Lace & Beads Omdömen 

348
•
TrustScore 4 av 5

4,1

Även om vi inte verifierar specifika påståenden eftersom omdömeslämnarnas åsikter är deras egna, kan vi märka omdömen med en ”verifierat”‑etikett ifall vi kan bekräfta att en företagsinteraktion har ägt rum. Läs mer

För att skydda plattformens integritet granskas både verifierade och overifierade omdömen av vår automatiserade programvara som är tillgänglig dygnet runt. Tekniken är utformad för att identifiera och ta bort innehåll som bryter mot våra riktlinjer, inklusive omdömen som inte är baserade på en äkta upplevelse. Vi är medvetna om att vi inte kan lägga märke till allt. Det går att flagga sådant som du tror att vi kan ha missat. Läs mer

Det här tycker kunderna

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

The dresses on the website are beautiful.. If I could afford all of them I would buy them all. I recently purchased a dress that needed an exchange for a bigger size.. Customer service the prompt de... Se mer

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Excellent customer service , ordered a dress I had been waiting to come back into stock for wedding and the wrong item arrived . I needed the dress the next day and they immediately rectified the iss... Se mer

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Bought a dress for 150 euros that lost about 500 beads in 3h of sitting and more keep unraveling and falling off with every step. Bought at a German department store. Absolutely embarrassing and I'd c... Se mer

Företaget har svarat

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

I’m absolutely in love with all my dresses from Lace and Beads, they are always as beautiful as they look online if not better! Have placed many orders and each time the service has been nothing but e... Se mer

Företaget har svarat

Företagsinformation

  1. Klänningsbutik
  2. också i
  3. Bröllopsaffär
  4. Butik för modeaccessoarer
  5. Klädbutik

Skrivet av företaget

With over 40 years of expertise in delivering innovative fashion statements, Lace & Beads is dedicated to understanding the needs of its customer and creating a look that can transform an occasion. Founded in the heart of London, Lace & Beads offers a versatile product, designed and crafted for every customer. Our team of designers take inspiration from current trends and translate them into premium styles. We pride ourselves on quality workmanship entwined with both elegant classic shapes and exciting on-trend styles. This refreshing look is tailor-made with you in mind!


Kontaktuppgifter

4,1

Bra

TrustScore 4 av 5

348 omdömen

5 stjärnor
4 stjärnor
3 stjärnor
2 stjärnor
1 stjärna

Ber kunder att lämna omdömen

Detta företag bjuder in sina kunder att lämna omdömen – oavsett om de är positiva eller negativa

Har besvarat 87 % av sina negativa omdömen

Svarar vanligtvis inom 2 veckor

Så använder företaget Trustpilot

Se hur deras omdömen och betyg hämtas, betygsätts och modereras.

4,1

Alla omdömen

(348)

48 omdömen under de senaste 12 månaderna

Skriv ett omdöme
Företag på Trustpilot får inte erbjuda incitament eller betala för att dölja omdömen. Omdömen är enskilda användares åsikter och inte Trustpilots åsikter. Läs mer

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Extremely problematic shipping

I order the dress 22th april. It got stuck in the toll and I needed to pay over 350SEK. After that the package is still stuck and my birthday party is tomorrow, when i planned to use the dress. So whenever it comes it will be an return.

23 april 2024
Logotyp för Lace & Beads

Svar från Lace & Beads

Thank you for sharing your feedback and expressing your concerns regarding your recent order.

Upon reviewing the details of your order, it was placed on April 22nd at 20:28, which unfortunately fell after our dispatch cutoff time for that day. Consequently, your order was dispatched the following day, on April 23rd.

We would like to provide some clarification. As per our delivery policy, shipments typically take 4-8 business days to reach their destination. Since today marks the 8th business day since dispatch, we acknowledge that your package has taken longer than expected to arrive.

We want to emphasize that we have been transparent about potential delays in deliveries, particularly due to recent changes in customs procedures following Brexit. On our website, we have mentioned :

"Deliveries into Europe may be subject to delays due to new Brexit customs procedures. Due to Brexit, all European deliveries are now subject to taxes and customs charges. These costs and the related formalities are the responsibility of the customer/recipient. They are to be paid to the carrier."


This notice includes information about customs charges, ensuring that our customers are informed about any additional fees they may incur.


You can find more information about our delivery policy at
https://www.laceandbeads.co.uk/pages/delivery-policy

Should you have any further questions or require assistance, please reach out to us at customercare@laceandbeads.co.uk

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Beautiful dress

22 april 2024
Logotyp för Lace & Beads

Svar från Lace & Beads

We thankyou for your positive review. It sounds like you're admiring a beautiful dress. Finding the perfect dress can really elevate an occasion or simply brighten your day. it's wonderful to appreciate the beauty in well-designed clothing. If you have any questions feel free to contact us.

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Perfect bridesmaid dress!

Dress is lovely and arrived quickly to the USA. I sized up after reading the comments and I’m glad I did. It fits perfectly. I’m 5.2ft 103lbs

22 april 2024
Logotyp för Lace & Beads

Svar från Lace & Beads

We thank you for your positive review. I'm thrilled to hear that you found the perfect bridesmaid dress and that it arrived quickly to the USA. Sizing up based on the comments was a smart move, and I'm glad it worked out well for you. It's wonderful to hear that it fits perfectly. Your height and weight information will be helpful for others considering the dress as well. If you have any other questions or need further assistance, feel free to reach out.

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Quick delivery

Quick delivery, two dresses perfect for those 'black tie' events

25 mars 2024
Logotyp för Lace & Beads

Svar från Lace & Beads

We thank you for your positive review. It's fantastic to hear that you received quick delivery and that the two dresses you ordered are perfect for black tie events. Quick delivery can definitely enhance the excitement of receiving your order, especially when you have special events coming up. I'm glad to hear that you found dresses that suit your needs. If you ever need more assistance or have any other events to shop for, feel free to reach out to us.

Betygsatt 4 av 5 stjärnor

Dress was good quality just didn't fit

Dress was good quality just didn't fit. Returning is quite difficult though

2 april 2024
Logotyp för Lace & Beads

Svar från Lace & Beads

We apologize for the inconvenience caused to you. We understand your disappointment about the sizing ran smaller than expected, But hopefully this will help you for the future orders.

Providing excellent service is always our priority, and your feedback means the world to us. We hope to assist you again soon and make your next experience just as wonderful!

Betygsatt 2 av 5 stjärnor

impossible to reach out to the support team

It’s impossible to reach out to their support team. I tried contacting them on social medias and through email and I never got a response. The delivery was done correctly and my purchase arrived quickly, but I really needed to reach out to their customer care and they are irresponsive.

2 april 2024
Logotyp för Lace & Beads

Svar från Lace & Beads

Thank you for reaching out to us. We're delighted to hear that your recent order was arrived quickly.

We sincerely apologize for the delay in responding to your email. This does not align with our usual high standards of customer service, and we regret any inconvenience it may have caused.

Please be assured that addressing customer inquiries promptly is a top priority for us. We are actively investigating the issue to ensure it doesn't recur in the future.

Additionally, we're thrilled to announce that a green version of the Ophelia dress you've been seeking will soon be dropping next week. Keep an eye on our socials for updates on its availability.

Your satisfaction is of the utmost importance to us, and we appreciate your patience and understanding. Should you have any further concerns, please don't hesitate to contact us at customercare@laceandbeads.co.uk.

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Fun Clothing

Nice fun clothing

2 april 2024
Logotyp för Lace & Beads

Svar från Lace & Beads

We Thank you for your positive review. It sounds like you've had a wonderful experience purchasing when it comes to online shopping with us. If there's anything else you need assistance please don't hesitate to reach out to us.

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Top marks for good for helping people

Top marks for good for helping people

2 april 2024
Logotyp för Lace & Beads

Svar från Lace & Beads

Thank you for the kind words! Helping people is what I'm here for, so I'm glad to hear that you find the assistance valuable. If there's anything else you need assistance please don't hesitate to reach out to us.

Betygsatt 4 av 5 stjärnor

The dress I got fitted well but the…

The dress I got fitted well but the colour wasn’t as I thought it would be so I returned it. I think there was a mix up with the returns address and this caused my return to be delayed, that being said, they were super polite and helpful in resolving the issue for me and I got my refund. Really good customer service and good quality clothes.

12 april 2024
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Lace & Beads

Svar från Lace & Beads


It sounds like you had a mixed experience with your dress purchase, but overall, it's great to hear that the customer service was helpful and that you were able to resolve the issue satisfactorily. While it's unfortunate that there was a mix-up with the returns address causing a delay, it's wonderful that the staff were polite and efficient in addressing the issue and ensuring you received your refund. It's also reassuring to know that you found the quality of the clothes to be good despite the color discrepancy. If you have any further questions or need assistance in the future, feel free to reach out anytime.

Betygsatt 4 av 5 stjärnor

Okey

Yes but international shipping is expensive

22 mars 2024
Logotyp för Lace & Beads

Svar från Lace & Beads

We apologize for the inconvenience caused to you. We understand your disappointment about the international shipping cost, But hopefully this will help you for the future orders.

If you have any further queries or concerns, please do not hesitate to reach out to us directly at customercare@laceandbeads.co.uk

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Don’t Waste Your Money

Purchased a dress. Their site is not clear that customs charges are not included. They charged me a whopping 12.99 to deliver to Ireland. Plus the 20 something in customs charges.

All of that could be overlooked if their dresses weren’t poor quality. It looks nice but it is NOT worth the price point. To make matters worse, I received my dress and when I went to try it on found the zipper was broken. I emailed customer support and sent a message on Instagram with no response. I have a week before my event so I am not sure what I am supposed to do at this point. Avoid this brand.

5 april 2024
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Lace & Beads

Svar från Lace & Beads

Thank you for taking the time to share your feedback with us.

We sincerely apologize for any confusion regarding the customs charges associated with your recent purchase. Transparency is of utmost importance to us, and we strive to ensure that all relevant information, including customs charges, is clearly stated on our website. However, we acknowledge your point and will work diligently to make this information more prominent, particularly on the checkout page.

Regarding the quality of the dress and the issue with the broken zipper, we are deeply sorry for any disappointment this has caused you. Please rest assured that each of our products undergoes rigorous quality checks to uphold the standards we aim to deliver to our valued customers, such as yourself. We understand that this particular instance falls short of our usual standards, and we are committed to addressing it promptly.

In response to your inquiry, we did receive your email on April 10th at 06:50 , and we responded on the same day at 21:13, requesting the images of the broken zipper to assist us in providing you with the best possible resolution. Your satisfaction is our top priority, and we are eager to work with you to resolve this matter satisfactorily.

Betygsatt 1 av 5 stjärnor
Logotyp för Lace & Beads

Svar från Lace & Beads

Thank you for sharing your feedback with us.

We apologize for the inconvenience caused to you.

Upon investigating the matter, we found that your package encountered unexpected delays during transit to Kuwait. Despite our efforts to track and resolve the issue promptly, it seems the package may have been lost in transit.

As a result, we have initiated a full refund for your order and informed you via email. You can expect the refunded amount to be reflected in your account within 3-5 business days.

If you have any further queries or concerns, please do not hesitate to reach out to us directly at customercare@laceandbeads.co.uk

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Brutta esperienza da non ripetere

Servizio clienti assente, non mi hanno mai risposto né sulla taglia né sul fatto che ho dovuto pagare 30 euro alla consegna. Gradirei essere avvisata se oltre a tutti i costi del vestito e spedizione devo pagare un costo alla consegna.
Pessimi

Rispondo alla loro risposta, ho le mail con date e orari e posso dimostrare ciò che dico, addirittura mentire dicendo di aver risposto in giornata, che schifo.
Mia mail inviata il 19, ( oltre a un’altra mail che non ha mai ricevuto risposta sulla taglia)e risposta ricevuta 25 marzo.
Pessima esperienza, peccato che non comprerò mai più da voi.

11 mars 2024
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Lace & Beads

Svar från Lace & Beads

Thank you for providing us with your feedback.

Upon thorough review of our records, we can confirm receipt of your email on March 19, 2024, at 12:53 PM. We promptly responded on the same day at 2:17 PM addressing the charges incurred, as per your inquiry.

Regarding the nature of the additional charges, it's important to clarify that they were customs duties rather than shipping fees, as levied by the recipient's country. Regrettably, such charges are beyond our control, and it remains the responsibility of the recipient to settle them with the carrier upon delivery, in accordance with our delivery policy.

Transparency regarding any potential additional charges is important to us. We have taken steps to ensure clarity in our communication by detailing the impact of Brexit on European deliveries, including taxes and customs fees, in our delivery policy on our website.

We appreciate your understanding in this matter and remain committed to providing exceptional service.

Should you have any further concerns or inquiries, please do not hesitate to reach out at customercare@laceandbeads.co.uk

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

The delivery and ordering were…

The delivery and ordering were succesful.

26 februari 2024
Logotyp för Lace & Beads

Svar från Lace & Beads

We Thankyou for your valuable feedback. I'm glad to hear that both the ordering and delivery processes were successful. If there's anything else you need assistance feel free to contact us.

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Very expensive to return

You have to pay for your own returns - the only postage method that met the criteria stated on the website for returns cost me £12.15. that was to send back one dress (which, for the record, had quite an unpleasant smell to it) - just not worth it at all. I won't be ordering from this website again.

16 mars 2024
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Lace & Beads

Svar från Lace & Beads

Thank you for sharing your feedback, as it is valuable to us in improving our services and products.

We deeply regret any inconvenience you may have encountered with your recent return. Our goal is to guarantee a smooth shopping experience for all our customers.

As per our returns policy, we do provide return labels in cases where there is a fault with the received item.

In situations like the one you described, where there is a fault in the dress, our returns policy requests our customers to inform us about such issues so that we can promptly send a return label and assist with the return process.

Please send us an email with your order number so that we can refund your return cost.

If you have any further questions or concerns, please don't hesitate to contact us. We're here to assist you,

Betygsatt 4 av 5 stjärnor

Efficient website and fast delivery

Efficient website and fast delivery

20 februari 2024
Logotyp för Lace & Beads

Svar från Lace & Beads

We thank you for your review. It's fantastic to hear that you found the website efficient and that the delivery was fast. Efficiency and speed are certainly crucial factors when it comes to online shopping experiences. If there's anything else you need or if you have any other feedback, please don't hesitate to reach out to us.

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Love the dress

Love the dress - quick delivery too

1 mars 2024
Logotyp för Lace & Beads

Svar från Lace & Beads

Thank you for your kind review. It sounds like you're expressing satisfaction with a dress you received and complimenting the quick delivery. I'm glad to hear that you're happy with your purchase and the delivery speed. If you need anything else or have any questions, feel free to contact us anytime.

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

150€

150€, j’ai toujours pas reçu la robe ! Cela fait 15 jours qu’elle est bloqué au Royaume Unis alors que j’ai payé les frais de douane ! Service client déplorable me disent que le colis arrive alors que non !!!
À fuire !!!

1 mars 2024
Logotyp för Lace & Beads

Svar från Lace & Beads

Thank you for contacting us regarding your recent order.

Upon reviewing your order details, we found that it was placed on February 29th at 2:52 PM. Unfortunately, this fell after our dispatch cut-off time of 9:00 AM. Consequently, your order was dispatched on the next working day, March 1st.

Typically, deliveries within Europe take between 4 to 8 working days from the date of dispatch to reach their destination, based on our observation. We appreciate your understanding and patience during this process.

Currently, your order is on its 7th working day from the dispatch date. Please rest assured that according to the tracking link we have provided, your shipment is in transit on our logistics platforms, and we are actively monitoring its progress.

Should you have any further questions or concerns, please reach out to us.

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Sydney off shoulder dress pink

Bought for my Daughters yr10 prom absolutely loves it!! As suggested we sized up & it fits perfectly. Very long so will need to be cut to length. Ordered next day delivery & it arrived on time.

29 februari 2024
Logotyp för Lace & Beads

Svar från Lace & Beads

Thank you for your kind review. It sounds like you've had a wonderful experience purchasing the Sydney off-shoulder dress in pink for your daughter's Year 10 prom. I'm delighted to hear that she loves it and that sizing up worked out perfectly. It's great that you were able to take advantage of next day delivery and that the dress arrived on time for the event. If you need anything else or have any questions, feel free to contact us anytime.

Detta är Trustpilot

Vem som helst får skriva ett omdöme på Trustpilot. Den som skriver ett omdöme äger sitt omdöme och detta innebär att personen i fråga kan redigera eller ta bort sitt omdöme när som helst. Omdömen finns kvar på Trustpilot sålänge omdömeslämnarens konto är aktivt.

Vi skyddar vår plattform med hjälp av dedikerade medarbetare och smart teknologi. Läs mer om hur vi bekämpar falska omdömen.

Läs mer om omdömesprocessen på Trustpilot.

Här är 8 tips på hur man kan skriva omdömen på bästa sätt.

Verifieringen hjälper till att säkerställa att det är riktiga människor som skriver omdömena som du läser på Trustpilot.

Att erbjuda belöningar för omdömen eller att bara be en viss grupp personer att skriva ett omdöme kan påverka företagets TrustScore. Detta strider mot våra riktlinjer.

Läs mer