BrewDog Omdömen 

2 592
•
TrustScore 4 av 5

4,1

Även om vi inte verifierar specifika påståenden eftersom omdömeslämnarnas åsikter är deras egna, kan vi märka omdömen med en ”verifierat”‑etikett ifall vi kan bekräfta att en företagsinteraktion har ägt rum. Läs mer

För att skydda plattformens integritet granskas både verifierade och overifierade omdömen av vår automatiserade programvara som är tillgänglig dygnet runt. Tekniken är utformad för att identifiera och ta bort innehåll som bryter mot våra riktlinjer, inklusive omdömen som inte är baserade på en äkta upplevelse. Vi är medvetna om att vi inte kan lägga märke till allt. Det går att flagga sådant som du tror att vi kan ha missat. Läs mer

Det här tycker kunderna

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Lost my brew dog shares when they went bankrupt. Signed up again on the new system. Went to castle gate aberdeen brew dog pub. Entitled to my " free" beer for enrollment. Bar man couldn't give a flyi... Se mer

Företaget har svarat

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Fantastic customer service. Had a dodgy can of beer emailed the company received a swift and courteous response from Kate Senior CX Advisor. She accepted the issue and has sent me a pack of beer for... Se mer

Företaget har svarat

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

My husband had an issue with one of the cans of beer we had purchased locally. I contacted BrewDog and Kate could not have been more helpful; she is looking into what caused the issue in the first pla... Se mer

Företaget har svarat

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

A technical issue inflated the price of the package ordered. My complaint to Customer Services highlighting this issue was speedily dealt with by Kate the Senior CX Advisor to my satisfaction. I am on... Se mer

Företaget har svarat

Företagsinformation

  1. Ölbutik
  2. Bryggeri

Skrivet av företaget

On a mission to make people as passionate about great beer as we are.


Kontaktuppgifter

4,1

Bra

TrustScore 4 av 5

3 tn omdömen

5 stjärnor
4 stjärnor
3 stjärnor
2 stjärnor
1 stjärna

Ber kunder att lämna omdömen

Detta företag bjuder in sina kunder att lämna omdömen – oavsett om de är positiva eller negativa

Har besvarat 96 % av sina negativa omdömen

Svarar vanligtvis inom 1 vecka

Så använder företaget Trustpilot

Se hur deras omdömen och betyg hämtas, betygsätts och modereras.

4,1

Alla omdömen

(2 592)

312 omdömen under de senaste 12 månaderna

Skriv ett omdöme
Företag på Trustpilot får inte erbjuda incitament eller betala för att dölja omdömen. Omdömen är enskilda användares åsikter och inte Trustpilots åsikter. Läs mer

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Appalling Customer Service

Placed an order on 23rd November and it arrived on 28th November with items missing. Completed the online form immediately on 28th as the missing items are for a Christmas gift. Have also sent numerous emails and have had absolutely no response! I've never dealt with a company before who just ignores its customers. There is also no phone number to ring. It is very frustrating as I have ordered from brewdog many times but certainly won't be doing so again. Very poor customer service. **Review updated to include order number BD-668406 as it is now 9th December and I have still not received a reply to my emails! Maybe put more effort into replying to customers rather than damage limitation on Trust Pilot. I reiterate, the missing items are a Christmas present and I expect to receive these BEFORE Christmas**

28 november 2025
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för BrewDog

Svar från BrewDog

Hey Alison,

I'm really sorry to hear this. Please get in touch with your order details and I'll be happy to take a look. Our team are extremely busy due to the time of year, we're working through all requests as quickly as we can.

Cheers,
Kim

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Please be careful when ordering from…

Please be careful when ordering from Brewdog. I placed an order 18th November. Still has not been shipped! I have emailed 5 times and no response! I'm £30 out of pocket and have no idea how to sort it as no one reply to my emails!

18 november 2025
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för BrewDog

Svar från BrewDog

Hey Amy,

I'm really sorry to hear this. Please get in touch with your order details and I'll be happy to take a look. Our team are extremely busy due to the time of year, we're working through all requests as quickly as we can.

Cheers,
Kim

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Great customer service

Great customer service! I bought a gift card in error and an email verifying it was to be refunded asap was received in less than a week.
Brewdog is a go to anyway because the beer is so good

5 december 2025
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för BrewDog

Svar från BrewDog

Hey Kristin,

Thanks for taking the time to leave a review, we really appreciate it!

Cheers
Kim

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Christmas beers & Christmas Cheers

I was looking for Christmas beers & Brewdog delivered. A really good selection, well priced & delivered without delay. The website is good, I keep adding more to my basket! Free delivery too.

5 december 2025
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för BrewDog

Svar från BrewDog

Hey Paul,
Thanks for your review! We're delighted to hear you enjoy our selection and managed to get some beers sorted for Christmas, we hope you enjoy them and have a great time!

Cheers,
Kate

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Good value for the products purchased

Good value for the products purchased. Quick delivery - no problems at all 👍🏼

1 december 2025
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för BrewDog

Svar från BrewDog

Hey Gary,
Thanks for your review, we're chuffed to hear this! Thanks for taking the time to leave us positive feedback. I hope you enjoy your beers.

Have a great weekend!

Cheers,
Kate

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

I Emailed BrewDog regarding the…

I Emailed BrewDog regarding the introduction of the claret and brew brand and had a friendly response from Amber who took the time in what must be a busy period .
Thank you

4 december 2025
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för BrewDog

Svar från BrewDog

Hey Darren,

Thank you so much for your kind words! I’m glad I could help, and I really appreciate you taking the time to share your experience.

Cheers,
Amber

Betygsatt 4 av 5 stjärnor

Happy, happy!!

Whole process was easy, delivery on time, payment easy etc. received everything that I ordered!

27 november 2025
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för BrewDog

Svar från BrewDog

Hey Drew,

Great to hear that everything went smoothly and your order arrived on time! Thanks so much for your feedback - we really appreciate it.

Cheers,
Amber

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Great beer, great service.

Great beer with lots of choice. Member discounts mean superb value for money. Ordering/delivery process is painless and timely.

1 december 2025
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för BrewDog

Svar från BrewDog

Hey Francis,

Thanks so much for your fantastic review! We’re thrilled to hear you’re enjoying the beer, the discounts, and a smooth delivery experience.

Cheers,
Amber

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Always BREWDOG

Always, BREWDOG Punk & Quality Vodka

30 november 2025
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för BrewDog

Svar från BrewDog

Hey Dipak,

Thanks so much for your support and kind words! We’re thrilled to hear you’re loving both Punk IPA and our vodka.

Cheers,
Amber

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Never received order or update

Ordered an advent calendar on the 20th of November and haven’t received yet. The tracking code shared by the company doesn’t exist and my 3 attempts to contact customer service through the link/email did not result in anything. Order number 664595

20 november 2025
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för BrewDog

Svar från BrewDog

Hey Livia,

I’m really sorry to hear about the trouble with your BrewDog 2025 Advent Calendar and the issues with tracking. Could you please update your review with your order number so we can look into this for you and get it resolved as quickly as possible?

Cheers,
Amber

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

I had a query about an offer code

I had a query about an offer code not working when I tried to place an order but Amber dealt with it quickly and efficiently and my order is placed!

3 december 2025
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för BrewDog

Svar från BrewDog

Hey Sarah,

Thanks so much for your kind words! I’m really glad I could help and that your order went through smoothly.

Cheers,
Amber

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Order never arrived

Ordered the 2025 brewdog advent calendar for my partner on 25/11 and it’s still yet to arrive. The brewdog website stated when I placed my order ‘any orders placed by 2pm on 27/11 would be delivered by 1st December’. I got an email from brewdog on 27/11 to say my order had been dispatched but still no sign of it on 03/12. When I input the DHL tracking number on their website (provided by brewdog) it states that it’s wrong or they haven’t received my parcel from the retailer yet. I raised an issue with their customer service team but don’t seem to be getting anywhere… all I have been advised is they’ll raise the issue with their ‘ECOM team’ because they don’t know what’s happened to my order…. I have now asked for a refund as there’s no use me giving my partner an advent calendar weeks into Christmas! Really disappointing! This will be my first and last order with brewdog! And from the looks of the other recent 1 star reviews I’m not the only one…

25 november 2025
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för BrewDog

Svar från BrewDog

Hey Teigan,

I’m really sorry to hear about the delay with your BrewDog 2025 Advent Calendar and the frustration this has caused. It sounds like our team are already looking into this for you, but if things still aren’t resolved, could you please update your review with your order number? I’d be happy to check on this personally and make sure you get a proper solution.

Cheers,
Amber

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

I had a query on the colour of my IPA…

I had a query on the colour of my IPA which seemed pale. Amber helped me by getting an answer and also sent me a replacement pack of beer.

28 november 2025
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för BrewDog

Svar från BrewDog

Hey John,

Thanks so much for your kind review! I’m really glad I could help get a replacement sorted for you.

Cheers,
Amber

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Kundenservice nicht erreichbar.

Update 08.12.25:

Leider hat sich an der Situation nichts verbessert. Trotz meines vorherigen Updates und der Bitte um eine zeitnahe Rückmeldung habe ich bis heute keinerlei Antwort vom BrewDog-Support erhalten. Es wirkt, als würde meine Anfrage komplett ignoriert werden.

Die fehlende Kommunikation ist äußerst frustrierend. Weder per E-Mail noch telefonisch ist jemand erreichbar, und es gibt weiterhin keine Klarheit darüber, was mit meinen Bestellungen passiert. Die unzuordbaren DHL-Benachrichtigungen machen das Ganze nur chaotischer.

Es kann nicht sein, dass man als Kunde tagelang auf einfache Informationen warten muss. Ich erwarte weiterhin dringend eine Lösung und endlich eine Rückmeldung, damit diese Angelegenheit abgeschlossen werden kann.

--‐------------------

Ich habe vor kurzem zweimal bei BrewDog bestellt . Eine der Bestellungen (Order Nummer 59163) sollte vor Versand storniert werden, damit man unnötige Rücksendekosten spatt, doch ich habe bis heute keinerlei Rückmeldung per E-Mail erhalten. Der Kundenservice ist telefonisch nicht erreichbar, und ich finde keinen zuständigen Ansprechpartner.

Sendungsnummern kann man per Shopseite nicht verfolgen und es dient zur Verwirrung welche Sendungsnummer für welche Bestellung ist da man nur von DHL eine Nachricht bekommt, die man nicht zuordnen kann um welche Bestellung es sich genau handelt von beiden.

Bitte Bestellung Order Nummer 59405 verschicken!

Ich bitte dringend um eine Lösung und erwarte eine zeitnahe Rückmeldung.

1 december 2025
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för BrewDog

Svar från BrewDog

Hey Sebastian,

I’m really sorry to hear about this experience - it’s absolutely not the level of service we aim to provide. Could you please update your review with your order number? I’ll look into this right away and make sure you get a prompt solution.

Cheers,
Amber

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Amber was super helpful and prompt in…

Amber was super helpful and prompt in resolving my issue regarding discount codes.

2 december 2025
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för BrewDog

Svar från BrewDog

Hey Samuel,

Thanks for taking the time to leave a review, we really appreciate it. I'll be sure to pass this along to Amber.

Cheers,
Kim

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Poor delivery, poor expectation

Purchased the advent calendar from Brewdog and still waiting for it to turn up. Tomorrow will be the 3rd December, having ordered it on the 24th November with two days delivery offered. Absolutely no sign of it turning up and Brewdog just blaming the courier. This service for its customers is just not good enough. I paid £50 for the calendar and received nothing. How do I know that it has been delivered. Shocking service and I would encourage you not to order for Christmas as your order simply won’t turn up. It’s just a shame their customer service don’t care.

2 december 2025
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för BrewDog

Svar från BrewDog

Hey there,

Thanks for leaving a review. We're really sorry to hear about your experience, please drop us an email to Hello@brewdog.com so we can look into this.

Cheers
Kim

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Customer service stinks

Appalling customer service. Advent calendar ordered on 19/11 and should have been delivered on 24/11. DHL
website just shows it as “Delayed”. I sent an email to BrewDog customer service on 27/11 asking for help, and as of today 2/12 I have still not even had a reply. Just to be clear, that’s five days, and they can’t send a reply.
I’ll be disputing the charge via my bank, and BrewDog has seen the last of my business.
(Edit): another day has gone by - 6 since my original complaint - and all I have had is the generic apology below. I wonder how much longer I need to wait for any for of action….

19 november 2025
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för BrewDog

Svar från BrewDog

Hey there,

Thanks for leaving a review. We're really sorry to hear about your experience, please drop us an email to Hello@brewdog.com if you haven't already, our team are working through these as quickly as possible

Cheers
Kim

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

BAD delivery

BAD delivery
Ordered an advent calendar 25th Nov and Brew Dog glass. The glass has arrived and no advent calendar. 2nd Dec now so it's a late present now and no answer from either Brew Dog or DHL.

Update: well over two weeks and several emails in to brewdog and the trustpilot reply is still the only acknowledgement.

2 december 2025
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för BrewDog

Svar från BrewDog

Hey there,

Thanks for leaving a review. We're really sorry to hear about your experience, please drop us an email to Hello@brewdog.com if you haven't already, our team are working through these as quickly as possible

Cheers

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

BAD Delivery.

Easy to order on the website but horrific delivery experience. Ordered an advent calendar (#665260) was supposed to be delivered by DHL. They delivered it to completely the wrong address. After a lengthy call with them where they argued my house does not exist....they agreed to collect it and redeliver it the next day. That was 25/11. It is now 02/12 and now been told since the parcel was not scanned by them for consecutive days, it's not there concern and is now lost. I have contacted BrewDog customer service multiple times but have had no response since Tuesday 25/11 when I got an automated message and then "how did we do". I want my money back!

25 november 2025
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för BrewDog

Svar från BrewDog

Hey Timothy,
We’re really sorry to read about the experience you’ve had, this definitely isn’t the standard we aim to deliver. Thank you for bringing it to our attention.
We understand how frustrating it must be to chase a parcel that should have arrived over a week ago, especially after being assured it would be redelivered.

We’ve located your order #665260 and can confirm that we’re investigating this urgently with DHL and I have just contacted you directly. I apologise for the delay in response, we are dealing with a large number of enquiries at the moment.

Cheers,
Kate

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Très bonne entreprise

Très bonne entreprise ! À tout point de vue
Goût des bières, choix ….
Un bémol sur le service de livraison (le prestataire surtout) alors que le service client se démène pour rattraper les erreurs ! Mention spéciale pour Amber Thé Queen Crush de chez BrewDog 😎🥳😘

1 december 2025
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för BrewDog

Svar från BrewDog

Hey Fabrice,
Merci beaucoup pour votre commentaire élogieux, nous l'apprécions vraiment ! Nous sommes ravis d'avoir pu résoudre votre problème.

Passez une excellente soirée !

Cheers,
Kate

Detta är Trustpilot

Vem som helst får skriva ett omdöme på Trustpilot. Den som skriver ett omdöme äger sitt omdöme och detta innebär att personen i fråga kan redigera eller ta bort sitt omdöme när som helst. Omdömen finns kvar på Trustpilot sålänge omdömeslämnarens konto är aktivt.

Vi skyddar vår plattform med hjälp av dedikerade medarbetare och smart teknologi. Läs mer om hur vi bekämpar falska omdömen.

Läs mer om omdömesprocessen på Trustpilot.

Här är 8 tips på hur man kan skriva omdömen på bästa sätt.

Verifieringen hjälper till att säkerställa att det är riktiga människor som skriver omdömena som du läser på Trustpilot.

Att erbjuda belöningar för omdömen eller att bara be en viss grupp personer att skriva ett omdöme kan påverka företagets TrustScore. Detta strider mot våra riktlinjer.

Läs mer