Vanomobil Omdömen 19

TrustScore 3 av 5

3,1

Även om vi inte verifierar specifika påståenden eftersom omdömeslämnarnas åsikter är deras egna, kan vi märka omdömen med en ”verifierat”‑etikett ifall vi kan bekräfta att en företagsinteraktion har ägt rum. Läs mer

För att skydda plattformens integritet granskas både verifierade och overifierade omdömen av vår automatiserade programvara som är tillgänglig dygnet runt. Tekniken är utformad för att identifiera och ta bort innehåll som bryter mot våra riktlinjer, inklusive omdömen som inte är baserade på en äkta upplevelse. Vi är medvetna om att vi inte kan lägga märke till allt. Det går att flagga sådant som du tror att vi kan ha missat. Läs mer


Kontaktuppgifter

3,1

Medel

TrustScore 3 av 5

19 omdömen

5 stjärnor
4 stjärnor
3 stjärnor
2 stjärnor
1 stjärna

Ingen inbjudningshistorik registrerad

Det här företaget har inte bjudit in sina kunder. Omdömen kanske inte är representativa

Har besvarat 100 % av sina negativa omdömen

Svarar vanligtvis efter mer än 1 månad

Så använder företaget Trustpilot

Se hur deras omdömen och betyg hämtas, betygsätts och modereras.

Företag på Trustpilot får inte erbjuda incitament eller betala för att dölja omdömen. Omdömen är enskilda användares åsikter och inte Trustpilots åsikter. Läs mer

Betygsatt 3 av 5 stjärnor

Gestopt met camper

Beste vanomobil,
Bedankt voor het voorstel om de camper nog eens na te kijken maar dat kan niet meer. Ik heb de camper de dag na terugkomst al verkocht ( met flink wat verlies) Alles wat betreft campers stopt voor mij. Ik zou nooit meer gerust kunnen vertrekken.
Mag
Dirk Otto

21 maj 2026
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 3 av 5 stjärnor

Gisteren naar Vanomobil geweest om het…

Gisteren naar Vanomobil geweest om het beetje lekkende badkamerkraantje te laten vervangen van mijn Chausson 640. Zat met het idee het zelf te doen, maar beetje last van knieën deed me anders besluiten . Naar Vanomobil dan maar. Na een afspraak werd er aan begonnen, en kreeg ik het faktuurtje. Kraantje+plaatsing : €453 !?!
Bij mijn opmerking dat het een gouden kraantje was kwam de opmerking ‘dat die kraantjes zo duur zijn!’ My ass. Nooit meer. Dit noemen ze gewoon bedrog.
Een paar dagen na deze review een telefoontje gekregen van Vanomobil. Excuses over de mis-communicatie (geen) over de prijs van de ingreep. De kostprijs van de installatie wordt terugbetaald, met verontschuldigingen over de drukte, het niet vermelden van de kostprijs op voorhand. Waarvoor dank.
Waarom ik niet enthousiaster ben? Mocht het onder garantie zijn geweest mogen ze van mij gouden kraantjes erin monteren, maar als ik gelijkaardige kranen bekijk van grohe of hansgrohe dan blijken die 1/3 te kosten. En dat is al met een winstmarge. Wat wel ok is, is de beschikbaarheid van de reparatiedienst die zelfs telefonisch vlot bereikbaar en hulpvaardig is: Daarvoor vier sterren!

4 april 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Vanomobil

Svar från Vanomobil

Dag Chris, intussen heeft u met onze collega gesproken. Bedankt om even de tijd te nemen om dit samen met ons uit te klaren. We begrijpen je reactie en nemen je feedback zeker mee: transparante communicatie vooraf is hierin essentieel. We blijven hier verder op inzetten zodat dergelijke situaties in de toekomst vermeden worden.

Betygsatt 3 av 5 stjärnor

Wij hebben een Westfalia Jules Verne…

Wij hebben een Westfalia Jules Verne aangekocht. Voor de aankoop hebben wij de verkoper al attent gemaakt op enkele mankementen, die volgens hen nog opgelost zouden worden.

De campervan werd in oktober geleverd, maar tot op vandaag wachten wij nog steeds op de vervanging van de zetelhoes en het tentzeil. Bovendien ondervonden wij al van bij de start verschillende problemen met de camper.

Voor een aankoop van dit niveau mag je toch verwachten dat alles in orde is en dat de verkoper zelf het initiatief neemt om openstaande punten op te lossen. Wij beschikken over uitgebreid mailverkeer dat dit aantoont, maar de algemene indruk blijft dat er weinig inspanning wordt geleverd om dit correct af te handelen.

Wij zetten het traject nu verder, maar willen anderen toch waarschuwen om goed op te letten bij een dergelijke aankoop.

23 mars 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Vanomobil

Svar från Vanomobil

Beste, we vinden het spijtig te lezen dat je de situatie zo aanvoelt. Hoewel ook wij zijn afhankelijk van de feedback van de fabrieken, doen onze collega's werkelijk hun uiterste best om jullie verder te helpen.

Betygsatt 2 av 5 stjärnor

Garantieclaim Burstner

We kochten in januari 2025 onze Burstner bij Vanomobil in Tremelo.
De aankoop gebeurde correct, hoewel onze 4G router er niet in gemonteerd was, dit is later correct gebeurt.
We hebben al verscheidene "akkefietjes" gehad met onze Burstner ( slot badkamerdeur, sloten van kastjes/laden, slot garagedeur, achteruitrijcamera...).
Eind juni brak de geleidingsstaaf van onze voorruitverduistering af. Foto's e.d. werden doorgemaild en men verzekerde ons dat Burstner de garantieclaim had aanvaard.
Na verscheidene telefoontjes met Ellen kregen we telkens een ander verhaal te horen. Dit geeft absoluut geen vertrouwen in de afhandeling.
We zijn nu meer dan 3 1/2 maand verder en tasten nog steeds in het duister...het gordijn rijgen we nu telkens manueel over de rail.
Het zou in mijn opinie van grote klasse zijn mocht Ellen ons uitgenodigd hebben om ons probleem even aan een technieker te laten zien zodat er mss een tijdelijke oplossing kon aangeboden worden.
Dat zou pas SERVICE zijn!!
Het is natuurlijk makkelijker om vanachter je pc een "mailtje" te sturen en te zeggen; de garantie is aangevraagd, ik heb mijn job gedaan.
Nu kunnen we jammer genoeg niks meer doen dan wachten en mochten jullie deze review lezen, denk er even over na om in zulke gevallen dat "extraatje" aan te bieden.
Over Burstner kan ik kort zijn, de service na verkoop is NIHIL!

18 oktober 2025
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Vanomobil

Svar från Vanomobil

Beste Guy, onze collega's zijn volop bezig met jouw dossier en je kan erop rekenen dat ze je op de hoogte brengen zodra er nieuws is.

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

We zijn vandaag voor de eerste keer…

We zijn vandaag voor de eerste keer vertrokken met onze nieuwe moterhome. Na een heel fijne ervaring bij zowel het eerste bezoek tot de oplevering van de moterhome mogen we een heel dikke pluim geven aan Jan en collega's. Daar kunnen de concurrentie nog iets van leren. Alvast hartelijk dank.

2 oktober 2025
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Vanomobil

Svar från Vanomobil

Heel erg bedankt voor de mooie review, Geert! We wensen je nog vele veilige kilometers!

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

splinternieuwe camper…

Ik heb er een splinternieuwe camper gekocht en ze hebben me letterlijk verschillende keren proberen op te lichten door foutieve informatie te geven om toch maar extra dingen te kunnen verkopen die zelf nog schade had kunnen aanrichten voor duizenden euros als ik dat zo had gedaan zoals zij beweerde, dan hebben ze me nog eens verschillende keren proberen op te lichten door vragen niet te beantwoorden via mail en dan telkens antwoorden te geven die ze zo verwarrend mogelijk maken om je fouten te laten maken en extra te betalen voor dingen die al mee in je maandelijkse aflossing zitten dit hebben ze verschillende keren geprobeerd door vragen te ontwijken en dan zo van die antwoorden te geven en echt gewoon je vraag volledig te negeren ze willen je echt niet helpen daar elke kans die ze krijgen om je toch maar te kunnen oplichten met nog iets die nemen ze.
Bij afhaling camper hadden ze een afgesproken installatie uitgevoerd en dit moest van te voren betaald worden of kreeg de camper niet mee oke geen probleem daar maar dan bij afhaling zeggen ze ineens ja we hebben nog een extra installatie uitgevoerd want we dachten dat je dit wel zou willen en daar moet je nog voor bij betalen of we halen alle onderdelen er trg af maar deze installatie was al betaald en dat was allemaal zo van te voren afgesproken maar nee ik moest dit meteen betalen of het werd er allemaal afgehaald.
En dan het grootste schandaal wat me allemaal later pas opviel er zijn echt stukken gemaakt in de camper wrs door dat het een toonmodel was en die stukken hebben zij zo goed mogelijk weg gewerkt zodat je dit pas zou opvallen na een lange tijd en niet bij afhaling en dan heb ik het over honderden euros kosten als je dit zou willen vervangen. GANGSTERS zijn het echt waar ik zal NOOIT iemand aanraden bij vanomobil te kopen je bent bij deze gewaarschuwd ik heb lang geen review willen schrijven maar ik vind dat dit geweten moet zijn want dit is echt schandalig.

9 maj 2025
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Vanomobil

Svar från Vanomobil

Beste, is het mogelijk uw identiteit te delen zodat wij u verder kunnen helpen?

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

De beste feedback is eerlijk, behulpzaam en constructief!

We waren al gewaarschuwd, maar toch trapten we in val en kochten hier een campervan.
Op zich niets mis met de aanpak van de aankoop. Maar als je nadien nog maar een vraag stelt kost t al geld. Naservice dus 0,0!
Doen gewoon geen moeite.
Hetgeen wij binnen het jaar kapot hadden werd door Burstner niet aanvaard om in garantie te herstellen.
Het ging over het loskomen van de verduisteringen aan de deuren, aan beide kanten**.
Konden wij niets aan doen. Na een maand na de melding en na 4 maal herinnering, antwoord van Vano en uiteraard afgescheept.
Niet eens de geste gekregen dat we tenminste even konden langskomen zodat ze zelf eens konden kijken om het misschien zelf op te lossen. Dat zou klantenbinding zijn geweest.
Dus bij deze een feedback die eerlijk en vooral behulpzaam is.
Na een aankoop van een nieuw voertuig.
Wees gewaarschuwd.

5 augusti 2025
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Vanomobil

Svar från Vanomobil

Beste Erwin, het spijt ons te lezen dat je deze situatie op deze manier ervaren hebt. Wij zaten midden in verlofperiode en onze verhuis die periode, maar daar zou u natuurlijk geen last van mogen ondervinden. Iedereen is altijd welkom in onze showroom en atelier, daar mag geen twijfel over bestaan. We helpen u zeker graag verder met dit probleem. Kom gerust langs.

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Rommel

Door de huidige vraag naar campers zijn de prijzen gigantisch gestegen. Maar de kwaliteit dat ze afleveren laat de wensen over. Gewoon schandalig, geen enkel onderdeel is kwalitatief! De grootste vergissing van mijn leven om zoiets te kopen. Met ieder onderdeel al problemen gehad.

11 juni 2025
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Vanomobil

Svar från Vanomobil

Beste Wes, is het mogelijk ons meer informatie te verstrekken zodat wij kunnen uitzoeken wat hier gaande is?

Betygsatt 2 av 5 stjärnor

. Verkoper vergist zich in de juiste klant van review

We waren heel erg geïnteresseerd in de aankoop van een Niesmann Bischoff ISMOVE Maar werden bijgestaan door een Uiterst onvriendelijke en opdringerige (dikkenek) verkoper . Die niets liever wou dan de prijs op te drijven met de extra opties om zo ons dan een nog duurder model aan te raden . Waar wij niet naar gevraagd hadden nog in -geïnteresseerd zijn . En op de koop toe op het einde ons alleen de offerte gaf van het duurder model en de motorhome waar wij eigelijk voor kwamen links liet liggen . En op gebied van hoffelijkheid liet hij zeker veel te wensen over . Hij was meer bezig met de smsjes op zijn gsm dan ons op een adequate manier afscheid te geven bv niet in zijn stoel blijven zitten maar net als wij recht te staan en de potentiële klanten op zen minst te begeleiden naar de uitgang zoals je mag verwachten bij een verkoper dat toch al zeker een jaar of 50 is . Als 150.000 euro direct te kunnen ontvangen ( wat voor ons hard werkende mensen en groot bedrag is om bij elkaar te sparen ) te min is voor meneer ( wat zeker de indruk gaf op de mannier hij ons behandelde ) dan kopen wij nog liever in Duitsland .Wat dankzij VANOMOBIL ondertussen is gelukt met heel aangename professionele mensen waar we een uitgebreide uitleg kregen van wel 4 uur hoe we de Niesmann Bischoff kunnen gebruiken en waar we ten alle tijden kunnen en mogen bellen over wat dan ook . Sterker nog deze handelaar heeft nog met de meeste aankopers of klanten contact en spreken en zien elkaar elk jaar bij een bijeenkomst waar zelfs mooie vriendschappen zijn ontstaan . Dank u VANOMOBIL door deze teleurstellende ervaring bij jullie zijn we er beter door uitgekomen .
ANTWOORD NA TELEFONISCH GESPREK OP 13 februari
Na het lezen van jullie opmerking bij mijn klacht heb ik de indruk dat uw verkoper ons verward met een ander kopel dat op dezelfde dag als WIJ op zondag 01/02/2025 ook kwam kijken voor een Niesmann Bischoff ISmove 6.9 E
Wat erg we spijtig vinden zeker na onze aangename telefonische gesprek van de verkoper in kwestie waarin hij zich uitvoerig had verdiept in de negatieve ervaring die dag , en zich daar ook voor excuseert.Ik vond het al raar toe hij zij dat hij men man al had gesproken ( wat niet juist was ) en wij hadden niet de Supersonic achteraf besproken maar de ARTO van NIESMANN en hebben wel degelijk maar 1 offerte ontvangen van Vanomobil ( ARTO ) en geen twee zoals u aangaf aan de telefoon . Voor alle duidelijkheid wij zijn het echtpaar met de vrouw met zwarte hoed voor als je het wil weten en was dan toch onze eerste indruk de juiste : dat je wel degelijk met de volgende verkoop al bezig was terwijl wij nog bij u op het bureau in gesprek waren Want wees eerlijk uw excuses waren dan wel bedoeld voor het andere echtpaar . SPIJTIG

2 februari 2025
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Vanomobil

Svar från Vanomobil

Beste Fanny, onze medewerkers zetten zich elke dag in om iedereen een welkom gevoel te geven en het spijt ons dus om deze review te lezen. Wij hebben deze ontmoeting heel anders ervaren, waarbij jullie duidelijk uitspraken dat de ISMOVE te klein is en er heel wat interesse was in de Supersonic. Desondanks wensen we jullie veel veilige kilometers!

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Zeer tevreden over de service bij…

Zeer tevreden over de service bij Vanomobil. ZOwel in begeleiding voor en na aankoop als bij de service na aankoop (het oplossen van probleempjes nadien of kleine aanpassingen).

18 december 2024
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Vanomobil

Svar från Vanomobil

Fijn om te lezen, dank je wel!

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Puike waarborgafhandeling camper

Wij kochten ruim anderhalf jaar geleden een Niesmann-Bischoff iSmove bij Vanomobil-Deerlijk; een nieuw type camper die gebouwd wordt op welhaast ambachtelijke wijze en in relatief kleine reeksen.
Totnogtoe immer vriendelijke en persoonlijke bejegening daar.
Zoals te verwachten was - het zijn complexe machines - kwamen er meerdere gebreken en kinderziektes op rij. Om maar iets te zeggen, ik weet uit goeie bron dat dat bij Porsche niet anders is. (ha! :D)
Die problemen werden tot op vandaag zonder enige tegenkanting of discussie - en op korte termijn verholpen.
De toekomst zal het uitwijzen, maar ik heb alle vertrouwen in (de locale afdeling van) deze dealer.

17 december 2024
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Vanomobil

Svar från Vanomobil

Fijn om te lezen, dank je wel!

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

slecht contact

Grote dank bij het zoeken en oplossen bij het probleem met de dompelpomp,

10 september 2024
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Vanomobil

Svar från Vanomobil

Graag gedaan, Bernard, bedankt voor de review!

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Aankoop nieuwe camper

Ik kocht enkele weken geleden een nieuwe camper bij Vanomobil in het nieuwe gebouw in Lokerenen. Deze week kon ik hem ophalen. An gaf hierbij een uitgebreide technische uitleg. Er ontbraken enkele items die bij de aflevering genoteerd werden en die 2 dagen later perfect opgelost werden. Pluim voor Nicolas en An (en ook de vriendelijke medewerkers in het atelier). Ontvangst, klantvriendelijkheid, service... alleen maar lovende woorden!

23 augusti 2024
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Vanomobil

Svar från Vanomobil

Bedankt voor de mooie review!

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Vanomobil huren reken bij de prijs je waarborg

Gewoon gangsterpraktijken in dit bedrijf...
Uw waarborg ben je sowieso kwijt...
Na huur van mobilhome...
Nergens is er contact opgenomen met ons n teruggave van het voertuig, pas na 2 weken toen wij vroegen naar de waarborg, was er opeens schade vastgesteld... ze spreken elkaar tegen in dit bedrijf en liegen tegen elkaar... we zijn ondertussen 2mnd verder en ineens duiken er foto's op van de schade met datum (een datum op foto is gemakkelijk te manipuleren) Deze praktijken kunnen echt niet door de beugel... Fod economie heeft ondertussen een dossier geopend!!! Wees verstandig en huur niet bij Vanomobil!!!!

2 juli 2024
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Vanomobil

Svar från Vanomobil

Beste Alain, eerst en vooral willen we benadrukken dat Vanomobil eerlijkheid en correctheid hoog in het vaandel draagt. Onze jarenlange ervaring alsook onze goede reputatie getuigen hiervan. We hebben er absoluut geen belang bij om klanten onterecht schade te laten betalen, wel integendeel. Daarom hebben wij ook moeite genomen om dit voorval helemaal uit te klaren, zoals u zowel telefonisch als via mail hebt ontvangen.

Detta är Trustpilot

Vem som helst får skriva ett omdöme på Trustpilot. Den som skriver ett omdöme äger sitt omdöme och detta innebär att personen i fråga kan redigera eller ta bort sitt omdöme när som helst. Omdömen finns kvar på Trustpilot sålänge omdömeslämnarens konto är aktivt.

Företag kan be sina kunder om omdömen via automatiska inbjudningar. Dessa omdömen markeras som verifierade för att visa att det handlar om verifierade upplevelser.

Läs mer om andra typer av omdömen.

Vi skyddar vår plattform med hjälp av dedikerade medarbetare och smart teknologi. Läs mer om hur vi bekämpar falska omdömen.

Läs mer om omdömesprocessen på Trustpilot.

Här är 8 tips på hur man kan skriva omdömen på bästa sätt.

Verifieringen hjälper till att säkerställa att det är riktiga människor som skriver omdömena som du läser på Trustpilot.

Att erbjuda belöningar för omdömen eller att bara be en viss grupp personer att skriva ett omdöme kan påverka företagets TrustScore. Detta strider mot våra riktlinjer.

Läs mer