Garden Oasis Omdömen 

562
•
TrustScore 4.5 av 5

4,3

Även om vi inte verifierar specifika påståenden eftersom omdömeslämnarnas åsikter är deras egna, kan vi märka omdömen med en ”verifierat”‑etikett ifall vi kan bekräfta att en företagsinteraktion har ägt rum. Läs mer

För att skydda plattformens integritet granskas både verifierade och overifierade omdömen av vår automatiserade programvara som är tillgänglig dygnet runt. Tekniken är utformad för att identifiera och ta bort innehåll som bryter mot våra riktlinjer, inklusive omdömen som inte är baserade på en äkta upplevelse. Vi är medvetna om att vi inte kan lägga märke till allt. Det går att flagga sådant som du tror att vi kan ha missat. Läs mer

Det här tycker kunderna

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Excellent service from Garden oasis and very informative with updates. Delivery was very swift too. Not opened my product yet but if when opened on Monday for fitting I’d be very shocked if there... Se mer

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Purchased two garden gates, the website gave height and gap width which made selection easy and they fitted perfectly. Fast delivery and very good quality at a good price. Emailed a query and response... Se mer

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

I ordered agate from this company. I t arrived quickly but was too narrow. I misunderstood the measuring instructions. I phoned to see if the next size would fit, but no.I had to return the gate and... Se mer

Företaget har svarat

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

A great experience, a helpful, knowledgeable chap at Shenstone explained and took the time to give us all the help we needed in choosing our side gate. No sales pressure, just a friendly advice and gu... Se mer

Företagsinformation

  1. Trädgårdsbutik

Informationen kommer från olika externa källor

Online Garden Centre with Free UK Delivery on Gates & Railings, Raised Ponds, Sheds, Paving Slabs, Fence Panels, Arbours, Lawnmowers and more.


Kontaktuppgifter

4,3

Utmärkt

TrustScore 4.5 av 5

562 omdömen

5 stjärnor
4 stjärnor
3 stjärnor
2 stjärnor
1 stjärna

Ingen aktuell inbjudningshistorik

Det här företaget har inte bjudit in sina kunder på länge. Omdömen kanske inte är representativa

Har besvarat 100 % av sina negativa omdömen

Svarar vanligtvis inom 48 timmar

Så använder företaget Trustpilot

Se hur deras omdömen och betyg hämtas, betygsätts och modereras.

4,3

Alla omdömen

(562)

42 omdömen under de senaste 12 månaderna

Skriv ett omdöme
Företag på Trustpilot får inte erbjuda incitament eller betala för att dölja omdömen. Omdömen är enskilda användares åsikter och inte Trustpilots åsikter. Läs mer

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Great Service and quick delivery

I already bought some wood weather proofing to treat a gate and its Posts but ran out.

Spoke to Garden Oasis and said I needed more but fast as gate was being fitted in 2 days time. It was no problem and was sent by an over night courier. Great Service

23 juni 2026
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Disappointed

The item I ordered was extremely damaged when opened. I delayed contacting the business as our baby was in hospital, but upon doing so they declined to replace or refund, as this was reported outside the 30 day legal limit, despite informing them our circumstances. I felt this was unforgiving, and was very disappointed at the broken item. I would not shop with them again.

25 juni 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Garden Oasis

Svar från Garden Oasis

We are sorry that the item was found to be damaged when opened. Unfortunately, as the issue was reported to us outside the stated inspection/reporting period, we were unable to verify the cause of the damage or raise the matter further in the usual way, which meant we could not offer a refund on this occasion.

Betygsatt 3 av 5 stjärnor

Unfortunately I highlighted a part was…

Unfortunately I highlighted a part was faulty but not believed. Within 24 hours of receiving. Although I provided evidence. Poor service that does not acknowledge the consumer act. This has now been resolved thank you

11 juni 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Garden Oasis

Svar från Garden Oasis

Hi Marie, after reviewing the photos supplied, the manufacturer was unable to identify a fault so we have been trying to contact you to arrange for the water feature to be collected but we have not had a response to the voicemail or email. Please could you reply or get in touch so we can assist further.

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Good quality gate

Good quality gate, delivered on time and without damage in suutable packaging. Easy to install, has added some security for my mum at her place. Good communication with the company also, would recommend. Graham

10 juni 2026
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Terrible customer service

I bought a garden gate from this company earlier this year. It was fitted by my builder and was fine for a few weeks. Then the lock jammed. I had to call in a locksmith who said the mechanism was faulty. I paid £80 to get it fixed and asked Garden Oasis to reimburse me. They said no. Eventually offered me £33.50 (!) as a "gesture of good will". Don't bother buying from these people, they treat their customers like dirt.

10 juni 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Garden Oasis

Svar från Garden Oasis

Hi Graham, I am sorry there was a problem with your gate lock and apologies for the misunderstanding about what was required to resolve this for you. We thought that you required a replacement lock, which we had organised to send and also offered you £33.50 as a goodwill gesture to compensate you for your time swapping the lock over. We did not realise that you had already had a new lock fitted but once this was clear, we issued you with an £80 refund to cover the cost of the repair. Apologies again for the problem with your lock and the confusion over the resolution.

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Ordered some gates beginning of week…

Ordered some gates beginning of week amazingly fast response and kept us updated all the time had our delivery on Friday brilliant service and the quality of the gates are really good. Thankyou garden oasis will definitely be buying from you again .

26 maj 2026
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 4 av 5 stjärnor

Sturdier than I was expecting

I made a couple of phone calls regarding some gates I wanted. It was regarding the size and position of the hinges and id they would fit in the space. I ordered the gates, they came in quick time and I was surprised at the weight and sturdiness of the gates. Unfortunately the conversations should have included the gap size and not the gate size as I could have gone a size up. This meant wood infill, not what I really wanted. The gates look smart and hopefully will managed the coastal weather for a few years before they need painting.

30 april 2026
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Outstanding customer service!

I purchased the Hampton Estate gates from Garden Oasis, but after being wrongly advised on size by a tradesman who eventually let me down anyway, I was very stressed and quite upset when I called and spoke to Karen in customer service about swapping them for the correct size. She was absolutely lovely and very sympathetic and sorted out a straight swap minus return fee and honoured the sale price that to my horror, had finished the day before so I ended up much less out of pocket than I originally would have been. The new gates have just been installed and they are absolutely beautiful, I've had loads of compliments on them already. Thank you so much Karen :)

2 mars 2026
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Great service informative and helpful

Great service informative and helpful. Purchased some lights one didn’t work however they were quick to rectify it and apologetic given it must have been a manufacturer fault. Thank you for the service will certainly use again !

6 mars 2026
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Initially I thought that after…

Initially I thought that after contacting the manufacturer directly who just shut me down. I went to Garden Oasis, and initially thought we were getting a human response.

Sadly we didn't.

We paid a lot of money for a Highclare Summer House. This is a Shire product (seperate review posted).

In less that five years due to terrible installation the Summer House is rotten. The felt was cut too short. This allowed rainwater to access underneath. It now has to be scrapped.

The installation was by Shire but paid for through Garden Oasis.

Garden Oasis have kept saying the felt has come to the end of its natural life. It hasn't. The water ingress is because it was cut too short.

Feel totally ripped off by both Shire and Garden Oasis.

I'm expecting a response to this around checking the roof felt. I have done this annually when I have painted it. The felt has not failed. It was installed incorrectly.

The only reason I've found this issue is because the rain has lifted it away.

Just don't buy a Shire product or use Garden Oasis as unless you are can see into the future they will not listen to you.

******* My response to Garden Oasis response.

If it had been installed correctly at the time, I would have had no reason to have to inspect it.

But then the installation wasnt correct.

The roof felt is only split WHERE IT WAS CUT TOO SHORT ON THE FASCIA. NOWHERE ELSE.

My Brother in Law has a summer house, bought second hand that he installed himself. Including fitting the felt on the roof. That Summer House has never shown signs of leaking.

RIPPED OFF.

16 februari 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Garden Oasis

Svar från Garden Oasis

We reviewed the images of the roof that you sent to us and can confirm that the felt had been installed correctly, however on one of your photos, it clearly shows the roof felt is split and this would allow water ingress. We have no reason to defend the manufacturer's installation team and if they had done something wrong, we would most definitely support you to get a resolution but reporting water ingress nearly 5 years after installation does not mean it is an installation issue, it just means you need to replace the worn out felt. A summerhouse is not a fit and forget item, it does require maintenance from time to time. Needing to carry out maintenance 5 years after installation does not mean it was not installed correctly.

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Absolutely fantastic customers service…

Absolutely fantastic customers service from Karen she answered all my questions and gave me the confidence to purchase. I received the gate in a couple of weeks of ordering as promised. The gate itself looks stunning better than the pictures and is of very good quality with every single part needed. The company actually has videos on YouTube of how to install. The installation doesn't take any longer than 30 mins and it's on the wall hanging.
This is because the gate is already made and sent from the company ready to install.
I must also not forget to mention the price which is a very important factor. I paid £380 for this gate and a local place near me quoted me £800 so I got it for less than half price. Amazing company and customer service

20 november 2025
Omdöme utan inbjudan

Detta är Trustpilot

Vem som helst får skriva ett omdöme på Trustpilot. Den som skriver ett omdöme äger sitt omdöme och detta innebär att personen i fråga kan redigera eller ta bort sitt omdöme när som helst. Omdömen finns kvar på Trustpilot sålänge omdömeslämnarens konto är aktivt.

Vi skyddar vår plattform med hjälp av dedikerade medarbetare och smart teknologi. Läs mer om hur vi bekämpar falska omdömen.

Läs mer om omdömesprocessen på Trustpilot.

Här är 8 tips på hur man kan skriva omdömen på bästa sätt.

Verifieringen hjälper till att säkerställa att det är riktiga människor som skriver omdömena som du läser på Trustpilot.

Att erbjuda belöningar för omdömen eller att bara be en viss grupp personer att skriva ett omdöme kan påverka företagets TrustScore. Detta strider mot våra riktlinjer.

Läs mer