Slechte kwaliteit. Na enkele keren gebruikt en opgeladen te hebben werken de lampjes niet meer. Dit is Chinese brol.
Även om vi inte verifierar specifika påståenden eftersom omdömeslämnarnas åsikter är deras egna, kan vi märka omdömen med en ”verifierat”‑etikett ifall vi kan bekräfta att en företagsinteraktion har ägt rum. Läs mer
För att skydda plattformens integritet granskas både verifierade och overifierade omdömen av vår automatiserade programvara som är tillgänglig dygnet runt. Tekniken är utformad för att identifiera och ta bort innehåll som bryter mot våra riktlinjer, inklusive omdömen som inte är baserade på en äkta upplevelse. Vi är medvetna om att vi inte kan lägga märke till allt. Det går att flagga sådant som du tror att vi kan ha missat. Läs mer
Det här tycker kunderna
Trods illusionen om et danske firma ligger dette i Holland. Flydende dansk og dansksproget kommunikation. Flere andre lignende sites med danskklingende navne har samme varer, samme opbygning og fører... Se mer
Mareno Aarhus' varer viser sig at komme fra Kina. Jeg bestilte mine lamper og fik hurtigt et trackingnummer. Men man kan altså ikke følge pakken. Troede aldrig jeg ville modtage noget, men i går m... Se mer
Hvis du vil købe billige dårlige kinesiske varer der ikke virker, eller er godkendt skal du handle her. Du får oven i købet lov til at give vilde overpriser for produkter der ikke kan returneres. De h... Se mer
Ingen inbjudningshistorik registrerad
Det här företaget har inte bjudit in sina kunder. Omdömen kanske inte är representativa
Har inte besvarat negativa omdömen
Så använder företaget Trustpilot
Se hur deras omdömen och betyg hämtas, betygsätts och modereras.
Jeg bestilte mine lamper den 14/9
Jeg bestilte mine lamper den 14/9 - De hævede pengene straks.
Jeg fik tracking nummer, som ikke kan følges.
Har stadig ikke fået mine lamper
Hilsen
Charlotte - Bogense
Fake shop
Fake shop, mail virker ikke, ingen adresse eller telefon nummer
Har ikke modtager vare, men penge hævet 869 kr
Har politianmeldt shoppen.
Opdatering d.15.dec.
Politiet vil ikke gå videre i sagen, da shoppen ikke har adresse i DK.
Fik efter lang tid mine lamper og de er fine, og virker.
Efter jeg lavede min anmeldelse herinde på trustpilot - begyndte de at vende tilbage på mine mails. Og jeg fik svar og som sagt er lamperne også kommet.
Men jeg synes stadig ikke jeg vil give mere en én stjerne, pga forløbet
Mareno Aarhus' varer viser sig at komme…
Mareno Aarhus' varer viser sig at komme fra Kina.
Jeg bestilte mine lamper og fik hurtigt et trackingnummer. Men man kan altså ikke følge pakken. Troede aldrig jeg ville modtage noget, men i går morges lå pakken så ude foran døren leveret af DAO.
Har ventet i nu 4 uger og ikke fået…
Har ventet i nu 4 uger og ikke fået nogen lamper
En stor skuffelse
Desværre skal man give en stjerne for at anmelde - antallet af stjerner burde være 0. De bestilte lamper ankom - fra Kina? - efter 14 dage i meget ramponerede æsker, hvilket også kunne ses på produkterne, som i øvrigt også lader noget tilbage at ønske i forhold til billeder og beskrivelser. Ingen CE godkendelse, så vi er i tvivl om, om vi tør tilslutte lamperne.
Denne hjemmeside lugter langt væk af…
Denne hjemmeside lugter langt væk af fup- Desværre ser det ved første øjekast fint ud, men som de 1 stjernede anmeldelser angiver er det ikke værd at bruge tid på
De femstjernede anmeldelser er også fabrikerede
Optimal til studier
Lyset er klart nok, men ikke skarpt, og med den justerbare hals er det nemt at flytte rundt. Fantastisk til at studere med.
Undgå dette firma.
Bestilte to lamper den 3 september, pengene hævet på min konto dagen efter. Nu er der gået 14 dage og har stadig ikke modtaget mine lamper!
Firmaet er ikke et fup-firma
Firmaet er ikke et fup-firma. Men det er nok tæt på. Bestilte og betalte samme dag inden kl. 23 med løfte om, at jeg ville modtage varerne næste dag. Der gik så næsten tre uger inden de kom. Leveret direkte fra Kina og dermed uden kvalitetskontrol i Danmark. Firmaet skiver at de har leveret kvalitetsbelysning siden 2006, men det findes der ingen beviser for og jeg kan heller ikke finde noget regnskab i Proff.dk.
- jeg handler der nok ikke igen.........
PAS PÅ
PAS PÅ - DET ER FUP
Samme historie som flere andre, der har skrevet.
Købte to lamper - pengene blev trukket med det samme. Fik besked om at varen er på vej, med det er et falsk tracking nummer.
ALARM!!!!!
ALARM!!!!!
Hold jer langt væk fra denne hjemmeside!!
Det eneste de er gode og hurtige til, er at hæve pengene fra din konto.
Bestilte 4 stk. lamper, som stod til at være på lager, men fik dagen efter blot oplyst, at deres gennemsnitlig leveringstid er mellem 7 og 14 dage. Sporingsnummer på leverancen, kan man ikke bruge til noget, da det blot ser ud til at varen bliver afsendt fra Kina, dog uden angivelse af nogen dato. Betaling for varen er ikke overraskende allerede hævet.
Så endnu engang: HOLD JER LANGT VÆK FRA DENNE HJEMMESIDE, SOM ØJEBLIKKELIG BURDE LUKKES!!!
Scam??
Jeg er bange for at det er en fup side. Har bestilt to lamper, pengene trak de hurtigt, men nu er det en uge siden at jeg fik besked om, at varerne var afsendt. Dog virker trackingnummeret ikke, og de linker til en sketchy tracking side. Alt virker forkert, desværre :-(
Ren fup
Ren fup - firmaet har først trukket beløb x2 - 2. Gang ved at sende rabatkode i forhold til 1. Køb
Tracking nummer virker ikke
Fupfirma😡
Fupfirma😡Troede naivt som andre, at jeg handlede med et dansk firma.
Har bestilt 2 lamper, pengene er trukket, har på mail fået en ordrebekræftelse og så er der intet sket siden, man kan ikke tracke pakken, selvom der er et trackingnummer.
16. September, stadig ikke modtaget noget og firmaet Beder mig slette min anmeldelse
17/9 2024 Jeg har i dag endelig modtaget mine lamper og kvaliteten er tilsyneladende langt bedre end jeg forventede.
Jeg vil dog stadig holde fast i, at leveringstiden er alt, alt for lang og at man kan se på pakken at den kommer direkte fra Kina og ikke er forbi kvalitetskontrol i DK
Skriv dog på Jeres hjemmeside at der er laaaang levering og hvor tingene bliver sendt fra.
Jeg retter mine stjerner til 2
Det er mere end 14 dage siden at jeg…
Det er mere end 14 dage siden at jeg Jeg købte og betalte for nogle lamper. Jeg har skrevet og spurgt om de er på vej, men min mail bliver afvist.
Det lige i betænkelig grad FUP!
Fantastisk dæmpbar funktion
Hvor let det er at justere dette lys, har været fantastisk for min fotografi-hobby. Jeg kan hurtigt skifte mellem forskellige lysstyrkeniveauer og vinkler, hvilket har givet mig mulighed for at eksperimentere med forskellige lysopsætninger til mine stilleben-optagelser. Det er som at have et mini-studielys, der samtidig fungerer som en stilfuld indretningsgenstand. Mit Instagram-feed har aldrig set bedre ud!
Super køb
Købt 360*g luxus trådløs & opladbar væglampe -
Fik en extra ved køb af en’
En uge - så var den her !
Fra Kina -
Virker som lovet -
Super fin -
Købt via pay pal - måske derfor super forsendelse .
Snyd og bedrag….
Har desværre også ladet mig lokke af fine FB-reklamer fra dette “TEMU-firma”. Jeg troede faktisk at jeg handlede med en dansk virksomhed og derved ikke bidrog til “billige kinavarer”. Men så snart jeg havde betalt (mere end 800,-kr😩), og tiden gik i forhold til at modtage lamperne, blev jeg mistænksom og bad faktisk Mareno Aarhus om at annullere min ordre - hvilket de ikke gjorde, de besvarede mine mails med beklagelse og lovning på at de nok skulle komme. Endelig kom de famøse lamper og ja, kunne lige så godt ha’ handlet på TEMU - og sparet mange penge.
Det er dårlig kvalitet og de billeder de bruger i deres reklame matcher ikke de varer du får. (Bl.a. fjernbetjeninger og ophæng)
Og når jeg bruger den medfølgende fjernbetjening (som i øvrigt manglede i 2 af pakkerne) så tænder lamperne (sengelampe) af sig selv flere gange om natten og derved lever de absolut ikke op til forventningerne…..
Har nu været i dialog med Mareno via adskillige mails, og pt er der kommet det ud af det, at de vil sende de manglende skruer og rawlplugs til mig, som jeg i øvrigt ikke kan bruge, da der ikke er huller i den base, som de skal bruges til. Vil hellere have mine penge!!!!!
Så;
HVIS DU VIL HAVE NOGLE KVALITETSLAMPER, SKAL DU IKKE HANDLE HER.
DET ER HELT SIKKERT KINA-VARER OG DINE PENGE RYGER TIL EN KONTO I HOLLAND…
Jeg har ikke modtaget produkterne her…
Jeg har ikke modtaget produkterne her en måned efter jeg bestilte/betalte. Fik svar på mail med nyt track and trace men der er ingen sporing.
Detta är Trustpilot
Vem som helst får skriva ett omdöme på Trustpilot. Den som skriver ett omdöme äger sitt omdöme och detta innebär att personen i fråga kan redigera eller ta bort sitt omdöme när som helst. Omdömen finns kvar på Trustpilot sålänge omdömeslämnarens konto är aktivt.
Företag kan be sina kunder om omdömen via automatiska inbjudningar. Dessa omdömen markeras som verifierade för att visa att det handlar om verifierade upplevelser.
Läs mer om andra typer av omdömen.
Vi skyddar vår plattform med hjälp av dedikerade medarbetare och smart teknologi. Läs mer om hur vi bekämpar falska omdömen.
Läs mer om omdömesprocessen på Trustpilot.
Här är 8 tips på hur man kan skriva omdömen på bästa sätt.
Verifieringen hjälper till att säkerställa att det är riktiga människor som skriver omdömena som du läser på Trustpilot.
Att erbjuda belöningar för omdömen eller att bara be en viss grupp personer att skriva ett omdöme kan påverka företagets TrustScore. Detta strider mot våra riktlinjer.








