Urbano Motorhomes Omdömen 54

TrustScore 3 av 5

2,9

Även om vi inte verifierar specifika påståenden eftersom omdömeslämnarnas åsikter är deras egna, kan vi märka omdömen med en ”verifierat”‑etikett ifall vi kan bekräfta att en företagsinteraktion har ägt rum. Läs mer

För att skydda plattformens integritet granskas både verifierade och overifierade omdömen av vår automatiserade programvara som är tillgänglig dygnet runt. Tekniken är utformad för att identifiera och ta bort innehåll som bryter mot våra riktlinjer, inklusive omdömen som inte är baserade på en äkta upplevelse. Vi är medvetna om att vi inte kan lägga märke till allt. Det går att flagga sådant som du tror att vi kan ha missat. Läs mer

Det här tycker kunderna

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Eigenlijk altijd tevreden geweest over de service. Tot nu dan… anderhalve week geleden op afspraak voor vochtmeting en waterlekkage in afvoer keuken. Vochtmeting oké en waterlekkage ook opgelost zei m... Se mer

Betygsatt 4 av 5 stjärnor

vandaag onze mobilhome gaan halen.een maand geleden gekocht via verkoper Peter waar we een goede deal mee hebben kunnen maken en een fijne overname van onze oudere camper.levering mooi op tijd volled... Se mer

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Bonjour, je suis déçu, je regrette avoir acheté mon camping-car chez Urbano. C'était convenu installer un convertisseur 220v sur toutes les prises, après avoir téléphone plusieurs fois, le vendeur m'a... Se mer

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Gisteren onze eerste Mobilhome gaan ophalen in Oostende. Voor ons was alles nieuw, maar wij hebben een super duidelijke info gekregen van Frederik, die ons alles eenvoudig maar toch tot in detail... Se mer

Företagsinformation

  1. Återförsäljare av husvagnar

Informationen kommer från olika externa källor

Een motorhome of mobilhome kopen of huren? Urbano Motorhomes in Oostende en Aarschot is specialist in verhuur en verkoop van mobilhomes. Ontdek onze promoties.


Kontaktuppgifter

2,9

Medel

TrustScore 3 av 5

54 omdömen

5 stjärnor
4 stjärnor
3 stjärnor
2 stjärnor
1 stjärna

Ingen inbjudningshistorik registrerad

Det här företaget har inte bjudit in sina kunder. Omdömen kanske inte är representativa

Har inte besvarat negativa omdömen

Så använder företaget Trustpilot

Se hur deras omdömen och betyg hämtas, betygsätts och modereras.

Företag på Trustpilot får inte erbjuda incitament eller betala för att dölja omdömen. Omdömen är enskilda användares åsikter och inte Trustpilots åsikter. Läs mer

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Waterlek

Eigenlijk altijd tevreden geweest over de service. Tot nu dan… anderhalve week geleden op afspraak voor vochtmeting en waterlekkage in afvoer keuken. Vochtmeting oké en waterlekkage ook opgelost zei men. Daarvoor ook betaald uiteraard. Nu een week later camper klaar maken voor vakantie. Vers water gevuld en tegelijk ook de keukenkraan open gezet. Waterlekkage nog even erg als vóór de reparatie. Hiervoor gebeld. Toch even aangegeven dat ik hierover niet blij was. Heb toen zelf alles gedemonteerd om het probleem op te zoeken. Ook gevonden. Nogmaals gebeld om dit te melden en te vragen voor crediteren factuur van herstelling. Dit “kon niet”. Jammer dat men zo omgaat met klanten. Ben zelf ongeveer 1,5 uur bezig geweest om de lekkage op te lossen. Misschien moet ik ook een factuur sturen…

22 maj 2026
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Zeer teleurstellende ervaring met Urbano Oostende

Bij de aflevering van onze mobilhome liep het al meteen mis. Het voertuig was niet gekuist, er was frisdrank gemorst tussen bestuurder en passagier en het zonnepaneel was zelfs nog niet geïnstalleerd – het lag er gewoon nog niet op. Daarnaast was er door een fout bij montage een put in de carrosserie veroorzaakt. Dit werd hersteld, maar daarvoor moest de originele sticker verwijderd worden.

Op de nieuwe sticker hebben we maanden moeten wachten. Nu ze eindelijk geplaatst is, blijkt ze niet eens correct te kleven. Tot op vandaag is dit nog steeds niet opgelost.

De communicatie en service zijn ondermaats. Contactpersonen verdwijnen, telefoons worden doorgeschoven en wij mogen telkens opnieuw ons verhaal doen. We hebben al ontelbare verplaatsingen moeten maken, maar na meer dan een jaar is alles nog steeds niet in orde.

Voor een aankoop van dit bedrag mag je professionaliteit, opvolging en kwaliteit verwachten. Helaas hebben wij vooral slordigheid, gebrekkige service en frustratie ervaren.

26 februari 2026
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 5 av 5 stjärnor

TABLET

WERD HEEL GOED GEHOLPEN DOOR ONTHAAL EN DIRECT DOORGESTUURD NAAR MAGEZIJN WAARIK FANTASTIS WERD GEHOLPEN DOORPERSOON DIE MIJ NOG DE NODIGE UITLEG GAFWAT IK VROEG NIKS WAS TEVEEL DIKKE PLUIM VOOR HET TAEM EENZAAK MET EEN HART

20 februari 2026
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Een caravan carpento 310 aangekocht bij…

Een caravan carpento 310 aangekocht bij Urbano. Het ontwerp is atypisch. Uiterlijk aerodynamisch gevormd,een groot ruimtegevoel binnenin door de vensterpartijen rondom,optimaal geplaatste nutsvoorziening,comfortabel en esthetisch frisogend warm aangekleed. De afwerking echter vertoonde enkele tekortkomingen zoals een waterkraan die loskwam en in een ongewenste fontein veranderde bij volledig opendraaien,de achterruit die binnenin condens maakte en daardoor ondoorzichtig werd,een dakrand die minimaal onvoldoende afgekit was doch binnenin een vochtstreep maakte…ik heb het allemaal met de mantel der liefde kunnen bedekken vooral dankzij de consequente dienst na verkoop,toonbeeld bij Urbano. Zelfs een nieuwe achterruit,solieder dan het origineel,werd vakkundig geplaatst.
De aanspreekpersonen Muriëlle en Jeffrey waren fel in de weer om mijn caravan in de verwachte perfecte staat te brengen.
Geslaagde missie,kostenloos binnen garantie! Mijn tevredenheid kan niet beter en nu het avontuur in.
Zou ik opnieuw kiezen voor de Carpento? Ja,ik vind het beslist het mooie eendje onder de caravans en aankoop bij geen ander verkoopspunt dan Urbano Oostende.
Veel dank,
Raf Hoeven,Brugge

21 november 2025
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Ik had mijn camper tweedehands in het…

Ik had mijn camper tweedehands in het buitenland gekocht. Daar was het duidelijk de gekende Duitse aanpak, je centen mag je afgeven maar voor de rest trek uw plan. Ik ben nu al twee keer met mijn Bavaria bij Urbano langsgeweest om inlichtingen en technische bijstand te vragen en heb deze telkens kosteloos gekregen. Voor mij een absolute 5 sterren ervaring

1 oktober 2025
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Matti is een topverkoper en maakt dus geen fouten!

Mijn buurman ging naar de showroom in Oostende. Hij krijgt een rondleiding in een camper Livingstone 5 en wil er zo een kopen. De verkoper maakt de verkoopovereenkomst op maar vermeld verkeerdelijk het model Livinstone 6. Ondanks het feit dat de verkoper toegeeft dat er geen camper van dat model in de showroom stond weigert hij zijn fout te erkennen en stelt hij dat de klant dit maar had moeten zien. De klant heeft getekend en trekt aan het kortste eind. Laf en bijzonder klantonvriendelijk.

4 augusti 2025
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Dankbaar voor de hulp

Vandaag met een probleem van het opladen van de batterij door de zonnepanelen bij jullie langs geweest.
Ondanks we geen afspraak hadden hebben Bart en (Steven of Peter) ons zeer goed geholpen.
Ze haalden er direct een technieker bij die zowel het probleem met de batterij als de bumper hebben opgelost. Voor de andere zaken hadden we reeds een afspraak gemaakt en kunnen dan opgelost worden.
Hierdoor kunnen gerust op reis vertrekken en het was een zeer aangename ervaring, proficiat om ons toch te hebben geholpen.
Lieve en Luc

2 juni 2025
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Solicitatie

Gesolliciteerd en eerste gesprek was positief. Alles moest via den baas want over loon kon persoon in kwestie niet beslissen. Na 1 week mail gestuurd omdat ik niets meer hoorde. Plots mail om op 2de gesprek te gaan bij de nieuwe manager, ik dacht dat is positief.Om 16u30 afspraak, aanwezig om 16u10. Er waren problemen bij oplevering met klant waardoor ik tot 2 maal toe mocht horen dat hij direct ging kijken. Om 17u45 na 1u30 wachten uiteindelijk aan mij om dan 4 vragen te krijgen die in mijn eerste gesprek reeds gesteld werden om dan te horen, alles positief maar den baas beslist over de looneisen. 1 week later gebeld op vrijdag met als antwoord dat ik op dinsdag antwoord mocht verwachten en dat ik zeker iets ging horen. 1 week later noppes en dat terwijl ik reeds 3 jaar met een nieuwe Rollerteam rij. Als ze iedereen zo behandelen mogen ze niet verwondert zijn dat klanten er wegblijven. Wij ook geïnteresseerd in de limited edition Roller Team 287tl maar bij deze verkopen we onze Roller en kijken we voor een vaste stek en zien ze mij daar ook niet meer.
RESPECT ????

10 maj 2025
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Nooit meer!

Zeer slechte ervaring opgelopen met de eigenaar van dit bedrijf, klantonvriendelijk tot en met.
Hier ga ik nooit meer!

24 april 2025
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Wij zijn beginnende kampeerders en door…

Wij zijn beginnende kampeerders en door een fout te maken (nl. matras van het bijkomende bed op het hefbed te stapelen) werkte het hefbed en tafel niet meer. Dit op de vooravond van ons vertrek. Afspraak gemaakt bij onze verkoper -Urbano Aarschot- waar alles tijdig werd hersteld. Bedankt aan het ganse team voor de snelle en professionele hulp.
Luk en Marina

15 april 2025
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 5 av 5 stjärnor

J’ai eu un problème d’infiltration sur…

J’ai eu un problème d’infiltration sur une lucarne de mon Autostar. J’ai laissé un message auprès de la secrétaire et dans les 15 minutes j’étais rappelé.
J’ai reçu les explications du chef d’atelier et j’ai moi-même pu effectuer les réparations. Ils ne pouvaient pas me recevoir dans un délais raisonnable suite à la charge de travail. J’ai acheté le produit conseillé et tout est rentré dans l'ordre. Un tout grand merci

5 november 2024
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Gisteren onze nieuwe Roller team Kronos…

Gisteren onze nieuwe Roller team Kronos 234 tl gaan ophalen. Na 25 jaar met camper rond te bollen, hebben we toch nog hier en daar tips gekregen in het bijzonder van Den John.
Moet wel zeggen vanaf de eerste dag dat we bij URBANO AARSCHOT binnenwandelde hadden we een goed gevoel bij Kris, heeeel vriendelijk,gemoedelijk zeker niet opdringerig.
Na een paar problemen van mijn kant moet ik Timmy bedanken, die hij met professioneel en veel geduld heeft opgelost.
En dan Den John, dit had ik helemaal niet verwacht, deskundige uitleg, eerst gedacht, we zullen hier snel buiten rijden, maar nee hoor, we begonnen met een drankje, in het diepste detail uitleg gekregen, heel veel geduld op alle vragen duidelijk antwoord, ik dacht na zoveel jaar ervaring zal ik niet veel uitleg nodig hebben, maar niets is minder waar.
Het boeide ons echt.
Eigenlijk na zoveel uitleg heb ik maar 1 woord over URBANO AARSCHOT stuk voor stuk KLASBAKKEN.
Bruno en Lea

28 februari 2025
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Déçu

Bonjour, je suis déçu, je regrette avoir acheté mon camping-car chez Urbano. C'était convenu installer un convertisseur 220v sur toutes les prises, après avoir téléphone plusieurs fois, le vendeur m'a dit que le lendemain le responsable me téléphonerai, ça fait plus d'un an. Il m'a dit aussi qu'il m'offrira l'extension de garantie Ford de 5 ans, je n'ai eu que 2 ans, la garantie normale. Je ne recommande pas. Ils n'ont pas étés sérieux.

20 februari 2025
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 4 av 5 stjärnor

Correcte verkoop en duidelijke uitleg

vandaag onze mobilhome gaan halen.een maand geleden gekocht via verkoper Peter waar we een goede deal mee hebben kunnen maken en een fijne overname van onze oudere camper.levering mooi op tijd volledig volgens afspraak.ook vandaag een heldere uitleg gekregen van John.die zeker zijn tijd daarvoor genomen heeft en nuttige tips gegeven heeft.een aangename ervaring!Bart en Raymonda

8 oktober 2024
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Eindelijk ons probleem opgelost door Timmy

Na de aankoop van onze MH bij Urbano Aarschot in februari '23 waren er probleem met de airbag module. Na vele onderzoeken (waardoor we onze MH regelmatig ook weer moesten wegbrengen) en zgz adviezen van professionals kon het probleem toch niet opgelost worden en werden we van het kastje naar de muur gestuurd( door een conflict tussen Fiat en Bavaria)! Onlangs na een wissel bij
het personeel kunnen we eindelijk zeggen dat Timmy het probleem onmiddellijk en adequaat heeft aangepakt! Waarvoor we weer vele en veilige km kunnen afleggen. Onze grootste dank Timmy 🙏🙏🙏Eddy en Rosa.

6 juli 2024
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Aanrader over de hele lijn !!!

Vandaag naar Urbano Oostende geweest omdat ik geen stroom meer kreeg op mijn TV.
Ze hebben de bekabeling achteraan volledig in orde gebracht en de defecte zekering in de 12V-stekker vernieuwd.
In een Challenger 260 is dit een moeilijke klus omdat de ruimte waarin de TV schuift heel smal en diep is om aan de bedrading te kunnen werken.
Ook nieuw dekseltje voor 220V-stekker geplaatst zodat die nu niet meer klappert tijdens het rijden.
Ook de Alpine-gps-radio een upgrade gegeven, dit duurt wel 2 uur.
Super vriendelijk ontvangen (ook 15 minuten vóór de openingstijd) met een koffie.
In totaal maar 138 € betaald !!!
Dit is reeds de 2de maal dat ik super tevreden ben van Urbano Oostende.
Super vriendelijke ontvangst, zeer degelijk werk en zeker niet duur.
Waar zijn al die klagers ????
Als het goed is, mag het zeker ook gezegd worden.
Voor mij een aanrader. 👍👍👍

18 juli 2024
Omdöme utan inbjudan

Detta är Trustpilot

Vem som helst får skriva ett omdöme på Trustpilot. Den som skriver ett omdöme äger sitt omdöme och detta innebär att personen i fråga kan redigera eller ta bort sitt omdöme när som helst. Omdömen finns kvar på Trustpilot sålänge omdömeslämnarens konto är aktivt.

Företag kan be sina kunder om omdömen via automatiska inbjudningar. Dessa omdömen markeras som verifierade för att visa att det handlar om verifierade upplevelser.

Läs mer om andra typer av omdömen.

Vi skyddar vår plattform med hjälp av dedikerade medarbetare och smart teknologi. Läs mer om hur vi bekämpar falska omdömen.

Läs mer om omdömesprocessen på Trustpilot.

Här är 8 tips på hur man kan skriva omdömen på bästa sätt.

Verifieringen hjälper till att säkerställa att det är riktiga människor som skriver omdömena som du läser på Trustpilot.

Att erbjuda belöningar för omdömen eller att bara be en viss grupp personer att skriva ett omdöme kan påverka företagets TrustScore. Detta strider mot våra riktlinjer.

Läs mer