Har handler i MR. Næstved hvor jeg skulle have et nyt jakkesæt :) det hat været en helt fantastik oplevelse, kan ikke huske, hvornår jeg har fået sådan en service. De er meget servicemindet, og prof... Se mer
Även om vi inte verifierar specifika påståenden eftersom omdömeslämnarnas åsikter är deras egna, kan vi märka omdömen med en ”verifierat”‑etikett ifall vi kan bekräfta att en företagsinteraktion har ägt rum. Läs mer
För att skydda plattformens integritet granskas både verifierade och overifierade omdömen av vår automatiserade programvara som är tillgänglig dygnet runt. Tekniken är utformad för att identifiera och ta bort innehåll som bryter mot våra riktlinjer, inklusive omdömen som inte är baserade på en äkta upplevelse. Vi är medvetna om att vi inte kan lägga märke till allt. Det går att flagga sådant som du tror att vi kan ha missat. Läs mer
Det här tycker kunderna
Jeg købte en dejlig vinterjakke til min søn i efteråret hos Mr i Holstebro. Efter 3 måneder virkede lynlås i jakken og den ene lomme ikke . Jeg reklamerede selvfølgelig over det og fik verdens bedst... Se mer
Bestilte nogle varer og hørte ikke noget. - Kunne se på mit kontoudtog at pengene var trukket, men ingen varer. - Havde ikke fået besked fra GLS - Tog ned til udleveringsstedet, men de kendte ikke nog... Se mer
Mr. Næstved -byen Jeres kvindelige ekspedient virker utroligt arrogant og bestemt ikke serviceorienteret. Skulle købe julegave, hvor hun skulle hjælpe. Det var dog en virkelig ubehagelig tur rundt... Se mer
Företaget har svarat
Företagsinformation
Kontaktuppgifter
Albuen 6-8, 6000, Kolding, Danmark
- 75 53 09 00
- kundeservice@mr.dk
- www.mr.dk
Ingen inbjudningshistorik registrerad
Det här företaget har inte bjudit in sina kunder. Omdömen kanske inte är representativa
Har inte besvarat negativa omdömen
Så använder företaget Trustpilot
Se hur deras omdömen och betyg hämtas, betygsätts och modereras.
Mr en kæde uden kundeservice
Jeg var så "heldig" at få en trøje i gave for Mr. Men størrelsen passet desværre ikke - så gik op får at bytte den og få pengene retur med den medfølgende bon, på bonen havde gavegiver havde fået påført at fristen for at få pengene retur var forlænget, og klart gjort opmærksom på at dette skulle være muligt
Som gavegiveren havde fået besked, er der landsdækkende bytte servicemuligt hos Mr
Men da jeg stod i den anden butik, fik jeg besked på at det kun var i den købte butik at det var muligt at få pengene retur. Hvilket der ikke blev nævnt noget om da købet blev foretaget.
Efter noget dialog med den butik hvor jeg prøver at få pengene retur måtte jeg nøjes med at få et gavekort. - hvis denne butik havde udvist lidt kundeservice og givet mig pengene retur der, kunne de havde haft en tilfreds kunde
Jeg prøver så at skrive til kundeservice med samme historie og bede dem og at annullere gavekortet og overføre pengene på min konto
Men det var heller ikke muligt
Så nu har de mistet en kunde - ved ikke at holde hvad de lover og efterfølgende ikke udvise noget kundeservice overhoved
Hold jer langt væk fra denne forretning…de snyder og bedrager
Hold jer langt væk fra denne forretning Mr: Mantra på Fisketorvet
de lyver og bedrager så det står ud af dem og står ikke ved de vare de sælger.
jeg købte en Ralph Laurent merino wool sweater som efter anvisning skulle vaskes på 30 grader den viste sig at rynke i alle ribkanterne
jeg bragte trøjen til forretningen som sagde de ville få konsulenten fra Ralph Laurent til at se på den, det skal lige siges det er en trøje til 1200 kr jeg bliver ringet op af en sælger fra butikken der siger at RL har afvist den og jeg skal prøve at stryge den så den retter sig ud "hvilket man ikke må iflg. anvisningen på trøjen, men sælgeren siger at det er ligemeget for de skriver ting på vaske anvisningerne som ikke passer....... jeg beder dem om at gøre det så jeg ikke står med en trøje der er ødelagt hvis det ikke virker, det ville de ikke gøre det var mit eget ansvar.
jeg bliver vred og beder om en ny trøje og sælgeren siger han vil få set på sagen igen og jeg vil blive kontaktet, 15 min efter ringer Ole som udgiver sig for at være ejer af butikken og fortæller det er ham der har afvist den for sådan ser alle trøjer ud efter vask " sjovt nok ser INGEN af mine andre RL trøjer sådan ud efter vask" jeg spørger til hvordan hans sælger kan sige der er RL der har afvist reklamationen når han nu siger det er ham der har afvist den.
og at han vælger ikke engang at foreligge trøjen for RL men afviser den selv, og til det siger han der intet er at gøre og jeg må finde mig i at den ser ud som den gør, dette svar vil jeg ikke acceptere da det ikke er en trøje til 100 kr men 1200.- kr han afviser endnuengang uden at foreligge RL trøjen med de fejl der er opstået, så kære forbrugere hold jer LANGT væk fra den butik for der er intet hjælp a hente hvis der er problemer med et produkt.
profit og fortjeneste kommer åbenbart før kunderne i den butik og man gider ikke ulejlige sig med at behandle kunderne ordenligt....... er meget spændt på hvad løgne og forklaringer at de kan komme med for at tilbagevise denne anmeldelse
Elendig kundeinformation.
Efter forespørgsel på en jakke hos kundeservice Kolding får jeg at vide at den er på lager i Faaborg og kan se at den også er på lager i Middelfart, men begge steder har ikke haft den i flere uger.
Gavekort, webshop, ØV
Jeg har fået et gavekort i gave. Jeg fandt nogle fede trøjer i webshoppen (endda for lidt mere end gavekortet var på) og fortsatte til betaling. Jeg kunne kun finde feltet med rabatkode og begyndte nu at undre mig. Jeg finder frem til “gavekort” og læser vilkårene - gavekortet kan købes på nettet, saldoen kan tjekkes på nettet, men gavekortet kan IKKE bruges i webshoppen? Jeg kan ikke sætte mig ind i, hvordan en større butikskæde i 2019 kan have en webshop, som er så oldnordisk? Hvorfor skal jeg bruge 1,5 time for at finde en ting i en butik, når jeg kan finde den på nettet på 10 minutter og få den leveret til døren. Mr.dk har ellers fede varer og fornuftige priser, rigtig ærgerligt.
Jeg vil fremover holde mig til de online platforme, som er up to date og nemme at have med at gøre.
bondefangeri
Denne anmeldelse handler om Mr Roskilde (monopol)
Da julen lige har været over os har jeg fået en fin skjorte af min kone som hun købte på "black friday"
Inden hun finder den skjorte spøger hun personnelet i butikken hvad hendes returrat er på vare som købets på "black friday" og for af hvide at det er som normalt og at hun godt ville kunne bytte og få penge tilbage dov skal det være inden den 3 januar 2019.
I dag den 2 januar har jeg været i Mr. I Roskilde (monopol) Skomagergade 24, 4000 Roskilde
Og her får jeg af hvide at jeg ikke kan få penge retur fordi vare er købt til nadsat pris.
Da jeg kommer hjem og fortælle at jeg ikke kunne få pengene tilbage selvom det var inden 3 januar
Kigger min kone på mig meget uforståeligt og siger de sage at det ville godt kunne lad sig gøre.
Jeg ringer med det samme til butikken og fortælle hvad min kone var blevet lovet ved køb.
Der til for jeg blot afvide "det kan alle jo komme og sige"
Og nej der stod ikke noget om noget på bon'en
Hvorfor skulle min kone lyve om det ?
Hvorfor ikke bare tilbage betale og få glad kunder i stedet.
Fremover kommer jeg nok ikke i den Butik (kæde) igen når service er så elendig.
Det er en moderne form for bondefangeri
Tænk at snyde sine kunder på den måde. Ad

Svar från Mr.dk
Ekspedienten kommer hen og spørger om…
Ekspedienten kommer hen og spørger om jeg mangler hjælp, hvortil jeg svarer, at jeg blot kigger mig omkring... Samme ekspedient forfølger mig så bagefter og holder nærmest øje med mig på afstand (som om jeg skulle til at stjæle noget). Det er VILDT irriterende... Da jeg så havde fundet tøj for ca. 4000 kr. Havde ekspedienten meget travlt med at få mig ud af døren, for det var jo snart fyraften... Nu har jeg egentlig fortrudt mine køb desværre...

Svar från Mr.dk
Hurtig levering
Hurtig levering og alt ok
Rigtig ringe kundeservice.
Rigtig ringe kundeservice.
Havde igår (Onsdag d. 11 april 2018) købt for 1800.
Ville så idag d. 12 april returnere, men havde dog smidt kvittering væk - det skal dog siges at det er den helt samme ekspedient som betjente mig dagen inden, som ikke ville give pengene tilbage.
Modtog istedet et tilgodebevis på beløbet som jeg nu kan bruge i en butik som jeg aldrig handler i, og som er alt for dyrt i forhold til hvad deres inventar koster på diverse hjemmesider på nettet
1/5 ville aldrig anbefale denne butik til nogen!
Elendig kundeservice
Elendig kundeservice. Jeg kommer dagen efter jeg har købt noget tøj og kan ikke returnere det. Det er jo helt vildt.
Ekstremt dårlig service at man ikke kan…
Ekstremt dårlig service at man ikke kan få pengene tilbage for en fødselsdagsgave man ikke kan lide.
Sidste gang der blev handlet fødselsdagsgave hos Mr.
Mr. Allerød er i særklasse...
Mr. Allerød er i særklasse. Suveræn behandling og altid nye mærkevarer tilpasset årstiden.
Undlad at handle i denne netbutik!!!
Undlad at handle i denne netbutik!!!
2 gange har jeg uden held forsøgt at købe en skjorte.
Ved første ordre, som skulle have været en julegave, modtog jeg en ordrebekræftelse straks efter handlen var gennemført. 3 dage senere modtog jeg så en mail om, at der desværre var sket en lagerfejl der gjorde, at skjorten alligevel ikke var på lager.
Nuvel, vi kan alle fejle, så jeg gav det en chance mere, og bestilte derfor en anden skjorte. Også denne gang modtog jeg straks efter en ordrebekræftelse.
Først EN UGE senere (ja, du læste rigtig: EN UGE) modtog jeg endnu en gang en mail om, at der var sket en lagerfejl osv osv osv!
I har flere anmeldelser omhandlende den samme "fejl", hvilket tyder på dårlig lagerføring og dermed ekstrem ringe kundeservice.
Med en meget dårlig rating på kun 2,8 på Trustpilot, håber jeg MR. vil begynde at tage kundekritikken mere seriøst.
Mit råd til MR.: Få et professionelt lagersystem, der er ordentligt integreret med netbutikken og også nogle medarbejdere der er dygtige nok til at håndtere både lagersystem og en professionel kundeservice.

Svar från Mr.dk
Rigtig god service i Aalborg
MR i Aalborg (Walther) har ydet en rigtig god service. De tog ansvar for en rigtig dårlig polo kvalitet fra Sand, selvom Sand ikke ville tage noget ansvar for deres utilstrækkelige produkt.
MR i Aalborg kan derfor varmt anbefales da de har rigtig mange andre gode mærker.
Fået en fødselsdags gave
Fået en fødselsdags gave, hvor jeg ønsker pengene retur for, da jeg ikke kunne finde noget i butikken efter min smag. Her får jeg så af vide at de kun bytter inden for 8 dage efter købet. Så man skal ikke købe sin gaver i god tid. Jeg prøvede at fortælle at jeg modtog gaven for 4 dage siden. Men det hjalp ikke. Jeg handler ikke i mr igen. Kun for at bruge mit tilgodehavende. Men alle skal vide jeg ikke ønsker gaver herfra.
Jeg skriver kun denne anmeldelse for at advare Andre, da jeg kan se at den stakkel der skriver svar ikke prøver at løse deres kunders problemer.
Virkelig en dårlig oplevelse
Mr. Roskilde
Virkelig en dårlig oplevelse med dårlig service! Vi havde købt en skjorte som skulle bytte og de sagde vi sagtens kunne få pengene tilbage hvis vi fortrød. Da vi så kommer tilbage for at bytte skal vi medbringe samme dankort. Da det betalende dankort ikke længere er på Sjælland er det ikke muligt for os og de nægter at give pengene tilbage. Ville ikke anbefale stedet til nogen!!! Flabet attitude og bare helt igennem dårlig service!

Svar från Mr.dk
Så forstår jeg bedre den pinlige karakter på trustpilot.
KORT VERSION
Dårlig kommunikation, forvirret kundeservice, leverede én forkert polo og til sidst kun to ud af de fire, jeg havde bestilt.
LANG VERSION
Den 4. august: Jeg bestiller fire poloer fra hjemmeside. Det tager 32 minutter at tilføje fire poloer til kurven og betale, selvom jeg vidste, hvad jeg skulle have, fordi hjemmesiden er så langsom.
Den 8. august: Jeg får en besked om, at min pakke kan afhentes. Det er kun en enkelt polo, der på dette tidspunkt er nået frem, og da jeg åbner den, finder jeg ud af, at det er en forkert polo, jeg har modtaget. Jeg ringer til kundeservice, som anerkender fejlen, og jeg får her følgende to muligheder. Jeg kan modtage et forudbetalt returlabel og sende poloen tilbage, eller jeg kan indlevere den i Mr i Allerød, hvor jeg ville komme forbi senere på dagen. Da jeg går ind i Mr Allerød fortæller de mig, at jeg kun kan bytte den om til noget andet i butikken eller et tilgodebevis. Bemærk, at medarbejderen i kundeservice brugte denne eksakte formulering ”Du kan bare indlevere den i butikken, og så sender jeg den rigtige hjem til dig, hvis du hellere vil det”. Dette var altså ikke en mulighed, kontra hvad den uoplyste kundeservicemedarbejder havde sagt.
Den 9. august: Jeg ringer igen til kundeservice, for at sige, at jeg skal have et forudbetalt returlabel alligevel. Medarbejderen fortæller mig, at det er hendes kollega, jeg skal snakke med, og at hun vil ringe tilbage om cirka 5 minutter. Efter 20 minutter ringer jeg igen, og det viser sig, at medarbejderen er ledig, men havde glemt at ringe tilbage. Medarbejderen lyder overrasket over, at Mr Allerød ikke ville give mig pengene retur i forretningen. Dette er i sig selv underligt, da det ikke var aftalen, at jeg skulle have pengene tilbage, men at jeg blot skulle indlevere den, så jeg kunne få sendt den rigtige hjem til mig. Medarbejderen fortæller mig, at jeg på mail vil modtage en returlabel og en forklaring på, hvad situationen er med de fire poloer, jeg stadig mangler. Medarbejderen sender senere en mail med returlabel. I denne mail stod der, at ”de to poloer (…) er gået i restordre og vil derfor ikke vil blive leveret”.
Den 9. august står jeg altså nu med én polo, der skal sendes retur, og med kun to af de fire poloer på vej. Jeg vil fra nu af holde mig fra mr.dk og jeg vil råde dig til at gøre det samme.
Hvis ikke der tilføjes mere, er det fordi jeg fik sendt den sidste polo tilbage og modtog de sidste to uden problemer.
OBS.: Hvis trustpilot en dag ændrer minimumsgrænsen, så man kan give 0 stjerner, vil dette opslag blive opdateret. Indtil da får Mr.dk én meget ufortjent stjerne.
Til den medarbejder fra Mr., der ser denne anmeldelse:
- Få ordnet jeres hjemmeside
- Få kompetenceudviklet jeres medarbejdere
- Forbedr kommunikationen mellem mr.dk og jeres enkelte, privatejede butikker, så I ikke sælger ting, "I har på lager".
- I juni i år skrev du "Lageret er up to date nu og vi håber på at se dig på Mr.dk i fremtiden." ... du kan vel se, hvor jeg vil hen med dét citat.
- Emil Ludvigsen

Svar från Mr.dk
Better than expected
Today I went to Amager Centre looking to buy clothes. I stopped by most stores to check out the range, but to be honest few gave me that "feel good" factor. I hate feeling uncomfortable in a clothing store, & the store needs to feel appealing to my tastes. I went into "Mr", whereby I was greeted by Christian. Christian is one of the most helpful fellows I can remember meeting in a clothing store. He was very patient & thorough at meeting my needs, despite over loading him with requests. He knew the store range well, & I didn't feel that I was missing out despite him doing all the running around, basically choosing for me.
I ended up spending 3600,- Kroner plus, & I will be returning. :-)

Svar från Mr.dk
Detta är Trustpilot
Vem som helst får skriva ett omdöme på Trustpilot. Den som skriver ett omdöme äger sitt omdöme och detta innebär att personen i fråga kan redigera eller ta bort sitt omdöme när som helst. Omdömen finns kvar på Trustpilot sålänge omdömeslämnarens konto är aktivt.
Företag kan be sina kunder om omdömen via automatiska inbjudningar. Dessa omdömen markeras som verifierade för att visa att det handlar om verifierade upplevelser.
Läs mer om andra typer av omdömen.
Vi skyddar vår plattform med hjälp av dedikerade medarbetare och smart teknologi. Läs mer om hur vi bekämpar falska omdömen.
Läs mer om omdömesprocessen på Trustpilot.
Här är 8 tips på hur man kan skriva omdömen på bästa sätt.
Verifieringen hjälper till att säkerställa att det är riktiga människor som skriver omdömena som du läser på Trustpilot.
Att erbjuda belöningar för omdömen eller att bara be en viss grupp personer att skriva ett omdöme kan påverka företagets TrustScore. Detta strider mot våra riktlinjer.







