Top Of The Clops Omdömen 113

TrustScore 4.5 av 5

4,4

Även om vi inte verifierar specifika påståenden eftersom omdömeslämnarnas åsikter är deras egna, kan vi märka omdömen med en ”verifierat”‑etikett ifall vi kan bekräfta att en företagsinteraktion har ägt rum. Läs mer

För att skydda plattformens integritet granskas både verifierade och overifierade omdömen av vår automatiserade programvara som är tillgänglig dygnet runt. Tekniken är utformad för att identifiera och ta bort innehåll som bryter mot våra riktlinjer, inklusive omdömen som inte är baserade på en äkta upplevelse. Vi är medvetna om att vi inte kan lägga märke till allt. Det går att flagga sådant som du tror att vi kan ha missat. Läs mer

Det här tycker kunderna

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Fast delivery, lovely products.When I did have an issue with a previous order, it was sorted quickly and product arrived in time,happy days.😀

Företaget har svarat

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Love the buxton greedy gannet haynet, really made a difference to feeding hay to my greedy coblet! Instead of pulling and guzzling his hay down at the same time he now takes his time chewing so his ne... Se mer

Företaget har svarat

Betygsatt 3 av 5 stjärnor

Dispatch of my order took a long time {11 working days), therefore not an ideal place to order from if item is required urgently. Reply to email enquiring when item would be sent was very quick. Packa... Se mer

Företaget har svarat

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

I have been a customer of TOTC for a number of years now. The service has always been excellent and they have gone the extra mile to source me items, and get them to me at short notice. They have give... Se mer

Företaget har svarat

Företagsinformation

  1. Ridbutik
  2. Butik med ridutrustning

Skrivet av företaget

Top Of The Clops - For You and Your Horse. We are a small independent business, passionate about all things equestrian. We opened our online tack shop in January 2016, so you can trust and count on us as an established small family run business always here for you and your horse. We are a BETA Retail member so you can be confident of our quality offer.


Kontaktuppgifter

4,4

Utmärkt

TrustScore 4.5 av 5

113 omdömen

5 stjärnor
4 stjärnor
3 stjärnor
2 stjärnor
1 stjärna

Har besvarat 66 % av sina negativa omdömen

Svarar vanligtvis inom 1 vecka

Så använder företaget Trustpilot

Se hur deras omdömen och betyg hämtas, betygsätts och modereras.

Företag på Trustpilot får inte erbjuda incitament eller betala för att dölja omdömen. Omdömen är enskilda användares åsikter och inte Trustpilots åsikter. Läs mer

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

SCAM

SCAM. Purchased a rug over 3 weeks ago no sign of it. I emailed, whatsapped and used messenger no reply. £45 down the drain!!!

4 maj 2026
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Excellent service

Fast delivery, lovely products.When I did have an issue with a previous order, it was sorted quickly and product arrived in time,happy days.😀

7 april 2026
Logotyp för Top Of The Clops

Svar från Top Of The Clops

Thanks for the review Jeanette - so pleased you are happy with things

Betygsatt 2 av 5 stjärnor

Faulty Sheldon Mini Shetland

I’m very disappointed with this mini Shetland head collar. I only started using it today and by the second use this afternoon the metal clip had already snapped.

It’s a real shame because the collar itself is lovely and fits my Shetland very well. Unfortunately the quality of the clip has really let it down. Because it broke while I needed to bring my Shetland in, I had no choice but to temporarily hold it together with a cable tie.

I’ve sent an email with photo evidence and I’m hoping a refund can be arranged. It’s frustrating as this would have been a great head collar if the hardware had been more durable.

8 mars 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Top Of The Clops

Svar från Top Of The Clops

Hello - so sorry about this fault. Once you alerted us to this we spoke to the manufacturer. They have never known this to happen with these but occasionally faults do of course still occur. We offered you a replacement or refund. You opted for a refund which we have completed for you and provide you with a £5 gift card to apologise for this faulty item. Thanks for your review and bringing this to our attention.

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Highly recommend!

First time ordering and very pleased. Katie went above and beyond to find me what i was after. Best customer service ive received.

12 februari 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Top Of The Clops

Svar från Top Of The Clops

Thanks for your review Becci so glad you were happy with everything

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

I ordered a couple of wolf wear thermal…

I ordered a couple of wolf wear thermal gloves. They are warm and arrived in time and Katie was very accommodating and kept me informed with delivery.

23 januari 2026
Logotyp för Top Of The Clops

Svar från Top Of The Clops

Thanks so much for your review Gina - so glad you like the gloves and were happy with everything

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

After a mix-up and delay with the item…

After a mix-up and delay with the item , nothing was too much trouble for Katie to compensate and rectify the issue.
I received my product within two or three days.
Very pleased with my purchase and with the service provided.

18 januari 2026
Logotyp för Top Of The Clops

Svar från Top Of The Clops

Thanks for your review - glad we were able to sort everything out satisfactorily

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Comfortable And Very Practical

From the point I ordered I felt that the sales team were client focussed, as they immediately contacted me to advise that it would not be possible to get their product to me pre-Christmas. This was not an issue (as it wasn't a present), but it sent a clear message that they value their clients and communicate properly.

The boots themselves were for my wife who has nothing but praise for their comfort, practicality and quality - and she is not easy to please!

So, if you are looking for good products at a reasonable price, all supported by a user-friendly sales team, then I recommend Top Of The Clops to you.

20 december 2025
Logotyp för Top Of The Clops

Svar från Top Of The Clops

Thank you so much Gary for your review - we are so pleased that you were happy with the customer service and the boots themselves. Happy new year

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Great communication

Great communication, what I ordered was out of stock however as soon as it was available it was posted out to me in good time!
Great service

18 december 2025
Logotyp för Top Of The Clops

Svar från Top Of The Clops

Hello Wendy thanks for your review - so glad you were happy with everything

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Highly recommend

A great company to deal with. Communication was fabulous and really happy with the product. Would highly recommend

18 december 2025
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Top Of The Clops

Svar från Top Of The Clops

Hello Nicki thank you so much for your review - so glad you were pleased with everything

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Ordered off them great communication…

Ordered off them great communication accompanying with faster delivery that was needed .
Verry good at keeping uptodate with tracking info and updates .
Item arrived well packed and perfect . Recommend 100%

16 december 2025
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Top Of The Clops

Svar från Top Of The Clops

Thank you so much for your review. So pleased you were happy with everything.

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Item not received

Took over a week to post out, said they were sending next day delivery, item hasn’t arrived a further week on, which they are aware of but they are not answering phone or responding to messages. They use Evri so beware. Poor customer service.

3 december 2025
Logotyp för Top Of The Clops

Svar från Top Of The Clops

Hello Adele. Thank you for your review and our communications about this.

Our website terms and conditions, the icon on each product description on our website and the email confirmation email all state that orders can take up to 10 working days to be delivered but it’s often quicker. Your order was placed on Sunday 23rd November and we posted it 8 working days later next day delivery which then should have arrived with you in our stated timescales.

Unfortunately there were then courier issues which we apologised for and we offered you a replacement or refund and you asked for a refund. We refunded you on the 10th December when you asked for this and explained you could keep the rug for free when/if it arrived as an apology.On the 16th December the rug arrived with you. We hope this is a good product for your horse.

We also gave you a £5 off gift voucher and a discount code to use on future orders as an apology for the delays.

We do use Evri as well as Royal Mail and ParcelForce depending on the buyers location, package size and weight. We occasionally have some packages with all couriers go missing especially in December due to increased demand but we will always do our best to refund or replace for customers.

We hope you will shop with us again.

Thanks

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Excellent service.

Excellent service.

29 november 2025
Logotyp för Top Of The Clops

Svar från Top Of The Clops

Thank you for your review - so glad you are happy with the service and item

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

A lovely company

A lovely company - amazing communication, great products and a great choice of products. Would recommend to everyone.

1 december 2025
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Top Of The Clops

Svar från Top Of The Clops

Thank you for your review Stacey - so pleased you were happy with everything

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Great products!

I love your range of products. The waterproof gloves I have just bought are a game changer!

9 november 2025
Logotyp för Top Of The Clops

Svar från Top Of The Clops

Thanks for your review Caroline so glad you were happy with the gloves

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Great customer service

Great customer service, keeping me up to date with the order.

24 oktober 2025
Logotyp för Top Of The Clops

Svar från Top Of The Clops

Thank you for your review Alex, so glad you were happy with the communication

Detta är Trustpilot

Vem som helst får skriva ett omdöme på Trustpilot. Den som skriver ett omdöme äger sitt omdöme och detta innebär att personen i fråga kan redigera eller ta bort sitt omdöme när som helst. Omdömen finns kvar på Trustpilot sålänge omdömeslämnarens konto är aktivt.

Företag kan be sina kunder om omdömen via automatiska inbjudningar. Dessa omdömen markeras som verifierade för att visa att det handlar om verifierade upplevelser.

Läs mer om andra typer av omdömen.

Vi skyddar vår plattform med hjälp av dedikerade medarbetare och smart teknologi. Läs mer om hur vi bekämpar falska omdömen.

Läs mer om omdömesprocessen på Trustpilot.

Här är 8 tips på hur man kan skriva omdömen på bästa sätt.

Verifieringen hjälper till att säkerställa att det är riktiga människor som skriver omdömena som du läser på Trustpilot.

Att erbjuda belöningar för omdömen eller att bara be en viss grupp personer att skriva ett omdöme kan påverka företagets TrustScore. Detta strider mot våra riktlinjer.

Läs mer