Har handler i MR. Næstved hvor jeg skulle have et nyt jakkesæt :) det hat været en helt fantastik oplevelse, kan ikke huske, hvornår jeg har fået sådan en service. De er meget servicemindet, og prof... Se mer
Även om vi inte verifierar specifika påståenden eftersom omdömeslämnarnas åsikter är deras egna, kan vi märka omdömen med en ”verifierat”‑etikett ifall vi kan bekräfta att en företagsinteraktion har ägt rum. Läs mer
För att skydda plattformens integritet granskas både verifierade och overifierade omdömen av vår automatiserade programvara som är tillgänglig dygnet runt. Tekniken är utformad för att identifiera och ta bort innehåll som bryter mot våra riktlinjer, inklusive omdömen som inte är baserade på en äkta upplevelse. Vi är medvetna om att vi inte kan lägga märke till allt. Det går att flagga sådant som du tror att vi kan ha missat. Läs mer
Det här tycker kunderna
Jeg købte en dejlig vinterjakke til min søn i efteråret hos Mr i Holstebro. Efter 3 måneder virkede lynlås i jakken og den ene lomme ikke . Jeg reklamerede selvfølgelig over det og fik verdens bedst... Se mer
Bestilte nogle varer og hørte ikke noget. - Kunne se på mit kontoudtog at pengene var trukket, men ingen varer. - Havde ikke fået besked fra GLS - Tog ned til udleveringsstedet, men de kendte ikke nog... Se mer
Mr. Næstved -byen Jeres kvindelige ekspedient virker utroligt arrogant og bestemt ikke serviceorienteret. Skulle købe julegave, hvor hun skulle hjælpe. Det var dog en virkelig ubehagelig tur rundt... Se mer
Företaget har svarat
Företagsinformation
Kontaktuppgifter
Albuen 6-8, 6000, Kolding, Danmark
- 75 53 09 00
- kundeservice@mr.dk
- www.mr.dk
Ingen inbjudningshistorik registrerad
Det här företaget har inte bjudit in sina kunder. Omdömen kanske inte är representativa
Har inte besvarat negativa omdömen
Så använder företaget Trustpilot
Se hur deras omdömen och betyg hämtas, betygsätts och modereras.
Holstebro Norreport branch
Pathetic, grumpy, suspicious and very unfriendly salesman (Chubby bold) at the holstebro Norreport Branch.
I asked for a swap of an item bought 2 days earlier, produced receipt and salesman persisted in being rude. I decided not to swap, and get money back.
Doubt I will I ever set foot there.

Svar från Mr.dk
Væreste oplevelse!
Hvis jeg kunne give mindre end en stjerne så ville jeg det. Deres service er så dårlig som noget kan være, de værdsætter ikke deres kunder og er arogante og flabet over fore deres kunder elendig forretning.

Svar från Mr.dk
Det kostede mig kr
Det kostede mig kr. 60 + 49 at handle med det firma. Fik en fejlvare ! Bestilte fløjesbukser ! Fik et par mærkelige bukser tilsendt !
Jeg køber aldrig igen tøj på nettet!

Svar från Mr.dk
Mr.dk webshoppen burde nedlægges
Sidste to bestillinger (med måneders mellemrum) annulleret pga. "lagerfejl". :-/
-Virker ikke som om at man rigtig vil onlinehandel.

Svar från Mr.dk
Flabet og ubehøvlet medarbejder i Randers Storcenter
Jeg havde den anden dag en forfærdelig oplevelse i Randers storcenter.
Hvor en medarbejder vælger at gå hen og chikanere min partner og jeg. Dertil vælger han at følge efter os i en af nabobutikkerne, hvor efter han står og råber efter min partner og jeg ude på gangen i storcenteret. Dette er sidste gang jeg vælger at handle i Mr. med sådan en ubehøvlet og uprofessionelt medlem af personalet.

Svar från Mr.dk
Håbløs håndtering af retur af webshop bestilling
Jeg bestilte i sidste måned en vare på deres webshop. Dagen efter fik jeg så en mail med at varen desværre var udsolgt min valgte størrelse. Det er jo fair nok, lager fejl kan ske. Jeg bestilte så en anden vare og modtog den 2 dage senere. Desværre var varen for stor og jeg udfyldte det medfølgende returskema og returnerede den samme dag til den oplyste adresse.
Varen blev modtaget retur d. 03.02.2017. den 16.02.2017 skriver jeg en mail til Mr.dk, hvor jeg pænt rykker for at jeg får mine penge retur. Jeg har til dags dato d.21.02.2017 stadig ikke modtaget noget svar eller penge retur. Uagtet hvad sælger har ret til ifølge købelovgivningen, er det en totalt håbløs håndtering og dårlig service efter tiden standard.
Min pointe er at man skal tænke sig om før man vælger at handle online på Mr.dk, heldigvis er deres service i butikkerne bedre :)

Svar från Mr.dk
Okay handel
Bestilte nogle billige cowboybukser på nettet.
Var dog en anelse skuffet, da billedet på nettet var ret misvisende. Firmaet tilbød dog at jeg kunne sende dem retur uden ekstra omkostninger.
Usædvanlig sur og tvær personale i Herning
Usædvanlig sur og tvær personale Hos MR Dohm I Herning, Ikke et sted man ønsker at sætte sine ben mere
Fantastisk håndtering af forkert levering.
Jeg bestilte et bælte hos mr.dk og modtog det 2 dage senere. Desværre var det et forkert bælte jeg fik.
Jeg sendte dem derfor en mail og fik svar ganske kort tid efter med et betalt retur label og en undskyldning.
Dagen efter modtog jeg det rigtige bælte. I pakken var ilagt chokolade og en håndskrevet undskyldning.
På trods af en menneskelig fejl var oplevelsen helt perfekt. De ku ikke havde gjort det mere behageligt for mig. Det syntes jeg efterhånden er en sjældenhed når man køber på nettet.
Det sku iorden mr.dk, jeg bestiller hos jer igen! Jeg

Svar från Mr.dk
Dårlig bytteservice
Ifølge dansk lovgivning er det desværre ikke en selvfølge at man kan købe en vare i en butik og få pengene retur derefer. Det har Mr. valgt at udnytte så hvis man feks. får en gave og derfor ikke har kunne vælge hvor varen blev købt, så er det bare ærgeligt hvis udvalget hos Mr. ikke lige er hvad man søger. Jeg ville aldrig købe herfra igen og er sikker på min kæreste har samme holdning. Det er utroligt at en virksomhed ikke ønsker at vinde kunder over ved at give kunden hvad de vil have istedet for at påtvinge at lige netop de penge bliver brugt i deres butik.

Svar från Mr.dk
Altid fortrinlig service
Servicen gennem mange år hos medarbejderne ved Mr. i Amager Centret har der aldrig været noget i vejen med. Godt købmandskab og god sevice.
En anden sag, er udvalget og til tider priserne i butikken. Men det har vi snakket om så mange gange. Netop snakkene og jeres fine service, er en af grundene til at jeg fortsat handler mit tøj hos jer. Det ved I.

Svar från Mr.dk
Bytte/returneringaf Blazer
Rigtig dårlig service i forbindelse med bytte/returnering af varer.
Hvis i bytter varen fra en størrelse til en anden, og hvis dette sker nogle dage senere, så husk at få en ny bon, for ellers tager de udgangs punkt i datoen vareren er købt, dette vil sige at returretten på den nye varer bliver kortere end normalt.

Svar från Mr.dk
Altid god service.
Jeg er 40+ og handler helst i butikker som Mr. og Kaufmann.
Butiksdøden går nok lidt stærkere sålænge I insisterer på 300% i avance og man på kina-siderne tydeligt kan se, hvad I selv har givet, men det er stadig rart at bevæge sig ned i jeres fysiske butikker og få en sludder.
Ombytning er der ikke meget tid til...
Her købt en Tshirt i Holstebro Mr. til julegave til min forlovet, som jeg desværre var meget mere vild med end han var. Det skal nok gå, jeg har både kvittering, og der er byttemærke på. Vi tænker ikke videre over det, husker dog vi skal have det gjort her i Januar... nu har vi så opdaget at på byttemærket står der det skal gøres inden d. 31/12 (hvilket virker meget unormalt), og jeg kikker kvitteringen og der står der kun er 8 dage... Havde forventet de lavede bytning som alle andre butikker hvor man kan gøre det i januar men det var ikke muligt....
Nu tilbage med 400 kr. tshirt der aldrig er brugt, og aldrig bliver det, fordi der ikke er mange dage til at bytte :/ :/ ret øv...

Svar från Mr.dk
Godt servicekoncept
Mr. Frederik i Odense har endnu en gang ydet en god service i forbindelse med bytning af julegaver. Det er ikke det, de bytter, men servicekonceptet er i top.

Svar från Mr.dk
Mr Stidsborg Rødovre Center
Desværre er der alt for langt i mellem disse fantastiske indtryk fra en shoppingtur, der gør indtryk (positivt). Simpelthen en sælger der forstod at tage mig i hånden og give mig den hjælp, ærlige mening, indlevelse og humør som gør en forskel i et alt for presset marked. Hvis verden havde flere af disse typer kom der aldrig salgskrise!! Mr. Stidsborg Rødovre - det er så meget godkendt. Hilsen manden med den 20 år gamle buksestil 😆

Svar från Mr.dk
Trøjer som var krympet
Jeg købte den 25/8-2015. 2 poletrøjer i MR, Frederikshavn og syntes selv jeg havde fået en god snak og service med sælgeren. I bund og grund godt tilfreds.
Nu er jeg så kommet i det problem at trøjerne er krympet i vask og de er kun vasket en gang så jeg gik ned til MR. Frederikshavn hvor de er købt og snakkede med en anden sælge om problemet. Han kunne ikke gøre noget jeg kunne ikke få mine penge tilbage og han sagde at det ikke var deres problem men mit.
Jeg må nok sige at jeg syntes det er utrolig dårlig kundeservice at man ikke gør noget for kunden. Og jeg vil da lige høre om det er MR.s politik
Efter en dialog med butikken lykkes det mig at få mine penge tilbage og det syntes jer er flodt og det er kundeservice tak

Svar från Mr.dk
Professionelt
Virker yderst professionelt. Styr på tingene og imødekommende medarbejdere.

Svar från Mr.dk
Mr ONE!
Mister gør det fandeme godt!
Fantastisk herre forretning og meget professionelt team!

Svar från Mr.dk
Mr i Ballerupcenteret
Købte en jakke 5/1 2015 og konstaterer et hul på cirka 4 cm ved lommen. Kører fluks ud til butikken hvor de 2 ekspedienter så siger at jeg har revet den i stykker på noget, og det kan man se så jeg kunne hverken få en ny jakke eller penge retur. Helt ærligt, har haft den på 3 gange. Ville bestemt have lagt mærke til hvis jeg hang fast i noget der resulteret i at en kvalitetsjakke fra Tommy Hilfiger bare river op... Så nu må jeg undvære min Tommy Hilfiger jakke til 1500 kr og gå hjem uden jakke, og vente 8 dage til producenten har set på det.
Men at en ung knægt og en gammel kvindelig ekspedient står direkte op i mit ansigt (og min kæreste) og siger jeg lyver, så siger jeg stop.
Har brugt mellem 5-10 t.kr. årligt i deres butik, det helt sikkert slut.
Skam jer
Detta är Trustpilot
Vem som helst får skriva ett omdöme på Trustpilot. Den som skriver ett omdöme äger sitt omdöme och detta innebär att personen i fråga kan redigera eller ta bort sitt omdöme när som helst. Omdömen finns kvar på Trustpilot sålänge omdömeslämnarens konto är aktivt.
Företag kan be sina kunder om omdömen via automatiska inbjudningar. Dessa omdömen markeras som verifierade för att visa att det handlar om verifierade upplevelser.
Läs mer om andra typer av omdömen.
Vi skyddar vår plattform med hjälp av dedikerade medarbetare och smart teknologi. Läs mer om hur vi bekämpar falska omdömen.
Läs mer om omdömesprocessen på Trustpilot.
Här är 8 tips på hur man kan skriva omdömen på bästa sätt.
Verifieringen hjälper till att säkerställa att det är riktiga människor som skriver omdömena som du läser på Trustpilot.
Att erbjuda belöningar för omdömen eller att bara be en viss grupp personer att skriva ett omdöme kan påverka företagets TrustScore. Detta strider mot våra riktlinjer.







