Primethorpe Paving Omdömen 

288
•
TrustScore 4.5 av 5

4,5

Även om vi inte verifierar specifika påståenden eftersom omdömeslämnarnas åsikter är deras egna, kan vi märka omdömen med en ”verifierat”‑etikett ifall vi kan bekräfta att en företagsinteraktion har ägt rum. Läs mer

För att skydda plattformens integritet granskas både verifierade och overifierade omdömen av vår automatiserade programvara som är tillgänglig dygnet runt. Tekniken är utformad för att identifiera och ta bort innehåll som bryter mot våra riktlinjer, inklusive omdömen som inte är baserade på en äkta upplevelse. Vi är medvetna om att vi inte kan lägga märke till allt. Det går att flagga sådant som du tror att vi kan ha missat. Läs mer

Det här tycker kunderna

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Unlike many other places, Primethorpe paving allowed me to get a mixture of sized patio slabs without buying a bulk amount. A perfect amount for what I needed. I am aiming to make my patio bigger over... Se mer

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Display area nicely laid out with plenty of choice. Very helpful staff, not pushy. I had lots of questions, all were answered clearly helping us to make decision on which paving to buy. We ordered th... Se mer

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Ordered Grey slate fire hearth, the whole experience was easy to order with fantastic communication, via email. A good quality product that’s a good price. The thing that really sets this company a... Se mer

Betygsatt 3 av 5 stjärnor

Nice enough product but when some of the coping stones arrived chipped the company refused to send replacements citing the guidance on customers ordering 10% more for breakages. Sending a couple of ex... Se mer

Företagsinformation

  1. Trädgårdsarkitektursbutik

Skrivet av företaget

Supplier of the finest landscape gardening materials


Kontaktuppgifter

4,5

Utmärkt

TrustScore 4.5 av 5

288 omdömen

5 stjärnor
4 stjärnor
3 stjärnor
2 stjärnor
1 stjärna

Ber kunder att lämna omdömen

Detta företag bjuder in sina kunder att lämna omdömen – oavsett om de är positiva eller negativa

Har besvarat 100 % av sina negativa omdömen

Svarar vanligtvis inom 24 timmar

Så använder företaget Trustpilot

Se hur deras omdömen och betyg hämtas, betygsätts och modereras.

4,5

Alla omdömen

(288)

113 omdömen under de senaste 12 månaderna

Skriv ett omdöme
Företag på Trustpilot får inte erbjuda incitament eller betala för att dölja omdömen. Omdömen är enskilda användares åsikter och inte Trustpilots åsikter. Läs mer

Betygsatt 2 av 5 stjärnor

Wrong size, poor response

Primethorpe cut and sent me the wrong size hearth - 10cm too narrow. When I told them they offered to either replace it or give £100 compensation. Problem is that the fire was being installed the next day, I needed a fire over xmas, they couldn't replace it until the new year, and the cost to me of fixing the problem (because I can't get it signed off with a hearth that is too small) is significantly more than £100. I think under my consumer rights they ought to have paid the cost of fixing the issue, but I do not have the energy to go to court so I eventually accepted their £100 offer. Their big point to me was that I should have checked the dimensions of the fire when it first arrived (?? as if the burden is on the consumer to check a supplier has cut the right size) and they thought they did enough by offering what they offered. Make your own decision - to my mind messing up the measurements and then insisting that the consumer either has to do without a fire over xmas or otherwise foot most of the bill themselves to fix the problem is poor customer service.

EDIT: I note Primethorpe's reply. I don't think there is any dispute about the basic facts, it was delivered in November and it is true to say I didn't measure it until I came to install it. My point is, I don't have to, I'm entitled to think the supplier has sent what I ordered. Beyond that, my point is that what Primethorpe call a "goodwill gesture" of £100 is actually less than they are required to give under the consumer rights act (which says they are required to compensate for loss) and anyway less than I think they should give as good customer service given that they caused the problem. If it was my business I would pay to fix the issue, not just offer £100. As you can see Primethorpe took a different view, and as I said I accepted it because I'm not about to waste my time suing them.

22 december 2025
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Primethorpe Paving

Svar från Primethorpe Paving

Hi Mr Jones,

Thank you for taking the time to leave a review, and I’m genuinely sorry for the error with your hearth being cut 10cm too narrow. We completely accept this was our mistake.

For clarity on the timeline, your delivery was made on 27th November and we didn’t receive any report of an issue until 21st December. As soon as we received your email, we apologised and offered to manufacture and send a replacement free of charge.

Unfortunately, due to our scheduled Christmas shutdown and machinery maintenance (we closed on 22nd December and reopened in the New Year), the earliest we could produce and dispatch a replacement was after Christmas. We understand this didn’t work with your installation plans, and we’re sorry for the inconvenience this caused at such an important time of year.

When a replacement was declined, we offered a £100 partial refund as a goodwill gesture (around 35% of the product value) to help towards resolving matters which was accepted. While we appreciate you feel your costs were higher, we did our best to provide a fair resolution within the options available at the time: a free replacement at the earliest possible date, or a partial refund as an alternative.

We’re sorry again that we let you down on this order, and we do take feedback like this seriously. If you’d like us to review anything further, please contact us directly with your order details and we’ll be happy to discuss.

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Prices for paving were competitive

Prices for paving were competitive. Customer service department picked up and were extremely helpful when I added more purchases to my order. Even the delivery man went above and beyond when he couldn’t unload the pallet with his forklift. He manually unloaded the pavers in his work break!

5 januari 2026
Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Great experience

We've had a great experience with Primethorpe Paving. Our order consisted of two slate hearths (one custom T shape, one rectangle) and after placing it, we were contacted by phone to double check measurements and ask if we wanted the edges on our hearths to have matching finishes. Our hearths arrived today by pallet delivery (packaged well!) and we are really pleased with them. They are cut to the measurements we provided and are amazing quality!

15 december 2025
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 1 av 5 stjärnor

The hearth is greatl however I paid…

The hearth is greatl however I paid extra for next day delivery , took the day off work and waited in all day to get told at 4pm by the delivery company that it wouldn't be arriving until the next day. I emailed the company via the website and still have had no reply.

24 november 2025
Logotyp för Primethorpe Paving

Svar från Primethorpe Paving

Thank you for your feedback, and we’re genuinely sorry for the frustration this delay caused. We completely understand how disappointing it must have been, especially after paying for an Express delivery service and arranging your day around the expected arrival.

To clarify, we received your order at 9am and had it dispatched by 3pm the same day to meet the Express service you selected. Unfortunately, the courier experienced an unexpected staff shortage due to a sickness bug, which resulted in the delivery failing on the day we had booked. This issue was entirely outside our control.

Although the courier contacted you directly, we were unaware of any problem until your email arrived at 5.55pm—after we had closed for the evening. First thing the next morning, we replied and chased the courier twice to help ensure a quick resolution. We continued chasing the courier throughout the following day, and your order was delivered at approximately 2pm.

Our email sent the following day:
Thank you for reaching out. We totally understand your frustration and disappointment. We received your order on the 24th and shipped it the same day for delivery on the 25th. I have chased the courier twice today to help ensure a quick resolution, as the delivery was expected yesterday. I believe your order should be delivered this afternoon, and your local depot should be contacting you directly. Please let me know if they do not reach out or if you experience any further delivery issues.

Tracking information:
Tracking ID: 60043467079 – track via: https://track2.palletways.com/index.php?setlang=en

We really appreciate your understanding.

We’re pleased to hear that you think the hearth itself is great. Given that the delay was due to a courier issue outside of our control, and that we did everything we could to chase the delivery until it arrived the next afternoon, we do feel that a 1-star review is a little unfair. However, we absolutely appreciate your frustration and take your feedback seriously.

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

absolute disgusting customer servic

absolute disgusting customer servic
10 sandstone colour copings were ordered , when they turned up 6 were grey and 4 were sandstone colour , i sent pictures which clearly showed the colour difference , have emailed and got a email back saying they would refund my money but wanted me to pay £130 delivery costs on what was a £220 order , when i spoke to there customer service , they have no interest whatso ever in refunding my money in total , and talk to you as you are a complete idiot , when i have been in the building trade for 45 years

21 november 2025
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Primethorpe Paving

Svar från Primethorpe Paving

Thank you for your review. We are sorry to hear that you are unhappy, but we would like to clarify the situation for anyone reading.

The product you ordered is Raj Green Sandstone copings. As stated on our website and shown clearly in our imagery, Raj Green is a natural stone that includes a mixture of green, grey, and brown shades. Variation in colour is not a fault; it is a natural and desirable feature of this material—and exactly what was supplied.

During our conversations, you repeatedly stated that you wanted all the copings to be the same colour, and we explained several times that Raj Green Sandstone cannot be supplied as a single, uniform shade. It naturally comes in a mixture of tones. You also wished to place an additional order of 50 copings, but only if we could hand-select every piece to match perfectly. Unfortunately, this is not achievable with a natural stone product, and we were transparent about this from the beginning.

Although there was no fault with the goods, we still offered to help by arranging a return and providing a refund minus the delivery cost, which is standard practice when the product received is correct but not what the customer ultimately wanted. The issue here was not the product quality, but that you were expecting a monotone concrete-style finish rather than a naturally varied stone.

We are always happy to assist customers wherever possible, but only when the request is fair and realistically achievable. Our team remained polite and professional throughout. Unfortunately, when information is shared that a customer does not want to hear, our service can sometimes be labelled as “disgusting,” which is simply not the case here.

We appreciate all feedback, but we do feel it’s important that the facts are clear for future customers.

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

There was a mistake in the order which…

There was a mistake in the order which was my fault as I should ov looked properly. I had to order again now I’m stuck with £135 worth ov slabs I can’t use. Think use could ov helped me out a bit. Yous just said re order again with no help from use

27 oktober 2025
Logotyp för Primethorpe Paving

Svar från Primethorpe Paving

Hi Gary,

We do feel this review is rather harsh. We were more than happy to facilitate the return of the incorrect goods and even offered to arrange the collection and return on your behalf. However, after explaining that the return postage would cost £65 and the original delivery charge of £65 would also be deducted, this would have left you with only a £5 refund. We didn’t feel this made sense for you, so we suggested it might be best to keep the stone and try to sell them locally instead.

We also explained that if the product had been faulty or damaged, we would, of course, have absorbed the costs in full. However, as the items were supplied correctly and the issue was simply that the wrong size was ordered, we couldn’t reasonably absorb £130 in delivery costs on a £135 order.

We always aim to be fair and transparent, and we’re sorry you feel disappointed despite our efforts to help.

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Brilliant experience and wonderful quality!

Brilliant experience and wonderful quality product too. Since I lived reasonably close I chose to collect the large limestone step I had ordered, not quite realising how heavy it would be. Fortunately, I was offered help to load it into my car. Very professional set up and excellent price - worth a visit because the paving examples they have on show are very useful, too.

29 september 2025
Betygsatt 2 av 5 stjärnor

Waiting for a replacement piece of a…

Waiting for a replacement piece of a granite hearth , original one is badly stained and not polished, been sent some sanding pads and sealer but having used them as instructed it now looks worse , let's see how quickly it's replaced

25 september 2025

Detta är Trustpilot

Vem som helst får skriva ett omdöme på Trustpilot. Den som skriver ett omdöme äger sitt omdöme och detta innebär att personen i fråga kan redigera eller ta bort sitt omdöme när som helst. Omdömen finns kvar på Trustpilot sålänge omdömeslämnarens konto är aktivt.

Vi skyddar vår plattform med hjälp av dedikerade medarbetare och smart teknologi. Läs mer om hur vi bekämpar falska omdömen.

Läs mer om omdömesprocessen på Trustpilot.

Här är 8 tips på hur man kan skriva omdömen på bästa sätt.

Verifieringen hjälper till att säkerställa att det är riktiga människor som skriver omdömena som du läser på Trustpilot.

Att erbjuda belöningar för omdömen eller att bara be en viss grupp personer att skriva ett omdöme kan påverka företagets TrustScore. Detta strider mot våra riktlinjer.

Läs mer