PM Connect Omdömen 

100
•
TrustScore 1 av 5

1,2

Även om vi inte verifierar specifika påståenden eftersom omdömeslämnarnas åsikter är deras egna, kan vi märka omdömen med en ”verifierat”‑etikett ifall vi kan bekräfta att en företagsinteraktion har ägt rum. Läs mer

För att skydda plattformens integritet granskas både verifierade och overifierade omdömen av vår automatiserade programvara som är tillgänglig dygnet runt. Tekniken är utformad för att identifiera och ta bort innehåll som bryter mot våra riktlinjer, inklusive omdömen som inte är baserade på en äkta upplevelse. Vi är medvetna om att vi inte kan lägga märke till allt. Det går att flagga sådant som du tror att vi kan ha missat. Läs mer

Det här tycker kunderna

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

ALS PM CONNECT BEWEERT DAT JE 1 BEVESTIGINGSPROCES MOET DOORLOPEN OM EEN CONTRACT AANGESMEERT TE KRIJGEN . DAT ZE DEZE DAN MAAR EENS DELEN . ZODAT IEDEREEN WEET WELKE OPLICHTERS HET ZIJN. Of is... Se mer

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

This PM connect service was added to my Vodacom SA bill without my consent. Please do not tell me about 2 factor authentication Sarah, I did not accept these charges and I’m dead sure because even whe... Se mer

Företaget har svarat

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Thieves nothing more, my son unknowingly downloaded some of thier scamware £51 later iv had all of these crook companies blocked from charging my account. There is around 250 of these companies tradi... Se mer

Företaget har svarat

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

I've received my phone bill today and noticed I had €33 extra besides my normal subscription. Apparently, PM Connect has been charging 6,49 every friday for the past five weeks. I most certainly did n... Se mer

Företaget har svarat

Företagsinformation

  1. Företagstjänster

Informationen kommer från olika externa källor

Lifestyle and sports content from the world's biggest brands - all streamed directly to your mobile phone. For FAQs and to manage your subscriptions, please visit our customer support website: https://mobilechargesupport.com/ Thank you for taking the time to leave a review. Your feedback is important to us. We learn from your comments and use them to develop our products and improve our service. To speak to someone to resolve your queries please call our friendly staff on 0333 212 4617


Kontaktuppgifter

1,2

Mycket dålig

TrustScore 1 av 5

100 omdömen

5 stjärnor
4 stjärnor
3 stjärnor
2 stjärnor
1 stjärna

Ingen aktuell inbjudningshistorik

Det här företaget har inte bjudit in sina kunder på länge. Omdömen kanske inte är representativa

Så använder företaget Trustpilot

Se hur deras omdömen och betyg hämtas, betygsätts och modereras.

1,2

Alla omdömen

(100)

0 omdömen under de senaste 12 månaderna

Skriv ett omdöme
Företag på Trustpilot får inte erbjuda incitament eller betala för att dölja omdömen. Omdömen är enskilda användares åsikter och inte Trustpilots åsikter. Läs mer

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

SCAM!!!!

I saw a charge on my phone bill from them and had no clue where it came from since I never subscribed to their service. Took a while and threatening with authorities until I got my money refunded. SCAM, Stay Away!!

24 juni 2020
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för PM Connect

Svar från PM Connect

Good afternoon Mr Becker,

Thank you for taking the time to review PM Connect. We value your feedback, and we take our Customer Care very seriously. To do this we ensure there is a two-stage verification process to subscribe to our services, along with an opportunity to cancel at any time, which is re-iterated in our monthly reminders SMS's that you will have received.

I am glad to hear you got the resolution that you desired and of course if there is anything else we can do to support please do not hesitate to get back in touch.

Kind Regards
Elaine

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Someone is getting very rich from this…

Someone is getting very rich from this fraud. Every month I get charged £16 a week for footbox TV via PM Connect I'm not even in to football. Vodafone seem unwilling to help me saying I must have subscribed somehow. This is a cop out as I never subscribed. Looks like the only way to stop it is to cancel vodafone and that's almost impossible. PM Connect has now defrauded me almost £200 good luck if you get involved with them.

30 maj 2020
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för PM Connect

Svar från PM Connect

Good Afternoon,

Thank you for taking the time to leave your feedback.

At PM Connect, we take our Customer Care very seriously and ensure there is a two-stage verification process to subscribe to our services, along with an opportunity to cancel at any time, which is re-iterated in our monthly reminders SMS's that you will have received. This is something we have introduced in recent years, inline with regulations.

Sorry to hear that your carrier has not been able to provide the answers you have been looking for. We would like to help resolve this so if you would like to contact our support team on 03332124617 and one of our team will be more than happy to help, this is the quickest way of contacting

Kind regards
Maisie

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Highly recommend!

This was so easy to pay for! Such a breath of fresh air over filling out what feels like pages and pages of personal details online in order to get a cheap item.

20 maj 2020
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för PM Connect

Svar från PM Connect

Hi Paige,

Thank you for taking the time to write this review. Glad you are pleased with the efficiency of the service.

Kind regards
Katie

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Very unprofessional

Hi there

I have recently noticed that I have been charged £3 per week since February 2019 for Demon Games. I have no recollection of agreeing to any terms of use. I fully expect a refund of £195 (at least) based on the charges that have been applied through my o2 bill. This company is very hard to get a hold of and I still can't find an e-mail address anywhere. My only recourse is to file a letter before action to their registered office and instigate court proceedings if I do not hear back from them.

Kind regards

Dal

19 maj 2020
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för PM Connect

Svar från PM Connect

Good Morning Mr Thind,

Thank you for contacting us. We would be happy to review this with you, if you would like to contact our support team on 03332124617 and one of our team will be more than happy to help, this is the quickest way of contacting

Many thanks,
Katie

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Daylight robbery

After being confused about some rather high phone bills I did some digging.

It turns out that I have apparently 'subscribed' to something called footbox TV?!
This is apparently something related to watching football. I don't like football. I detest it.

I found a number of a company who apparently run this, called oxygen8.

They informed me that I had 'subscribed' to this service back in July last year, and that it only takes ONE CLICK to subscribe!

I informed them that it must have been my young child, as I would have ZERO interest in this subscription, and most definitely would not want this 'service'.

They offered me a 'goodwill' gesture of £16.00 which I refused.

Why would I want this when I'm owed around £170.00?!

In a world of SPAM EMAILS and TEXT MESSAGES flooding our devices, why should I take note and reply to, what appears to be another one of these messages from Footbox TV?!

This is what they will come back with - something along the lines of "we are a legitimate company, please see Companies House "
or "you have been given the option to unsubscribe" by texting STOP or whatever bla bla bla....

This is disgusting. Even more so given the current climate!

I emailed you on 06/05/20 @ Pmconnect and I will be expecting a response by tomorrow, as advised over the phone and via email.

I hope you do the right thing. I WILL be having MY money back that I SLOGGED my guts out for. I will NOT GO AWAY.

I eagerly await your response, and my money. Disgusting, vile 'company'.

13 maj 2020
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för PM Connect

Svar från PM Connect

Good Afternoon Will,

Thank you for your feedback.

At PM Connect, we take our Customer Care very seriously and ensure there is a two-stage verification process to subscribe to our services, along with an opportunity to cancel at any time, which is re-iterated in our monthly reminders SMS's that you will have received. This is something we have introduced in recent years, inline with regulations.

In regards to your email, please accept our apologies, we are currently experiencing high volumes of email traffic, and having to work in a slightly differently format given the current pandemic. We are working in date order and should be back with you soon.

I would like to take this opportunity to address your concerns of PM Connect being a 'scam company' and reassure you that we are a registered company in the UK, you can check this out on the Government Companies House website. We provide a variety of services and are paid for via Direct Carrier Billing ( through your mobile phone bill) which we would be more than happy to give your further details on. You can also talk to your network provider for more details on this.

Kind regards
Maisie

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Fraudulent company who extort money and…

Fraudulent company who extort money and ignore requests for refunds. I have been paying for a service called demon games. since 2018. I have not subscribed to this and was totally unaware that money was taken. I have been trying to chase this for a month they have sent me multiple e mails all asking for the mobile number I have provided. Scammers and cheats and certainly unethical. Avoid and dont give money to a company who use these tactics to take take your money.I dont even know what service they provide. They have even ignored my GDPR request for information which they hold about me which I have legal right to.

11 maj 2020
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för PM Connect

Svar från PM Connect

Good Morning,

Thank you for taking the time to write us a review. I am sorry you have had an unhappy journey with us so far, we would like to opportunity to correct this.

At PM Connect, we take our Customer Care very seriously and ensure there is a two-stage verification process to subscribe to our services, along with an opportunity to cancel at any time, which is re-iterated in our monthly reminders SMS's that you will have received.

If you have any outstanding concerns please contact our Customer Care Team at your earliest convenience.

King Regards

Maisie

Betygsatt 4 av 5 stjärnor

I was sceptical

First off - after looking at the reviews here I was sceptical to say the least about buying through this company. So decided to give them a call to see for myself. The customer service agent walked me through their service and what they provided - filled with a bit of optimism I decided to give it a go.

Wow it was so quick to do! Instantly got access to to a bunch of games. Some really large headline titles as well. Unlimited play unlike some other services that limit you. Sure its no Origin but for the price I am not complaining. If I had to provide anything constructive feedback I would say you should refresh the library a little more often. There are a bunch of games but I would love to see some nintendo stuff on there.

10 maj 2020
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för PM Connect

Svar från PM Connect

Hi Laura,

Thank you for taking the time to write this review - and for being a valued customer.

Glad to hear you are happy with the setup and the service you now have access to. If you do need any further support please don't hesitate to reach out to our Customer Care Team who will be happy to help.

Kind Regards

Katie

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

I absolutely love watching sport using…

I absolutely love watching sport using this product. I am charged weekly which means I can pick and choose what I watch and when I want to pay. A lot of sport stuff has been delayed during covid so they put up a bunch of older stuff for free.

4 maj 2020
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för PM Connect

Svar från PM Connect

Hi Lucy,

Thank you for taking the time to review our services, and for being a valued customer.

We are pleased to hear that you are happy with the services we provide, particularly at these challenge times.

Kind regards

Katie

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Very happy with my experience

Very happy with my experience - my son signed up for some basketball content without my permission. I rang up these guys they sent me over all the information around my son using this phone and how he signed up instantly . I managed to sit down, talk to him and get to the bottom of it. Thank you guys!

28 april 2020
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för PM Connect

Svar från PM Connect

Hi Steve

Thank you for taking the time to write this review - and for being a valued customer.

Great to hear you are happy with the information we have provided. If you do need any further support please don't hesitate to reach out to our Customer Care Team who will be happy to help.

Kind Regards

Katie

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Charges without Consent

As with the majority of the reviews on this site and consumer complaints all over the internet, companies like PM Connect behave unethically and charge a weekly subscription fee for services that the consumer never signed up for nor agreed.

I have been charged £4 / week since Sep 2019 (£132 in total). Unfortunately, I only checked my bills last week as I was looking to leave my current network provider, Three, and noticed the increased charge.

I spoke to Three and was told to contact a company called Oxygen8 (0333 313 7900). I rang and then was informed that the company that was charging me was PM Connect (0333 313 1612). After several days of trying to reach PM Connect, I finally spoke to someone and was simply told that the only refund that could be provided was four weeks of subscription, i.e. £16 and I'd have to email to query further. This is their supposed 'gesture of goodwill'.

I never agreed to any service terms, I never provided bank details, I never consented for my network provider to charge me for a third party's service and I never actually used any of PM Connect services (I have no what 'service' they even provide).

It seems incredibly unethical and disgusting for firms to be able to operate in this manner. They continue to take advantage of so many consumers who will have been opted into a subscription without their knowledge or consent.

28 april 2020
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för PM Connect

Svar från PM Connect

Good Afternoon Jaymini,

Thank you for taking the time to write us a review. I am sorry you have had an unhappy journey with us so far, we would like to opportunity to correct this.

At PM Connect, we take our Customer Care very seriously and ensure there is a two-stage verification process to subscribe to our services, along with an opportunity to cancel at any time, which is re-iterated in our monthly reminders SMS's that you will have received.

We provide a variety of services and are paid for via Direct Carrier Billing ( through your mobile phone bill) which we would be more than happy to give your further details on. We also follow all DCB regulations to a high standard to ensure we are compliant in all that we do.

If you have any outstanding concerns please contact our Customer Care Team at your earliest convenience.

King Regards

Maisie

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

PM Connect undercover legitimate scam…

PM Connect are an undercover scam company. That make their money by creating a really weak sign up page, through some sort of unwanted gaming pop up. Which you don’t actually sign up. It doesn’t take your details! What happens is, they use a loop hole in the law by saying you basically bought a subscription like you would through the apple store. When in actual fact through the App Store you would have legitimately set up by providing your full details and complete a genuine payment agreement.

They then send you a very unclear text message with poor grammar that is really not a clear cut explanation of a subscription.
This would be blocked by most people on day one believing it’s just another pesky junk message. This is where they have been quite calculated in the way they scripted the message.

FreeMsg: U r subscribed to Bounce Games. Play fun games @ http:games.bounce.mobi 24 hrs free then £2.50/wk until u send stop bmgames to 60762 HELP: 03332124617

I urge you to check your phone bill immediately.
They have unknowingly to me, charged me £2.50 per week for 148 weeks. That’s £444 with the vat! EE are as guilty by allowing this to even be allowed.
Now to me this isn’t a life changing sum of money. But it’s not legitimate, so out of principal I have filed a claim through a small claims court to get my money back.

They sent me a pathetic screen shot of an example of what I supposedly clicked on which is utter nonsense and not legally binding in anyway shape or form. It’s known as click bait.
They then sent me a screen shot of some text messages they supposedly sent to my phone, but didn’t!

Reading the review response, they are replying with a scripted message just like the one they use to convince you into thinking their services are genuine. And that you must of some how subscribed. When I assure you, you more than likely haven’t.
They answer the phone but will not deal with your call. They will just tell you to email and not reply in a constructive manner. Making things difficult so you can’t challenge anyone!
Basically they will tell you that their 2 part subscribe process is robust when in fact it isn’t in the slightest. Even worse for short sighted, disabled, elderly or people with children who do not understand what they are clicking.
This type of scam service will eventually be squashed. But until that day they will continue making money from people unknowingly.
Big social media networks need to be made aware to get the message out!

PM Connect. I welcome your response to my review, but instead of a scripted message. Why don’t you listen to all the reviews and people that have demonstrated all over the internet how they feel you have scammed them unknowingly. And if you take your customer service seriously you would pick up the phone. Or even better not be so sneaky in the way you charge!
Why would you offer £20 compensation if you had nothing to hide. That to me says it all. Guilty! Cause if any legitimate business was asked for a refund. They wouldn’t even offer if they truly believed a good HONEST job had been done. And provided a LEGITIMATE service ; ) (just saying)

7 april 2020
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för PM Connect

Svar från PM Connect

Good afternoon Mr Carpmail,

Thank you the review - I'm sorry to hear you aren't satisfied, and that you feel these responses aren't satisfactory. I'm sure you understand that Trustpilot is a public forum, and we cannot address specific details for individuals on here.

I can see that you are in email conversations with our Customer Support team, and I am sure they will work with you to resolve any outstanding issues.

I would like to take this opportunity to address your concerns of PM Connect being a 'scam company' and reassure you that we are a registered company in the UK, you can check this out on the Government Companies House website. We provide a variety of services and are paid for via Direct Carrier Billing ( through your mobile phone bill) which we would be more than happy to give your further details on. You can also talk to your network provider for more details on this.

Kind regards

Katie

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

I was made to tap a star rating to…

I was made to tap a star rating to write this review and would not have given 1 star if I had my way! today I was made aware that this company was taking money from my husbands mobile account as I found a text message stating he was signed up to an I fitness that we’re taking £3.00 per week subscription from him! I rang the 0333 number they quote below in response to people’s complaints (the one they say to call to resolve the matter and get a refund) I was speaking to Noorulain Salt if it is her real name and she informed me my husband had clicked on a pop up on his mobile and subscribed to this company and I said he had not knowingly done this as he has disabilities, he has had 3 heart attacks, has agina, type two diabetes,severe degenerative arthritis and would or could not join a fitness gym! She asked would I like to cancel I said absolutely and I would like a refund for the weeks they had taken his money and she said they could not go back that far they could only give 8 weeks back. When I asked what do you mean she said they had been taking £3 every week since 4th February 2017! Over 3 years! That it had been taken and charged to his mobile phone account and therefore we were unaware this was happening as our bank statement shows our 02 Bill and no reference is made to this company! I explained how I’ll my husband was and he would never have signed up to this and she didn’t care she said email the company they have more Lee way than I do. I asked if she was owner of the company or family member of the owner she declined to answer. I have emailed the company and have not had a response! I am awaiting a call back from 02, there is nothing anywhere to prove my husband subscribed to this scam outfit, and it appears that these con artists are scamming the sick and the vulnerable. I have called the police and been in touch with the ombudsman and await responses, I have called NBC Watchdog and am awaiting a researcher to follow up with me. I am also researching what other avenues I can go down to get my husbands money back from these thieves! I am going to put it on twitter instagram Facebook and any other social media possible and I am calling all national newspapers and tv stations to expose this company and the phone networks that allow this! I await your response but doubt I shall receive one!

20 mars 2020
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för PM Connect

Svar från PM Connect

Good Afternoon Ms Cremin,

Thank you for taking the time to review PM Connect, I am sorry to hear you are less than satisfied with our service.

I have reviewed our records and see that you have contacted our call centre and we have also received your email. Please be assured the team will be in contact this afternoon regarding the issues you have highlighted. We would be more than happy to review the case and arrange refund where appropriate.

I would also like to reassure you that we are a registered company in the UK, you can check this out on the Government Companies House website. We provide a variety of services and are paid for via Direct Carrier Billing ( through your mobile phone bill) which we would be more than happy to give your further details on.

At PM Connect, we take our Customer Care very seriously and ensure there is a two-stage verification process to subscribe to our services, along with an opportunity to cancel at any time, which is re-iterated in our monthly reminders.

Kind Regards

Katie

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Please please please do Not use this…

Please please please do Not use this thieving company's " services" They have scammed thousands of people from their hard earned cash. Even their responses to customer (non) satisfaction is as pathetic as the company itself. They scam peoples mobiles by sending premium rate scam txts weekly / monthly to your bill which sometimes goes un noticed. What absolute scumbags!!!. I have reported the company to the relevant authorities who WILL be in touch. I would advise them to.pay back every penny they have stolen. I am sure I am not alone in saying that this is a despicable scam and "company" . May you all rot !!!

17 mars 2020
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för PM Connect

Svar från PM Connect

Good Morning Mr Methven,

Thank you for taking the time to review PM Connect.

We are very sorry to hear that you are less than satisfied with our services.

At PM Connect, we take our Customer Care very seriously and ensure there is a two-stage verification process to subscribe to our services, along with an opportunity to cancel at any time, which is re-iterated in our monthly reminders. Please rest assured the SMS reminder's you have received are not chargeable, and are sent to advise our customers of the service they have and advise how to stop this subscription should they no longer use it.

If this matter is not yet resolved, we would love the opportunity to correct this for you - please call our helpline on 0333 212 4617 at your earliest convenience. We will be able to provide further information on your case as requested above.

Kind Regards

Julie

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

I've been charged with 12£ every month…

I've been charged with 12£ every month for more than one year without me knowing that! When I called to cancel this service they said that I should have received texts from my service provider to remind me that I'm subscribing to their service (they refused to email me these text messages! and asked me to contact my service provider). They said, we will refund you with a one month only! Be aware from their online contents and keep tracking your spendings and phone bills.

10 mars 2020
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för PM Connect

Svar från PM Connect

Good Morning Mo,

Thank you for your review - I am disappointed to hear you have not received a service you are pleased with.

We take our Customer Care very seriously at PM Connect and would like the opportunity to correct this for you.

We can absolutely share SMS logs with you for any subscriptions to our services you may have. We do have a refund policy, and we do review inline with each individuals case. We would be happy to review this with you, if you would like to contact our support team on 03332124617 and one of our team will be more than happy to help.

Kind regards

Katie

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Thieves nothing more

Thieves nothing more, my son unknowingly downloaded some of thier scamware £51 later iv had all of these crook companies blocked from charging my account. There is around 250 of these companies trading in the UK. Should be against the law to set up a payment without the bill payers agreement. Called their customer services number to ve told as it was after 14days i cant get a refund, we shall see bill in the post.

5 mars 2020
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för PM Connect

Svar från PM Connect

Good afternoon,

Thank you for your review - and the opportunity to support with your concerns.

At PM Connect, we invest heavily in end-user customer care. Alongside a two-stage verification process within our services - taking customers to a second page to sign up - we provide the opportunity to cancel at any time via our 24/7 customer service line or by texting STOP in response to text receipts, issued on sign up and every month.

If you are still experiencing issues, or have further questions we welcome the opportunity to explain the service and to put right any outstanding concerns, if you could please contact our customer care team at your earliest convenience.

Kind regards

Katie

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

I was scammed by this shower but got…

I was scammed by this shower but got all my money back!!!!
Don't give up or be put off after to speaking to their Customer Services people. Their initial offer of compensation to me was £10!!!. I told them to stick that up their bum. Send them an email detailing your claim in full and threaten them with reporting them to the Trading Standards Department of Birmingham City Council (that's where they are based)
and to Ofcom. I did that and they crapped themselves.Got over £400 back in about 10 days. DON'T GIVE UP AND DON'T LET THESE WASTERS WIN. GOOD LUCK.

4 mars 2020
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för PM Connect

Svar från PM Connect

Good afternoon,

Thank you for taking the time to review PM Connect.

I am pleased to read that you have had you concerns addressed and a resolution offered. We treat each customer on a case by case basis, and I'm glad you have arrived at a suitable outcome.

If there are any questions outstanding please call our support team on 03332124617 and one of our team will be more than happy to help.

Kind regards

Katie

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Pretending that you don't know you're…

Pretending that you don't know you're scamming people is a dispicable trait. If that's what it takes to win an entrepreneurs award then the industry is in a very sorry state.

4 mars 2020
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för PM Connect

Svar från PM Connect

Good afternoon Adam,

Thank you for your review - we value all customer feedback.

I have checked our records and can see that one of our Customer Service Team is reviewing your case and will be communicating with you shortly, if they haven't done so already.

At PM Connect, we invest heavily in end-user customer care. Alongside a two-stage verification process within our services - taking customers to a second page to sign up - we provide the opportunity to cancel at any time via our 24/7 customer service line or by texting STOP in response to text receipts, issued on sign up and every month during subscription.

Please see our blog on the subject, offering top tips on avoiding unwanted charges (https://pmconnect.co.uk/news/managing-your-mobile-payment-subscriptions), and our support website, answering FAQs (https://mobilechargesupport.com/).

If there's anything else we can help with people don't hesitate to ask our team member you are in conversations with.

Kind regards

Katie

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

I am their scam victim as well

I am their scam victim as well. After a year realised that been charge for something I have never subscribed. Shame on O2 that they are allowing this scam to their customers, great marketing strategy to lose
customers.

20 februari 2020
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för PM Connect

Svar från PM Connect

Hi Monika,

Thank you for this review, we are very sorry to hear that you are less than satisfied with PM Connect.

We at PM Connect value all feedback, and if your situation is still unresolved we would love the opportunity to help put that right. Please call our support team on 03332124617 and one of our team will be more than happy to help.

We take our Customer Care very seriously and ensure there is a two-stage verification process to subscribe to our services, along with an opportunity to cancel at any time, which is re-iterated in our monthly reminder. We will be happy to share more information on this once you have spoken with a member of the team,

Kind Regards

Katie

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Had a lot of fun watching wrestling…

Had a lot of fun watching wrestling with these guys! It popped up on my phone - thought I would give it a go. Turns out to be pretty comprehensive if your fan like me with limited time!

20 februari 2020
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för PM Connect

Svar från PM Connect

Hi Josh,

Thank you for taking the time to write this review - and for being a valued customer.

Great to hear you are happy with the products you have selected.

Kind Regards

Katie

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Another victim of the scam here

Another victim of the scam here, are people accepting their offers of partial refunds or not? It’s so awful!!

11 februari 2020
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för PM Connect

Svar från PM Connect

Good Morning,

Thank you for your review - sorry to hear you have not been happy with our service so far.

We would like to the opportunity to help resolve any issues you may have - please call ur helpline on 03332124617 at your earliest convenience, and we will look into this for you.

In reference to refunds we do have a refund policy and treat everyone on a case by case basis - we recognise no 2 circumstance are the same. We would be happy to look into your case to review if a refund is due.

Kind regards

Katie

Detta är Trustpilot

Vem som helst får skriva ett omdöme på Trustpilot. Den som skriver ett omdöme äger sitt omdöme och detta innebär att personen i fråga kan redigera eller ta bort sitt omdöme när som helst. Omdömen finns kvar på Trustpilot sålänge omdömeslämnarens konto är aktivt.

Vi skyddar vår plattform med hjälp av dedikerade medarbetare och smart teknologi. Läs mer om hur vi bekämpar falska omdömen.

Läs mer om omdömesprocessen på Trustpilot.

Här är 8 tips på hur man kan skriva omdömen på bästa sätt.

Verifieringen hjälper till att säkerställa att det är riktiga människor som skriver omdömena som du läser på Trustpilot.

Att erbjuda belöningar för omdömen eller att bara be en viss grupp personer att skriva ett omdöme kan påverka företagets TrustScore. Detta strider mot våra riktlinjer.

Läs mer