Markethairextension Omdömen 

409
•
TrustScore 3 av 5

3,1

Även om vi inte verifierar specifika påståenden eftersom omdömeslämnarnas åsikter är deras egna, kan vi märka omdömen med en ”verifierat”‑etikett ifall vi kan bekräfta att en företagsinteraktion har ägt rum. Läs mer

För att skydda plattformens integritet granskas både verifierade och overifierade omdömen av vår automatiserade programvara som är tillgänglig dygnet runt. Tekniken är utformad för att identifiera och ta bort innehåll som bryter mot våra riktlinjer, inklusive omdömen som inte är baserade på en äkta upplevelse. Vi är medvetna om att vi inte kan lägga märke till allt. Det går att flagga sådant som du tror att vi kan ha missat. Läs mer

Det här tycker kunderna

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Placed 3 orders 2 weeks ago, still waiting for my order. The customer service is awful, I have emailed several times with no reply, I have tried calling the “toll free” numbers where is just rings. T... Se mer

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

I order quite frequently since discovering the website, they are much more affordable than ones you find on Amazon. Better quality also. I purchase 24 inch black extensions and sometimes some blonde o... Se mer

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Overall good experience. I ordered 9PC 22 INCH clip in extensions in shade #16, on the 7th of January 2023. They arrived 19th of January 2023, so within the promised 10 business days (for Australia, N... Se mer

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

My 5th time ordering from here, 2 full heads per year of the nano ring 24” red extensions, they are just perfect EVERYTIME! The length is amazing and the quality is second to none, the nano links are... Se mer

Företagsinformation

  1. Hårförlängningsfrisör
  2. Frisersalong

Skrivet av företaget

Customer Service Working Time: 9 a.m. to 6 p.m., Monday–Friday Rest on Saturday and Sunday Times Will Vary When Meet Special Case MarketHairExtension is committed to offering the best hair products. MarketHairExtension has provided hundreds of customers with superior quality hair and won worldwide acclaims. We are very involved in the process of selecting great products that perform exceptionally well. All of our hair products are 100% remy human hair without aciding. We strive to give you the best advise and tips as we believe our continued growth depends on our commitment to passionately work to surpass your expectations every time you shop with us.


Kontaktuppgifter

3,1

Medel

TrustScore 3 av 5

409 omdömen

5 stjärnor
4 stjärnor
3 stjärnor
2 stjärnor
1 stjärna

Ber kunder att lämna omdömen

Detta företag bjuder in sina kunder att lämna omdömen – oavsett om de är positiva eller negativa

Har besvarat 33 % av sina negativa omdömen

Svarar vanligtvis inom 24 timmar

Så använder företaget Trustpilot

Se hur deras omdömen och betyg hämtas, betygsätts och modereras.

3,1

Alla omdömen

(409)

25 omdömen under de senaste 12 månaderna

Skriv ett omdöme
Företag på Trustpilot får inte erbjuda incitament eller betala för att dölja omdömen. Omdömen är enskilda användares åsikter och inte Trustpilots åsikter. Läs mer

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Absolutely terrible service .

Absolutely terrible service .. after purchasing because said dispatch within 24 hours and DHL 2 to 3 days delivery, it took them 7 days to dispatch and then when they did they done by FedEx not the one I paid for the cheaper one.. everhtime I spoke to their online customer service everyday they said definitely dispatch within 24 hours .every single time.. when It finally arrived 10 days after purchase it was a different colour to the one I ordered.. I ordered darkest brown.. it came in. Dark blonde/light brown .. customer services did Absolutely nothing just saying will get back to you... they never do. Wouldn't purchase again. I have photos also of proof of this.

27 december 2020
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Markethairextension

Svar från Markethairextension

Dear Danielle

sorry for the problem, before we ship it our, we will test your address, if it is remote of your address we will choose another express shipping method for you, and for UK, we can not use DHL for now. if you not like the color pls contact us, we will make the return or excahnge for you!

Jacky
MarketHairExtension

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Very poor quality nano extensions.

Firstly these come from China so if you are in a hurry do not expect a speedy delivery. Mine took 2 weeks to arrive.

They felt beautiful and soft in the packet. The packaging says you can use heated tools to style them.

When they were fitted they looked amazing but after the 1st wash they started going frizzy. After the 1st week they looked awful. I try not to use too much heat when drying and only use straightners occasionally and on a low setting. These nano extensions needed straightening as they had kinks in them.

Very disappointed in this product. I would certainly not recommend them. I have been wearing nano extensions on and off for the last 3 years and these are by far the worst I have had.

21 december 2020
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Markethairextension

Svar från Markethairextension

Dear Eleni

we are really sorry about your questions,For the hair extensions, it's true easy to be tangling and need to be specially taken care of. but you can restyle it for reuse,and i suggest to use our 10 A hair, it would be OK.

Your cooperation will be much appreciated.
Kind regards,
Market Hair Extension

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

They did not ship in time..paid xtra

They did not ship these in the time they said they would. I ordered express and they are still not here during the time window I paid for. I asked for a refund and to return parcel because I am no longer interested in tape-ins and I lost my appointment window. They gave me this response, "I am very sorry for that, we do not suggest you to return the hair, because it will surely waste your a long time and much payment.if you want to return the hair, you need to give me restocking fees , handling fees and shipping fees
So We suggest you to dye the hair by profession barber shop.we will give you 10% economic compensation to dye the hair again.
Please consider this suggestion carefully. Thanks a lot for your support and cooperation.
Do you still want to send it back? We will offer you the return address in the next mail. Pls advice!
Please let me know for any further questions.Thanks."

Very dissatisfied with this customer service.

25 oktober 2020
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Markethairextension

Svar från Markethairextension

Hi Isabella

I am really sorry for the delay response because of the weekend, I am really sorry for the problem, we need to train our csr girl more, i am really sorry for our customer service, we will do our best in the furture, thanks for your order agian!

Jack
MarketHairExtension

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

SCAM!! DO NOT BUY FROM THIS CHINESE COMPANY

I ordered "BLONDE" extensions and after 2 MONTHS received "BROWN" extensions. I contacted them by email, since no phone number is available. They are in China, so the each time you email, you have to wait at least one day for a response. They told me I had to send the hair back to China in order to get a refund. They lied and told me they would reimburse me for the $28 shipping cost. Once they received the hair, they DEDUCTED a 15% fee and did NOT reimburse for my shipping cost. In conclusion, I ordered hair, got NOTHING and was ripped off $68. They made the error and I ended up paying for it!!! :-(

21 oktober 2020
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Markethairextension

Svar från Markethairextension

Hi Jada
i am really sorry to hear your problem, because of the convid19, the standard shipping method in Canada is a little slow , we are really sorry for that, but pls don't worry we will resolve the problem now, for the returning if it is our faulty, you will get the full refund, but if your faulty, you need to bear the 15% restocking fee and shipping fee, you can check our refund policy, please email us customerservice@markethairextension.com !
Kind regards,
Market Hair Extension

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

The worse hair I’ve ever received

The worse hair I’ve ever received. They sent me the wrong hair as well. I ordered 3 packs of curly microlinks and only one pack was actually of some sort of curly texture. The other two looked like 90s crimped hair and all of the bundles were thin and shedding. The ends were also awful. The quality can’t be more than 5a at best. Won’t be ordering from here again.

6 oktober 2020
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Markethairextension

Svar från Markethairextension

Hi Naz
I am really sorry to see your problem, you can make a test, you can burn the hair, then you will find it is really hair, we only offer the 100% real hair to our customers, and we have serverd the market for many years, by the way may i have your order num pls, you can send it to customerservice@markethairextension.com, we will help you asap

Kind Regards
Market Hair Extension

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Not happy

Not happy, took months to come in and when I asked if I could get a tracking number I couldn't understand the system at all. I sent another email and all they said was it was on its way and sent a totally different tracking number. When they finally came in they were not the same colour as the picture, it was not 20 inches long and they were so thin. And the closer to the end of the extension, the thinner the hair got. Decided to suck it up anyways since they were $80 and I put 47 in my hair. They're purple extensions and wanted them to be seen so I put 3 rows on each side of my head closer to the part so you could see the purple.... well you can barely notice them. My first time washing them after putting them in I could barely brush my hair, and after my hair was dry it's constantly full of little knots. I have sent an email stating I will send the remaining half but I would like half my money back and waiting for a reply.
Don't waste your money... I had better ones from the flea market.

18 augusti 2020
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Markethairextension

Svar från Markethairextension

Dear Cheryl
i am really sorry for the problem, because of the Canada post office is overload due to the Convid-19 during the June, so the the standard shipping delay, but now we have optimized the standard shipping, we have changed a new shipping partner and have fixed the delay problem, and we are really sorry about your questions. For the wavy hair extensions, it's true easy to be tangling and need to be specially taken care of. but you can restyle it for reuse,and i suggest to use our straight hair, it would be OK.

Your cooperation will be much appreciated.

Kind regards,
Market Hair Extension

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Dont order unless you wanna wait forever

So here is a update. I finally recieved my clip in hair extensions and there is pieces cut out of two of the wefts. I took pictures. Not only did I wait forever for them but they are terrible! Too thin and the pieces that are cut out are very noticeable. I sadly am very unhappy with the whole process with this company. Will not recommend 😥
⬆️⬆️⬆️⬆️
This is the update above⬆️⬆️⬆️
I cant review the hair because I have been waiting almost 3 months for it to arrive! I think I have about 50 emails back and forth asking why I still dont have it. Tired of waiting.

8 augusti 2020
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Markethairextension

Svar från Markethairextension

Hi Cori
i am really sorry to hear your problem, because of the convid19, the standard shipping method in Canada is very slow during April, we are really sorry for that, but pls don't worry we have resolved the problem now, ahout your order we will ship a new parcel to you again with Express shipping method! please email us customerservice@markethairextension.com !
Kind regards,
Market Hair Extension

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Unfortunately I am disappointed in…

Unfortunately I am disappointed in their handling of my situation. Order in april have not had any correspondence or delivery. Would not recommend

31 juli 2020
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Markethairextension

Svar från Markethairextension

Hi Missy Covet
i am really sorry to hear your problem, because of the convid19, the standard shipping method in canada is very slow during April, we are really sorry for that, but pls don't worry we have resolved the problem now, ahout your order we will ship a new parcel to you again with Express shipping method! please email us customerservice@markethairextension.com !
Kind regards,
Jack
Market Hair Extension

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Need a refund? Good Luck!

Trying to get a refund as the hair I ordered is the wrong colour. Only to be met by threats of deducting fees from my return (even though I need to pay for the postage as well which is fine, but no need for a fee deduction) feels like they purposefully reply in a super delayed manner, some days no response at all. It's taken 6 days for them to accept a return (with this deduction for NO reason) they are complete robbing cowboys. NEVER ordering again. Will be sharing on my Instagram fanbase of 500k followers to also share to never order from these people.

31 juli 2020
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Markethairextension

Svar från Markethairextension

Dear Customer,
We are sorry about your questions with our products. Our products are high quality remy human hair. We have served thousands of happy customers. if you need to return or exchange, it is acceptable, but our csr girls need to follow our return or exchange policy to check the status of the items, so a little slow, if it is your fault some extra fee need to be deducted, but if it is our fault, we will bear it.

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Terrible

the hair is so thin at the ends you need to cut it up to the same length as your own hair. I have my own salon and hair extension company I was looking for a new supplier as soon as I opened the packet the hair smelled weird when I placed in "150"g of hair it was so straggly. I left it for 2 weeks to see what it would be like after I tried to better it with professional products. im now left with what looks like horse hair. please don't waste your money

31 juli 2020
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Markethairextension

Svar från Markethairextension

Dear Jade,
We are sorry about your questions with our products. Our products are high quality remy human hair. We have served thousands of happy customers. there might be something wrong while taking care of the hair extensions. If you should have any queries please do not hesitate to contact us via customerservice@markethairextension.com and one of our Customer Care Team will be happy to help u.

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

I ordered 2 sets of 24" REMY Indian…

I ordered 2 sets of 24" REMY Indian hair extensions. They are definitely not Remy. They are very sparse at the end and only 21" at the very very tips of the super sparse ends. I can't get a hold of their customer service line to get a return, either. This is some straight up sewer hair.

10 juli 2020
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Markethairextension

Svar från Markethairextension

Dear Customer,
We are sorry about your questions with our products. Our products are high quality remy human hair. We have served thousands of happy customers. there might be something wrong while taking care of the hair extensions. If you should have any queries please do not hesitate to contact us via customerservice@markethairextension.com and one of our Customer Care Team will be happy to help u.

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Ordered my u tip 28” hair and my god…

Ordered my u tip 28” hair and my god they are amazing, they came so quick!! Will be ordering again from this website in the future for my hair! I’ve even recommended my friends , plus there prices are amazing!!!

10 juli 2020
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 1 av 5 stjärnor

This was the most painful experience I…

Hair is the worst quality. After you wash it 3 times it starts to matt and get frizzy. It is NOT remy hair. The service is the worst and they replace only on writing a review. it took 70 emails and constant pleading to send my hair. They made me remove my reviews in order for them to send my replacement hair. Total of 3 months. Initially i thought it was good quality until i washed it. so avoid at all costs

6 juli 2020
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Markethairextension

Svar från Markethairextension

Dear Maria,
We are really sorry about your questions. We exchanged for you as you requested. We are sorry that there maybe some delay recently because of COVID19.
Your patience will be much appreciated.

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Good products and customer service.

Good products and customer service.
I recently put through a new order and was worried to get the right product. I recieved good communication through email and recieved the correct product which I am happy with.
I have been a customer for 1 year now and before sometimes there were delays in the email responses but I have seen it has also improved and they are very responsive now.

2 juli 2020
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Huge mistake

So far my experience has been less then ideal. Right off the bat I felt mislead as I was under the impression it was a Canadian website and company. I didn't find out till after I ordered that the orders came out of China. Soon as I found that out all my excitement was gone. Another flag to me is that no matter when you go on the website they always have a so called " sale " on that looks like a great deal but in reality the price we are paying is the real price and they just put the sale on to look like we're saving $300 give or take.
Soon as I found out that it was coming from China I emailed to cancel as they don't have a phone number where you can get through to any real customer service. Didn't hear back for close to a week and they didn't even acknowledge my request just said they are trying to speed up the process. The extensions had not even been processed yet so they could have cancelled it. I needed these for a wedding early July and the extensions have not even shipped from China yet and I can't get any updates. I'd bet money it's going to take probably 3 months by the time these arrive if they do at all. Totally regret this purchase and I honestly didn't know that companies in China could operate under a .CA web address so now I'm going to have to be even more diligent. My advice: save your money , coming from China these won't be high quality and if you live in Canada or the US prepare for a VERY long wait even though the website says it should take about the same shipping time as domestic.
On a sidenote I ordered Sunglasses in the middle of the Pandemic which also came from China and they were literally on my doorstep in less then 24 hrs.

29 juni 2020
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Markethairextension

Svar från Markethairextension

Hi Ashley,
i am really sorry for the problem, because of the Canada post office is overload due to the Convid-19 now, so the the standard shipping delay, but now we have optimized the standard shipping, we have changed a new shipping partner and have fixed the delay problem, now the standard shipping method is fine now, if u need the hair urgently i suggest you to choose the express shipping method which is faster.

Kind regards,
Jack
Market Hair Extension

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Highly recommended

Ordered lightest blonde 1gram micro loop extensions, pliers and 1000 pcs of silicone links.
Everything got delivered in 12 days.
Lovely hair, even lighter than on picture which is great.
Will order again, great experience.

4 juni 2020
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 1 av 5 stjärnor

One of the worst companies I have ever…

EDIT: They just reported my review for giving a genuine review!beware! They cant reply to my emails bit can report my review?!
One of the worst companies I have ever dealt with. Ordered my extensions on the 19th of April and paid for 2-10 day delivery. A month later and I have not recieved. Tried to do their chat service, always get a guy called "Tony" and he genuinely sounds like a robot. Doesnt come up with a valid answer for anything I asked.
Have started a paypal claim against them as I have very little choice at this point. €70 down the drain,will never order again and will never recommend

17 maj 2020
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Markethairextension

Svar från Markethairextension

Hi Miss L C

sorry to see your problem, please email us customerservice@markethairextension.com and we will be happy to help you and help to resolve your problem, if the parcel is lost, we will reship it to you, pls don't worry!

Kind regards,

Jack
Market Hair Extension

Betygsatt 2 av 5 stjärnor

Where’s my order gone?

Ordered 3 hair pieces totalling just short of £100 only to have them lost in the post. Tracking info on their end said it had been delivered but I had no parcel. I asked for more accurate tracking but they could not provide me with any more details and told me to wait it out. Months down the line and a few online chats later I’ve given up and am £100 down. It’s a shame because I’ve ordered from them before and receive good quality pieces but the poor customer service has completely put me off reordering again with the risk of loosing that amount of money, it’s not worth the risk.
They even had the audacity to follow up months later asking about the quality of the hair that I didn’t receive!

I have emailed you within the past few days and not had a reply yet. Order EN6690176841H. I’m happy to edit/delete the review if the issue is solved.

5 maj 2020
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Markethairextension

Svar från Markethairextension

Hi Amy

sorry to see your problem, please email us customerservice@markethairextension.com and we will be happy to help you and help to resolve your problem, if the parcel is lost, we will reship it to you, pls don't worry!

Update:Hi amy,i have checked the order has been shipped and delivered by royalmail within 3 days , the tracking num is GV092332151GB, do u have called the royalmail for the details?

Kind regards,

Market Hair Extension

Detta är Trustpilot

Vem som helst får skriva ett omdöme på Trustpilot. Den som skriver ett omdöme äger sitt omdöme och detta innebär att personen i fråga kan redigera eller ta bort sitt omdöme när som helst. Omdömen finns kvar på Trustpilot sålänge omdömeslämnarens konto är aktivt.

Vi skyddar vår plattform med hjälp av dedikerade medarbetare och smart teknologi. Läs mer om hur vi bekämpar falska omdömen.

Läs mer om omdömesprocessen på Trustpilot.

Här är 8 tips på hur man kan skriva omdömen på bästa sätt.

Verifieringen hjälper till att säkerställa att det är riktiga människor som skriver omdömena som du läser på Trustpilot.

Att erbjuda belöningar för omdömen eller att bara be en viss grupp personer att skriva ett omdöme kan påverka företagets TrustScore. Detta strider mot våra riktlinjer.

Läs mer