Även om vi inte verifierar specifika påståenden eftersom omdömeslämnarnas åsikter är deras egna, kan vi märka omdömen med en ”verifierat”‑etikett ifall vi kan bekräfta att en företagsinteraktion har ägt rum. Läs mer

För att skydda plattformens integritet granskas både verifierade och overifierade omdömen av vår automatiserade programvara som är tillgänglig dygnet runt. Tekniken är utformad för att identifiera och ta bort innehåll som bryter mot våra riktlinjer, inklusive omdömen som inte är baserade på en äkta upplevelse. Vi är medvetna om att vi inte kan lägga märke till allt. Det går att flagga sådant som du tror att vi kan ha missat. Läs mer

Det här tycker kunderna

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Terrible company DO NOT USE. I did 2 separate orders and then requested to be refunded 1 delivery fee as they arrived in same parcel. They refused to. 3 out of my 8 buttonholes arrived completely dead... Se mer

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Ordered a number of flowers for our wedding. Arrived very well packed and upon opening we were wowed at the flower arrangements, particularly the bridal bouquet where every rose was perfect. We had th... Se mer

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Paid for guaranteed delivery for our special event with expensive price, no flowers on the day, tried to call and email multiple times and just get dead response. Avoid this is a scam!

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Whenever I need flowers or something special I order from Flower Box London. The flowers are always fresh and smell beautiful. The packaging is luxury and the experience is always 10/10. I l... Se mer

Företagsinformation


Kontaktuppgifter

2,8

Medel

TrustScore 3 av 5

488 omdömen

5 stjärnor
4 stjärnor
3 stjärnor
2 stjärnor
1 stjärna

Ingen inbjudningshistorik registrerad

Det här företaget har inte bjudit in sina kunder. Omdömen kanske inte är representativa

Så använder företaget Trustpilot

Se hur deras omdömen och betyg hämtas, betygsätts och modereras.

2,8

Alla omdömen

(488)

27 omdömen under de senaste 12 månaderna

Skriv ett omdöme
Företag på Trustpilot får inte erbjuda incitament eller betala för att dölja omdömen. Omdömen är enskilda användares åsikter och inte Trustpilots åsikter. Läs mer

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Terrible Service

Terrible Service, ignored for over a week, then rudely spoken to when asked for solutions and then got a key board warrior response - tried ringing to have a human conversation about it to resolve and for them to not hide behind screens typing away - and of course no answer on either phones. I said I'd like to be a returning customer and willing to support their business their response " not to return, and they aren't interested" sums them up to be honest.

30 september 2024
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 1 av 5 stjärnor

THE WORST COMPANY EVER.. please avoid

I ordered the customised letter box for my sister’s birthday which was meant for delivery on the 26th of September. We paid almost £450 for this. I specifically asked for it to be delivered on the 26th and they delivered it 1 week early. I’ve tried contacting their customer service number, their contact number on their website and WhatsApp but no one picks up / it goes straight to voicemail. I’ve tried chatting to them via their online chat but no one has replied. I’ve been trying for the past 3 days to get a refund!!!! This is the worst experience ever. Please avoid this company at all costs

20 september 2024
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 5 av 5 stjärnor

I would like to give this flower shop 5…

I would like to give this flower shop 5 stars for making my experience with them easy, simple and smooth. They did their part of the job perfectly and on time, the only issue was the courier company. The parcel was delayed due to a DHL issue and the lovely customer service team of flowers box were there to help and support me. They were kind, responsive, respectful and they keep their word.
So I would highly recommend them and I will absolutely try again to get some nice flowers for my future occasions.
Thanks from the bottom of my hearts Flowers Box 🙏🏻♥️

20 september 2024
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för xxx

Svar från xxx

Dear Client

Thank you so much for your kind words! We’re so glad to hear that your experience with us was smooth, and we truly appreciate your understanding with the courier delay. While we always aim to deliver on time, sometimes external factors are beyond our control, but we’re thrilled our team was able to assist and keep you updated.

Your recommendation means a lot to us, and we look forward to serving you for future occasions.

Warmest regards,
Flowers Box London Team

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Next day delivery and a 10 stars…

Next day delivery and a 10 stars bouquet with raffaelo and ferrero. 80 chocolates. It was shocking beautiful! I recommend them ❤️

18 september 2024
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för xxx

Svar från xxx

Dear Ruxandra,

Thank you so much for your amazing feedback! We're so happy to hear that your bouquet and chocolates exceeded your expectations. It’s wonderful to know that you were impressed with the presentation and quality.

Your recommendation means the world to us, and we can’t wait to help you with future gifts!

Warm regards,
Flowers Box London Team

Betygsatt 3 av 5 stjärnor

Lovely arrangement

Lovely arrangement, but Nellie never mentioned the £15 cost of sending the arrangement to the funeral directors. Cheeky and not transparent. £50 turned into £65. She should have explained that since we spoke by phone.

17 september 2024
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för xxx

Svar från xxx

Dear Sarah,

Thank you for your feedback. We are glad to hear that you liked the arrangement. However, we truly apologize for any confusion regarding the delivery cost. During checkout, we offer several delivery options, including a free 3-4 day economy delivery, a 1-2 day service, and a premium selected day delivery that guarantees delivery on your chosen date.

We always aim to be transparent and clear about all costs, and we are sorry that this wasn’t fully communicated during your order. We appreciate you bringing this to our attention, and if you have any further concerns or questions, please don’t hesitate to reach out to us directly.

Warm regards,
Flowers Box London Team

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Terrible experience

Terrible experience. Basket of lavender arrived late, very damaged and dead. Nothing like the image on their website. Refused to refund and expected it to be returned. Did not respond when I explained that it could not be returned.

8 augusti 2024
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 1 av 5 stjärnor

I just buy for my partner flower from…

I just buy for my partner flower from this shop,when she open the box it come strong smell at urine and the flower was old and not at all fresh,the packaging was very bad and dirty and didn’t match with the photo I order,I try to contact them to have a refund but was no way for them to try fix things and I decide ask refund from my bank. I have photo with flower in what condition I receive them I make immediately photo for have a prove the flower was very old and in a bad condition but they refuse to accept refund. I understand this can happand but I don’t accept disrespect and scammers

4 september 2024
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Tatty

My flowers arrived today in a tatty and soiled box which is not acceptable for something that cost me 223.00.

Have emailed them. Await their response

13 augusti 2024
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 1 av 5 stjärnor

My bridal bouquet arrived all squashed…

My bridal bouquet arrived all squashed and not very nicely presented, it looked nothing like it did on the website, I emailed customer service and they simply said this is what you ordered and we can’t take your complaint any further. I was very upset, it put a dampener on the day. I will not be using again

10 juli 2024
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Do not use this company

Do not use this company, our flowers were sent to the wrong Royal Mail depot and delivered a day after they should be. Having rung the company 3 times for 2 days, messaged them on instagram and filled in their contact form and still no response.

28 juni 2024
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Absolutely beautiful flowers my friend…

Absolutely beautiful flowers my friend was very impressed… stunning colour and vibrant very fresh flowers… calla and roses.. I can’t fault it in anyway.
I had a slight issue regarding delivery address and they were very quick to respond and sorted the problem out very quickly.
Excellent flowers excellent service

13 juni 2024
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för xxx

Svar från xxx

Hi Sharon,

Thank you for your wonderful review! We're delighted to hear that your friend was impressed with the beautiful and vibrant calla lilies and roses. We're also glad to know that our team could quickly resolve the delivery address issue for you. Your kind words about our flowers and service mean a lot to us. We look forward to serving you again!

Best regards,
The Flowers Box London Team

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Awful customer service for over priced, damaged orchids!

I ordered orchids from this company, which cost a lot, as I ordered the 3 twin stems one.

They came in in a very small pot, roots rotting and suffocated. Not like the picture!

I got in touch with customer service and they did not reply, so I agree when others say here my request was ignored.

I'm trying to get my money back, and will seek my rights as a consumer.

Careful! you can purchase similar orchids and put a similar pot together with less than half of this amount :( they're about £6.00 from a supermarket!

Not the service I paid for when I paid over £125.00 plus other expenses I had to keep the orchids alive. This included repotting, having to remove all flowers, and most leaves so the leaves and roots could regrow. One of them died completely.

Appalling service!

Update 19th Jan 25

P.s. apologies I sent incorrect number to trust pilot when providing my details. I went back to the email I sent flower box and provided right number. Seems like they’re trying to remove this review? One year later and they haven’t bothered to answer my email or contact me. I’d give them 0 if I could.

If you check their replies, they only answer good reviews. Only after money!

Update after their reply which you can see below over one year after the purchase:

Note this review was authorised in January and they replied here in July 2025. Purchase was much before this time period and posted here initially in March 2024. They will not reply to any emails.

Too late for a reply now in public. You’re only replying to defend yourselves. Your company has never replied to any emails from me. Wasted money! I was buying a live potted plant that for 125+ quid should last and not just be classed as a flower arrangement. You aren’t even sure what you’re replying to as those orchids basically seem to have grown in that pot.. They’d outgrown it and were dying so had to come out the display pot. I’m right to say my supermarket ones at £6 lasted longer.

Do your customers a favour and warn them: ‘beware this just a flower arrangement and it will start to die in a few weeks’.

I bet you wouldn’t buy one for your own home. I did exactly what I told you I’d do, which is to advocate for my consumer rights and warn everyone else.

On top of it all you’ve breached GDPR sharing word for word what I emailed without asking for my consent and trying to public shame me. It’s expected given how appalling you are as a company.

I will be reporting your company to ICO. That’s what happens when you let AI answer customer queries for you. I will no longer take my time to reply to you.

I consider 125 quid lost. Will use PayPal or credit card going forward. At least this way I can get money back.

17 mars 2024
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för xxx

Svar från xxx

Dear Verônica,

We’re sorry to hear you’re disappointed, but we must clarify several important points for your benefit and that of other readers.

First, you ordered the Regular (3 Twin Stem Orchids) in a Rectangle Ceramic Pot — and that is exactly what was delivered. You confirmed receipt of the correct item, so we’re unclear on the basis of your complaint, as the product matches your order.

Regarding the pot, it is a decorative ceramic container, clearly shown and described on our website. It is not a horticultural planter with drainage holes, but it does include hydrocoral stones at the base to help with moisture and airflow. This is standard practice in professional floral arrangements, not a defect.

You mention repotting, removing flowers and leaves, and other care steps you took. While we understand wanting the best for your plants, these personal decisions don’t reflect any fault with our product or service.

On pricing: comparing our premium orchids and luxury presentation to supermarket plants priced at £6 is misleading. You paid for a complete package — carefully selected orchids, ceramic pots, professional florist arrangement, packaging, shipping materials, and the costs of running a real business, including staff, rent, and support. This is how any professional florist prices their products.

Regarding communication, your first email included an incorrect order number, making it impossible to locate your purchase. Instead of providing the correct details or allowing time to respond, you sent a message stating:

“Hi there, following up as I did not get a response. Just put a negative rating in Trustpilot and will be contacting Citizens Advice Bureau next.”

We consider this a threat rather than an attempt at resolution. Once you provided the correct information, we replied — but by then your negative review was already public.

Contrary to your claim, we respond to all reviews and clients, positive or negative. We don’t ignore concerns but expect fairness and transparency.

We stand by the product you received and remain open to resolving any genuine issues, but must defend our business against unfair or inaccurate claims.

Kind regards,
Flowers Box London Team

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Happy with my delivery

Happy with my delivery. Keep up the good work

16 maj 2024
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för xxx

Svar från xxx

Hi Kate,

Thank you for your feedback! We're glad to hear you're happy with your delivery. We appreciate your support and look forward to serving you again soon.

Best regards,
The Flowers Box London Team

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

This isn’t FlowerBX! Zero customer service

I ordered a plant as a new baby gift from a company I thought was FlowerBX (I specifically wanted to use FlowerBX as they sell beautiful flowers). Only now from reading another review on here have I realised that this company is Flower Box and not Flower BX! They are paying via Google search to appear at the top of the page when you Google Flower BX and make it look like you are going to a decent company, when in fact you are not.

I would be fine with this (a lot of companies do this on Google) apart from the fact that the plant I ordered arrived in terrible condition. The plants arrived falling out of the pot they were in and as such dried up, discoloured and dying. The recipient of the gift (bearing in mind she had a baby just a week ago) has tried for 3 days to contact their customer support but they don’t return emails and don’t pick up the phone. Delivery errors can occur to every company, but that’s when customer service is critical to rectify the problem and in this case their customer service is unacceptable.

I will now be having to claim the money back from my bank instead which is a waste of my time and has completely ruined the gift I sent to my friends.

I would strongly advise to avoid this company and purchase from elsewhere.

11 maj 2024
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Take your money and don't deliver

I paid nearly £200 for flowers including a large delivery charge to arrive this morning. The flowers haven't arrived and both the comapny phones go to answerphone. It's peak working hours. Do not buy from these sharks if you want a reliable delivery service.

14 maj 2024
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för xxx

Svar från xxx

Dear James,

We’d like to clarify immediately: your order was delivered and signed for, and we have full tracking confirmation to support this.

You attempted to call us during peak dispatch hours — our busiest operational period — when we're often unable to answer straight away. However, we responded to your email the same day, explained the cause of the delay, informed you that the parcel would arrive within hours, and refunded your delivery charge in full as a goodwill gesture.

We also attempted to contact you twice at 10:40 AM, but your phone appeared to be out of range.

As a small business, we always aim to support our customers — but we also ask that public reviews be honest and factual. In this case, your review states that we “don’t deliver,” yet you received and signed for the parcel. That’s not just inaccurate — it’s misleading to others reading your comment and unfair to our team, who did everything possible to resolve the situation.

We're sorry for the inconvenience caused by the courier delay, but we responded promptly, communicated clearly, and delivered your flowers as promised.

Flowers Box London Team

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Terrible customer service / Scam artists do not deliver where, when and what they say they will.

Terrible customer service. Accidently ordered from them instead of flower bx (a great company). They give you the option of where you want it delivered and the day and did not do either. I had selected the option, on their website of please leave at front door. No flowers arrived so when I enquired about where the flowers were they said they were delivered to the concierge showing me a photo of what could have been any pile of boxes in any location. Certianly not delivered where I requested. There response was

"Flowers Box London

9:40 AM (1 hour ago)

to me
Dear Aaron,

Thank you for your message. Please contact the concierge regarding your parcel. The delivery rules in your building are such that the courier royalmail cannot walk around the building and deliver parcels from door to door. All parcels are received by the concierge and we have his signature and the exact location that the parcel was delivered to the right place. Additionally, the "leave on doorstep" option is selected in your order - unfortunately, the courier does not have access to your door, so the parcel was delivered to the concierge. Let us know if you found the flowers, if not - we will contact the building tomorrow to clarify the matter."

They do have access to the front door and is amazing how every other fast food and perishable goods company is able to deliver to the front door. They are just cheap and lazy and customer service is non existent. SCAM ARTISTS.

6 maj 2024
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 2 av 5 stjärnor

I have ordered a bridal bouquet

I have ordered a bridal bouquet, considering the money spent what arrived was a complete disappointment. Flowers were barely alive and I ended up having to sort something else last minute.

25 april 2024
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för xxx

Svar från xxx

Dear V Reu,

Thank you for your feedback. While we take all customer concerns seriously, we cannot verify or investigate your claim without an order number or further details.

We also find it hard to accept the statement that the flowers arrived “barely alive” and that you had to “sort something else last minute.” Would our customers really believe that we would deliver substandard products, especially for such an important occasion? Our business depends on consistently providing quality and reliability—this is how we keep our doors open and serve our community.

We understand it’s easy to make statements online, but much harder to provide evidence. Without more information from you, we are unable to address your concerns appropriately.

If you would like to discuss this further, please contact us with your order details. We are committed to resolving genuine issues and maintaining our high standards.

Flowers Box London Team

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Terrible customer service

I bought a wedding bouquet from this website for my special day. When it arrived, it was VERY small. I had ordered the regular size, but I thought they had mistaken it for an extra small. I asked for clarification and, if the order was incorrect, for a refund. The response was extremely rude, and I think the website is made to be unnecessarily deceiving for customers. I will not use them again.

23 april 2024
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för xxx

Svar från xxx

Dear Reviewer,

We have reached out multiple times requesting your order number and details to properly investigate your concerns, but have yet to receive any response. Without this information, it’s impossible for us to address your claims or clarify the situation.

To be clear, our website clearly states that bouquet size is determined by the number of stems selected — for example, 10, 20, 30, 40, or 50 stems — with “regular” referring to a specific stem count. This is transparent during the ordering process, and we always include extra stems as a courtesy.

Simply stating the bouquet was “very small” without providing order information or engaging with our support team prevents us from resolving your issue. We encourage customers to provide order details so we can investigate and assist properly.

We take pride in our service and are happy to clarify any misunderstandings — but we need your cooperation to do so.

Flowers Box London Team

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Beautiful flower arrangements always.

Beautiful flower arrangements always.

12 mars 2024
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för xxx

Svar från xxx

Thank you for your kind words! We're thrilled to hear that you appreciate our beautiful flower arrangements. Your satisfaction is our priority, and we're committed to consistently providing you with stunning blooms for every occasion. We appreciate your support and look forward to creating more beauty for you in the future.

Warm regards,

Flowers Box London Team

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

TERRIBLE CUSTOMER SERVICE

TERRIBLE CUSTOMER SERVICE. GOT SOME DEAD FLOWERS. I spent £305 on a bouquet of flowers for a special occasion. They arrived so late (well over a week later) we were on holiday and came home to a box on the doorstep with some dead flowers in it. Their support is awful and they are saying as far as they’re concerned they delivered them.

31 mars 2024
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för xxx

Svar från xxx

Dear Richard,

Thanks for your creative take on “terrible customer service.”

Just to set the record straight: your order was dispatched on 23.03.2024 with delivery scheduled for Sunday 24.03. Royal Mail made three separate delivery attempts—Sunday, Monday, and Tuesday—but no one bothered to open the door. After the third failed attempt, they left a collection card at your address.

We also provided you with the tracking number via SMS and email, and you would have received notifications with a specific delivery time slot, so you knew exactly when the parcel was on its way. All our clients receive SMS and email updates about delivery times, and the parcel requires a signature upon delivery.

You only reached out to us on 28.03 to say the flowers never arrived and asked for a refund. We promptly explained that the parcel is ready and waiting for you at the local delivery office—waiting for you to collect at your convenience.

We get it: waiting for flowers while on holiday is frustrating. But blaming us for missed deliveries when no one was home or opening the door isn’t exactly fair. When posting reviews, honesty is always the best policy.

We’re here to help, but we can’t deliver flowers through walls.

Best regards,
Flowers Box London Team

Är det här ditt företag?

Registrera din profil för att få tillgång till våra kostnadsfria företagsverktyg, och kom närmare dina kunder.

Skapa ett konto gratis

Detta är Trustpilot

Vem som helst får skriva ett omdöme på Trustpilot. Den som skriver ett omdöme äger sitt omdöme och detta innebär att personen i fråga kan redigera eller ta bort sitt omdöme när som helst. Omdömen finns kvar på Trustpilot sålänge omdömeslämnarens konto är aktivt.

Vi skyddar vår plattform med hjälp av dedikerade medarbetare och smart teknologi. Läs mer om hur vi bekämpar falska omdömen.

Läs mer om omdömesprocessen på Trustpilot.

Här är 8 tips på hur man kan skriva omdömen på bästa sätt.

Verifieringen hjälper till att säkerställa att det är riktiga människor som skriver omdömena som du läser på Trustpilot.

Att erbjuda belöningar för omdömen eller att bara be en viss grupp personer att skriva ett omdöme kan påverka företagets TrustScore. Detta strider mot våra riktlinjer.

Läs mer