Dicar Omdömen 68

TrustScore 3.5 av 5

3,4

Även om vi inte verifierar specifika påståenden eftersom omdömeslämnarnas åsikter är deras egna, kan vi märka omdömen med en ”verifierat”‑etikett ifall vi kan bekräfta att en företagsinteraktion har ägt rum. Läs mer

För att skydda plattformens integritet granskas både verifierade och overifierade omdömen av vår automatiserade programvara som är tillgänglig dygnet runt. Tekniken är utformad för att identifiera och ta bort innehåll som bryter mot våra riktlinjer, inklusive omdömen som inte är baserade på en äkta upplevelse. Vi är medvetna om att vi inte kan lägga märke till allt. Det går att flagga sådant som du tror att vi kan ha missat. Läs mer

Det här tycker kunderna

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Trekhaak laten zetten in april. En doordat het een mobilhome van buitenland kwam was er geen gelijksvormingsattest. Ondertussen al naar italie gereden zonder aanhangwagen... wat de bedoeling was om me... Se mer

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Net voor mijn vertrek stel ik vast dat ik geen 220 v stroom meer heb. Zonder afspraak naar Dicar gereden met een klein hartje omdat ik geen afspraak hèb en het toch een zeer drukke periode is (... Se mer

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Wij Hebben Bij Dicar een zo goed als nieuwe Camper Gekocht voor een hele scherpe prijs ! En er wat extra Accessoires op hebben laten plaatsen die we bijna tegen inkoop prijs erbij kregen ! Top Bedrijf... Se mer

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Vorige week Woensdag zijn we onze nieuwe campervan gaan ophalen bij Dicar te Wetteren. We werden er zeer goed ontvangen en vooral met hun 35ste verjaardag werden we nog eens extra in de watten gelegd.... Se mer


Kontaktuppgifter

3,4

Medel

TrustScore 3.5 av 5

68 omdömen

5 stjärnor
4 stjärnor
3 stjärnor
2 stjärnor
1 stjärna

Ingen inbjudningshistorik registrerad

Det här företaget har inte bjudit in sina kunder. Omdömen kanske inte är representativa

Har inte besvarat negativa omdömen

Så använder företaget Trustpilot

Se hur deras omdömen och betyg hämtas, betygsätts och modereras.

Företag på Trustpilot får inte erbjuda incitament eller betala för att dölja omdömen. Omdömen är enskilda användares åsikter och inte Trustpilots åsikter. Läs mer

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Ga eerder naar een kleinere verdeler dan naar DICAR.

Wanneer je een wagen koopt die op de parking staat weet je natuurlijk onmiddellijk wat je in handen hebt, als dit een occasie is kunnen kleine details zich voordoen. Dan nog is het de Dicar na service die woord moet houden en dit moet oplossen, waar ik ook niet al te beste verhalen over heb vernomen. Echter bestel NOOIT een nieuwe wagen bij Dicar. 6 weken aflevertermijn voor een voertuig dat in stock was, worden plots 5 maanden aangezien het voertuig toch niet in stock bleek zijn. Dit wisten we pas na zelf verschillende malen gebeld te hebben. Aangezien we de wagen asap nodig hadden gingen we akkoord met een andere wagen. Wel nog eens €2000,00 opleggen. Bij aflevering bleek de wagen een 2024 model te zijn terwijl we betaald hadden voor een 2025 model. Deze wagen tijdelijk mogen gebruiken tot nogmaals een ander wagen zou geleverd worden, hun voorstel het showroommodel. Echter nog maar eens €1000,00 opleggen. Bij aflevering van deze wagen werd er niet de moeite gedaan om het hefdak correct te vergrendelen, tableau vooraan kwam los na enkele km's rijden en rijden op navigatie was concentreren aangezien de bluetooth connectie geen geluid doorgaf naar de wagen. Bij aankomst thuis bleek dat de leefbatterij ook niet werkte. Heel dit spelletje is ondertussen 4 maand bezig, ik vraag mij af wanneer er eindelijk een einde aan komt en ik een auto heb die 100% in orde is.

3 juli 2025
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Een fijne en degelijke ervaring

Verbindende communicatie, open mind, helderheid, behulpzaam en vriendelijk. Het zijn enkele van de woorden die bij me opkomen wanneer ik bij Dicar Wetteren langsga.
En daarbovenop gaan ze de extra mile wanneer dat nodig is.

Dank aan de fijne mensen aan het onthaal en de helpdesk en evenzeer voor zij die achter de schermen werken want zij verdienen evenzeer een pluim.

2 juni 2025
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Camper gekocht bij Dicar.

Camper gekocht bij Dicar.
Normaal konden wij de camper pas op 18 juni ophalen.Maar Arno heeft er voor gezorgd dat het 12 dagen vlugger kon.Daar zijn we hem enorm dankbaar voor.
Een klein minpuntje , afspraak maken online loopt niet perfect .
Groetjes Mia,Ronald,Dion,Wim-Jan , Kris en Christel

16 maj 2025
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Bezint eer ge aan Dicar begint.

Bezint eer ge aan Dicar begint.
We kunnen niet spreken van slechte service. Er is sprake van GEEN service.
Wachten al sinds eind februari op onze splinter nieuwe camper. We worden op geen enkele wijze uit eigen beweging op de hoogte gehouden over de voortgang van levering. En excuses hebben ze nog geen enkele keer gemaakt. Waardeloos bedrijf.

5 maj 2025
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 2 av 5 stjärnor

Een gloednieuwe camper met helaas schade toen we hem ophaalde en nu 7 maanden later nog steeds niet gemaakt!

Op 02/09/2024 onze nieuwe camper opgehaald bij Dicar in Geel. Helaas zat er schade op een strip rechtsachter maar dat zou zo snel mogelijk gemaakt worden, de lijst zou besteld worden. Verschillende keren telefonisch contact opgenomen, zou besteld zijn maar tekorte geleverd en zouden ons op de hoogte houden, helaas telkens zelf contact op moeten nemen. Maar nu ruim half jaar later nog niet gemaakt! En er niks meer over gehoord! De lekkage is wel gemaakt gelukkig! Maar de schade aan de achterkant nog steeds niet!!!!!!!! Dus zou Dicar niet aanbevelen aan niemand, gelukkig is mond tot mond reclame de beste die je kunt hebben. Maar hoop dat de lijst binnen een maand vanaf heden gemaakt word want anders post ik dit ook op Google! Dit poste ik op hun enquete over de service op 10/03/2025 op 12/03 en 14/03 een mail van hen dat ze 1 onderdeel binnen hadden en op nog een onderdeel zaten te wachten en me op de hoogte zouden houden! Sindsdien niks meer van hen gehoord! Het is een schade die hun gereden hebben toen we onze gloednieuwe camper op gingen halen helaas met schade 🤬

En vandaag krijg ik een mail het onderdeel is opeens binnen SUPER.
Nu nog een afspraak maken want ze hadden een weekafspraak gepland!
Van woensdag tot woensdag maar denk dat het dan ook van maandag tot vrijdag kan en we de camper niet in het weekend kwijt zijn!

10 april 2025
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 5 av 5 stjärnor

VERKOOP MOBILHOME

Correcte en snelle afhandeling verkoop. Mobilhome Was in goede staat, geen gepingel over prijs etc. Na overeenkomst werd het bedrag overgemaakt dat vooraf vooropgesteld was. Heeft niet meer dan een uur in beslag genomen. Uistekende en vlotte samenwerking met Sandra.

4 februari 2025
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Binnen de afgesproken tijd mooie…

Binnen de afgesproken tijd mooie stangen geplaatst in de garage.
Vriendelijke en bekwame dame bij de receptie en lekker bakkie koffie.
Dank voor de service en het meedenken.

5 februari 2025
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Dicar

Svar från Dicar

Bedankt voor de mooie woorden, veel reisplezier!

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Nooit meer

Heb de indruk dat goede reviews , door dicar geplaatst zijn .
Bij ons allerlei pietluttigheden , die ongemakken bezorgt . Bij aflevering uit toonzaal model , niets nagekeken . Onderdelen beschadigd , niet gemonteerd en ontbrekend .
Zelfs geen korting op toonzaal model .
Mss onze eigen schuld als beginnende campers . Maar voor ons nooit meer dicar .
Hadden 468 gevraagd daar deze F2F is , ipv 463 L - salon minder ruimte . Niet meer beschikbaar bij ophalen stonden er terug 2 in de toonzaal . Zelfde bouwjaar . Was duidelijk dat de toonzaal leeg moest .

18 december 2024
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Dicar

Svar från Dicar

Bedankt voor uw feedback. Het spijt ons te horen dat uw ervaring niet aan uw verwachtingen voldeed. We begrijpen dat dit teleurstellend voor u is en willen dit graag verder bekijken. We streven ernaar om elke klant zo goed mogelijk te helpen en een correcte levering te garanderen.

Zou u ons meer details kunnen bezorgen via kwaliteit@dicar.be? Dan zoeken we samen naar een oplossing.

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

top mensen top verkoop en bij problemen…

top mensen top verkoop en bij problemen helpen ze je heel goed verder heel tevreden over dicar kan je ze zeker aanbevelen als je het daar niet vind vind je het nergens groetjes johan

2 januari 2025
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Dicar

Svar från Dicar

We willen dit graag verder bekijken en zoeken naar een oplossing. Zou u contact met ons willen opnemen via kwaliteit@dicar.be, zodat we uw situatie kunnen bespreken en u beter kunnen helpen?

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Rampzalige service na verkoop

Rampzalige service na verkoop. Na een bluts in de wagen in augustus 2023, eindelijk binnen voor herstelling in november 2024 (!!). Ze lieten weten dat onze camper wel 3 weken ter plaatse moest blijven omdat de lak moest drogen. Begrijpelijk…. Na 5 weken krijgen we bericht dat hij klaar is, met de factuur in bijlage.
We schrijven meteen over en we gaan de camper de werkdag nadien ophalen… krijgen we die niet mee omdat het geld nog niet op de rekening staat. Terwijl we met onze bankafschriften duidelijk kunnen aantonen dat het bedrag betaald is.
Nooit kopen we nog een camper bij Dicar.

9 december 2024
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Zeer slechte service!

Zeer slechte service!
De mobilhome binnengebracht op 17 oktober met de vraag om er een kleine herstelling op uit te voeren tegen uiterlijk 15 november omdat we gepland hadden om er een aantal dagen mee weg te gaan.
Er moest ook een nieuwe spiegel ingeklikt worden.De spiegel hadden we mee ,maar daar werd wel zonder blozen een factuur van 95 € voor gepresenteerd,en dit voor vijf minuutjes werk .Gewoon inklikken .
De andere reparatie is nog steeds niet gebeurd .Ze hebben het stukje besteld,en dat kan 4 tot 6 weken duren, want ja,dat komt van Spanje. Misschien vragen of Sinterklaas het kan meebrengen? Die komt toch volgende week?
De splinternieuwe mobilhome was al eens binnengebracht,maar nog steeds rammelt en piept het aan alle kanten tijdens het rijden.
De wind fluit hardnekkig langs het dakraam boven de stuurcabine,dat nochtans goed gesloten werd.
Het water van de douche,waar blijkbaar een knik in de afvoerleiding zat, daar loopt het water nog steeds niet weg !
Bellen is een ware ramp! Zelfs als je bij hèt muziekje,dat ik ondertussen al van buiten ken, te horen krijgt dat je op nummer één staat in de wachtrij,moet je nog een twintigtal minuten wachten vooraleer je een echte stem aan de andere kant te horen krijgt .
Je krijgt ook telkens iemand anders aan de lijn,zodat je iedere keer opnieuw je verhaal moet herbeginnen.
Met mijn beperkte beltijd van 120 minuten,is mijn maandelijks tegoed zo snel opgebruikt.
Ik zou zo denken dat een mobilhome vaak gebruikt wordt door mensen met pensioenleeftijd.Daar hebben de Italianen blijkbaar niet aan gedacht.Om het vuil water te lozen moet je zowat plat op je buik gaan liggen buiten ,om een stang uit te trekken, en dan proberen weer rechtop te geraken....
Binnen zit de bediening voor het warm water onder het bed in een kast.Op de knieën en met een zaklamp, en een goeie dosis geluk zie je plots het knopje dat moet ingedrukt worden.Je kan maar beter geen knie-en/of heupprothese hebben om dit alles te bedienen.
Benieuwd wanneer en hoe we de herstelling uiteindelijk zullen geregeld krijgen...!!!???

28 november 2024
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 1 av 5 stjärnor

TOTAAL GEEN SERVICE

TOTAAL GEEN SERVICE !
Net een nieuwe mobilhome gekocht en een foutmelding terwijl we voor de eerste keer weg waren. Om 9:00 in Geel gebeld … heel de vooiddag opnieuw en opnieuw … totdat er iemand van vestiging Wetteren ons eindelijk hielp ‘s namiddags 15:30…
DEZELFDE AVOND DOUCHE WILLEN NEMEN EN… WATER LOOPT NIET WEG !!! NATUURLIJK OM 22:00 GEEN HELP MEER!!! NIEUWE MOBILHOME ONDER WATER !!!

!!!!!!!

28/8
Een dag later en NOG STEEDS NIEMAND GEHOORD VAN DICAR IN VERBAND MET ONZE DOUCHE DIE VOL MET WATER BLIJFT !!!
Gloednieuwe mobilhome van 1 maand; eerste keer in gebruik op vakantie en .. dikke dikke problemen !

28 augusti 2024
Omdöme utan inbjudan

Detta är Trustpilot

Vem som helst får skriva ett omdöme på Trustpilot. Den som skriver ett omdöme äger sitt omdöme och detta innebär att personen i fråga kan redigera eller ta bort sitt omdöme när som helst. Omdömen finns kvar på Trustpilot sålänge omdömeslämnarens konto är aktivt.

Företag kan be sina kunder om omdömen via automatiska inbjudningar. Dessa omdömen markeras som verifierade för att visa att det handlar om verifierade upplevelser.

Läs mer om andra typer av omdömen.

Vi skyddar vår plattform med hjälp av dedikerade medarbetare och smart teknologi. Läs mer om hur vi bekämpar falska omdömen.

Läs mer om omdömesprocessen på Trustpilot.

Här är 8 tips på hur man kan skriva omdömen på bästa sätt.

Verifieringen hjälper till att säkerställa att det är riktiga människor som skriver omdömena som du läser på Trustpilot.

Att erbjuda belöningar för omdömen eller att bara be en viss grupp personer att skriva ett omdöme kan påverka företagets TrustScore. Detta strider mot våra riktlinjer.

Läs mer