Slechte kwaliteit. Na enkele keren gebruikt en opgeladen te hebben werken de lampjes niet meer. Dit is Chinese brol.
Även om vi inte verifierar specifika påståenden eftersom omdömeslämnarnas åsikter är deras egna, kan vi märka omdömen med en ”verifierat”‑etikett ifall vi kan bekräfta att en företagsinteraktion har ägt rum. Läs mer
För att skydda plattformens integritet granskas både verifierade och overifierade omdömen av vår automatiserade programvara som är tillgänglig dygnet runt. Tekniken är utformad för att identifiera och ta bort innehåll som bryter mot våra riktlinjer, inklusive omdömen som inte är baserade på en äkta upplevelse. Vi är medvetna om att vi inte kan lägga märke till allt. Det går att flagga sådant som du tror att vi kan ha missat. Läs mer
Det här tycker kunderna
Trods illusionen om et danske firma ligger dette i Holland. Flydende dansk og dansksproget kommunikation. Flere andre lignende sites med danskklingende navne har samme varer, samme opbygning og fører... Se mer
Mareno Aarhus' varer viser sig at komme fra Kina. Jeg bestilte mine lamper og fik hurtigt et trackingnummer. Men man kan altså ikke følge pakken. Troede aldrig jeg ville modtage noget, men i går m... Se mer
Hvis du vil købe billige dårlige kinesiske varer der ikke virker, eller er godkendt skal du handle her. Du får oven i købet lov til at give vilde overpriser for produkter der ikke kan returneres. De h... Se mer
Ingen inbjudningshistorik registrerad
Det här företaget har inte bjudit in sina kunder. Omdömen kanske inte är representativa
Har inte besvarat negativa omdömen
Så använder företaget Trustpilot
Se hur deras omdömen och betyg hämtas, betygsätts och modereras.
Jeg har endnu ikke modtaget min vare…
Jeg har endnu ikke modtaget min vare som blev bestilt d.28.09.24. Pengene blev trukket dagen efter. Jeg har d.08.10 kontaktet firmaet pr.mail, men ingen repsons. Ligeledes sendes varen fra Kina og ikke Århus.
Der er ingen service, man modtager ikke varen, men de trækker pengene. 0 stjerner herfra!
Jeg lagde en ordre d 25/9 og de trak…
Jeg lagde en ordre d 25/9 og de trak straks pengene, men nu d 11/10 har jeg endnu ikke modtaget varerne, som skulle være sendt fra Kina(?) og angiveligt ligget på Daos lager i Erritsø siden d 2/10. Det er vist et scam!
Bestilte og købte mine lamper d
Bestilte og købte mine lamper d. 28.9.24 og har intet modtaget, jeg skrev til dem igår om det virkelig kunne passe at det tog så lang tid at få leveret fra fra Århus til Sønderjylland, men har intet hørt tilbage… pengene er selvfølgelig trukket med det samme😡
Advarsel: Undgå Mareno Aarhus – ren snyd!
Min mor købte lamper fra Mareno Aarhus, da hun troede, det var et pålideligt dansk firma. Efter en grundig undersøgelse har vi dog fundet ud af, at virksomheden først startede i sommeren 2024 – deres påstand om at have eksisteret siden 2006 virker fuldstændig falsk.
Det ser ud til, at alle deres produkter kommer fra TEMU og Alibaba, og de har ingen danske kontaktoplysninger som CVR-nummer, telefonnummer eller fysisk adresse. Da vi forsøgte at returnere lamperne og få pengene tilbage, har vi ikke fået svar eller en returladresse. Der er ingen garanti for kvalitet eller dansk oprindelse på deres varer, og det virker som ren svindel.
Hold jer væk fra denne hjemmeside – det er risikabelt at handle her, og der er en stor chance for, at du ikke får pengene tilbage!
Fraråder at købe varer fra Mareno
Jeg har bestilt nogle lamper den 18/9. Mareno trak beløbet fra min konto samme dag og jeg har stadig ikke set mine lamper! Mareno holder mig hen med, at de følger op med deres tansportør. Der er ikke sket noget som helst og de informerer mig heller ikke, kun når jeg skriver til dem. De anvender IA til at svare på mine spørgsmål fra 20/9 til i dag. Det er ikke muligt at ringe til dem. Jeg ønsker mine penge retur, men det reagerer de ikke på!
De skriver, at de tager min henvendelse seriøst, men gjorde de det, havde de for længst sendt mine penge retur!
Jeg vil fraråde at købe varer fra Mareno!
Efter 10 dage venter jeg stadig på…
Efter 10 dage venter jeg stadig på lamperne. Havde jeg vidst de skulle sendes fra Kina havde jeg ikke købt dem. Håber de snart kommer frem og at kvaliteten lever op til forventningerne.
Fine lamper
Som andre også skriver, blev jeg også lidt overrasket over, at de lamper, jeg købte ikke kom fra Aarhus men fra Kina. Men jeg har i dag modtaget lamperne og de lever til fulde op til forventningerne. Så jeg er bestemt ikke bange for at købe her en anden gang.
Leveringstiden var også ok.
Dårlig oplevelse
Den 20/9 bestilte og betalte jeg lamper hos Mareno. Jeg fik bekræftelse og intet er sket siden.
Jeg har flere gange rykket for svar via mail.
Vi har nu 5/10 og jeg har ikke modtaget mine lamper, eller svar på mine henvendelser.
Det er virkelig dårligt.
Meget tilfreds
Modtog mine lamper i dag. Meget tilfreds med dem!
14 dages lev.tid, men der jo langt fra Kina til DK.
Lidt langt fra Århus til Kina…
Jeg faldt over en annonce på IG, og da det var svaret på alle mine læselys’ drømme - købte jeg to stk. genopladelige væglamper hjem. Jeg blev dog lidt bekymret da jeg læste de meget blandede anmeldelser her på Trustpilot - og jeg blev ikke mindre bekymret over at modtage det lidt “eksotiske’ tracking nr. Hvor jeg kunne se mine lamper simpelthen stadig var i Kina. Det kom lidt bag på mig, når firmaet hedder Mareno Århus. Og dén spænding tog lidt af den gode købsoplevelse. Men her 6 arbejdsdage efter bestilling har jeg modtaget mine lamper. Og de lever fuldstændigt op til mine forventninger. Så historien endte lykkeligt og jeg er glad for mit køb.
Spring over det “gode tilbud”
Jeg ville nok bevæge mig uden om, lamperne er fra Kina og leveringstiden er på 4 uger for mit vedkommende! Jeg google lamperne og du kan få dem på tema.. og der handler jeg ikke.
Troede det var et dansk firma. Det bliver på ingen måde oplyst at det ikke er danske vare.
Der er ingen cvr nr og lignede der indikerer at det er en forretning i Danmark.
NUL stjerner
Jeg bestilte lamper i starten af sep. Efter en uge trækkes pengene, og jeg fik besked om, at varen var på vej. Efter 14 dage var varen dog endnu ikke kommet og jeg fandt ud af at varer fortsat var i Kina! Kontakter firmaet, som meddeler mig, at jeg selv måtte tage kontakt til fragtfirmaet og finde ud af, hvor min varer var. ....
MIN VARER ER ENDNU IKKE KOMMET. ... OG STADIG IKKE KOMMET d. 9.november 2024
Venter hvor bliver lamperne af
Venter, nu over en uge, på lamper, der åbenbart er fra Kina og ikke fra Århus, som der stod skrevet…og læser nu at der er mange dårlige anmeldelser her, folk der er som min situation, fup firma?
Useriøst firma, produkter kommer fra Kina.
Bestilt lamper 14 sept. Pengene blev trukket meget hurtigt. Var ikke oplyst om, at lamperne kom fra Kina. Har endnu ikke modtaget lamperne.
Bestil IKKE fra det firma. FUP
Bestilte lamper for 14 dage siden og…
Bestilte lamper for 14 dage siden og pengene blev da også trukket med det samme. Lamperne har ikke forladt "firmaet" Kina endnu!!! og de reagerer ikke på henvendelser. Ualmindeligt ringe.
Super skidt stil
Super skidt stil
Kalder sig Aarhus lamper men modtog en mail om at pakken er på vej fra Kina..... det er jo ikke det man forestiller sig når man køber noget fra en dansk butik.
Det er 1 uge siden pengene blev trukket men pakken har i følge sporing ikke forladt Kina endnu.
Dårlig stil og snart måde at forvirre kunderne på. Jeg ville springe over næste gang.
PAS PÅ,FUP FIRMA
PAS PÅ, DET ER FUSK. Har efter 14 dage ikke modtaget noget som helt. man tror man handler med et Dansk firma hvor der samttidig står at varen er på lager. det er den så sikkert også, bare i Kina "MÅSKE" Pengene trækker de hurtigt fra din konto. man får dog også et tracking nr. hvor man kan se at det er ved at blive pakket i kina,dette er sikkert også fake, men efter 14 dages venten kan man se pakken er sendt tilbage igen. hvis der er nogen der har været uheldige ligesom mig, bør man få spærret sit kort da de på et senere tidspunkt kan trække penge på din konto da de nu har dine oplysninger.
Manglende levering
D. 17. September bestiller jeg en lampe. D. 18. September trækker de beløbet på min konto. Her 11 dage efter er varen ikke på vej.
Husk at læse Refusionpolitik
Husk at læse Refusionpolitik på deres www - der er ingen ting i Århus!
RETURNERINGSKOSTEN
"Returforsendelsesomkostningerne er på din egen regning. Da vores eneste stormagasin ligger i Asien (Kina), kan du forvente, at forsendelsesomkostningerne er højere end normalt. Forsendelsesomkostningerne er i gennemsnit 150 dkk."
SNYD
SNYD
Jeg troede jeg bestilte lamper fra en lampebutik i Århus (Danmark)
Pengene blev også trukket hurtigt.
Efter 2 uger skriver jeg en email og annullere ordren, intet svar !
Efter endnu en uge (nu 3 uger efter pengene er trukket) modtager jeg en pakke fra Kina….
Jeg føler mig i den grad snydt !
Detta är Trustpilot
Vem som helst får skriva ett omdöme på Trustpilot. Den som skriver ett omdöme äger sitt omdöme och detta innebär att personen i fråga kan redigera eller ta bort sitt omdöme när som helst. Omdömen finns kvar på Trustpilot sålänge omdömeslämnarens konto är aktivt.
Företag kan be sina kunder om omdömen via automatiska inbjudningar. Dessa omdömen markeras som verifierade för att visa att det handlar om verifierade upplevelser.
Läs mer om andra typer av omdömen.
Vi skyddar vår plattform med hjälp av dedikerade medarbetare och smart teknologi. Läs mer om hur vi bekämpar falska omdömen.
Läs mer om omdömesprocessen på Trustpilot.
Här är 8 tips på hur man kan skriva omdömen på bästa sätt.
Verifieringen hjälper till att säkerställa att det är riktiga människor som skriver omdömena som du läser på Trustpilot.
Att erbjuda belöningar för omdömen eller att bara be en viss grupp personer att skriva ett omdöme kan påverka företagets TrustScore. Detta strider mot våra riktlinjer.








