Även om vi inte verifierar specifika påståenden eftersom omdömeslämnarnas åsikter är deras egna, kan vi märka omdömen med en ”verifierat”‑etikett ifall vi kan bekräfta att en företagsinteraktion har ägt rum. Läs mer

För att skydda plattformens integritet granskas både verifierade och overifierade omdömen av vår automatiserade programvara som är tillgänglig dygnet runt. Tekniken är utformad för att identifiera och ta bort innehåll som bryter mot våra riktlinjer, inklusive omdömen som inte är baserade på en äkta upplevelse. Vi är medvetna om att vi inte kan lägga märke till allt. Det går att flagga sådant som du tror att vi kan ha missat. Läs mer

Det här tycker kunderna

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Had a subscription for two years. It's very overpriced considering the actual items you receive. Your options are predominantly cheaply made items that no one would actually buy. Cheap jewelry that br... Se mer

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

I happily fill stockings for my family for Christmas and am the celebrator in the family for all holidays. I see my FabFitFun subscription as MY stocking for the year. Love all the products and the co... Se mer

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

The products they offer are great but the customer service makes me want to rip my eye balls out. There’s no accountability when they make a mistake and I’ve never seen slower response time. I’ve had... Se mer

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

LOVE FabFitFun. I’m new here, and customer service has been amazing and quick with their responses. I love my fall starter box so much, I signed up for the annual subscription that same afternoon, cus... Se mer

Företaget har svarat

Företagsinformation

  1. Leverantör av skönhetsprodukter

Skrivet av företaget

Delivering happiness and well-being to everyone, everywhere.


Kontaktuppgifter

2,8

Medel

TrustScore 3 av 5

4 tn omdömen

5 stjärnor
4 stjärnor
3 stjärnor
2 stjärnor
1 stjärna

Ingen aktuell inbjudningshistorik

Det här företaget har inte bjudit in sina kunder på länge. Omdömen kanske inte är representativa

Har besvarat 86 % av sina negativa omdömen

Svarar vanligtvis inom 2 veckor

Så använder företaget Trustpilot

Se hur deras omdömen och betyg hämtas, betygsätts och modereras.

2,8

Alla omdömen

(3 828)

153 omdömen under de senaste 12 månaderna

Skriv ett omdöme
Företag på Trustpilot får inte erbjuda incitament eller betala för att dölja omdömen. Omdömen är enskilda användares åsikter och inte Trustpilots åsikter. Läs mer

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

I would give zero stars if I could

I would give zero stars if I could. Extremely disappointing experience. It has been two months since I placed my order for the Summer Box, and it still has not been processed or shipped. I contacted customer service weeks ago and was told the box would be reprocessed and shipped, but that never happened.

I have since asked to cancel the order and receive a refund, and I still haven’t gotten a response. On top of that, one of the items I originally selected is apparently out of stock, and I have received no clear communication about my customization or what will be sent instead.

I have been more than patient, but waiting two months for an order with virtually no communication is unacceptable. At this point, I no longer even want the box—I just want my order canceled and my money refunded.

26 september 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för FabFitFun

Svar från FabFitFun

We're sorry to hear about the frustration with your Summer Box, especially the wait and the mix-up around your customization and the out-of-stock item. We did send you an email on 9/26 confirming a full refund was processed for your order, and we saw you confirmed receiving it. We do apologize for this experience, and we truly hope you'll consider giving FabFitFun another chance down the road, we'd love the opportunity to exceed your expectations next time.

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Favorite forever products

I have been a member since 2017 and the items I’ve gotten in my boxes have led me to my favorite forever products! It also allows me to try things I wouldn’t normally not pay full price for!

23 september 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för FabFitFun

Svar från FabFitFun

Hi there! Thank you for being part of the FabFitFun family since 2017! We love that your boxes have led you to new favorite products; that's exactly what we hope for. Here's to many more great finds ahead!

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

I am an annual subscriber so I get to…

I am an annual subscriber so I get to pick my items first. Anyway, they build my credit card but then the box said in processing and they'd say that you have to wait 15 busines days for an update. To make a long story short, they lost the box. They were insisting that they had to replace the box with items they had left over because none of my customization items were still available. After fighting them, they did finally agree to refund my money. I can't believe I even had to fight for that that they were going to give me a box of their leftover crap and think that would be satisfactory. This service has gone so downhill with their expired products and they're terrible customer service not to mention the shipping issues. And if you have an annual subscription, they will not let you out.Avoid this box!!

18 september 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för FabFitFun

Svar från FabFitFun

Hi there, thank you for taking the time to share this. We're sorry to hear this was your experience, and we'd love to share what happened on our end.

We can see your Fall Box showed no movement past our expected shipping window. Our Care team explained the delay over chat and offered a few options, including a full refund, which you chose and we processed that same day with a confirmation email sent right after.

Annual members can cancel any time, but to get a refund for remaining boxes, they'll need to reach out to Care directly and request it. If there was any confusion, we apologize.

We're sorry this felt frustrating -- that was never our intention. Please reach out to our Care team anytime if you'd like to revisit this. We'd love the chance to make it right!

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

I love the FFF box

I love the FFF box. I had stopped my subscription which was a seasonal box. I recently resubscribed and upgraded to an annual box… it is a way better deal. I had some questions about their current promotion. I went on the chat and requested a human, i was connected with Violet. I got called away off the chat but Violet emailed me and took care of my questions. I fortunately was able to pop back on the chat and she was still
there. Excellent customer service experience.

16 september 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för FabFitFun

Svar från FabFitFun

We are thrilled to hear that you had an amazing Customer Service experience. Thanks for sharing your feedback!

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

FabFitFun has a great selection of products and offers amazing deals!

FabFitFun has a great selection of products and deals. They offer health, beauty, fashion, electronics, and home decor. Their customer service goes above and beyond, and all of my experiences with them have been positive. I look forward to curating my quarterly boxes (with annual membership), and then get excited for the box to arrive. Flash sales are frequent, so opportunities to try new products or stock up on favorites are almost always available. I have been very pleased with my experiences with FabFitFun over the last six years and highly recommend giving them a try!

19 september 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för FabFitFun

Svar från FabFitFun

We are so happy to hear you are loving your membership!

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Need reliable shipping

After years of minor issues that were promptly resolved I would recommend FFF to everyone I know. However, after not receiving my fall box and all the extras I ordered I am hesitant on staying a customer. They used SpeedX and they show a successful delivery on 9/9 but no box was left at my house. Now I'm trying to get a refund. I'm disappointed because I truly enjoyed the many years of great products and customer service.

10 september 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för FabFitFun

Svar från FabFitFun

Hi! We appreciate your feedback, and we are sorry to hear about your experience this season. Our team would like to assist you and look further into this. We sent you a private message on this platform requesting more information so we can locate your account and communicate with you via our customer support channels.

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Great value for my money

The boxes are good. I used loved the fun decorated prints on the boxes. I can reuse them for something else after opening them. We do get a lot for our money. Thank you

18 september 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för FabFitFun

Svar från FabFitFun

We appreciate the kind words and awesome review! Thanks for sharing your feedback with us!

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Fab fit fun send nothing but garbage

Fab fit fun sends nothing but garbage. I told them no on the kitchen stuff because I don’t. What did they send me? A cookbook and a casserole dish. The blush isn’t my shade. The dry shampoo is horrible. The face oil I will never use. It was just a box of full of garbage. I want my money back for this box - I will gladly send back - and I want my money back for the annual that I paid for. Fab fit, fun and nothing but junk.

11 september 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för FabFitFun

Svar från FabFitFun

Hi there! We are so sorry to hear you didn't have a good experience with your seasonal box! This isn't the experience we want our members to have. Were you able to customize your box? We recommend that our members customize their box so they can select exactly what they want. Our team would love to connect with you and turn your experience around. We sent you a private message here asking for more info so we can locate your account and communicate via our customer support channel!

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Failure to deliver items - no customer service

Customer service is non-existent or unavailable because there are 500 people before me in the queue...and for days with no movement. Use trash delivery companies such as SpeedX that never deliver your package and FFF won't refund my money. I don't want them to re-mail the items because it'd just be another month of dealing with SpeedX failing to deliver. This company has gone the way of Causebox, I'm afraid. Very disappointed and working to figure out how to cancel my annual subscription and get my money refund. They used to be great but no longer... seriously, don't do it.

10 september 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för FabFitFun

Svar från FabFitFun

Hi! We are so sorry that you have not heard back from our Customer Care team. The Customer Care team is trying their best to respond to all of the inquiries that are coming in. We sent a private message to you on this platform requesting more information so we can personally assist you, as we want to make sure you are taken care of! We hope to turn your experience into a positive one.

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Terrible customer service/Never received any product

Terrible customer service. They have not resolved my issue and are now completely unresponsive. My issue being a super important one, they have charged me over $300 for the annual subscription and fall box add-ons and after waiting 30 days, they still have not shipped a single product. No tracking information, nothing.

8 september 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för FabFitFun

Svar från FabFitFun

Hi! So sorry to hear about your experience this Fall season. We just sent you a private message on this platform so we can grab a few more details and make this right for you personally!

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Nothing but chaos, broken items, delays, and problems.

I joined as an annual member in time for the Summer box through a promotion thinking it would be a nice treat to myself. I have already cancelled that annual membership after experiencing nothing but chaos from them, broken items, poor customer service, and a website that doesn’t work.

I made my Fall customisations at the end of July and have received next to no updates on the Fall box other than it is in LA. It is now September 11th and I’m expecting this might be one of the boxes that never turns up or arrives with all the wrong items (read all the other reviews). They keep telling me to wait longer. Hopefully I’ll be able to start the refund process soon.

11 september 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för FabFitFun

Svar från FabFitFun

Hi, thank you for taking the time to share this, and we're really sorry to hear about everything you've been through this Summer and Fall. Broken items, poor communication, and website issues are not the experience we want for any member, especially after joining excited for a Summer treat. We know "wait longer" isn't the answer you're looking for, so we've sent you a private message here to get some more details and help move things along personally. We'll take it from there and do everything we can to make this right.

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

If I could leave ZERO stars I would

If I could leave ZERO stars I would. They delivered my $448 order to the wrong address almost 2 weeks ago, with NO response or resolution. BUYER BEWARE- do not use this company!!!!!

11 september 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för FabFitFun

Svar från FabFitFun

Hi, thank you for flagging this, and we're so sorry to hear your $448 order was delivered to the wrong address. That's a big deal, and we completely understand the frustration. We've sent you a private message here to grab your order details so we can track this down and get it resolved for you personally.

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

I love shopping at FabFitFun

I love shopping at FabFitFun because they always have amazing deals. I've been subscribed for well over a year and plan to continue it. I tell everyone about FabFitFun, because I really love it that much! Make sure you get the yearly plan, because it gives you priority to choose items and is a lot cheaper.
I had a small issue with one of my orders, and it was fixed by a nice associate who went above and beyond to help me. I would tell anyone to shop there!

8 september 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för FabFitFun

Svar från FabFitFun

Thank you for this sweet review! We love hearing feedback from our members and are glad to hear that you had a great experience with us!

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

I would like to say I received…excellent customer service.

I would like to say I received excellent “service” regarding my order. I had received 2 fall boxes and was only expecting one. Once I was given a customer service rep i was informed on a just a few minutes that the second box was a curated box that was a gift to me for re-starting my membership. I will say the only negative was the amount of time it took to have an actual (not virtual) rep online.

9 september 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för FabFitFun

Svar från FabFitFun

Hi! Thank you so much for this sweet review; it really made our day! We hear you on wanting a faster way to reach a real person through our chatbot, and we're already looking into ways to make that quicker and easier for members. Thanks again for taking the time to share this!

Betygsatt 4 av 5 stjärnor

I’m not happy with the way my products were packaged

I’m not happy with the way my products have been shipped. I feel like I am being charged for some pretty nice items that I feel I am getting good deals on, but then they are getting thrown in a box and smashed and tossed around without any padding or wrapping at all. My box wasn’t even taped shut. It obviously at one time was opened and repackaged because it was a total mess when I received it. As far as I could tell my items were there. And luckily in this box, I didn’t have a lot of breakable items. My last season box had a hole right through the side of the box. Anything could have fallen out. It has become worse and worse and every time you try to say something about it all you get is “I’m sorry “ or a $7 credit. What does that cover? Tell me what you can buy at FFF that’s not on clearance for $7? Not anything that was broken or damaged I can promise you that. I have spent a lot of money on this program and I have been a member for a long time. It just makes you feel less valued when replacing the items isn’t an option. Especially when it wasn’t packaged properly in the first place. I don’t feel like it had anything to do with the mail carrier, it was how terrible the box was taped and packaged. The tape missed the whole side of the box and was doubled up and they just shipped it anyway. So my box wasn’t even taped. It was just flapping around open. Thanks. I feel like the mail carriers were actually looking out for me more than the FFF team was on this shipment.

1 september 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för FabFitFun

Svar från FabFitFun

Hi, thank you for taking the time to write this out in detail, and we're really sorry to hear your boxes have arrived damaged and poorly packaged, especially more than once. That's not the experience we want for you, especially as a long-time member. We've sent you a private message here to get your order details so we can look into the carrier's handling of your deliveries and check what's happening on our end with packaging. Thank you for sticking with us and for telling us where we need to improve.

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Definitely one of those subscriptions that makes you excited to see what’s coming next! I’m officially hooked! ❤️📦✨

I ordered a FabFitFun box and I honestly couldn’t be happier with it! Everything I received was amazing, and I was genuinely impressed by the quality and variety of the products. I originally signed up for the annual subscription and, after receiving this box, I can confidently say that I’m definitely renewing!

I was already excited to try FabFitFun, but this box completely exceeded my expectations. Every item felt carefully selected, useful, and worth it, and it was honestly so much fun opening the box and discovering everything inside. I can’t wait for my next box and to keep receiving these amazing surprises throughout the year.

4 september 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för FabFitFun

Svar från FabFitFun

Hi! Thank you so much for this amazing review; it truly made our day! We're so happy to hear the quality and variety exceeded your expectations! We love that the unboxing experience is just as fun as what's inside, and we can't wait for you to keep discovering new favorites in every box. Thanks for being part of the FabFitFun family!

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

I have been a member since 2018 or…

I have been a member since 2018 or 2019? Over the course of the years I have had maybe two or three items not arrive, and customer service promptly gave me a shopping credit. I have always been billed correctly and treated respectfully. I will always recommend this subscription to anyone who has the means and interest in it.

9 september 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för FabFitFun

Svar från FabFitFun

Hi Susan! Thank you for this sweet review! We love hearing feedback from our members. We always want our members to be fully taken care of! Xo

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

I have watched this company slowly…

I have watched this company slowly deteriorating for years but the last 6 months has been unlike anything I've ever witnessed from another platform of this size.
I have had 5 orders just go undelivered. Not missing just undelivered or "damaged" in transit so returned to their warehouse. No one contacted me, I had to reach out over and over and over again, for weeks about my missing order because the tracking disappeared from their website. Eventully I was offered not a refund, only credit for future sales. Credit which not only expires but their glitch site will change the value randomly and without communication. I ended up in a loop, of placing an order, the order never being delivered 5 times!!
Now they finally manage to send the box but the item is not the size I ordered. I wait another hour and a half to talk to customer service who only says I have the right size because there is only one size in their system. We go on like this for 20 minutes of me being gaslit, now mind you this is a pair of shoes. I KNOW I did not order one size fis all shoes, I clearly remember ordering in my size specifically. I used Google to find the archived listing proving the shoe was offered in my size at the time I placed the order. Still waiting for a response. Just absolutely nuts.

7 september 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för FabFitFun

Svar från FabFitFun

Hi, thank you for sharing all of this, and we're truly sorry for everything you've described here. Five undelivered orders, credit that changes without notice, and then being told you were wrong about your own shoe size after ordering it specifically is not the experience we want our members to have. We did reach out with a private message on this platform hoping to get more details and make this right, but we don't want this to end without a resolution. Whenever you're ready, please email us at customercare@fabfitfun.com with the subject line "Following up on Trustpilot Review" and a member of our team will get you sorted right away. We really do want the chance to turn this around for you.

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

The juice isn't worth the squeeze.

I've been an off and on annual member since FFF began, and I desperately want to cancel at this point. My annual membership automatically renewed in January 2026, I intended to cancel it sooner, but that's on me.
Every box since Fall 2025 has come poorly packed, to the point that there is always at least one broken item that may or may not result in "shopping credits", though I'd prefer a refund.
The Fall 2026 box was never sent out. I had a very difficult time getting ahold of anyone in the customer service dept., and when I did they would instruct me to "continue waiting", though there had been no progress with my parcel by September. The only status was "label created" with the shipping company on August 14th. I confirmed with the shipping company twice that my parcel had not been received from FFF.
I received an email from FFF stating that they had not packed or shipped my order, and they were not going to. Evidently they were out of stock, of everything, but were willing to credit me for one add-on (substitution).
I responded to that email requesting a refund, as I am not the only person having these problems and I would prefer not to give them my business if this is how they operate it.
Crickets.
I have been unsuccessful in reaching a human at this company or a resulution.
0 Stars. Would not recommend.

5 september 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för FabFitFun

Svar från FabFitFun

Hi, thank you for taking the time to share this, and we're really sorry to hear about everything you've been through. We did reach out with a private message on this platform, hoping to get more details and take care of this for you, but we don't want this to end without a resolution. Whenever you're ready, please email us at customercare@fabfitfun.com with the subject line "Following up on Trustpilot Review" and a member of our team will get you sorted right away.

Detta är Trustpilot

Vem som helst får skriva ett omdöme på Trustpilot. Den som skriver ett omdöme äger sitt omdöme och detta innebär att personen i fråga kan redigera eller ta bort sitt omdöme när som helst. Omdömen finns kvar på Trustpilot sålänge omdömeslämnarens konto är aktivt.

Vi skyddar vår plattform med hjälp av dedikerade medarbetare och smart teknologi. Läs mer om hur vi bekämpar falska omdömen.

Läs mer om omdömesprocessen på Trustpilot.

Här är 8 tips på hur man kan skriva omdömen på bästa sätt.

Verifieringen hjälper till att säkerställa att det är riktiga människor som skriver omdömena som du läser på Trustpilot.

Att erbjuda belöningar för omdömen eller att bara be en viss grupp personer att skriva ett omdöme kan påverka företagets TrustScore. Detta strider mot våra riktlinjer.

Läs mer