GoGetters Omdömen 

184
•
TrustScore 3 av 5

3,1

Även om vi inte verifierar specifika påståenden eftersom omdömeslämnarnas åsikter är deras egna, kan vi märka omdömen med en ”verifierat”‑etikett ifall vi kan bekräfta att en företagsinteraktion har ägt rum. Läs mer

För att skydda plattformens integritet granskas både verifierade och overifierade omdömen av vår automatiserade programvara som är tillgänglig dygnet runt. Tekniken är utformad för att identifiera och ta bort innehåll som bryter mot våra riktlinjer, inklusive omdömen som inte är baserade på en äkta upplevelse. Vi är medvetna om att vi inte kan lägga märke till allt. Det går att flagga sådant som du tror att vi kan ha missat. Läs mer

Det här tycker kunderna

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Please do not use this company for any deliveries as they are an awful company who don’t care about anyone else. Their service is not just bad but the way they treat their drivers is worse. They are... Se mer

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Ordered from Bedford Chicken George. No food turned up after an hour when we were originally told 15-30 mins. We had to ask for an update to. E told they have no delivery drivers & could not te... Se mer

Företaget har svarat

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

GoGetters do exactly as their name suggests!! Had great deliveries from them every time - both in Ware & Hitchin. Always deliver with a smile & a “enjoy your food comment” or the like. They’ve always... Se mer

Företaget har svarat

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Highly recommend Go getters , friendly helpful delivery drivers , prompt replies to any queries via online chat . Food arrived hot and on time , with added bonus of being able to track every stage o... Se mer

Företaget har svarat

Företagsinformation

  1. Leveranstjänst

Skrivet av företaget

GoGetters is a fast growing, on-demand food delivery service with a big difference. By working with a carefully curated network of quality local, independent, restaurants GoGetters is able to offer its partners and customers a quality of service unmatched in the sector. GoGetters is incredibly proud to provide the UK's local hospitality economy with the platform to share their passion and produce with a discerning customer base who aren't prepared to compromise on quality when it comes to convenience. We help communities thrive.


Kontaktuppgifter

3,1

Medel

TrustScore 3 av 5

184 omdömen

5 stjärnor
4 stjärnor
3 stjärnor
2 stjärnor
1 stjärna

Ingen aktuell inbjudningshistorik

Det här företaget har inte bjudit in sina kunder på länge. Omdömen kanske inte är representativa

Har besvarat 60 % av sina negativa omdömen

Svarar vanligtvis inom 1 månad

Så använder företaget Trustpilot

Se hur deras omdömen och betyg hämtas, betygsätts och modereras.

3,1

Alla omdömen

(184)

8 omdömen under de senaste 12 månaderna

Skriv ett omdöme
Företag på Trustpilot får inte erbjuda incitament eller betala för att dölja omdömen. Omdömen är enskilda användares åsikter och inte Trustpilots åsikter. Läs mer

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

They are always on top of any order…

They are always on top of any order independently of where we order from.
Once there was an issue with an ingredient found in one of the burgers and they immediately contacted us on their own to confirm the type of allergy before proceeding with the order.

Super responsive: Whenever there is a huge delay and you write to them they always respond super fast and trying their best to resolve that either with a refund or by ensuring this is will not happen again.

Their drivers are very quick and the best feature is that they seal the food bags, and add a time stamp, so you are always 100% that food is not compromised!!

I wish every provider of such a service was like GoGetters. We are always confident when ordering via them.

20 maj 2024
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 5 av 5 stjärnor

The service was fast and efficient and…

The service was fast and efficient and the driver was courteous and delivered when it was said to be delivered. Our food was hot and delicious.
Thank You

1 maj 2024
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för GoGetters

Svar från GoGetters

Thank you for the kind feedback Joe! Have a lovely week - GoGetters Team

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Ordering and tracking really easy

Ordering and tracking really easy. Needed to message regarding not being sent the dips we asked for and they credited my account in 5 minutes. Been using them for ages and will continue to.

18 maj 2024
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för GoGetters

Svar från GoGetters

Thank you for the great feedback Anna! - GoGetters Team

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Best for ordering online from...

Of all the online delivery firms out there, this is the business that has been set up with local businesses and customers in mind.

If there are issues, they are corrected without fuss.

24 april 2024
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för GoGetters

Svar från GoGetters

Mistakes happen, its about how that mistake is resolved that matters. Thank you for the lovely feedback Jody! - GoGetters Team

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Amazing delivery service!

The delivery drivers are polite, friendly and respectful. My food is always delivered hot & in perfect condition.
Thank you GoGetters

20 maj 2024
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för GoGetters

Svar från GoGetters

Thank you for the amazing feedback Taryn! - GoGetters team

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Food took much longer than quoted, missing items

Food took much longer than quoted. Not all items arrived, told driver and was told we had to query with store. Raised a ticket to be then be told nothing GoGetters can do as store said all food left store. So I’ve paid for food that I didn’t get and apparently nothing I can do. So avoid of you don’t want your money stolen…

21 april 2024
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för GoGetters

Svar från GoGetters

Hi Phillip,

Thank you for reaching out to us.

I do apologise that your order did not arrive as expected. I can see this was already investigated, but i would like to speak to you further to see if we can come to a different solution for you.

Please contact me directly on amyh@gogetters.co.uk. I look forward to hearing from you!

Kind Regards,

Amy

Head of Customer Service

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Ordered food to say it would arrive…

Ordered food to say it would arrive within the hour. It arrived two hours later…Not only did it arrive late, the food had been opened, the cans of drink damaged and the food was stone cold. Awful service , and apparently not the first time Ali has done this to people!

6 april 2024
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för GoGetters

Svar från GoGetters

Good afternoon,

I am very sorry for any inconvenience caused on the evening of your order. This is not the level of experience i would expect for any customer, and i would like to speak to you in regards to your visit with us.

Please contact me directly on amyh@gogetters.co.uk and we can come to a solution for you.

Kind Regards,

Amy

Head of Customer Service

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Will never use again

Awful service. Ordered food at 7pm app said would be delivered at 8.25pm. Everytime we checked the app it just kept pushing it back. Cold food arrived at 9.35pm. If you can't deliver the food on the time that you say it will arrive don't accept the order. Then we can make other arrangements. Three starving kids to deal with. On top of this it is ridiculously expensive. Will never use again.

28 mars 2024
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för GoGetters

Svar från GoGetters

Hello Matthew,

Firstly, i'd like to apologise for any inconvenience caused on the evening of your order, and for any delayed response from us. Our estimated time of delivery is given to you upon placing your order, and i am sorry for any disruption caused to your evening from us not meeting this standard.

I'd like to speak with you regarding the above, do please contact me directly on amyh@gogetters.co.uk so we can move forward and come to a solution for you!

Kind Regards,

Amy

Head of Customer Service

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Late delivery damage order

Late delivery , broken food seals ,cold and damaged food , wrong drink delivered amand cam looked like it had been ran over , other than that it was great

28 mars 2024
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för GoGetters

Svar från GoGetters

Good afternoon Michael,

Thank you for leaving a review with us.

Firstly, i do apologise for any disruption caused to your evening from your order not arriving as expected.

I can see from our records that we reached out to you to advise we had passed your query onto our escalation team, who would be in contact within the allocated escalation process time.

I contacted you on 2nd April to advise that as you had provided us with images and we had investigated your query with the store and our driver team, a full refund was processed back to your original payment method.

I do apologise for any inconvenience caused by the above, please do reach back out to us if you would like to discuss the above further.

Kind Regards,

Amy

Head of Customer Service

Detta är Trustpilot

Vem som helst får skriva ett omdöme på Trustpilot. Den som skriver ett omdöme äger sitt omdöme och detta innebär att personen i fråga kan redigera eller ta bort sitt omdöme när som helst. Omdömen finns kvar på Trustpilot sålänge omdömeslämnarens konto är aktivt.

Vi skyddar vår plattform med hjälp av dedikerade medarbetare och smart teknologi. Läs mer om hur vi bekämpar falska omdömen.

Läs mer om omdömesprocessen på Trustpilot.

Här är 8 tips på hur man kan skriva omdömen på bästa sätt.

Verifieringen hjälper till att säkerställa att det är riktiga människor som skriver omdömena som du läser på Trustpilot.

Att erbjuda belöningar för omdömen eller att bara be en viss grupp personer att skriva ett omdöme kan påverka företagets TrustScore. Detta strider mot våra riktlinjer.

Läs mer