Zingox Traders Uk Ltd Omdömen 

283
•
TrustScore 2 av 5

2,2

Även om vi inte verifierar specifika påståenden eftersom omdömeslämnarnas åsikter är deras egna, kan vi märka omdömen med en ”verifierat”‑etikett ifall vi kan bekräfta att en företagsinteraktion har ägt rum. Läs mer

För att skydda plattformens integritet granskas både verifierade och overifierade omdömen av vår automatiserade programvara som är tillgänglig dygnet runt. Tekniken är utformad för att identifiera och ta bort innehåll som bryter mot våra riktlinjer, inklusive omdömen som inte är baserade på en äkta upplevelse. Vi är medvetna om att vi inte kan lägga märke till allt. Det går att flagga sådant som du tror att vi kan ha missat. Läs mer

Det här tycker kunderna

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Worst service. Never Recived parcel no refund initiated. No contact lines open. Online chat is not working. No response to email. Never recommend to anyone. Please respond to online chat at least or p... Se mer

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

I love Alphonso mangoes but there’s nowhere near me that sells them. I looked at a few online shops and settled on this one because of their mango refund policy - they offer refunds for mangoes that a... Se mer

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

I don't know if the management has changed but the service has gone completely downhill. Firstly half the items were out of stock and there has been no news about refund even after a week on. The phon... Se mer

Betygsatt 3 av 5 stjärnor

Order items were modified without even asking us. You refund amount if item is not available and not just give something else just to match the amount. How you decide this and modify order on your... Se mer

Företaget har svarat

Företagsinformation

  1. Indisk livsmedelsbutik
  2. Asiatisk livsmedelsbutik
  3. Frukt- och grönsaksbutik
  4. Matvaruleverans

Skrivet av företaget

Zingox Foods UK Our business is to supply fresh and sorted fruits and vegetables at very affordable prices to our customers. We get fresh fruits and vegetables as soon as they are picked up from farm or flights and deliver next day. Economical and Eco Friendly: - Based on pre-orders, hence no wastage of food - Cheaper as no shop/rent/staff needed - Vegetables are sorted so no need to spend hours in shops sorting vegetables - Always picked up from fresh box


Kontaktuppgifter

2,2

Dålig

TrustScore 2 av 5

283 omdömen

5 stjärnor
4 stjärnor
3 stjärnor
2 stjärnor
1 stjärna

Ber kunder att lämna omdömen

Detta företag bjuder in sina kunder att lämna omdömen – oavsett om de är positiva eller negativa

Har besvarat 25 % av sina negativa omdömen

Svarar vanligtvis inom 1 månad

Så använder företaget Trustpilot

Se hur deras omdömen och betyg hämtas, betygsätts och modereras.

2,2

Alla omdömen

(283)

15 omdömen under de senaste 12 månaderna

Skriv ett omdöme
Företag på Trustpilot får inte erbjuda incitament eller betala för att dölja omdömen. Omdömen är enskilda användares åsikter och inte Trustpilots åsikter. Läs mer

Betygsatt 4 av 5 stjärnor

OK good service, will buy again but…

OK good service will buy again but the photo shows as a premium India Gate Basmati Rice 5kg brand and received classic !

16 augusti 2022
Logotyp för Zingox Traders Uk Ltd

Svar från Zingox Traders Uk Ltd

Dear customer,

Thanks for your response. We are sincerely sorry for the inconvenience caused. There is stock issue in uk for india gate rice.

Also we have instructed packaging team to be extra careful on dispatching right product. If product is not available, we will check with customer and give replacement.

Thanks
Zingox Team

Betygsatt 3 av 5 stjärnor

Under Weights on product I order

I order from Zingoxfoods twice now, 1st time over £100 2nd time near £200. Both time are under weights on product I order. Should check it before post to customer.

11 augusti 2022
Logotyp för Zingox Traders Uk Ltd

Svar från Zingox Traders Uk Ltd

Dear Customer,

Thanks for your feedback. We will like to know more about this issue. Generally our team checks for the weight and refund underweight items. As a process you can raise any such issue on chat support or email and we will address it very quickly. If you have ordered any products like jackfruit, it is very difficult to precisely cut it but if weight varies then our team will initaite refund. Please provide us picture with underweight items and we will definitely refund the balance.

Thanks and Best Regards
Zingox Team

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

10/10 for their Products, Services & Customer Care from a Happy Customer!

I was very pleased and highly impressed with the Products and Services by Zingox. Being the hardcore Alphonso Mango fan, I was ordering mangoes from Zingox almost every other week! I can confidently say they sold UKs best/high quality Alphonso mangoes. I didn't hesitate ordering it mangoes this summer and wont hesitate ordering again next year. Even their vegetables are so fresh that I don't have to worry about using them immediately the same day and can continue to store it for later use. 10/10 for their commitment to deliver high quality products every time and more so for their customer services.

11 juli 2022
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 4 av 5 stjärnor

Good pricing and quality

Good customer service! Fresh vegetables and fruits!

One star less because of many items mostly unavailable or sold
Mangoes ordered 3 times and 2 times it was not good I have sent photos ,even then lots of communications I got refund ! Second box was completely not edible ! I informed but not refunded! So refund policy is need to be improved!

10 juli 2022
Betygsatt 3 av 5 stjärnor

Haven't processed my refund yet even…

Haven't processed my refund yet even after 2 weeks

.............................................................
Update :- after reading my review, the company got in touch with me immediately and resolved the issue.

15 juni 2022
Logotyp för Zingox Traders Uk Ltd

Svar från Zingox Traders Uk Ltd

Dear Customer,

We are really sorry to hear the inconvenience caused. We went through all sequence of events. Below is the sequence of events:
- Order was placed and edited multiple times by chat feature
- Every time when order was edited, confirmation email was sent to the email on account (You wanted coconut halves but agent added desecrated coconut 100g )
- You confirmed the order and paid the invoice
- We delivered order as per the order placed, confirmed and paid
- You wanted to return it and our team offered you flexibility to do it next time when we have deliveries in your area
- As per our refund/return policy documented and accepted by all our customer at the time of purchase - https://zingoxfoods.co.uk/pages/refund-policy refund need to be initiated by sending email to info@zingoxfoods.co.uk which is not sent till date. It is clearly mentioned in all our orders sheet
- In this case you requested refund to third party driver, who do not have order visibility and right access to initiate refunds and hence it never got initiated in system

As you are our regular customer, we have always served you with best possible way and we are really sorry to hear your disappointment but from a service point of view we feel we have followed a process.

As per our telephonic discussion we have now refunded the amount £2.39 but we sincerely request you to follow standard refund process to avoid any delays going forward.

Thanks,
Zingox Team

Betygsatt 4 av 5 stjärnor

Poor communication and customer care…

Poor communication and customer care skills. Sent photos of spoilt tindora and a reminder email, no response now, nearly 3 weeks ago … so give up. Placed 2 orders, one for myself and one for my mum. Initial phone contact etc great but since terrible. I had recommended this company to my mum’s friends also but will tell them not to order now as this is not good customer service, not even an email to acknowledge mine to say they would be in touch.

This matter has now been resolved speedily, it is a shame that this could not have been done earlier without the need to post a review on Trust Pilot. In view of their response I will give this company another go. Thanks Zingox for your resolution.

6 juni 2022
Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Authentic curries

The curries I ordered were delicious and authentic not like the so-called 'Indian' takeaways on the high street. The customer service is excellent too, they resolve any issues promptly.

18 maj 2022
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 4 av 5 stjärnor

I will give four stars to Mangoes as…

I will give four stars to Mangoes and not five as I have given for all other vegetables as 100% of them were rotten from inside which the seller has taken the complainant and dealing with it. Hopefully I will get some response.

I will give 5 star to rest of the vegetables as they all were very fresh and will keep ordering them.

Thanks

Tejal

3 maj 2022
Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Most of the mangos were over ripped and spoilt

Most of the mangos were pre ripped and on day 3 3-4 mangos were already spoilt. Most of them were riped when arrived

3 maj 2022
Logotyp för Zingox Traders Uk Ltd

Svar från Zingox Traders Uk Ltd

Hi Shital,

We are really sorry to hear this. As per our standard process, you can always get in touch with us with any issues related to quality. If you face any issues our friendly customer support team will always resolve issue. Please get in touch with us on our company number and we shall investigate this issue on why this happened.

Looking forward to hear back from you.

Thanks

Detta är Trustpilot

Vem som helst får skriva ett omdöme på Trustpilot. Den som skriver ett omdöme äger sitt omdöme och detta innebär att personen i fråga kan redigera eller ta bort sitt omdöme när som helst. Omdömen finns kvar på Trustpilot sålänge omdömeslämnarens konto är aktivt.

Vi skyddar vår plattform med hjälp av dedikerade medarbetare och smart teknologi. Läs mer om hur vi bekämpar falska omdömen.

Läs mer om omdömesprocessen på Trustpilot.

Här är 8 tips på hur man kan skriva omdömen på bästa sätt.

Verifieringen hjälper till att säkerställa att det är riktiga människor som skriver omdömena som du läser på Trustpilot.

Att erbjuda belöningar för omdömen eller att bara be en viss grupp personer att skriva ett omdöme kan påverka företagets TrustScore. Detta strider mot våra riktlinjer.

Läs mer