Lyca Mobile NL Omdömen 

4 033
•
TrustScore 3 av 5

2,8

Även om vi inte verifierar specifika påståenden eftersom omdömeslämnarnas åsikter är deras egna, kan vi märka omdömen med en ”verifierat”‑etikett ifall vi kan bekräfta att en företagsinteraktion har ägt rum. Läs mer

För att skydda plattformens integritet granskas både verifierade och overifierade omdömen av vår automatiserade programvara som är tillgänglig dygnet runt. Tekniken är utformad för att identifiera och ta bort innehåll som bryter mot våra riktlinjer, inklusive omdömen som inte är baserade på en äkta upplevelse. Vi är medvetna om att vi inte kan lägga märke till allt. Det går att flagga sådant som du tror att vi kan ha missat. Läs mer

Det här tycker kunderna

Betygsatt 4 av 5 stjärnor

Ik ben al meer dan 10 jaar klant bij Lycamobile en ben zeer tevreden, zeker een aanrader. Er zijn regelmatig leuke acties, al zou er voor vaste klanten best een extra korting mogen komen. Binnen Neder... Se mer

Företaget har svarat

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Al jaren klant, een poosje geleden mijn telefoon en simkaart kwijt, bellen om een nieuwe code aan te vragen, ik heb geen email gehad, nog een keer bellen konden ze niks meer doen. Heb ook zelf een ema... Se mer

Företaget har svarat

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

The reason I had a problem updating was first, because the app of LYCA-MOBILE doesn't have the possibility to pay with PayPal. Therefore I went to 'opwaarderen.nl'. I thought that this was the reason... Se mer

Företaget har svarat

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Al eerder een bericht gepost maar het wordt nog gekker, binnen de 14 dagen meerdere e-mails gestuurd naar verschillende adressen, helaas geen enkel gehoor. bellen naar klanten service al helemaal e... Se mer

Företaget har svarat

Företagsinformation


Kontaktuppgifter

2,8

Medel

TrustScore 3 av 5

4 tn omdömen

5 stjärnor
4 stjärnor
3 stjärnor
2 stjärnor
1 stjärna

Ber kunder att lämna omdömen

Detta företag bjuder in sina kunder att lämna omdömen – oavsett om de är positiva eller negativa

Innehåll från riktiga människor är i fokus på Trustpilot. Det här företaget kan dock även använda vårt AI-verktyg för att skriva sina svar.

Så använder företaget Trustpilot

Se hur deras omdömen och betyg hämtas, betygsätts och modereras.

2,8

Alla omdömen

(4 033)

1 878 omdömen under de senaste 12 månaderna

Skriv ett omdöme
Företag på Trustpilot får inte erbjuda incitament eller betala för att dölja omdömen. Omdömen är enskilda användares åsikter och inte Trustpilots åsikter. Läs mer

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Na een uur opwaarderen nog steeds geen…

Na een uur opwaarderen nog steeds geen bereik en nog niet verwerkt. Super slecht

6 oktober 2026
Logotyp för Lyca Mobile NL

Svar från Lyca Mobile NL

Beste klant,

Het spijt ons zeer te horen dat u nog steeds geen bereik heeft en dat uw opwaardering, zelfs na een uur, nog niet is verwerkt. We begrijpen hoe frustrerend het is om te betalen en vervolgens niet over de dienst te kunnen beschikken.

Wilt u ons uw Lyca Mobile-nummer, het opwaardeerbedrag, de datum en het tijdstip van de betaling, en eventueel het transactiereferentienummer doorgeven? Dit helpt ons de vertraging te onderzoeken en u verder te helpen.

Met vriendelijke groet,
Lyca Mobile Review Resolution Team
trustpilotreview@lycamobile.com

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Moest nogmaals 10 euro opwaarderen om…

Moest nogmaals 10 euro opwaarderen om een bundel te kunnen kopen omdat ik het gisteren ook had gedaan en blijkbaar me bundel niet geactiveerd was. En ik een hele onvriendelijke man die slecht Nederlands sprak aan de lijn had en die mij niet kon helpen zogenaamd.dus jullie klantenservices moet beter met mensen die je wel normaal kunt verstaan .

6 oktober 2026
Logotyp för Lyca Mobile NL

Svar från Lyca Mobile NL

Beste Tamara,

Het spijt ons zeer dat u ongemak heeft ondervonden doordat uw bundel niet werd geactiveerd, ondanks uw eerdere betaling, waardoor u opnieuw €10 moest opwaarderen. Ook bieden wij onze excuses aan voor de slechte ervaring met onze klantenservice en begrijpen wij uw zorgen over de communicatieproblemen tijdens het gesprek.

Wij waarderen het dat u ons hiervan op de hoogte heeft gesteld. Wilt u ons uw Lyca Mobile-nummer, de data en bedragen van de opwaarderingen en eventuele relevante referentienummers doorgeven? Zo kunnen wij de kwestie onderzoeken en u verder helpen.

Met vriendelijke groet,
Lyca Mobile Review Resolution Team
trustpilotreview@lycamobile.com

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Ik heb €10 beltegoed opgewaardeerd

Ik heb €10 beltegoed opgewaardeerd, maar ik heb geen internet.

4 oktober 2026
Logotyp för Lyca Mobile NL

Svar från Lyca Mobile NL

Beste Jessica,

Het spijt ons te horen dat je voor €10 hebt opgewaardeerd, maar nog steeds geen toegang hebt tot het internet. We begrijpen hoe frustrerend het kan zijn om tegoed aan je account toe te voegen en vervolgens toch geen werkende dataverbinding te hebben.

Wil je ons je Lyca Mobile-nummer, de datum en het tijdstip van de opwaardering, en eventuele foutmeldingen die je ziet bij het gebruik van mobiele data doorgeven? Dit helpt ons het probleem te onderzoeken en je verder te helpen.

Met vriendelijke groet,
Lyca Mobile Review Resolution Team
trustpilotreview@lycamobile.com

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

1212

They are very good

29 september 2026
Logotyp för Lyca Mobile NL

Svar från Lyca Mobile NL

Dear Customer,

We are so pleased to hear that you found our service to be a great value and that your experience was fast and easy. Your positive feedback is truly appreciated!

Best Regards,
LycaMobile Review Resolution Team,
trustpilotreview@lycamobile.com

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

I paid a lot of money also…

I paid a lot of money also 39,99unlimited but i can't used in Switzerland is not all europa ? What is this i'm joke oterwise i want my money back even before i could't use in Netherland what is this could,please tell me just give it my money back ...

6 oktober 2026
Logotyp för Lyca Mobile NL

Svar från Lyca Mobile NL

Dear Customer,

We’re very sorry to hear about the difficulties you experienced with your €39.99 unlimited plan, particularly when you were unable to use the service in Switzerland and previously had issues using it in the Netherlands. We understand how frustrating it is to pay for a plan expecting to use it while travelling in Europe and then find that the service is not available as expected.

We’d like to investigate the roaming issue and your refund request further. Please provide your Lyca Mobile number, the countries where you experienced the issue, and the date and amount of your payment so we can look into this.

Best Regards,
LycaMobile Review Resolution Team,
trustpilotreview@lycamobile.com

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Bought esim for data

Bought esim for data. Esim installed. Data not working

5 oktober 2026
Logotyp för Lyca Mobile NL

Svar från Lyca Mobile NL

Dear Customer,

We’re very sorry to hear that your eSIM was installed successfully but the mobile data is not working. We understand how frustrating it is to complete the installation and still be unable to use the data service you purchased.

We sincerely apologise for the inconvenience caused. Please provide your Lyca Mobile number, the device you’re using, your location, and any error message you’re receiving so we can look into this further.

Best Regards,
LycaMobile Review Resolution Team,
trustpilotreview@lycamobile.com

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

2 uur later maar steeds niet…

2 uur later maar steeds niet opgewaardeerd

5 oktober 2026
Logotyp för Lyca Mobile NL

Svar från Lyca Mobile NL

Beste klant,

Het spijt ons te horen dat uw opwaardering na twee uur nog steeds niet is verwerkt. We begrijpen hoe frustrerend het is om een ​​betaling te verrichten en vervolgens te moeten wachten tot het tegoed of de dienst beschikbaar is.

Onze oprechte excuses voor de vertraging en het ongemak. Wilt u ons uw Lyca Mobile-nummer, de datum en het bedrag van de opwaardering, en eventuele transactie- of referentienummers doorgeven? Dan kunnen wij de zaak verder onderzoeken.

Met vriendelijke groet,
LycaMobile Review Resolution Team,
trustpilotreview@lycamobile.com

Betygsatt 3 av 5 stjärnor

Punten

Zeer tevreden over de snelheid waarop jullie reageren.

Website, met name "MyLycaMobile", niet gebruiksvriendelijk.
Uitleg niet afdoende betreft bepaalde bewoordingen of te maken keuzes bv: kredietsaldo - quick top up - Kies jouw favoriete bundel gevolgd door Waardeer nu je tegoed op (wat houdt dit in?)



30 september 2026
Logotyp för Lyca Mobile NL

Svar från Lyca Mobile NL

Beste Ceetie,

Bedankt voor uw positieve reactie over de snelheid waarmee wij reageren. We zijn blij te horen dat u tevreden bent over dit aspect van onze dienstverlening.

Het spijt ons echter te vernemen dat u de MyLycaMobile-website verwarrend vond en dat bepaalde termen en opties niet duidelijk werden uitgelegd. We begrijpen dat onduidelijke formuleringen rondom beltegoeden, snel opwaarderen en het kiezen of aanschaffen van een bundel het proces lastig kunnen maken. We waarderen het dat u hierop wijst en zullen uw feedback meenemen.

Met vriendelijke groet,
LycaMobile Review Resolution Team,
trustpilotreview@lycamobile.com

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Al eerder een bericht gepost maar het…

Al eerder een bericht gepost maar het wordt nog gekker, binnen de 14 dagen meerdere e-mails gestuurd naar verschillende adressen, helaas geen enkel gehoor. bellen naar klanten service al helemaal een drama, 30 minuten in de wacht en dan iemand aan de bel welke me niet kan of wil helpen.
nu inmiddels 2 reminders op de maand betaling, standaard reactie op mijn e-mails na dagen wachten, wat een dramatische service en bedrijf.
misschien eens normaal contact opnemen en zorgen voor een gepaste oplossing zoals het hoort of wellicht een e-mailadres geven waar wel op gereageerd wordt binnen 24 uur i.p.v. een standaard tekst

5 oktober 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Lyca Mobile NL

Svar från Lyca Mobile NL

Beste Bastiaan,

Het spijt ons zeer te horen dat u aanhoudende problemen heeft ervaren, vooral nadat u binnen de termijn van 14 dagen meerdere e-mails had gestuurd zonder een inhoudelijke reactie te ontvangen. We begrijpen hoe frustrerend het moet zijn om 30 minuten in de wacht te staan ​​en vervolgens het gevoel te hebben dat uw zorgen niet naar behoren zijn behandeld, terwijl u ondertussen betalingsherinneringen blijft ontvangen.

Onze oprechte excuses voor de vertragingen, het gebrek aan communicatie en de frustratie die is ontstaan ​​door reacties die uw probleem niet hebben opgelost. Wij waarderen uw feedback over de noodzaak van duidelijkere en tijdigere communicatie en betreuren het dat uw ervaring niet aan de verwachtingen heeft voldaan.

Met vriendelijke groet,
LycaMobile Review Resolution Team,
trustpilotreview@lycamobile.com

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Lycamobile NL took unauthorized funds…

Lycamobile NL took unauthorized funds from my bank account. When I called their telephone hotline to resolve the issue, the operators were completely useless and deeply unprofessional. Instead of helping me get a refund for their mistake, the customer service agent brushed me off, made excuses, and refused to let me speak to a supervisor. They treat paying customers like a nuisance. Taking money without permission is theft, and their customer support team acts like they don't care at all. Disgraceful company. Save your money and go to a real network. Stay away folks from Lycamobile Netherlands

30 september 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Lyca Mobile NL

Svar från Lyca Mobile NL

Dear Romans,

We’re very sorry to hear about the unauthorised charge from Lycamobile NL and the difficulties you experienced when trying to resolve it. We understand how concerning it is to see funds taken from your bank account unexpectedly, especially when you were unable to receive the assistance you needed when contacting customer service.

We sincerely apologise for the frustration and poor experience you had with our support team. We regret that your concerns were not handled appropriately and that you felt dismissed when requesting a refund.

Best Regards,
LycaMobile Review Resolution Team,
trustpilotreview@lycamobile.com

Betygsatt 4 av 5 stjärnor

I appreciate I can top up the phone…

I appreciate I can top up the phone quickly without account or subscription.

5 oktober 2026
Logotyp för Lyca Mobile NL

Svar från Lyca Mobile NL

Dear Mulder,

We're happy to hear that our fast pay-as-you-go service convenient. Thank you for taking the time to share your positive feedback.

Best Regards,
LycaMobile Review Resolution Team,
trustpilotreview@lycamobile.com

Betygsatt 5 av 5 stjärnor
Logotyp för Lyca Mobile NL

Svar från Lyca Mobile NL

Beste klant,

We zijn blij dat u klant bij ons bent en waarderen het enorm dat u de tijd heeft genomen om zo'n vriendelijke reactie achter te laten. Uw steun motiveert ons enorm!

Met vriendelijke groet,
Lyca Mobile Review Resolution Team
trustpilotreview@lycamobile.com

Betygsatt 2 av 5 stjärnor

Het is niet altijd even duidelijk wat…

Het is niet altijd even duidelijk wat de bundels nou precies inhouden.

5 oktober 2026
Logotyp för Lyca Mobile NL

Svar från Lyca Mobile NL

Beste klant,

Het spijt ons te horen dat de details van onze bundels voor u onduidelijk waren. We begrijpen hoe frustrerend het kan zijn als niet direct duidelijk is wat er in een bundel is inbegrepen of hoe de tegoeden en voorwaarden precies werken.

We waarderen het dat u deze feedback met ons deelt. Duidelijke en transparante informatie is belangrijk bij het kiezen van een abonnement, en we zullen uw opmerkingen meenemen in onze voortdurende inspanningen om de klantervaring te verbeteren.

Met vriendelijke groet,
LycaMobile Review Resolution Team,
trustpilotreview@lycamobile.com

Betygsatt 3 av 5 stjärnor

Pq o service de VCS roaming não…

Pq o service de VCS roaming não funciona corretamente

4 oktober 2026
Logotyp för Lyca Mobile NL

Svar från Lyca Mobile NL

Prezado(a) cliente,

Lamentamos saber que o seu serviço de roaming da VCS não está funcionando corretamente. Compreendemos o quanto pode ser frustrante quando o roaming não funciona como esperado, especialmente quando você precisa permanecer conectado enquanto está no exterior.

Gostaríamos de analisar essa situação mais a fundo. Por favor, informe o seu número Lyca Mobile, o país onde você se encontra atualmente e os detalhes do problema que está enfrentando — incluindo eventuais mensagens de erro — para que possamos investigar.

Atenciosamente,
Equipe de Resolução de Avaliações da Lyca Mobile
trustpilotreview@lycamobile.com

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

snel en accuraat

5 oktober 2026
Logotyp för Lyca Mobile NL

Svar från Lyca Mobile NL

Beste klant,

Bedankt voor de geweldige feedback en de fantastische beoordeling! Wij zetten ons elke dag in om uw mobiele ervaring soepel te laten verlopen.

Met vriendelijke groet,
Lyca Mobile Review Resolution Team,
trustpilotreview@lycamobile.com

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Absoluut afraden.

Absoluut afraden.
Laat je niet verleiden door de lage prijs. Sinds mijn overstap met nummerbehoud werkt vrijwel niets: geen service, gesprekken worden direct beëindigd, mobiel internet werkt niet en ik krijg foutmeldingen zoals ‘PDP-authenticatie mislukt’. Lycamobile zegt ondertussen dat alles gewoon actief staat.

De klantenservice maakt het alleen maar erger. Medewerkers zijn nauwelijks te verstaan, spreken zeer slecht Nederlands en reageren bot en agressief. Een technisch probleem uitleggen is daardoor vrijwel onmogelijk.

Vandaag Odido gesproken: wat een verschil. Wél vriendelijk, professioneel en behulpzaam. Zij helpen mij nu om met nummerbehoud terug te gaan.
Enorme spijt van mijn overstap. Een drama van begin tot eind. Mijn advies: blijf weg bij Lycamobile.

5 oktober 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Lyca Mobile NL

Svar från Lyca Mobile NL

Beste klant,

Het spijt ons zeer te horen over de ernstige problemen die u heeft ondervonden na de overstap naar Lyca Mobile en de nummeroverdracht. We begrijpen hoe frustrerend het moet zijn geweest om geen bereik te hebben, gesprekken te zien wegvallen, geen werkend mobiel internet te hebben en herhaaldelijk foutmeldingen te krijgen – zoals "PDP-authenticatie mislukt" – terwijl u te horen had gekregen dat uw dienst actief was.

Wij bieden onze oprechte excuses aan voor deze slechte ervaring en voor de moeilijkheden die u ondervond bij het verkrijgen van technische ondersteuning. Het spijt ons dat u het gevoel had uw probleem niet goed te kunnen overbrengen en dat de hulp die u ontving niet aan uw verwachtingen voldeed. Wij waarderen het dat u deze gedetailleerde feedback met ons deelt en betreuren het dat uw ervaring met Lyca Mobile zo teleurstellend was.

Met vriendelijke groet,
LycaMobile Review Resolution Team,
trustpilotreview@lycamobile.com

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

I recharged an M plan and I got the…

I recharged an M plan and I got the message, they charged me and it never worked

3 oktober 2026
Logotyp för Lyca Mobile NL

Svar från Lyca Mobile NL

Dear Majo,

We’re very sorry to hear that you were charged for your M plan and received confirmation, but the plan never became active. We understand how frustrating it is to make a payment and still be unable to use the service.

We sincerely apologise for the inconvenience caused. Please provide your Lyca Mobile number, the date and amount of the recharge, and any transaction or reference number so we can investigate this further.

Best Regards,
LycaMobile Review Resolution Team,
trustpilotreview@lycamobile.com

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Internetverbinding is echt zwak

Bedankt voor de snelle reactie en de oplossing van mijn probleem met Lyca.

3 oktober 2026
Logotyp för Lyca Mobile NL

Svar från Lyca Mobile NL

Beste klant,

Het spijt ons zeer te horen dat er vertraging is opgetreden bij het verkrijgen van internettoegang na uw aankoop en dat u een zwakke verbinding ervaart. We begrijpen hoe frustrerend het is om te betalen voor een dienst en vervolgens moeite te hebben om een ​​betrouwbare verbinding tot stand te brengen.

We willen dit graag nader bekijken en helpen de oorzaak te achterhalen. Geef ons alstublieft uw Lyca Mobile-nummer, uw locatie en eventuele foutmeldingen door die u ziet bij het proberen verbinding te maken met het internet, zodat we dit kunnen onderzoeken.

Met vriendelijke groet,
Lyca Mobile Review Resolution Team
trustpilotreview@lycamobile.com

Betygsatt 2 av 5 stjärnor

Had to move my esim to a new phone when…

Had to move my esim to a new phone when I upgraded. Had to call 7 times to try and get it sorted, still never worked. Customer service opened a ticket and then randomnly texted me saying it was resolved (it wasn't). Found everyone I spoke to extremely unhelpful. Have cancelled the account.

5 oktober 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Lyca Mobile NL

Svar från Lyca Mobile NL

Dear Vee,

We’re very sorry to hear about the difficulties you experienced when trying to transfer your eSIM to your new phone. We understand how frustrating it must have been to make seven calls, only to have the issue remain unresolved after being told the ticket had been closed.

We sincerely apologise for the poor support and inconvenience you experienced, and we’re sorry to hear that you ultimately decided to cancel your account. We appreciate you taking the time to share your feedback.

Best Regards,
Lyca Mobile Review Resolution Team
trustpilotreview@lycamobile.com

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Al jaren klant

Al jaren klant, een poosje geleden mijn telefoon en simkaart kwijt, bellen om een nieuwe code aan te vragen, ik heb geen email gehad, nog een keer bellen konden ze niks meer doen. Heb ook zelf een email gestiird, nooit reactie gehad.je kan beter een abbonement nemen ipv elke maand 30 euro betalen, want wanneer je zd nodig hebt kunnrn ze niks doen

5 oktober 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Lyca Mobile NL

Svar från Lyca Mobile NL

Beste klant,

Het spijt ons zeer te horen welke problemen u heeft ondervonden na het verlies van uw telefoon en simkaart. We begrijpen hoe frustrerend het moet zijn geweest om een ​​vervangende code aan te vragen, vervolgens geen e-mail of reactie te ontvangen en ten slotte te horen te krijgen dat er niets voor u gedaan kon worden, ondanks dat u meerdere keren contact met ons had opgenomen.

Wij bieden onze oprechte excuses aan voor het gebrek aan ondersteuning en het ongemak dat u heeft ervaren, zeker gezien het feit dat u al jarenlang een trouwe klant bent. We waarderen het dat u uw ervaring met ons heeft gedeeld en betreuren het dat we u niet de hulp konden bieden die u op dat cruciale moment nodig had.

Met vriendelijke groet,
Lyca Mobile Review Resolution Team
trustpilotreview@lycamobile.com

Detta är Trustpilot

Vem som helst får skriva ett omdöme på Trustpilot. Den som skriver ett omdöme äger sitt omdöme och detta innebär att personen i fråga kan redigera eller ta bort sitt omdöme när som helst. Omdömen finns kvar på Trustpilot sålänge omdömeslämnarens konto är aktivt.

Vi skyddar vår plattform med hjälp av dedikerade medarbetare och smart teknologi. Läs mer om hur vi bekämpar falska omdömen.

Läs mer om omdömesprocessen på Trustpilot.

Här är 8 tips på hur man kan skriva omdömen på bästa sätt.

Verifieringen hjälper till att säkerställa att det är riktiga människor som skriver omdömena som du läser på Trustpilot.

Att erbjuda belöningar för omdömen eller att bara be en viss grupp personer att skriva ett omdöme kan påverka företagets TrustScore. Detta strider mot våra riktlinjer.

Läs mer