie.

Kontaktuppgifter

Promotion box for Profibike

Hoge korting op stadsfietsen en e-bikes

Tot wel 40% korting op e-bikes. betaal zonder rente in termijnen.

4,0

Bra

TrustScore 4 av 5

1 tn omdömen

5 stjärnor
4 stjärnor
3 stjärnor
2 stjärnor
1 stjärna

Ber kunder att lämna omdömen

Detta företag bjuder in sina kunder att lämna omdömen – oavsett om de är positiva eller negativa

Har besvarat 89 % av sina negativa omdömen

Svarar vanligtvis inom 1 vecka

Så använder företaget Trustpilot

Se hur deras omdömen och betyg hämtas, betygsätts och modereras.

4,0

Alla omdömen

(1 365)

523 omdömen under de senaste 12 månaderna

Skriv ett omdöme
Företag på Trustpilot får inte erbjuda incitament eller betala för att dölja omdömen. Omdömen är enskilda användares åsikter och inte Trustpilots åsikter. Läs mer

Betygsatt 3 av 5 stjärnor

E-bike Vogue Mio

De vogue mio gekocht en ondanks dat deze lekker fietst zijn de onderdelen zoals spatbord en stofkap in no time kapot bij net en zorgvuldig gebruik en fiets die altijd binnen staat. De onderdelen zijn ook niet meer leverbaar voor deze ebike.
Na telefonisch contact is er een financiële tegemoetkoming gedaan door de vriendelijke medewerkster.

18 september 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Profibike

Svar från Profibike

Beste Els,

Bedankt voor uw review en het delen van uw ervaring.

Wat vervelend dat u problemen heeft ervaren met de onderdelen van uw Vogue Mio. Wij begrijpen dat dit erg teleurstellend is, zeker omdat u de fiets zorgvuldig gebruikt en binnen stalt.

Inmiddels hebben wij telefonisch contact met u gehad en hebben we samen naar de situatie gekeken. Gelukkig zijn we gezamenlijk tot een passende oplossing gekomen.

Wij hopen dat hiermee alles naar tevredenheid is afgehandeld en wensen u veel fijne en zorgeloze kilometers toe.

Met vriendelijke groet, Het Profibike Team!

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Goede levering en leuke fiets om hier…

Goede levering en leuke fiets om hier te gebruiken in mijn woon en werk verkeer en fijn dat we in 3 delen konden betalen. Want zoiets komt natuurlijk nooit uit als je oude fiets er ineens mee kapt.

13 juli 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Profibike

Svar från Profibike

Beste Désirée,

Bedankt voor uw mooie review! Fijn om te lezen dat de levering goed is verlopen en dat u blij bent met uw nieuwe fiets.

We begrijpen dat het vervelend is wanneer uw oude fiets er onverwachts mee stopt, zeker als u deze dagelijks nodig heeft voor woon-werkverkeer. Mooi dat de mogelijkheid om in 3 delen te betalen de aankoop voor u wat gemakkelijker heeft gemaakt.

Wij wensen u heel veel fijne en veilige kilometers toe met uw nieuwe fiets!

Met vriendelijke groet,
Team Profibike.nl

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Niet opdringerig

Het is een eind rijden, maar we komen graag bij Profibike in Dongen. Inmiddels hebben we er al drie fietsen gekocht. Mooie zaak, ruim assortiment en je krijgt echt de tijd om iets moois uit te zoeken: de verkopers zijn zeker niet opdringerig. En de prijzen: die zijn natuurlijk behoorlijk concurrerend!

17 juli 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Profibike

Svar från Profibike

Beste klant,

Bedankt voor uw mooie review en uw vertrouwen in Profibike.nl!

Wat leuk om te lezen dat u inmiddels al drie fietsen bij ons heeft gekocht en ondanks de reisafstand graag naar onze winkel in Dongen komt.

Fijn dat u ons ruime assortiment, de scherpe prijzen en de ontspannen sfeer in de winkel zo waardeert. We vinden het belangrijk dat iedereen rustig de tijd krijgt om de juiste fiets uit te zoeken, zonder enige druk.

Wij wensen u nog heel veel fijne en veilige kilometers toe met uw fietsen en zien u graag weer terug!

Met vriendelijke groet,
Team Profibike.nl

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Beste medewerkers van Profibike,

Beste medewerkers van Profibike,
Onlangs heb ik een fiets bij jullie gekocht en ik ben er ontzettend blij mee! Ik geniet enorm van het fietsen.
Ik ben ook zeer tevreden over de goede hulp en de snelle levering. Alles is netjes verlopen en ik ben blij dat ik bij Profibike mijn fiets heb gekocht.
Hartelijk dank voor de uitstekende service. Ik zal jullie zeker aanbevelen aan anderen!

20 mars 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Profibike

Svar från Profibike

Beste Adietjaraam,

Wat een ontzettend mooie review, bedankt daarvoor!

Fijn om te lezen dat u zo blij bent met uw nieuwe fiets en volop geniet van het fietsen. Mooi dat u ook tevreden bent over onze hulp, de snelle levering en de manier waarop alles is verlopen.

Uw complimenten en aanbeveling waarderen wij enorm! Wij wensen u nog heel veel fijne en veilige kilometers toe met uw nieuwe fiets.

Met vriendelijke groet,
Team Profibike.nl

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

UITSTEKEND

3 jaar geleden naar tevredenheid 2 electrische puch fietsen gekocht service bij onderhoud buiten gewoon goed vriendelijk personeel en erg behulpzaam .
Een aanrader om bij dit bedrijf middelen te kopen
Samengevat;”UITSTEKEND.’

18 september 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Profibike

Svar från Profibike

Beste Ed,

Bedankt voor uw prachtige review en uw vertrouwen in Profibike.nl!

Wat fijn om te lezen dat u inmiddels al drie jaar plezier heeft van uw twee Puch fietsen en dat u nog steeds zo tevreden bent over onze service en het onderhoud.

Uw complimenten over ons vriendelijke en behulpzame personeel waarderen wij enorm. Super dat u ons aanbeveelt!

Wij wensen u nog heel veel fijne en veilige kilometers toe met uw fietsen!

Met vriendelijke groet,
Team Profibike.nl

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Op de website heb ik E-bike voor onze…

Op de website heb ik E-bike voor onze dochter besteld.
Er stond een levertijd van 3-5 dagen.
Dit duurde echter iets langer (10 dagen) maar profibike heeft altijd netjes en snel gereageerd op belletjes en mailtjes.
En de fiets is keurig netjes afgeleverd.
Het was er schijnbaar erg druk en dat kan natuurlijk wel eens voorkomen.
Mijn dochter is erg blij met de fiets.
Echter vind ik de bezorging via Besseling wel wat vaag, er wordt geen tijd indicatie gegeven.
Hierover heb ik zelf gebeld.
In het verleden bezorgde Dynalogic de fietsen.. dit verliep fantastisch!
Je kreeg steeds mailtjes en je werd op de hoogte gehouden over de tijd waarop de koerier kwam.

16 september 2026
Logotyp för Profibike

Svar från Profibike

Beste Anita,

Bedankt voor uw mooie en eerlijke review! Fijn om te lezen dat u tevreden bent over onze communicatie en dat de fiets netjes is afgeleverd. Super dat uw dochter zo blij is met haar nieuwe e-bike!

Onze excuses dat de levering iets langer heeft geduurd dan de aangegeven levertijd. We waarderen uw begrip hiervoor.

Ook uw feedback over de bezorging via Besseling nemen wij zeker mee. Wij begrijpen dat het prettig is om vooraf een duidelijke tijdsindicatie te ontvangen, zodat u niet de hele dag hoeft te wachten. We zullen dit aandachtspunt ook bespreken met onze transportpartner.

Wij wensen uw dochter heel veel plezier en veilige kilometers toe met haar nieuwe fiets!

Met vriendelijke groet,
Team Profibike.nl

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Accu niet geleverd

We hebben drie maanden, heel de zomer, zonder accu gezeten, fiets was drie jaar oud, toen naar de winkel gegaan, en gezegd ik ga hier niet weg zonder accu, want we gingen naar de camping, Jill liep naar achter, en kwam met een accu terug, als we zelf niet gepusht hadden hadden we nog geen accu gehad, waardeloze service , zeer slechte service

5 juni 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Profibike

Svar från Profibike

Beste Francine,

Bedankt voor uw review.

Wat vervelend om te horen dat u drie maanden heeft moeten wachten op een accu en hierdoor gedurende de zomer geen gebruik heeft kunnen maken van uw fiets. Wij begrijpen dat dit erg frustrerend is geweest, zeker omdat u de fiets graag mee wilde nemen naar de camping. Onze excuses voor het ongemak en de lange wachttijd.

Wij vinden het jammer dat u het gevoel heeft gekregen dat u zelf moest aandringen om tot een oplossing te komen. Dit is uiteraard niet de service die wij onze klanten willen bieden.

Helaas kunnen wij op basis van de bij ons bekende gegevens uw aankoop niet terugvinden. Wij komen daarom graag met u in contact om uw ervaring verder te bespreken.

Zou u uw contactgegevens met ons willen delen of rechtstreeks contact willen opnemen met onze klantenservice? Dan kunnen wij uw situatie verder bekijken.

Wij hopen alsnog de kans te krijgen om uw ervaring met Profibike positief af te sluiten.

Groetjes, Het Profibike Team.

Betygsatt 3 av 5 stjärnor

Ik heb naar mijn weten geen contact of…

Ik heb naar mijn weten geen contact of verbinding met jullie gehad.kan daarom dan ook geen oordeel over jullie vellen. Maar bedankt voor de intresse in mijn persoontje😄.
Gr L.B

18 september 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Profibike

Svar från Profibike

Beste Leo,

Bedankt voor uw review en het delen van uw ervaring!

Mocht u in de toekomst op zoek zijn naar een nieuwe fiets of kunnen wij u ergens bij heloen, dan bent u uiteraard van harte welkom bij Profibike. Wij helpen u graag verder!

Met vriendelijke groet,

Het Profibike Team

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Erg netjes geholpen

28 augusti 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Profibike

Svar från Profibike

Beste Amaria,

Bedankt voor uw mooie review en het delen van uw ervaring!

Wat fijn om te horen dat u zo netjes bent geholpen door onze medewerkers. Wij vinden het erg leuk dat u tevreden bent over onze service en waarderen uw vertrouwen in Profibike enorm!

Wij wensen u heel veel plezier en veilige kilometers met uw fiets en hopen u in de toekomst weer te mogen verwelkomen!

Met vriendelijke groet,

Het Profibike Team

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Eerlijk en goed geholpen

Bij profibike word je snel en goed geholpen. Bij de servicebeurt van mijn Puch E bike werden niet zo maar onderdelen vervangen, maar wel aangegeven dat de ketting en tandwielen bij de volgende beurt waarschijnlijk wel aan vervanging toe zijn.
Dan kun je daar nu al rekening mee houden, zodat er geen verrassing is bij de volgende beurt.

5 november 2025
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Profibike

Svar från Profibike

Beste Leo,

Bedankt voor uw mooie review en het delen van uw ervaring!

Wat fijn om te horen dat u zo tevreden bent over onze service en de onderhoudsbeurt van uw Puch e-bike. Wij vinden het belangrijk om onze klanten eerlijk en transparant te informeren over de staat van hun fiets en eventuele toekomstige onderhoudskosten. Het is dan ook erg leuk om te horen dat u dit zo waardeert!

Hartelijk bedankt voor uw vertrouwen in Profibike. Wij wensen u nog heel veel plezier en veilige kilometers met uw fiets en helpen u bij een volgende onderhoudsbeurt graag weer verder!

Met vriendelijke groet,

Het Profibike Team

Betygsatt 2 av 5 stjärnor

Een week of vier geleden op locatie…

Een week of vier geleden op locatie geweest in Dongen voor aankoop 2 fietsen. Mocht er en weekend over denken of ik over zou gaan tot de aankoop. Na het weekend 2 dagen telefonisch geprobeerd om ze te bereiken maar helaas werd de telefoon niet beantwoord. Dus ik dacht dan sturen we maar een E mail. Helaas hier ook geen reactie op gekregen. Dus zijn we maar naar de concurrent gegaan.!

15 augusti 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Profibike

Svar från Profibike

Beste John,

Bedankt voor uw review.

Wat vervelend om te horen dat u een negatieve ervaring heeft gehad met Profibike. Wij vinden het jammer dat onze dienstverlening niet aan uw verwachtingen heeft voldaan.

Helaas kunnen wij op basis van de bij ons bekende gegevens uw bestelling niet terugvinden in ons systeem. Wij komen daarom graag met u in contact om uw situatie verder te bespreken en samen naar een passende oplossing te kijken.

Zou u uw contactgegevens en eventueel uw ordernummer met ons willen delen of rechtstreeks contact willen opnemen met onze klantenservice? Dan kunnen wij uw situatie verder onderzoeken en u persoonlijk helpen.

Wij zien uw reactie graag tegemoet.

Groetjes, Het Profibike Team.

Betygsatt 4 av 5 stjärnor

Nette ontvangst

Nette ontvangst, prima geholpen.

23 april 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Profibike

Svar från Profibike

Beste meer/mevrouw Haasnoot,

Bedankt voor uw mooie review en het delen van uw ervaring!

Wat fijn om te horen dat u netjes bent ontvangen en goed bent geholpen door onze medewerkers. Wij waarderen uw vertrouwen in Profibike enorm!

Wij hopen u in de toekomst weer te mogen verwelkomen!

Met vriendelijke groet,

Het Profibike Team

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

is fietsen zijn goed ik heb er 2 besteld

is fietsen zijn goed ik heb er 2 besteld

1 april 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Profibike

Svar från Profibike

Beste Ronald,

Bedankt voor uw mooie review en het delen van uw ervaring!

Wat fijn om te horen dat u zo tevreden bent over onze fietsen en dat u er zelfs twee bij ons heeft besteld! Wij waarderen uw vertrouwen in Profibike enorm.

Wij wensen u heel veel plezier en veilige kilometers met uw nieuwe fietsen!

Met vriendelijke groet,

Het Profibike Team

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Vriendelijk personeel en goede service.

Vriendelijk personeel en goede service.
Goed advies gekregen.

14 februari 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Profibike

Svar från Profibike

Beste Ad,

Bedankt voor uw mooie review en het delen van uw ervaring!

Wat fijn om te horen dat u zo tevreden bent over onze service en het advies van onze medewerkers. Wij vinden het erg leuk dat u onze klantvriendelijkheid en behulpzaamheid zo waardeert!

Hartelijk bedankt voor uw vertrouwen in Profibike. Wij hopen u in de toekomst weer te mogen verwelkomen!

Met vriendelijke groet,

Het Profibike Team

Betygsatt 4 av 5 stjärnor

Profitbike is heel klantvriendelijk en…

Profitbike is heel klantvriendelijk en altijd te bereiken
Erg goede fietsen voor de bijpassende prijzen
Wel 1 nadeel het ophalen of terugbrengen van de fiets duurt erg lang heel erg lang

18 september 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Profibike

Svar från Profibike

Beste Mira,

Bedankt voor uw mooie review en het delen van uw ervaring!

Wat fijn om te horen dat u zo tevreden bent over onze klantvriendelijkheid, bereikbaarheid en de prijs-kwaliteitverhouding van onze fietsen. Wij waarderen uw vertrouwen in Profibike enorm!

Wij begrijpen uw opmerking over de lange wachttijden bij het ophalen en terugbrengen van fietsen. Helaas heeft dit tijdens het hoogseizoen inderdaad langer geduurd dan gewenst. Onze oprechte excuses voor het ongemak dat u hierdoor heeft ervaren.

Wij nemen uw feedback serieus en doen ons best om onze transportplanning en service in de toekomst verder te verbeteren, zodat wij onze klanten sneller kunnen helpen.

Nogmaals bedankt voor uw vertrouwen en uw waardevolle feedback. Wij wensen u nog heel veel plezier en veilige kilometers met uw fiets!

Met vriendelijke groet,

Het Profibike Team

Betygsatt 3 av 5 stjärnor

2 fietsen gekocht voor een goede prijs.

2 fietsen gekocht voor een goede prijs,toen ik bericht kreeg dat ze klaar stonden om geleverd te worden werd er gezegd dat ik nog moest betalen,maar dat had ik een week daarvoor al gedaan,ik moest maar een screenshot sturen van mijn bankafschrift,heb ik niet gedaan,toen werden de fietsen geleverd en naar volle tevredenheid,ze rijden prima.

18 september 2025
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Profibike

Svar från Profibike

Beste Wout,

Bedankt voor uw review en het delen van uw ervaring!

Wat fijn om te horen dat uw twee fietsen inmiddels naar volle tevredenheid zijn geleverd en dat ze goed bevallen. Wij wensen u dan ook heel veel plezier en veilige kilometers met uw nieuwe fietsen!

Wij vinden het vervelend om te horen dat er onduidelijkheid is ontstaan over uw betaling, terwijl u deze al had voldaan. Onze excuses voor het ongemak dat u hierdoor heeft ervaren.

Wij komen graag persoonlijk met u in contact om uw ervaring verder te bespreken. Zou u contact willen opnemen met onze klantenservice of uw contactgegevens met ons willen delen? Dan helpen wij u graag verder.

Nogmaals bedankt voor uw vertrouwen in Profibike!

Met vriendelijke groet,

Het Profibike Team

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Goed bedrijf

Goed bedrijf. Staan altijd klaar en leveren goed werk.

18 september 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Profibike

Svar från Profibike

Beste Ronny,

Bedankt voor uw mooie review en het delen van uw ervaring!

Wat fijn om te horen dat u zo tevreden bent over onze service en het werk van onze medewerkers. Wij vinden het geweldig dat u onze inzet en behulpzaamheid zo waardeert!

Hartelijk bedankt voor uw vertrouwen in Profibike. Wij hopen u in de toekomst weer te mogen verwelkomen!

Met vriendelijke groet,

Het Profibike Team

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

De levering verliep nogal stroef

De levering verliep nogal stroef , maar dat lag aan de leveringsfirma profibike heeft me professioneel geholpen bij enkele kleine problemen om het tot een goed einde te brengen waarvoor dznk

1 september 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Profibike

Svar från Profibike

Beste Remant,

Bedankt voor uw mooie review en het delen van uw ervaring!

Wat fijn om te horen dat u tevreden bent over de professionele manier waarop onze medewerkers u hebben geholpen. Wij vinden het vervelend dat de levering niet helemaal soepel is verlopen en bieden hiervoor onze excuses aan.

Wij zijn blij dat wij u bij de ontstane problemen goed hebben kunnen helpen en dat alles uiteindelijk naar tevredenheid is opgelost.

Hartelijk bedankt voor uw vertrouwen in Profibike! Wij wensen u heel veel plezier en veilige kilometers met uw nieuwe fiets.

Met vriendelijke groet,

Het Profibike Team

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

DO NOT EVEN THINK about buying anything from PROFIBIKE

Update 28. 10
The bike has been at their side for 5 weeks now. I emailed every week to ask for an update. All I get back is that they understand the frustration and they will call the technician and get back to me. I still have no clue if the bike has been repaired or if they are waiting for a new motor or whatever.
i haven't been able to use my bike in more than 5 months; the customer service is just not existent at this point.
It is absolutely unacceptable.
DO NOT even think of buying anything from Profibike.

Update (18.09)
I did follow their instructions and visited the Amsterdam location. Not only did they have no clue about the warranty claim, but the staff there told me that they WILL NOT handle my bike because it was not purchased from them. They do not deal with Cowboy bikes to start with, and they have nothing to do with bikes purchased through the Profibike website in general. But I should just leave the bike there, and at some point it will be brought to Dongeren. They also could not tell me when the bike could be collected or how long the repair would take. The alternatives I was given by the person working there were: go next door and have it fixed by the guy without the warranty, or get it on the train and bring it to Dongeren yourself. These are actual quotes.

I have documented everything throughout this process, including emails, phone calls and photographs of the steps I have taken to try to resolve the problem.

It is unacceptable that a bike costing nearly €4,000 has become unusable within six months. What has been even more disappointing, however, is the warranty and after-sales process and the amount of effort required from me simply to get the problem addressed.

First review: Unfortunately, my experience with Profibike has been extremely disappointing.

The bike has not functioned properly since I received it. I reported the issue through the warranty process and have now spent months trying to get it resolved.

The first time, it took 3 weeks just to arrange an appointment, followed by another 3 weeks without the bike, all because of a mistake on their side.

The second warranty issue has now been ongoing since June, and I am still without a functioning e-bike. I was referred to the Amsterdam service location, but despite repeated phone calls and emails, nobody has responded or provided an appointment. I have also been unable to find clear opening hours or practical information about visiting the location.

I have explained this to Profibike several times, but I continue to receive the same response: either contact/visit Amsterdam or pay €70 to have the bike collected and taken to Dongen.

Meanwhile, the problem has become significantly worse. The motor can suddenly accelerate to maximum power without warning and subsequently switch on and off unpredictably. Profibike has now advised me not to use the bicycle because of this behaviour.

After MONTHS of trying to obtain warranty service, I am extremely disappointed by the complete lack of practical support. I simply expect a company to take responsibility for a defective product and provide a workable warranty solution.

So far, that has not happened.

18 september 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Profibike

Svar från Profibike

Dear customer,

We are sorry to read that you are dissatisfied with the way your warranty case has been handled.

We have informed you several times that you are welcome to visit our Amsterdam service location with the bicycle. An appointment is not required for this, and the location has already been informed about your case.

If you prefer not to bring the bicycle to Amsterdam yourself, we can also arrange collection and transport to our main workshop in Dongen. As previously communicated, transport costs apply for this service.

Because you have indicated that the motor assistance behaves unpredictably, we have advised you not to use the bicycle until it has been inspected.

We understand that the process has taken longer than you expected and regret the frustration this has caused. We remain available to inspect the bicycle via either of the above service options and to assess the issue further under the applicable warranty conditions.

Kind regards, Het Profibike Team.

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Ik ben tevreden met mijn fiets.

Ik ben tevreden met mijn fiets.
Snelle reactie.

18 september 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Profibike

Svar från Profibike

Beste Remant,

Bedankt voor uw mooie review en het delen van uw ervaring!

Wat fijn om te horen dat u tevreden bent over de professionele manier waarop onze medewerkers u hebben geholpen. Wij vinden het vervelend dat de levering niet helemaal soepel is verlopen en bieden hiervoor onze excuses aan.

Wij zijn blij dat wij u bij de ontstane problemen goed hebben kunnen helpen en dat alles uiteindelijk naar tevredenheid is opgelost.

Hartelijk bedankt voor uw vertrouwen in Profibike! Wij wensen u heel veel plezier en veilige kilometers met uw nieuwe fiets.

Met vriendelijke groet,

Het Profibike Team

Detta är Trustpilot

Vem som helst får skriva ett omdöme på Trustpilot. Den som skriver ett omdöme äger sitt omdöme och detta innebär att personen i fråga kan redigera eller ta bort sitt omdöme när som helst. Omdömen finns kvar på Trustpilot sålänge omdömeslämnarens konto är aktivt.

Vi skyddar vår plattform med hjälp av dedikerade medarbetare och smart teknologi. Läs mer om hur vi bekämpar falska omdömen.

Läs mer om omdömesprocessen på Trustpilot.

Här är 8 tips på hur man kan skriva omdömen på bästa sätt.

Verifieringen hjälper till att säkerställa att det är riktiga människor som skriver omdömena som du läser på Trustpilot.

Att erbjuda belöningar för omdömen eller att bara be en viss grupp personer att skriva ett omdöme kan påverka företagets TrustScore. Detta strider mot våra riktlinjer.

Läs mer