Trekhaak laten zetten in april. En doordat het een mobilhome van buitenland kwam was er geen gelijksvormingsattest. Ondertussen al naar italie gereden zonder aanhangwagen... wat de bedoeling was om me... Se mer
Även om vi inte verifierar specifika påståenden eftersom omdömeslämnarnas åsikter är deras egna, kan vi märka omdömen med en ”verifierat”‑etikett ifall vi kan bekräfta att en företagsinteraktion har ägt rum. Läs mer
För att skydda plattformens integritet granskas både verifierade och overifierade omdömen av vår automatiserade programvara som är tillgänglig dygnet runt. Tekniken är utformad för att identifiera och ta bort innehåll som bryter mot våra riktlinjer, inklusive omdömen som inte är baserade på en äkta upplevelse. Vi är medvetna om att vi inte kan lägga märke till allt. Det går att flagga sådant som du tror att vi kan ha missat. Läs mer
Det här tycker kunderna
Wij Hebben Bij Dicar een zo goed als nieuwe Camper Gekocht voor een hele scherpe prijs ! En er wat extra Accessoires op hebben laten plaatsen die we bijna tegen inkoop prijs erbij kregen ! Top Bedrijf... Se mer
Net voor mijn vertrek stel ik vast dat ik geen 220 v stroom meer heb. Zonder afspraak naar Dicar gereden met een klein hartje omdat ik geen afspraak hèb en het toch een zeer drukke periode is (... Se mer
Wij hebben op 5 januari een bestelbon getekend voor de aankoop van een mobilhome bij Dicar Wetteren. Tijdens de verkoop verliep alles vlot, maar daarna begon de teleurstelling. Meermaals hebb... Se mer
Ingen inbjudningshistorik registrerad
Det här företaget har inte bjudit in sina kunder. Omdömen kanske inte är representativa
Har inte besvarat negativa omdömen
Så använder företaget Trustpilot
Se hur deras omdömen och betyg hämtas, betygsätts och modereras.
Kleine schade aan garage deur en achter bumper.
Kleine schade werd onmiddellijk hersteld bij herstel aanvraag. Dank aan deskundige monteur die met enkele handige ingrepen, de schade weg werkte.
Vriendelijke dank voor de snelle hulp van het Dicar personeel.
Van Assche Rudy
Slechte dienst naverkoop
Wachttijd voor reparatie bedraagt 2 maanden bij gebrek aan personeel.
Voor verkoop geen probleem,maar eens verkocht kun je wachten!
Verkeerde luifel geplaatst 3.50 en…
Verkeerde luifel geplaatst 3.50 en moest 4 meter zijn hoop dat het goed komt
Wel goede naservice
Wij hebben onze nieuwe camper nu bijna een jaar, mclouis carat 470. Effe lang op levering moeten wachten maar toen een correcte vriendelijke afhandeling gehad. Bij eerste keer uitzetten bleek een steun vd luifel stuk, klemde niet. Foto van gemaakt en klacht neergelegd bij Dicar. Daar ik geen zin heb om 4x op en neer te rijden met 2 auto’s, uurtje rijden enkel, mobilhome een tijd te moeten missen en ikzelf electromechanieker ben, had ik gevraagd het kapotte onderdeel in garantie naar mij op te sturen en zou poot zelf wel vervangen, is niet zo moeilijk. Een 2 weken later werd er een nieuwe poot gratis aan huis geleverd, effe luifel stukje uitgedraaid en poot omgeruild, klaar. Laatst tijdens een wasbeurt zag ik dat er siliconen op enkele plaatsen was losgekomen en een rolgordijn van de slaapkamerraam niet meer oprolde, wederom foto’s gemaakt en klacht neergelegd en om zelfde bovenstaande reden, stuur me de onderdelen gratis effe op in garantie en monteren doe ik zelf wel. Een kleine 2 weken later, netjes 2 tubes siliconen geleverd en een nieuw raamkader met rolgordijnen, boutjes en stopjes. Uurtje met siliconenspuit bezig geweest en schroeven raamkader uitgeschroefd, nieuw raamkader vastgeschroefd en klaar. Kan ik geen 4x voor op en neer rijden. Alles weer in orde met onze camper, woensdag zijn we weer weg. Dus wat mij betreft wel een goede naservice van Dicar, Thanckx Mathias.
Mvg Van der Veken Jan
Poppel
Aan 100€ per uur afgezet
Aan 100€ per uur afgezet. Bij herstellingen betaal je 100€ per uur!!! Binnen gedaan voor vervanging verwarming en gevraagd om er spoed achter zetten want we zijn op wereldreis. Na anderhalve week is de helft gedaan en mogen we een ander adres zoeken voor de verwarming. Slechte communicatie, gewoon mogen betalen nadat we uitleg kregen van verantwoordelijke. Over een commerciële geste hebben ze blijkbaar nooit horen praten!
zeker niet tevreden
na verschillende mails naar geel en weteren geen antwoord gekregen,ook na telefonisch contact na 20 minuten aan de telefoon geen antwoord.
dus voor mij persoonlijk is de service nul,nul.
Zwaar teleurgesteld
Zwaar teleurgesteld, een camper gekocht van 70K en bij de afhaling reeds opgemerkt dat er een defect was en mogelijke vochtschade. Nu 1.5 jaar later nog steeds niet opgelost ,het onderdeel voor de herstelling is nog steeds niet beschikbaar, en over de vochtschade kan men niets terug vinden... Krijg je de vraag, heeft u deze tijdig laten testen op vocht.... Juridische afhandeling nu! Dus let op wat je koopt daar !
Vorige vrijdag onze nieuwe mobilhome…
Vorige vrijdag onze nieuwe mobilhome afgehaald bij Dicar Wetteren en na thuiskomst 50km komt op het dashboard motorstoring + controleer motor, zondag en maandag contact opgenomen met Dicar en te horen gekregen dat dat hun probleem niet is. Ge moet naar een fiat garage, dan maar gebeld naar een fiat garage , sorry meneer maar wij zitten de eerste 14 dagen vol. Daar gaat onze vakantie.
Wij zijn vandaag bij Dicar geweest…
Wij zijn vandaag bij Dicar geweest omdat we er niet uit kwamen met een probleem met onze nieuwe camperbus. Deze hadden wij bij een ander bedrijf gekocht maar door negatieve ervaringen wilden wij daar niet aankloppen. Wij zijn zeer netjes ontvangen in de showroom met goede info en door gestuurd naar afdeling service. We hadden het geluk dat er een monteur met ons mee ging kijken (we hadden tenslotte geen afspraak) binnen enkele minuten kregen we de hulp die we nodig hadden, zonder kosten een bedankje was voldoende. Wij waren hier erg blij mee! Caroline
Slechte service na verkoop
6 maand na schadebestek weet men nog steeds het artikel niet van te vervangen stukken. Wimpelen alles af op leverancier . Dit is too easy! Snel in verkoop maar heel slechte servive na verkoop. Koop geen mobilhome van Spaanse ombouwer Benimar!
Ons verhaal en zoektocht voor het…
Ons verhaal en zoektocht voor het perfecte voertuig, is ongeveer een twintig jaar geleden begonnen bij Dicar Geel met onze eerste echte mobilhome, een Mc Louis, met toen nog veel kinderziektes maar voor ons goed opgelost door Dicar.
Toch verder gaan zoeken, bij Carado, Bavaria, Pilote, Frankia en Knaus.
Na veel problemen gekend te hebben, ook onopgeloste, vooral bij Bavaria, Pilote, Frankia en Knaus, is de cirkel nu rond, terug bij Dicar geweest en sinds een drietal maanden in het bezit van een nieuwe Benimar cocoon 463, niet perfect maar na 5000 km en weken verblijf in en gebruik van het voertuig , wel de beste van allemaal, vooral prijs/kwaliteit/uitrusting, onklopbaar.
Bij de Duitse A merken waren de verwachtingen hoog, te hoog. De afwerking liet te wensen over, vooral als men het prijskaartje bekijkt en de problemen waren ook niet van de minste, van water door het dak, slechte verwarmingsinstallatie tot vocht in het hele voertuig.
Onze ervaring met Dicar is tot op heden goed, niet perfect maar ze zoeken samen met de klant naar oplossingen, natuurlijk moet de klant hier ook voor open staan en bij de juiste persoon verhaal gaan halen, er is altijd iemand bij hun die kan bemiddelen, communicatie is niet voor iedereen even gemakkelijk.
Conclusie, alle dealers en merken hebben en kennen hun problemen, het vinden van goed personeel is ook in deze sector moeilijk, maar het zoeken naar oplossingen met de klant en niet tegen de klant, is voor sommige dealers en merken moeilijk of zelfs niet bestaande.
Oplossing, rustig blijven praten en samen, met een positieve ingesteldheid, zoeken naar een goede overeenkomst en dit kan bij Dicar in Geel.
snelle interventie van 2 uur die tot 3h30 uitloopt en niets heeft opgelost maar mij wel veel geld heeft gekost Ben maandag op wachtende afspraak…
Ben maandag op wachtende afspraak geweest om mijn achterruitrijcamera te controleren. ik heb duidelijk vermeld om deze na te zien. Heb vermeld als deze stuk was dat ik een draadloze wou zetten, omdat ik er dan ook een in mijn aanhangwagen kon zetten. de diagnose zou 2 uur duren. Ze hebben hem om 9 h binnen gereden en ik heb hem om 12h30 terug gekregen. Wat blijkt nu ze hebben vervangingen gedaan ter voorbereiding van een nieuw te plaatsen camera met een prijskaartje van 142 euro. Gevolg mijn camera is dus stuk en ze hebben mij dan een offerte gemaakt om nieuwe te plaatsen. Kosten 160 euro en 5 werkuren. Ben dus 142 euro kwijt om te weten dat de camera stuk is. Snelle en dure diagnose. Maar bij thuiskomst stel ik ook nog vast dat er op mijn voorbumper een kras van ongeveer 10 cm is gekomen. Dank u wel Dicar voor deze service. Heb juist zelf een camera gekocht en aan gesloten en hij werkt. T´is chinees en kist 8€ wonderbaarlijk he
Vervanging slot na een inbraak: drama!
Na een inbraak in mijn MH diende het slot vervangen te worden. De MH kan momenteel niet meer afgesloten worden, dus reizen zit er niet meer in. Het te vervangen slot werd 'besteld' in juli 2023. We zijn nu 5 maanden verder en nog steeds zou het slot niet beschikbaar zijn, kom nu...
Ander probleem: waterschade thv fietsenrek geplaatst door Dicar. Dan volgt een tijdrekken met diverse controles, met doelbewust lange tussenpozen. Sorry, garantieperiode is nu net voorbij... Enz, enz
Top team dicar geel
Heel tevreden over dicar geel vorig jaar camper besteld en netjes 1 jaar later afgeleverd de afspraken zeer goed nagekomen zeer tevreden over alles ook altijd goed geholpen geweest met vragen ook als we de camper gingen afhalen alles super goed uitgelegd en heel veel communicatie
Bij dicar zijn ze vriendelijk en…
Bij dicar zijn ze vriendelijk en meewerkend tot je getekend hebt . De na service trekt op niets. Wij zitten in Spanje heb een probleem met bedieningspaneel en tot nu toe nog altijd geen antwoord. Telefoon altijd in wacht en mail word niet geantwoord.
Schande want deze kost toch genoeg😔
Onze Benimar Mileo 268 nieuw gekocht…
Onze Benimar Mileo 268 nieuw gekocht bij Dicar Geel
2 jaar geleden, ook wij hebben destijds moeten wachten op de levering. Deze was 2 maal uitgesteld, maar hier kan Dicar niets aan doen, als de camper niet geleverd wordt door Benimar, kan ook Dicar deze niet leveren. Verder zijn de kleine mankementjes volgens afspraak en op een vakkundige manier opgelost.
Laatst nog, begaf onze koelkast het, dit was op een vrijdagochtend, naar Dicar gebeld en gelukkig hadden zij er eentje in stock, zij hebben dan met de planning geschoven zodat de koelkast in de namiddag kon vervangen worden. (nogmaals dank Dicar) Ikzelf moet beroepshalve ook wisselstukken bestellen, dit kan afhankelijk van het wisselstuk weken zelfs maanden duren eer het geleverd word.
Dit is ook zo met onderdelen van motorhomes, dus verwijt Dicar niet dat je soms lang moet wachten voor een herstelling.
Wij zijn altijd zeer vriendelijk en op een eerlijke manier ontvangen en behandeld geweest.
voor ons: Dicar doe zo voort.
Zeer veel gebreken
Zeer veel gebreken, we hopen dat ze alles herstellen eind september
Dicar is super in verkoop en super in…
Dicar is super in verkoop en super in aflevering .
Maar voor een herstelling in garantie kan de wagen pas na 3 maanden binnen komen .
Wagen moet dan een week daar blijven voor een kortsluiting te herstellen ( stuk led-verlichting vervangen)
Zeer vriendelijk
Zeer vriendelijk. Tot de verkoop rond is. Als je service na verkoop verwacht dan ben je lelijk beet genomen. 2 mobilehome's gehad van de eerste wachten van dicar Wetteren nog steeds op het beloofde telefoontje als het licht ging binnen zijn ondertussen 2 jaar later. Nu al 1 jaar aan het wachten voor het herstellen van de hordeur die ondertussen dus al lang buiten garantie zal vallen. Waren 2 nieuwe aankopen geen occasies.
Vorige week Woensdag zijn we onze…
Vorige week Woensdag zijn we onze nieuwe campervan gaan ophalen bij Dicar te Wetteren. We werden er zeer goed ontvangen en vooral met hun 35ste verjaardag werden we nog eens extra in de watten gelegd. De uitleg aangaande deze camper werd zeer professioneel gedaan en kreeg antwoorden die van grote nut zijn. Bedankt Dicar
Detta är Trustpilot
Vem som helst får skriva ett omdöme på Trustpilot. Den som skriver ett omdöme äger sitt omdöme och detta innebär att personen i fråga kan redigera eller ta bort sitt omdöme när som helst. Omdömen finns kvar på Trustpilot sålänge omdömeslämnarens konto är aktivt.
Företag kan be sina kunder om omdömen via automatiska inbjudningar. Dessa omdömen markeras som verifierade för att visa att det handlar om verifierade upplevelser.
Läs mer om andra typer av omdömen.
Vi skyddar vår plattform med hjälp av dedikerade medarbetare och smart teknologi. Läs mer om hur vi bekämpar falska omdömen.
Läs mer om omdömesprocessen på Trustpilot.
Här är 8 tips på hur man kan skriva omdömen på bästa sätt.
Verifieringen hjälper till att säkerställa att det är riktiga människor som skriver omdömena som du läser på Trustpilot.
Att erbjuda belöningar för omdömen eller att bara be en viss grupp personer att skriva ett omdöme kan påverka företagets TrustScore. Detta strider mot våra riktlinjer.








