Slechte kwaliteit. Na enkele keren gebruikt en opgeladen te hebben werken de lampjes niet meer. Dit is Chinese brol.
Även om vi inte verifierar specifika påståenden eftersom omdömeslämnarnas åsikter är deras egna, kan vi märka omdömen med en ”verifierat”‑etikett ifall vi kan bekräfta att en företagsinteraktion har ägt rum. Läs mer
För att skydda plattformens integritet granskas både verifierade och overifierade omdömen av vår automatiserade programvara som är tillgänglig dygnet runt. Tekniken är utformad för att identifiera och ta bort innehåll som bryter mot våra riktlinjer, inklusive omdömen som inte är baserade på en äkta upplevelse. Vi är medvetna om att vi inte kan lägga märke till allt. Det går att flagga sådant som du tror att vi kan ha missat. Läs mer
Det här tycker kunderna
Trods illusionen om et danske firma ligger dette i Holland. Flydende dansk og dansksproget kommunikation. Flere andre lignende sites med danskklingende navne har samme varer, samme opbygning og fører... Se mer
Mareno Aarhus' varer viser sig at komme fra Kina. Jeg bestilte mine lamper og fik hurtigt et trackingnummer. Men man kan altså ikke følge pakken. Troede aldrig jeg ville modtage noget, men i går m... Se mer
Hvis du vil købe billige dårlige kinesiske varer der ikke virker, eller er godkendt skal du handle her. Du får oven i købet lov til at give vilde overpriser for produkter der ikke kan returneres. De h... Se mer
Ingen inbjudningshistorik registrerad
Det här företaget har inte bjudit in sina kunder. Omdömen kanske inte är representativa
Har inte besvarat negativa omdömen
Så använder företaget Trustpilot
Se hur deras omdömen och betyg hämtas, betygsätts och modereras.
This is a scam site
This is a scam site - they have taken the money and keep sending fake sites with tracking updates that never change. It’s more than a month ago and I never saw the item I purchased and they don’t want to pay back the money. Do not buy from them!
Lamper virker ikke og skal sendes retur til Kina!!! (DYRT!!!)
Jeg har købt både bordlamper og væglamper af dette firma. Bordlamperne virkede under en time hver - de var af utrolig dårlig kvalitet. Den ene kunne ikke slukkes igen og var tænkt i 3 dage, mens den anden blinkede, kunne ikke tænde og efter en dag helt færdig.
Jeg har tilsvarende købt væglamper, men ønskede at returnere dem da jeg ikke var tilfreds med kvaliteten.
Hurtig svar fra Mareno, men kun for at trække tiden med alt muligt. Returnering skal ske til KINA - og det koster ca. halvdelen af den samlede pris - og min fornemmelse er nok at selvom jeg ofrer 500-600 kr. på at sende de defekte lamper til Kina, så får jeg nok aldrig mine penge retur. RENT FUP - så hold jer væk - ringe kvalitet og ikke en dansk forhandler (åbenbart - har aldrig hørt om at man skal sende retur til Kina, når man køber i Danmark på en dansk hjemmeside).
FAKE SIDE
FAKE SIDE - Firmaet ligger i Holland, og der er ingen kontakt oplysninger til dem!
Det er en dansk hjemmeside men det hele…
Det er en dansk hjemmeside men det hele foregår fra Kina, dvs du handler med kina til overpriser og du skal betale en del penge hvis du vil returnere, for det skal også ske til Kina.
Fup firma, så hvis jeg kunne så blev det til ÷ stjerner
De leverer ikke varerne
De leverer ikke varerne - hold jer langt væk
Sendes fra Kina!!
Da lampen endelig kom, er den faktisk i en ok kvalitet og i pæn stand. Men man kan ikke se nogen steder, at lanpen sendes fra Kina. Havde aldrig bestilt, hvis jeg havde vidst det. De tre stjerner er pga lampen.
Mareno-Aarhus er ikke et dansk firma!
For ca. en måned siden blev der bestilt to lamper til min svigermor. Undtagelsesvis tjekkede jeg ikke Trustpilot, da der tilsyneladende var tale om et dansk firma. Stor fejl! Mareno-Aarhus er bare et navn, ligesom Mareno-London. Begge navne dækker over et udenlandsk firma som sælger Kina-varer, men skjuler sin identitet ved netop at bruge lokale bynavne.
Beløbet blev trukket med det samme, men det tog altså en måned inden de kom. Og kvaliteten? Bestemt ikke imponerende. Husk altid at tjekke Trustpilot!
OBS,OBS Bestilte 2 stk lamper d.14/10,er endnu…
Bestilte 2 stk lamper d.14/10,er endnu ikke modtaget.
Opdagede efter bestilling,at firmaet var fra Kina. Dette var IKKE oplyst ved bestilling.!!
Derfor koster det 115 kr ved returnering af varer.
Når man checker om ordren er på vej ,er der svar fra "SOFIE",: er meget beæret over du kigger på vores hjemmeside,er du interesseret i andre af vores ting.
Ingen svar ved henvendelser.Forventer ikke levering,penge er spildt
Modtog lamper efter 14 dage.De er ok
Hold jer væk
Hold jer væk
Hold jer væk!
Jeg købte en lampe hos dem d. 17 sep. Og får en mail d. 18 sep. at pakken er på vej, har endnu ikke set skyggen af den.( nu har vi d. 23 okt). Når man skriver med virksomheden får man autosvar (den ene gang havde de glemt at sætte mig navn ind og der stod [skriv kunde navn her])
De vender ikke tilbage med opdatering som de lover
BEWARE! Kinesisk og ikke dansk
BEWARE! Jeg bestilte noget fra dette firma i den tro, at det var et dansk firma og købte en lampe, som jeg troede var et dansk designet produkt. Den viste på hjemmesiden, at den skulle ankomme om to dage, hvilket også fik mig til at tro, at det var en dansk virksomhed. Produkterne kommer dog fra Kina, og det er et kinesisk firma. Jeg har stadig ikke modtaget mit produkt efter at have bestilt det for tre uger siden.
Ikke et dansk firma
Ikke et dansk firma. Produkterne sendes fra Kina. Derudover skriver de, at deres lamper er designet i Danmark. Det er løgn. Lamperne kan købes på Temu, Alixpress mv.
Hold jer væk!!!
En dårlig oplevelse
Der skete en “teknisk” fejl ved betalingstransaktionen, så jeg måtte gentage transaktionen. Samme ordrenummer indeholdt nu to betalingstransaktioner, hvilket ikke skal kunne ske. Der ville også blive sendt dobbelt op af lamper.
Du kan ikke ringe til firmaet. Med småt kan man læse, at “firmaet” ligger i udkanten af en hollandsk by og at det nærmeste varehus ligger i Kina. Så ved evt. returnering skal pakken sendes til Kina😄
ps. Har efterfølgende fået penge retur fra firmaet, og et venligt mail tilsendt. Men stadig det er ikke et firma fra Århus, som man regner med, når man ser hjemmesiden.
Leveringstid på op mod 14 dage
Leveringstid på op mod 14 dage.
Virksomhed udgiver sig for at være dansk, men sender varer fra Kina.
SCAM SCAM SCAM.
SCAM SCAM SCAM.
Bestilte 10 lamper 12.september 2024. Pengene trukket samme dag. Stadig ingen varer. Virksomheden henviser til tracking nummer. Tiden går. Pakken ankommer til DAO depot. Pakken sendes ikke videre. DAO skal bruge 10 dage på at finde pakken. Pakken er væk. Mareno Aarhus har ansvaret for pakken indtil levering og skal derfor betale pengene retur. Hører ikke fra virksomheden.
HOLD JER VÆK.
Helt enig med andres oplevelse. Det her er fup og fidus.
Desværre glemte jeg at tjekke Trustpilot.
Underligt at man skal give 1 stjerne. Det her er en 0-stjerne virksomhed.
TEMU vare pakket ind i løgn!
Fusk fusk fusk
Du kan finde lamperne på TEMU, de skriver de er designet i danmark - PAS PÅ IKKE KØB
Betalt vare IKKE modtaget
Jeg har oprettet en ordre den 5. oktober 2024. Beløbet er trukket førstkommende bank dag den 8. oktober 2024.
Jeg har endnu ikke modtaget min vare.
Har sendt en mail og endnu ikke modtaget svar.
Kan ikke komme i kontakt med kundeservice.
Hverken cvr eller tlf nr er oplyst på deres hjemmeside.
Modtaget efter alt for lang tid..
Modtaget efter alt for lang tid... lampen er skæv, og oplader stikket, fungere ikke. Jeg kunne ligesågodt havde købt det på Temu. Så havde det været billiger. Made in China....
Detta är Trustpilot
Vem som helst får skriva ett omdöme på Trustpilot. Den som skriver ett omdöme äger sitt omdöme och detta innebär att personen i fråga kan redigera eller ta bort sitt omdöme när som helst. Omdömen finns kvar på Trustpilot sålänge omdömeslämnarens konto är aktivt.
Företag kan be sina kunder om omdömen via automatiska inbjudningar. Dessa omdömen markeras som verifierade för att visa att det handlar om verifierade upplevelser.
Läs mer om andra typer av omdömen.
Vi skyddar vår plattform med hjälp av dedikerade medarbetare och smart teknologi. Läs mer om hur vi bekämpar falska omdömen.
Läs mer om omdömesprocessen på Trustpilot.
Här är 8 tips på hur man kan skriva omdömen på bästa sätt.
Verifieringen hjälper till att säkerställa att det är riktiga människor som skriver omdömena som du läser på Trustpilot.
Att erbjuda belöningar för omdömen eller att bara be en viss grupp personer att skriva ett omdöme kan påverka företagets TrustScore. Detta strider mot våra riktlinjer.








