Min nevø og jeg skulle spise…
Min nevø og jeg skulle spise frokostpizza sammen og jeg ledte efter italienske pizzeriaer i nærheden. Jeg fandt hele tre og valgte Il Molino, fordi de havde så mange vegetarpizzaer. Jeg valgte en med blandt andet aubergine og rød peber. Min nevø valgte en med kylling.
Bedste pizza jeg nogensinde har smagt!
Næste gang vil jeg prøve deres pastaretter.








