Fuelman Omdömen 

409
•
TrustScore 3 av 5

3,2

Även om vi inte verifierar specifika påståenden eftersom omdömeslämnarnas åsikter är deras egna, kan vi märka omdömen med en ”verifierat”‑etikett ifall vi kan bekräfta att en företagsinteraktion har ägt rum. Läs mer

För att skydda plattformens integritet granskas både verifierade och overifierade omdömen av vår automatiserade programvara som är tillgänglig dygnet runt. Tekniken är utformad för att identifiera och ta bort innehåll som bryter mot våra riktlinjer, inklusive omdömen som inte är baserade på en äkta upplevelse. Vi är medvetna om att vi inte kan lägga märke till allt. Det går att flagga sådant som du tror att vi kan ha missat. Läs mer

Det här tycker kunderna

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Amy Erasmus was outstanding at resolving my employee is and getting the correct pin number and department assignment. Quiet notable in her exceptable attitude to assit and resolve. A ten plus in my... Se mer

Företaget har svarat

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

I was locked out of my FleetNet account on 9/22/2026 . I had fuel cards that needed to be entered ASAP due to traveling purposes. Because of the account being locked, I had to put a halt to produc... Se mer

Företaget har svarat

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

I would give NEGATIVE stars if that was an option. I wish I would have read these reviews before signing up. The untold “membership fee”, the “late fees” when payments were made on time, the incompete... Se mer

Företaget har svarat

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

I finally closed my account with Fuelman last spring. After 5 yearscof being a loyal fool. Good bye and good riddance. 10 days to pay my acount balance in full . Excessive , cruel and unjustified... Se mer

Företaget har svarat

Företagsinformation

  1. Företagstjänster

Informationen kommer från olika externa källor

Fuelman fuel cards give you control of your company's fleet fuel expenses. Find the right fuel card for your business and start saving money at the pump.


Kontaktuppgifter

3,2

Medel

TrustScore 3 av 5

409 omdömen

5 stjärnor
4 stjärnor
3 stjärnor
2 stjärnor
1 stjärna

Ingen aktuell inbjudningshistorik

Det här företaget har inte bjudit in sina kunder på länge. Omdömen kanske inte är representativa

Har besvarat 100 % av sina negativa omdömen

Svarar vanligtvis inom 24 timmar

Så använder företaget Trustpilot

Se hur deras omdömen och betyg hämtas, betygsätts och modereras.

3,2

Alla omdömen

(409)

54 omdömen under de senaste 12 månaderna

Skriv ett omdöme
Företag på Trustpilot får inte erbjuda incitament eller betala för att dölja omdömen. Omdömen är enskilda användares åsikter och inte Trustpilots åsikter. Läs mer

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Charges exorbitant late fees

Charges exorbitant late fees. They even charged two late fees in one month. I carried a balance of $2171 and the late fee amount was $907 after being three days late.

12 juni 2023
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Fuelman

Svar från Fuelman

Hello Magaly. We thank you for your review, apologize for the negative experience you have had with the late fees, and are eager to speak with you. We have sent you an email from customercare@fleetcor.com. Please reply to the email and an agent will contact you as quickly as possible.

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Don’t Use this Fuel card

Got a great credit line then one day All of a sudden my card was locked for no apparent reason. Customer Service said account was closed and had to re apply I was transferred 5 times and no one could give me a straight answer why my account was closed when my payments have been paid before due dates and paid in full ! No warnings no notices ! This Fuel Card is a Joke ! Do Not Use this company

1 juni 2023
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Fuelman

Svar från Fuelman

We apologize that you have encountered a negative experience with the closing of your fuel account and we are eager to review the account with you. Please email our team at customercare@fleetcor.com and enter your reference number 14184747 in the subject line and your account information in the body of the email. We look forward to speaking with you.

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

The worst card ever

The worst card ever
Got charged late fee, high risk fee ( even when im paying them on time) and had a statement the I was paying for for 3 months even when I pay the balances off and didn't use the cards for 3 months.

4 juni 2023
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Fuelman

Svar från Fuelman

Thank you for your review. We apologize that you have encountered a negative experience with your fuel account and we are eager to speak with you. Please email our team at customercare@fleetcor.com and enter your reference number MH14153225 in the subject line. An agent will contact you as soon as possible.

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Seems to be a pattern

Seems to be a pattern. I have been locked out of my account twice now. I called 2 days ago and waited on hold for almost an hour waiting for the "correct department". I asked for someone to call me back as I don't have hours to wait on hold. I was told that was fine and no one ever called back. Just tried again, as now the payment is late. After 30 and being transferred 3 times I was told they couldn't discuss MY ACCOUNT with ME! I don't have the account number because they don't send paper bills. I asked them to send me a final paper bill so I can make the final payment and close the account. SHE SAID NO! This is the most ridiculous business model I have ever encountered. I am trying to pay the bill and can't. Please save yourself a lot of misery and do not use this company.

26 maj 2023
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Fuelman

Svar från Fuelman

Hello, Allison. Thank you for providing us with your review. We apologize for the negative experience you are having with the website and in receiving assistance. Please email our team at customercare@fleetcor.com and enter your reference number MH14106169 in the subject line. We look forward to speaking with you and value your business.

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

We stopped using this company several…

We stopped using this company several months ago because we constantly had issue logging in to our account. We also make requests on several occasions to send us the form to set up auto payments as this was not available to do on their dashboard. The customer features are ARCHAIC! Often we were locked out and left to wait until customer service hours (M-F 8-5) to resolve issues. For a service business that is constantly in the "Field" that is a challenge. We received a notice of late payment a few days ago and we haven't used the account in over 6 months. We again were locked out of the account. The representative would not unlock the login access, would not let us verify charges, would not send receive a list of charges or even discuss the account. We were instructed that could be provided when the bill was brought current. This practice of holding a customers business credit hostage to collect a debt and denying them the right to validate the debt is UNETHICAL!

25 maj 2023
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Fuelman

Svar från Fuelman

Thank you for your review. We apologize for the negative experience you have encountered and are eager to speak with you. Please send an email to customercare@fleetcor.com and enter your reference number MH14106079 in the subject line. An agent will call you as soon as possible.

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

I put up a $500 deposit over 2 yrs ago

I put up a $500 deposit over 2 yrs ago, never did get the approved card. Every time that I call about the refund, I'm transferred around several times to find the account. After the account is found, they say that it will be six to eight weeks to get my refund back. Every six to eight weeks I go through the same run around mention above. I ask to speak to higher person and told there is no one. I am sick and tired of chasing my money. This leaves me no choice but to file a law suit because like I said it's been over two years that they've had my money and refuse to release it . See you in court

24 maj 2023
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Fuelman

Svar från Fuelman

Hello, Ola. We apologize for the negative experience you have had in receiving the refund and the information you are provided. We are eager to address and resolve this matter. Please email customercare@fleetcor.com and enter your reference number MH14096443 Attention Melissa H. in the subject line. I will contact you as soon as possible.

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Customer service is the worst.

We switched credit cards and I needed to cancel my account with Fuelman. They have been very difficult to deal with and refused to close my account the first time I called. The second time I called they verified all my information only to transfer me to someone else who needed to verify my information again and then place me on permahold! I will never use them again.

24 maj 2023
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Fuelman

Svar från Fuelman

Thank you for your review. We apologize that you are having a negative experience in closing your fuel account. Please email customercare@fleetcor.com and enter your account number and business name in the subject line and your request in the body of the email. An agent will contact you as soon as possible.

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

cannot get in contact with anyone over…

cannot get in contact with anyone over the phone and account is now locked so I am unable to make a payment. Horrible service do not recommend. I will be leaving other reviews to notify people of their poor business practice. If you have not please google their class action lawsuit

22 maj 2023
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Fuelman

Svar från Fuelman

Hi, Torres. We apologize that you have encountered a negative experience with the website and are eager to resolve this matter for you. Please email our team at customercare@fleetcor.com and enter your reference number MH14090287 in the subject line. An agent will contact you as soon as possible.

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

I was given a credit limit of over…

I was given a credit limit of over $1000. I paid the bill on time every month most monthly bill averaging about $300. However, because I did not utilize the entire credit limit, it was lowered to $250. At the time my bill was a litter over $300. Lowering the credit limit to $250 caused me to be over the credit limit. Therefore, Fuelman could charge me an over the limit fee for each day over the $250 limit.

1 februari 2023
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Fuelman

Svar från Fuelman

Thank you for your review. We apologize that you are having a negative experience and are eager to speak with you. We have sent you an email from customercare@fleetcor.com. An agent will follow-up with you as soon as possible.

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Awful

Awful. As other reviews state, if you are a second late, they will charge 18+% late fee. In addition to numerous other charges. We were charged $1,227.58 for additional random fees. Insane. I immediately cancelled our account.

16 maj 2023
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Fuelman

Svar från Fuelman

Thank you, Julie, for taking the time to speak to me today. Again, we apologize for the negative experience you had with the account.

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Terrible Gas Card Company Beware!

Don’t Do it. The worst company ever. The charge you all kind of fees without letting you know. Also their system was down and the representative reassured me that my payment would not be late that it will process on time just to find out 2 to 3 months later that they charge me late fees of $75. Called Customer Service to complain and told them to go back to the recorded call and she just told me there’s nothing she can do. That’s just horrible customer service. They don’t care. Don’t set your business up for failure with this company. Go with another company for your gas card

10 maj 2023
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Fuelman

Svar från Fuelman

Hi Kisha! Thank you for your review. We apologize for the negative experience you have had with the fees, the website, and not receiving a resolution through our team. We are eager to speak with you. Please email customercare@fleetcor.com and enter your reference number MH14013261 in the subject line. An agent will contact you as soon as possible.

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Amazing Customer Service

great customer service

8 maj 2023
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Fuelman

Svar från Fuelman

Thank you for your review! We are pleased that our team is providing you with the level of support that you expect. We value your business!

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Surprise Fees

Just received a monthly statement with $900 worth of fees. This company charges different fees without warning and are very expensive. I could see if they charged interest every 30 days for carrying a balance. Even that would be cheaper than these fees. But their balance is due within 10 days. So you can't even carry the balance.

2 maj 2023
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Fuelman

Svar från Fuelman

Thank you for your review. We apologize that you encountered a negative experience with the fees and are eager to speak with you. Please email customercare@fleetcor.com and enter your reference number MH13952521 in the subject line. An agent will contact you as soon as possible.

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

High Fees and Customer Service Sucks

Unable to get in contact with the account representative just horrible only able to speak with someone outside the country again leaving a review on trust pilot is the only way to get results

27 april 2023
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Fuelman

Svar från Fuelman

Thank you for your review. We apologize for the negative experience you are having with the fees and in reaching an account agent. Please send an email to customercare@fleetcor.com and enter your reference number MH13942466 in the subject line. An agent will contact you as soon as possible.

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

This company is absolutely HORRIBLE

This company is absolutely HORRIBLE! They have angry, rude, and obnoxious representatives who get off on being disrespectful. Issues can't get resolved because some of the representatives are incapable and unwilling to provide even mediocre customer service. Instead of being professional they are ghetto (specifically Liz and Kala) who are malicious and should never work in customer service. I called six times attempting to speak with a manager. That has not happened yet. smh Ill take my business elsewhere.

26 april 2023
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Fuelman

Svar från Fuelman

Thank you, Tamika, for your review. We apologize for the negative experience you have encountered and wish to speak with you. Please send an email to customercare@fleetcor.com and enter your reference number MH13915786 in the subject line. Be sure to include your phone number. An agent will contact you as soon as possible.

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

WORST FLEET FUEL CARD EVER!!!

WORST FLEET FUEL CARD EVER!!!! Please do not make this Rats richer than they already are. My worst experience ever had with this rats. Everything went well with them until I got behind one month payment because I went vacation and sent the bill by mail, big mistake I made they never got the check by the mail, and by the time I founded out that they never got the check by mail it was too late because I already have the 2nd cycle bills so together they were charging me $400 late fees $199 per month together. This is insane I have never seen any credit card company that charges this much on late fee. I called to see if they can help me out. Don’t waste your time they never did all they care is getting back their money and steal your money with this high interest late fee. I ended paid them my last final bill + $400 late fee and closed my account. I am done I rather purchase Gad @ Costco and get cash back. From now on I don’t trust any fleet gas card that all bunch of thieves.

17 april 2023
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Fuelman

Svar från Fuelman

Thank you, David, for your review. We apologize for the negative experience you had with the late fee and would like an opportunity to speak with you. Please send an email to customercare@fleetcor.com and enter your reference number MH13908197 in the subject line. An agent will contact you as soon as possible.

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

I am currently having issues with this…

I am currently having issues with this company. my dashboard is always messed up, my bills never add up. i pay it down to zero and its almost like my account doubles next invoice.... tried saying I didn't make a payment when i clearly did and caught them in a lie. (sure i was charged a 1,000 dollar late fee....) Went to pay a bill and had a 109,000 dollar balance.... Kinda hard to rack up 100k balance on a $40k limit..... mysteriously was fixed, then two weeks later my bill was back to an outrages number again. don't know what the glitch was, or is, but customer service is useless and no one seems to care to solve it. we will be canceling this company ASAP. By the way don't respond with we are so sorry if you wanna make it right contact me and make it right.

23 april 2023
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Fuelman

Svar från Fuelman

Hi, Josh! Thank you for your review and we apologize for the negative experience you have encountered. We are eager to speak with you to ensure your concerns are resolved. Please send an email to customercare@fleetcor.com and enter your reference number MH13899051 in the subject line.

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

BEWARE!!!!

BEWARE!!!!! DO NOT DO BUSINESS WITH THESE PEOPLE! PREDATORY PRACTICES!!!!!
As others have stated, they find ways to charge outrageous fees by creating issues with your account. I received an invoice on 3/30 due 4/17. Went on vacation for 10 days. Went in to pay the invoice and noticed it was higher than I invoice. Paid it anyway on 4/11. Received a call 2 hours later saying my payment was late. I explained that I had just paid it a few hours ago. She confirmed the pending payment. I asked why was my balance higher than my invoice and she stated that I had late fees due to them changing the terms of my account from monthly to weekly and that I had 2 other invoices due that were created during the time that I was on vacation. I received no notice stating that the terms had been changed. When I asked for proof they were unable to provide it. I canceled on the spot. This is a scam!

11 april 2023
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Fuelman

Svar från Fuelman

Hi, Carlisa! Thank you for your review. We apologize for the negative experience you had and wish to speak with you. Please send an email to customercare@fleetcor.com and enter your reference number MH13871226 in the subject line. An agent will contact you as soon as possible.

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Professionalism builds customer confidence in your company.

Being honest first ,we were hung up on right after the first agent put forth little effort to solve the problem. The final agent immediately ,at the sound of her voice and professional approach made us calm and confident that our concern would be handled . The guy before made us feel like we had a problem. The lady didn’t approach it as a problem,but more like a situation that needed information. Awesome professionalism!

18 april 2023
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Fuelman

Svar från Fuelman

Thank you for your excellent review. We apologize that the agent didn't provide you with the service you deserve and expect and are pleased the second agent turned your experience around. We value your business!

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

I have noticed Fuelman taking more…

I have noticed Fuelman taking more money out of my bank account than I spent on fuel.Almost 650.00
I went back to first of 2023 and added up their bill.I also take a pic of every fuel reciept when I buy fuel and log it on my ELD AND GPS.I saw a overcharge of around 650.00 by Fuelman

it looks like Fuelman has over charged me right at 650.00 and they denie it but I have the proof in my pics of fuel reciepts and bank statements.
I called Fuelman today and was on the phone 35 minutes and got no satisfactory results.The agents says,we will refund you about 450.00 and it will take 6 to 8 weeks to get it to you in the mail.They apparently put me on some kind of pay in advance crap I didn`t agree too and knew nothing about.I asked about a 3 dollar fee and a 25 dollar fee.He says Fuelman updated their terms and conditions and I am being charged 5.99 a month for each card.

I want my 650.00 back fuelman,asap.Put it back in the bank you took it out of.

I have terms and conditions also,if it isn`t put back soon,I will go to your competition and use their fuel cards...in other words,your ass is fired,you greedy ass holes.Those are my terms and conditions

edit,I have been looking back thru my purchases and reciepts and Fuelman is adding about 30 cents a gal to the invoices and have been for some time.I have no idea why they are doing that.My credit is excellant and my score is around 800.I will call my States Attourney Generals office today and see what I can do legally.

16 april 2023
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Fuelman

Svar från Fuelman

Thank you for providing your experience. We apologize and are eager to speak with you. Please send an email to customercare@fleetcor.com and enter your reference number MH13863447 in the subject line and an agent will contact you as soon as possible.

Detta är Trustpilot

Vem som helst får skriva ett omdöme på Trustpilot. Den som skriver ett omdöme äger sitt omdöme och detta innebär att personen i fråga kan redigera eller ta bort sitt omdöme när som helst. Omdömen finns kvar på Trustpilot sålänge omdömeslämnarens konto är aktivt.

Vi skyddar vår plattform med hjälp av dedikerade medarbetare och smart teknologi. Läs mer om hur vi bekämpar falska omdömen.

Läs mer om omdömesprocessen på Trustpilot.

Här är 8 tips på hur man kan skriva omdömen på bästa sätt.

Verifieringen hjälper till att säkerställa att det är riktiga människor som skriver omdömena som du läser på Trustpilot.

Att erbjuda belöningar för omdömen eller att bara be en viss grupp personer att skriva ett omdöme kan påverka företagets TrustScore. Detta strider mot våra riktlinjer.

Läs mer