Hellofresh Ireland Omdömen 

3 596
•
TrustScore 3.5 av 5

3,7

Även om vi inte verifierar specifika påståenden eftersom omdömeslämnarnas åsikter är deras egna, kan vi märka omdömen med en ”verifierat”‑etikett ifall vi kan bekräfta att en företagsinteraktion har ägt rum. Läs mer

För att skydda plattformens integritet granskas både verifierade och overifierade omdömen av vår automatiserade programvara som är tillgänglig dygnet runt. Tekniken är utformad för att identifiera och ta bort innehåll som bryter mot våra riktlinjer, inklusive omdömen som inte är baserade på en äkta upplevelse. Vi är medvetna om att vi inte kan lägga märke till allt. Det går att flagga sådant som du tror att vi kan ha missat. Läs mer

Det här tycker kunderna

Betygsatt 4 av 5 stjärnor

We rarely have any problems with Hello Fresh, it almost always arrives on time, well packed with ice and with all the required ingredients. We find it very handy to cook, very occasionally a meal is a... Se mer

Företaget har svarat

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

We have been customers now for 4 months. The food is delivered on time and the quality is excellent. The contents have always been correct and the recipes easy to follow. The meals always turn out del... Se mer

Företaget har svarat

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Have been trying to claim the salt And pepper mills the past 3 week but they never come in my box. I have contacted support numerous times via chat and email but they tell me they will follow up an... Se mer

Företaget har svarat

Betygsatt 3 av 5 stjärnor

I really like how everything you need is in a box and separated by bags per day. It's very easy and handy. The first week was perfect. 2nd week is just ok, I had lunch and dinner but the taste o... Se mer

Företaget har svarat

Företagsinformation

Skrivet av företaget

You'll choose your favourites from our weekly menu of exciting recipes and decide how many meals you'd like for however many people. Then, we'll deliver those recipes and fresh ingredients to your door, every week, so you can cook delicious dinners of your choice. We've got recipes for everyone from meat eaters to vegetarians, families to couples and from those with low calorie preferences to those who just want quick and easy recipes to save even more time in the evenings! Most importantly, you're in control of your box, so you can skip a week or two whenever you like in your account area. #HelloFreshIE #hellofreshireland


Kontaktuppgifter

3,7

Medel

TrustScore 3.5 av 5

4 tn omdömen

5 stjärnor
4 stjärnor
3 stjärnor
2 stjärnor
1 stjärna

Ber kunder att lämna omdömen

Detta företag bjuder in sina kunder att lämna omdömen – oavsett om de är positiva eller negativa

Innehåll från riktiga människor är i fokus på Trustpilot. Det här företaget kan dock även använda vårt AI-verktyg för att skriva sina svar.

Så använder företaget Trustpilot

Se hur deras omdömen och betyg hämtas, betygsätts och modereras.

3,7

Alla omdömen

(3 596)

957 omdömen under de senaste 12 månaderna

Skriv ett omdöme
Företag på Trustpilot får inte erbjuda incitament eller betala för att dölja omdömen. Omdömen är enskilda användares åsikter och inte Trustpilots åsikter. Läs mer

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Making life so much easier

Making life so much easier! Absolutely love all the dishes sofar.
Portion sizes are very very good.
And delivery is handy and packed so well in the box

10 september 2026
Logotyp för Hellofresh Ireland

Svar från Hellofresh Ireland

Hi Rina, thank you so much for your wonderful review! We’re delighted to hear you’re enjoying the dishes, generous portions, and convenient, well-packed delivery. Your kind words mean a lot to us 💚

-Ann

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Food was so good

Food was so good. A lot of variety. Plenty of sauces. Highly recommend. A lot packed into my order. Plenty left over for next day.

12 september 2026
Logotyp för Hellofresh Ireland

Svar från Hellofresh Ireland

Thank you so much, Grainne! We’re delighted to hear you enjoyed the variety, sauces, and generous portions. Your recommendation means a lot to us! 💚

If you need any further assistance, please don’t hesitate to re-initiate the chat here: https://www.hellofresh.ie/contact-us or contact our Customer Support team at +353 1 223 8958.

Happy cooking! 😊

- Ann💚
The Hellofresh Team

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

What a terrible experiance

What a terrible experiance , got a free box through a friend and said I would try it. Box was charged at full price then delivered to the wrong address in Galway instead of Dublin. I did get a refund. Recieved a 2nd box without ordering it, when I called about it I was told I had subscribbed. I cancelled straight away but was told another box was on the way as I had to give 10 days notice of cancellation.No idea what foor is in the box. Terrible custiomer car service when i called with a party line of you subscribbed to this even though i had no idea or plan to.

22 september 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Hellofresh Ireland

Svar från Hellofresh Ireland

We're sorry to hear about your experience and
appreciate you bringing it to our attention. We'd like to
learn more so we can look into this and help make
things right. Since we don’t have enough information
here to locate your account, our team is reaching out
privately to gather more details."

-Ann

Betygsatt 2 av 5 stjärnor

Hard sell no thank you

Great to start with. Then the recipes tend to merge into one with maybe one or two varying ingredients.use by dates can sometimes ve quite short and different to what you have ordered. The hard sell is what has really reflected my score. I didn’t opt in for to he contacted via phone or sms which happens at least daily! Try it for the handiness.

21 september 2026
Logotyp för Hellofresh Ireland

Svar från Hellofresh Ireland

Thanks for your feedback, and
we're sorry to hear about your
experience. We appreciate you
taking the time to share your
review. We’d really like the
chance to make things right. We
noticed you haven’t been in
touch with our customer care
team yet, so we’ll be reaching
out to you directly to learn more
and help resolve the issue.

-Ann

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

They cannot provide meals if you have…

They cannot provide meals if you have allergies and they will not leave you alone if you cancel their service. I’ve spoken to them on the phone , emailed them , blocked them - it does not work . They are relentless!!!!! Avoid

21 september 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Hellofresh Ireland

Svar från Hellofresh Ireland

We're sorry to hear about your experience and
appreciate you bringing it to our attention. We'd like to
learn more so we can look into this and help make
things right. Since we don’t have enough information
here to locate your account, our team is reaching out
privately to gather more details.

-Ann

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Good and healthy food,good delivery

Good and healthy food,good delivery

6 augusti 2026
Logotyp för Hellofresh Ireland

Svar från Hellofresh Ireland

Hi Jelena,

Thank you for your wonderful review. We are so glad to hear the food is good and healthy, and that your delivery arrived well. Your 5-star rating means a lot to our team.

If you need any further assistance, please don’t hesitate to re-initiate the chat here: https://www.hellofresh.ie/contact-us or contact our Customer Support team at +353 1 223 8958.

-Ann

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

I feel there were hidden charges and…

I feel there were hidden charges and fake initial delivery time

21 maj 2026
Logotyp för Hellofresh Ireland

Svar från Hellofresh Ireland

Hi Josephine,

Thank you for your review.

We’re sorry to hear that your recent experience with our
customer care team didn’t meet your expectations. We
understand how frustrating that can be, and we’d really like the
opportunity to make things right.

Our team will be reaching out directly to follow up and see
how we can better assist you.

Portia
HelloFresh Team

Betygsatt 4 av 5 stjärnor

Feedback

I’m general it is a great service and very convenient. However, the vegetables seems to be towards the end of their fresh life when they arrive.

20 september 2026
Logotyp för Hellofresh Ireland

Svar från Hellofresh Ireland

Hi Noelie,

Thanks so much for giving us a try, we’re so glad that you enjoyed the wide variety and delicious flavours.

If there’s anything we can do to turn that 4 into a 5, we’d love to hear it! Please don’t hesitate to let us know, we’re always looking to improve. 😊

Here’s to more tasty, hassle-free meals ahead! 🥗✨

If you need any further assistance, please don’t hesitate to re-initiate the chat here: https://www.hellofresh.ie/contact-us or contact our Customer Support team at +353 1 223 8958.

Happy cooking! 😊
Portia💚
The Hellofresh Team

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Price was different every time…

Price was different every time collected from my account. 5 seperate payments ? In one day 50 , 7.99, 7.99, 16 and 27 so nearly 100 euro crazy and totally not worth it for 4 meals for 2 people

17 september 2026
Logotyp för Hellofresh Ireland

Svar från Hellofresh Ireland

Hi Ciara,

Thank you for taking the time to share your feedback.

We're really sorry to hear about your experience. We completely understand how concerning it must have been to see several separate charges taken from your account on the same day, especially when the total came as an unexpected surprise.

While the total cost of an order can sometimes be processed as multiple transactions, this is usually due to items such as premium meal upgrades, add-ons, or other selected extras being charged separately. Although they appear as individual payments, together they make up the total cost of your order.

If you need any further assistance, please don't hesitate to contact our Customer Care team using the details below:

Phone: +353 1 223 8958
Live Chat: https://www.hellofresh.ie/contact-us

Kind regards,
Renzo
HelloFresh Team

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Really fresh ingredients

Really fresh ingredients. The meals were so tasty

10 september 2026
Logotyp för Hellofresh Ireland

Svar från Hellofresh Ireland

Hi Emily,

Thank you for your lovely review!

We're so pleased to hear that you enjoyed the freshness of the ingredients and found the meals so tasty.

Your feedback means a lot to us, and we can't wait to continue delivering delicious recipes and fresh ingredients for you to enjoy.

Kind regards,
Renzo
HelloFresh Team

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Very healthy easy to put together…

Very healthy easy to put together dinners. Love how this takes the hassle out of planning what to buy or cook for ur dinner every wk.

10 september 2026
Logotyp för Hellofresh Ireland

Svar från Hellofresh Ireland

Hi Majella,

Thank you so much for your wonderful review!

We're delighted to hear that you're enjoying the healthy, easy-to-prepare meals and that HelloFresh has made weekly meal planning and grocery shopping so much easier for you.

It's great to know we're helping take the hassle out of deciding what's for dinner each week. We truly appreciate your support and look forward to bringing you many more delicious meals to enjoy.

Kind regards,
Renzo
HelloFresh Team

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

It’s great to have all the ingredients…

It’s great to have all the ingredients in the one bag and the method clearly printed on the cards. From someone who doesn’t like cooking or food shopping it’s an answer to my prayers. I actually enjoyed cooking the hello fresh meals and they didn’t feel like a chore.

5 september 2026
Logotyp för Hellofresh Ireland

Svar från Hellofresh Ireland

Hi Diane,

Thank you so much for your wonderful review.

We're delighted to hear that having all the ingredients together in one bag and the recipe cards made cooking so much easier for you. It's especially great to know that HelloFresh has helped turn something that used to feel like a chore into an enjoyable experience.

We really appreciate you taking the time to share your experience, and we hope you continue to discover more meals you'll love.

Thank you for choosing HelloFresh!

Kind regards,

Renzo
HelloFresh Resolution Team

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

My first order never arrived...not a good start!

I did not receive my order. I don't know why it didn't arrive.

13 september 2026
Logotyp för Hellofresh Ireland

Svar från Hellofresh Ireland

Hi Patricia,

Thank you for taking the time to share your feedback, and we're very sorry to hear that your order did not arrive as expected.

We sincerely apologize for the inconvenience this caused. We can see that you've already been in touch with our team, and we'll be contacting you again shortly to provide further information and answer any remaining questions you may have.

Thank you for your patience and understanding. We appreciate the opportunity to assist you.

Kind regards,

Renzo
HelloFresh Team

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Love HF

Love HF. No wasted food. Great variety. Have tried lots of recipes I would never have shopped for and enjoyed them all

26 mars 2026
Logotyp för Hellofresh Ireland

Svar från Hellofresh Ireland

Hi there,

Thank you so much for your wonderful review!

We're delighted to hear that you're enjoying the variety of our recipes and that HelloFresh has helped reduce food waste for you. It's great to know you've discovered and enjoyed meals you might not have picked up while shopping.

We really appreciate you taking the time to share your experience, and we look forward to bringing more delicious recipes to your table.

Kind regards,

Renzo
HelloFresh Team

Betygsatt 3 av 5 stjärnor

Disappointed with the first meal?????

Disappointed with the first meal that we cooked from Hello Fresh. The main reason, one of the key ingredients was incorrect. We should have received couscous in the pack but got Jasmine Rice, what a disappointment in that we were trying to deliver the meal as per the Hello Fresh time and had the Jasmine Rice mixed with both the supplied broth and spices, which would have worked with couscous, but not Jasmine Rice. I gave a three star but it possibly should be a two star, but we had to improvise the incorrect ingredients with couscous that we had on the shelf. We obviously did not have the other ingredients, to give the full flavor to the meal, disappointing

16 september 2026
Logotyp för Hellofresh Ireland

Svar från Hellofresh Ireland

Hi Tony,

Thanks for your feedback, and we're sorry to hear about your experience. We appreciate you taking the time to share your review.

We'd really like the chance to make things right. We noticed you haven't been in touch with our customer care team yet, so we'll be reaching out to you directly to learn more and help resolve the issue. If you'd prefer to get in touch with us sooner, you can also reach us using the details below:

Phone: +353 1 223 8958
Live Chat: https://www.hellofresh.ie/contact-us

Kind regards,
Renzo
HelloFresh Team

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

No delivery of first order just a credit not a refund

Never received my first box. Only given a credit not a refund. So to get money back have to have next box. Fuming isnt in it. Will be cancelling as soon as 2nd box received.

16 september 2026
Logotyp för Hellofresh Ireland

Svar från Hellofresh Ireland

Hi Siobhan,

Thank you for taking the time to share your feedback. We're truly sorry to hear that you never received your first box. We completely understand how disappointing and frustrating this must have been, especially as a new customer who was looking forward to trying HelloFresh for the first time.

We appreciate you bringing this to our attention. Please be assured that we take your concerns seriously and we’ll ensure this is reviewed carefully. We understand how important it is to receive the service you expected, and we appreciate your patience and understanding while we work to improve your experience.

If you need any further assistance, please feel free to contact us through the details below:

Phone: +353 1 223 8958
Live Chat: https://www.hellofresh.ie/contact-us

Thank you again for sharing your experience with us.

Kind regards,
Renzo
HelloFresh Team

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

My very first order was not…

My very first order was not delivered!!!!!

15 september 2026
Logotyp för Hellofresh Ireland

Svar från Hellofresh Ireland

Hi Michael,

Thank you for taking the time to share your feedback. We're truly sorry to hear that your very first order was not delivered. We completely understand how disappointing this must have been, especially when you were looking forward to receiving your first HelloFresh box.

Please be assured that we take this matter seriously, and we appreciate you bringing this to our attention. We’ll make sure your concerns are reviewed and do our best to ensure this is addressed.

If you need any further assistance, please feel free to contact us through the details below:

Phone: +353 1 223 8958
Live Chat: https://www.hellofresh.ie/contact-us

Thank you for your patience and understanding.

Kind regards,
Renzo
HelloFresh Team

Betygsatt 2 av 5 stjärnor

Packaging damaged due to water (leaking ice pack)

Good quality ingredients. Packaging all wet and items all mixed up.

10 september 2026
Logotyp för Hellofresh Ireland

Svar från Hellofresh Ireland

Hi Lorraine,

Thank you for taking the time to share your feedback. We're pleased to hear that you enjoyed the quality of our ingredients.

We're sorry to hear that your box arrived in poor condition, with wet packaging and the items mixed up. We understand how disappointing this must have been and appreciate you bringing this to our attention.

Please be assured that we take your feedback seriously and will ensure this is reviewed with the relevant teams to help improve our service and packaging experience.

If you need any further assistance, please feel free to contact us through the details below:

Phone: +353 1 223 8958
Live Chat: https://www.hellofresh.ie/contact-us

Thank you again for sharing your experience with us.

Kind regards,
Renzo
HelloFresh Team

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Very disappointing first experience…

Very disappointing first experience with HelloFresh.

I started a subscription last week and was really looking forward to receiving my first delivery. I was given a delivery window of 8am–7pm, but as 7pm approached, I had received absolutely no update or communication about the delivery. The delivery simply never arrived.

At 7.10pm, I had to contact HelloFresh myself, only to be told that there had been a technical issue and that my delivery would not be coming. I was advised that I would receive a full refund, along with credits to my account. When I explained how disappointed I was, I was offered further credits.

While I appreciate the refund and credits, that really doesn't address the main problem. This was my very first week with HelloFresh, and I was left at 7pm after a long day at work with no dinner, because I had been relying on the delivery. I then had to go out and buy food myself.

Things can go wrong, and I understand that. What I find particularly disappointing is the complete lack of communication. If I had been told earlier in the day that there was an issue and the delivery wasn't going to arrive, I could have made alternative arrangements. Instead, I had to chase them myself after the delivery window had ended.

Not everyone lives close to a supermarket or has the time or energy to suddenly go out and find dinner at 7pm after a long day at work. That's precisely why people use a meal delivery service in the first place.

I was willing to give HelloFresh a try, but unfortunately this has left a very poor first impression. A first delivery should be an opportunity to build confidence in the service, instead, I didn't receive a single meal and had no warning that it wasn't coming.

16 september 2026
Logotyp för Hellofresh Ireland

Svar från Hellofresh Ireland

Hi Jennifer,

Thank you for taking the time to share your detailed feedback. We're truly sorry to hear about your first HelloFresh experience.

We completely understand how disappointing this must have been, especially after looking forward to your first delivery and planning your meals around the expected arrival time. We appreciate that while refunds and credits can help, they don’t change the inconvenience caused by not receiving your box and having to arrange dinner at short notice.

We also understand your concerns regarding the lack of communication. Being kept informed when an issue affects a delivery is important, and we’re sorry that this was not the experience you had. Your feedback has been noted and will help us continue improving the service we provide.

Please be assured that we take your experience seriously, and we appreciate you giving us the opportunity to review what happened.

If you need any further assistance, please feel free to contact us through the details below:

Phone: +353 1 223 8958
Live Chat: https://www.hellofresh.ie/contact-us

Thank you again for sharing your feedback.

Kind regards,

Renzo
HelloFresh Team

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

My box never got delivered

My box never got delivered

13 september 2026
Logotyp för Hellofresh Ireland

Svar från Hellofresh Ireland

Hi Ruchi,

Thank you for taking the time to share your feedback. I'm really sorry to hear that your box was not delivered.

I completely understand how disappointing this must have been, especially when you were expecting to receive your HelloFresh meals. This is not the experience we want for our customers, and we appreciate you bringing this to our attention.

Please be assured that we’re looking into this and will do our best to understand what happened and support you with a resolution.

If you need any further assistance, please contact us through the details below:

Phone: +353 1 223 8958
Live Chat: https://www.hellofresh.ie/contact-us

Thank you for your patience and understanding.

Kind regards,
Renzo
HelloFresh Team

Detta är Trustpilot

Vem som helst får skriva ett omdöme på Trustpilot. Den som skriver ett omdöme äger sitt omdöme och detta innebär att personen i fråga kan redigera eller ta bort sitt omdöme när som helst. Omdömen finns kvar på Trustpilot sålänge omdömeslämnarens konto är aktivt.

Vi skyddar vår plattform med hjälp av dedikerade medarbetare och smart teknologi. Läs mer om hur vi bekämpar falska omdömen.

Läs mer om omdömesprocessen på Trustpilot.

Här är 8 tips på hur man kan skriva omdömen på bästa sätt.

Verifieringen hjälper till att säkerställa att det är riktiga människor som skriver omdömena som du läser på Trustpilot.

Att erbjuda belöningar för omdömen eller att bara be en viss grupp personer att skriva ett omdöme kan påverka företagets TrustScore. Detta strider mot våra riktlinjer.

Läs mer