Slechte kwaliteit. Na enkele keren gebruikt en opgeladen te hebben werken de lampjes niet meer. Dit is Chinese brol.
Även om vi inte verifierar specifika påståenden eftersom omdömeslämnarnas åsikter är deras egna, kan vi märka omdömen med en ”verifierat”‑etikett ifall vi kan bekräfta att en företagsinteraktion har ägt rum. Läs mer
För att skydda plattformens integritet granskas både verifierade och overifierade omdömen av vår automatiserade programvara som är tillgänglig dygnet runt. Tekniken är utformad för att identifiera och ta bort innehåll som bryter mot våra riktlinjer, inklusive omdömen som inte är baserade på en äkta upplevelse. Vi är medvetna om att vi inte kan lägga märke till allt. Det går att flagga sådant som du tror att vi kan ha missat. Läs mer
Det här tycker kunderna
Trods illusionen om et danske firma ligger dette i Holland. Flydende dansk og dansksproget kommunikation. Flere andre lignende sites med danskklingende navne har samme varer, samme opbygning og fører... Se mer
Mareno Aarhus' varer viser sig at komme fra Kina. Jeg bestilte mine lamper og fik hurtigt et trackingnummer. Men man kan altså ikke følge pakken. Troede aldrig jeg ville modtage noget, men i går m... Se mer
Hvis du vil købe billige dårlige kinesiske varer der ikke virker, eller er godkendt skal du handle her. Du får oven i købet lov til at give vilde overpriser for produkter der ikke kan returneres. De h... Se mer
Ingen inbjudningshistorik registrerad
Det här företaget har inte bjudit in sina kunder. Omdömen kanske inte är representativa
Har inte besvarat negativa omdömen
Så använder företaget Trustpilot
Se hur deras omdömen och betyg hämtas, betygsätts och modereras.
Mistænkeligt
Øv! Vil minde mig selv om at læse Trustpilot før jeg handler!
Jeg købte to lamper for en uge siden, pengene er hævet, men ellers er der ikke sket noget! Så jeg tror mest på de dårlige anmeldelser!
Jeg købte 3 stk
Jeg købte 3 stk. af disse lamper hos Lights Copenhagen, som jeg aldrig modtog...
tænker at det er samme ejer, der nu kalder sig Mareno-Aarhus.... det er virkeligt Usmageligt...
Frygteligt firma
Op af bakke - kommunikation foregår om natten- lamper virker ikke, de tænder selv, de lyser ikke ens, nogle kommer klister, andre med skruer. Hold Jer væk
Fup fra ende til anden :(
Fup fra ende til anden :(
Bestilte 4 lamper for 14 dage siden, pengene er hævet og jeg har ikke set skyggen af lamperne.
Stor hjælp fra kundeservice
Desværre modtog jeg ikke den lampe, jeg havde bestilt, men fik meget fin og hurtig hjælp fra kundeservice. Altid hurtig svar med løsningsforslag.
Lampen vi modtog er en robust lampe i god kvalitet, desværre bare den forkerte model.
Har denne virksomhed et CVR-nr.?
Har denne virksomhed, som påstår "Hos Mareno-Aarhus har vi siden 2006 leveret kvalitetsmoderne belysning" overhovedet et dansk CVR-nummer?
Det er hemmeligholdt på hjemmesiden og kan ikke fremsendes ved søgning på CvR.dk.
Godt jeg ikke nåede at bestille nogen lamper derfr, selvom jeg var fristet
Fup firma
Kinesisk firma med lang tids levering og varer af tvivlsom kvalitet
Wish lamper til 10x pris
Wish lamper til 10x pris. Kommer direkte fra Kina og tager lang tid om at blive leveret. Glem alt om dine rettigheder som forbruger, fordi du kommer aldrig i kontakt med firmaet igen.
Er det overhovedet en dansk firma
Som en før mig skriver så tænker jeg også dette firma er et fup firmat. Købte to USB spots, DKK 450. Klagede over at de ikke blev leveret. Et par dage efter modtog jeg så en pakke fra Kina, dog kun med et spot i. Jeg har nu set at man kan få de samme spots fra Aliexpress til 40 kr. Note to self - tjek lige Trustpilot før du køber noget af alt det skrammel der bliver pushet på Instagram.
Fik nogle meget fine lamper:))
Fik nogle meget fine lamper:))
Nem bestilling og nem levering.
Jeg mistænker at dette er et fupfirma
Jeg mistænker at dette er et fupfirma.
Håber du læser dette før du køber noget fra dem. Det virker så mistænksomt, at de ikke har et telefonnummer man kan kontakte eller en dansk adresse.
Ja så blev man da snydt troede ellers…
Ja så blev man da snydt troede ellers jeg havde taget alle forbehold på at det ikke er et fup firma. Bestilte to lamper og betalte 450 kr. Fik en ordrebekræftelse på det og at varen var på vej. Det var den 8 august nu 8 dage senere ikke hørt noget og “firmaet” svarer ikke på mails fra mig. Og der er selvfølgelig ikke et telefonnummer at ringe til. Snyd og bedrag råder alle til ikke at bestille noget fra dem.
En lille up-date.: Fik efterfølgende mange tilbagemeldelser fra "firmaet" om at det var beklageligt og mine varer så sandelig var på vej. Yderligere vil de gerne jeg overvejer at trække min anmeldelse her på Trust tilbage. Har nu modtaget lamperne, og skal sige at varen sendt med DAO ikke kommer fra en adresse fra Århus men simpelthen fra Hongkong..... så det er såmænd ikke andet end TEMU bras jeg har købt formoder jeg. De er afprøvet og virker da heldigvis så jeg lader den ligge. Men hvis man tror man handler med et dansk firma så tro om igen. Jeg holder fast i min mening om ikke at handle med Mareno-Århus igen.
Detta är Trustpilot
Vem som helst får skriva ett omdöme på Trustpilot. Den som skriver ett omdöme äger sitt omdöme och detta innebär att personen i fråga kan redigera eller ta bort sitt omdöme när som helst. Omdömen finns kvar på Trustpilot sålänge omdömeslämnarens konto är aktivt.
Företag kan be sina kunder om omdömen via automatiska inbjudningar. Dessa omdömen markeras som verifierade för att visa att det handlar om verifierade upplevelser.
Läs mer om andra typer av omdömen.
Vi skyddar vår plattform med hjälp av dedikerade medarbetare och smart teknologi. Läs mer om hur vi bekämpar falska omdömen.
Läs mer om omdömesprocessen på Trustpilot.
Här är 8 tips på hur man kan skriva omdömen på bästa sätt.
Verifieringen hjälper till att säkerställa att det är riktiga människor som skriver omdömena som du läser på Trustpilot.
Att erbjuda belöningar för omdömen eller att bara be en viss grupp personer att skriva ett omdöme kan påverka företagets TrustScore. Detta strider mot våra riktlinjer.








