ActivInstinct Omdömen 

496
•
TrustScore 4 av 5

4,2

Även om vi inte verifierar specifika påståenden eftersom omdömeslämnarnas åsikter är deras egna, kan vi märka omdömen med en ”verifierat”‑etikett ifall vi kan bekräfta att en företagsinteraktion har ägt rum. Läs mer

För att skydda plattformens integritet granskas både verifierade och overifierade omdömen av vår automatiserade programvara som är tillgänglig dygnet runt. Tekniken är utformad för att identifiera och ta bort innehåll som bryter mot våra riktlinjer, inklusive omdömen som inte är baserade på en äkta upplevelse. Vi är medvetna om att vi inte kan lägga märke till allt. Det går att flagga sådant som du tror att vi kan ha missat. Läs mer

Det här tycker kunderna

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Wonderful Store! The order is executed perfectly in time and fully consistent with the claimed quality of the goods. I apologize for the lack of restraint in anticipation of my order! З... Se mer

Företaget har svarat

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

After reading Trust Pilot reviews AFTER placing my order I was very worried. However my order was placed, delivered and is exactly as I asked for. Delivery to local J D sports was quick and hassle fre... Se mer

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Not possible to award zero stars which is unfortunate. Absolute shocking service. Consistently advertise goods they simply do not have. Order is subsequently cancelled with no warning or reason. Order... Se mer

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Flawless service all round. Ordered and paid for a squash racquet (Head Nano Ti 110) with PayPal on Tue 16 Feb 2016 and it arrived Mon 22 Feb 2016, halfway round the world, just 4 working d... Se mer

Företagsinformation

  1. Butik med hockeyutrustning
  2. också i
  3. Löparbutik

Informationen kommer från olika externa källor

At ActivInstinct, we are passionate about sports and understand why people participate in sports. At the end of the day it is all about being competitive and enjoying the activity, whether you’re competing against others or just against yourself. In fact passion, ambition, competition and the desire to outperform run through everything we do here, whether it is getting you the best products at the most competitive prices or giving you the best service before, during and after you shop with us.


Kontaktuppgifter

4,2

Bra

TrustScore 4 av 5

496 omdömen

5 stjärnor
4 stjärnor
3 stjärnor
2 stjärnor
1 stjärna

Ingen aktuell inbjudningshistorik

Det här företaget har inte bjudit in sina kunder på länge. Omdömen kanske inte är representativa

Så använder företaget Trustpilot

Se hur deras omdömen och betyg hämtas, betygsätts och modereras.

4,2

Alla omdömen

(496)

1 omdöme under de senaste 12 månaderna

Skriv ett omdöme
Företag på Trustpilot får inte erbjuda incitament eller betala för att dölja omdömen. Omdömen är enskilda användares åsikter och inte Trustpilots åsikter. Läs mer

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

This is a company of thieves and fraudsters. AVOID!!!!

Placed order on 24th July. Now 16th Aug, still no delivery. Got order confirmation on the day, and they took my money. No dispatch confirmation, no tracking code either. I can still login and see my account, and my order. I click to the “contact us” page to ask what’s going on. And the page is NOT FOUND. Try it yourself on their site, which is STILL TAKING ORDERS for f#$&% sake!
So next I tried emailing the customer service email address which was in my confirmation email. But that simply bounced back to me. Also the enquiries email which I found on this review site. Also bounced.
To me this site is simply fraudulant. They are taking orders and payments with no intention of delivering. Why else would they shut down all contact channels. I have resorted to contacting their corporate parent JD Sports Fashion PLC in the UK. Not optimistic of a good outcome. Will be attempting to process a refund via my bank.

16 augusti 2016
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 2 av 5 stjärnor

Used to be Good - Now woefull

I am in Perth Australia, and up until this current order have had no issues.

Ordered a Prince Tennis racquet on the 25th May 2016, site said in stock, I thought it unusual when I didn't get the usual email confirming the order, but my Credit Card was charged on this date.

Normally I get the goods within 4 to 5 days, to date haven't received and was advised out of stock, which seems to be a common occurrence nowadays.

Circa to now, and after close to a dozen emails to Milletsports, who must run Activeinstinct, I have not received my refund, and have been told by Sean of Milletsports at least four times that refund will be processed in 3 to 5 working days.

I've gone to my Bank to get the refund sorted as these clowns don't seem capable of doing this.

I'm a member at a large Tennis club, and have previously promoted Activeinstinct to other members, I will be advising them NOT to purchase any goods with Activeinstinct or Milletsports.

You have lost a repeat client over this shameful treatment!

22 juni 2016
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 2 av 5 stjärnor

ni communication and validity of order !

I am from Sydney Australia and I ordered some Merrell woman's boots online on 5th June 2016 and got only an online order confo no with no details. I can see in my loggin that there is an order but can't open it to see details and the amount is around twice as much as I paid. I'm going travelling in 3 weeks and need the boots, in wanting to know the status or get a refund but knowone is replying to my emails.
I hope someone from active instinct reads this and responds ?????

9 juni 2016
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 3 av 5 stjärnor

Good outcome

Like some others, I was dismayed to see the price of my shoes on the order detail was roughly twice the advertised price and ActivInstinct didn't reply to my emails, even when directed to the elusive (and possibly fictional) Josh. However, the price I actually paid was correct and the shoes arrived this morning, just 6 days after I placed the order. My conclusion: good prices, good service but lousy communication and a buggy website ! I'd use them again.

8 juni 2016
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Terrible company, BEWARE

Absolutely no communication. Waiting for refund on a return I made over a month ago. There has been nothing from Activinstinct regarding receipt of returned items or processing my refund. I have emailed customer service and used their online contact form multiple times on each. Got nothing back, still waiting for my refund. Be very careful with this company, they are sketchy and will not process returns or refund you!!

7 juni 2016
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 3 av 5 stjärnor

No communication

I placed an order online a few days ago. Once completed on my order status page it showed that the order amount was approx. double what it stated at checkout. I have e-mailed customer service (several times) both through the website and directly via their e-mail and received no reply. My latest e-mail expressed the desire to cancel the order but today when I checked on the order it said "picking" as the status and the amount at checkout was charged to my credit card. If someone from customer service could please get in contact with me to discuss further I would appreciate it.

I received my package today which was comforting but the lack of communication was a bit disconcerting considering if there was an issue there would be no way to get in touch with the company.

27 maj 2016
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 1 av 5 stjärnor

No information about my order at all!

Haven't received any information about my order and even no confirmation emails yet. I have tried to contact the activinstinct three times and none of them get reply except one automatic reply saying that they received my email but nothing else happened. In my order history,the amount shown for my order is wrong and is twice of my actual amount. I cannot click in to see my order details as well. Just don't know what's going on?!

26 maj 2016
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Eine absolute Schweinerei

Ich habe vor 5 Wochen Nike-Schuhe per Kreditkarte bezahlt und die Ware bis heute nicht erhalten. Diese Firma kassiert Geld ohne eine Leistung zu erbringen.
Auch Mailanfragen werden erst vertröstet und dann gar nicht mehr beantwortet.
DAS IST EINE FAKEFIRMA

17 maj 2016
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 2 av 5 stjärnor

haven't even received order

it has been more than 40 days since i placed my order
i have contacted the customer service and they told me it would be at most 21 days the service is unacceptable i have lost more than one-hundred dollars in my order since i have no idea where it is.

24 april 2016
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Have always received excellent service

Have always received excellent service and products from this UK company - you need to fish for a bit for what you want most times but the company is such a boon, when you live in Australia as we do and there are no Australian online companies for cut price, end of season shoes.

23 april 2016
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Reklamation mit wenigen Worten abgeschmettert

Ich habe im Januar einen Hockeyrucksack bei ActivInstinct bestellt. Die Lieferung war okay , aber der Rucksack ist jetzt 3 Monate später bereits kaputt. Dies habe ich schriftlich beim Kundenservice reklamiert, der mir kurz und knapp mitteilte, dass Reißverschlüsse nicht zur Garantie gehören.
In jedem anderen Geschäft, würde diese Reklamation akzeptiert werden.
Das kann ich aus eigener Erfahrung berichten.
Ich werde bei ActivInstinct nicht mehr kaufen und würde es auch keinem sonst empfehlen.

20 april 2016
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för ActivInstinct

Svar från ActivInstinct

Sehr geehrte Frau Haugg,

Wir bedanken uns für Ihre Bewertung.

Wir bedauern, dass Ihr Pordukt nicht mehr in optimaler condition ist und das Ihre Erfahrung mit unserem Kundenservice nicht Ihren Erwartungen entsprach. Leider sind die informationen die Ihnen gegeben wurden korrekt und Reißverschlüsse sind nicht von der Garantie abgedeckt.

Wir entschuldigen uns nochmals für diese Umstände.

Mit freundlichen Grüssen

Josh Kirkbride

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Received with thanks!

I'm extremely pleased with the football boots I ordered for my son. They are exactly what I chose online. They arrived in the timeframe promised
( ordered 3/4/16 received 18/4/16 ). I received a confirmation email for account registration, one for order received on the day I purchased and one for item dispatched two days later. I was really worried about receiving my purchase after buying the boots because I read reviews and expected to have issues. I'm relieved to say I'm pleased and feel confidant enough to purchase though this company again. The only thing that would have brought a more comforting experience for me would have been tracking information from the couriers in the UK and Australia.
Thank you ActiveInstinct team! :))

18 april 2016
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 4 av 5 stjärnor

Average.

The website seems legit, though it tells me to check My Orders to see where and how my package is progressing...
See nothing but what I ordered and when... Would be great if they sent us all an email about tracking delivery. Just emailed them few minutes ago, hoping for a reply.
Other than that, great website with many great deals.

24 mars 2016
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för ActivInstinct

Svar från ActivInstinct

Thanks for the comments and 4 stars!

Do let us know if you haven't received a reply to your email today and I will chase this for you

Darren

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Horrible experience

it has been 18 days and we have heard nothing on where my shoes are and we are seriously considering a refund. So it would be great if someone could get back to me ASAP

17 mars 2016
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för ActivInstinct

Svar från ActivInstinct

Hello Ewan,

Thank you for your review and I'm sorry to hear you have had some delays in receiving your goods.

I have arranged for one of our customer service representatives to get in touch with you directly and let you know what's going on.

Thanks Josh.

Betygsatt 3 av 5 stjärnor

Didn't send free bag until I pressed them

I ordered a Head tennis racquet with a 'free' bag. The racquet was great and arrived very promptly (2-3 days) but the bag didn't. After repeated emails I eventually got the free bag (2-3 wks) even though they had told me it was no longer available, and despite the fact that they were still advertising the same free bag on the website. (Btw it wasn’t worth the trouble or the wait – very cheap). What should have been a positive experience with a great outcome was sadly marred by their poor service and advertising.

10 mars 2016
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för ActivInstinct

Svar från ActivInstinct

Hi LJB,

Thank you for taking the time to feedback on your recent experience you have had with us.
We do value all feedback and it is upsetting that you had these issues trying to obtain your free bag.
Although you have now received your bag, I have raised this with the relevant people to understand exactly what has happened and why it took so long to resolve.
We will look to prevent this happening again and apologise that you had to experience this on your order.

Josh

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

No response or reply

Been contacting them twice in 10 days and still no response to my order. Used to have great experience. At least responding to my query as to why the delay in sending order. I ordered since Feb 2 and now it's 18 working days and the status of my purchase is still processing? Need some answers and need it now!

26 februari 2016
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för ActivInstinct

Svar från ActivInstinct

Hi Francis,

Thank you for your review. I have taken a look at both the emails you have sent and our agents have responded to them both within 24 hours, have you checked your spam/junk folder?

I have sent you a direct email personally to advise you of the status and look forward to hearing back from you.

Thanks Josh.

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

10 out of 10

Flawless service all round.

Ordered and paid for a squash racquet (Head Nano Ti 110) with PayPal on Tue 16 Feb 2016 and it arrived Mon 22 Feb 2016, halfway round the world, just 4 working days later. Sent from United Kingdom to Australia via SkyNet Worldwide Express.

Confirmation email was sent to inform that item had been shipped and a tracking number provided.

Racquet was brand spanking new (wrap-sealed grip etc) and well packaged in a sturdy box.

Zero complaints, job well done.

22 februari 2016
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Fantastic customer service

I purchased a running watch in December, when it arrived and I applied the updates the battery life decreased significantly. The manufacturer sent me back to Millets to resolve the issue. Nicolas, who was the unlucky guy that read my original email, stuck with me throughout. He was extremely quick in responding, offered solutions and efficiently worked out a way for me to get what I needed, once I learnt the replacement was out of stock. I was disgruntled originally but having received such positive customer service I wouldn't hesitate to use this company again and recommend my friends to do the same. Thank you!

19 februari 2016
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för ActivInstinct

Svar från ActivInstinct

Hello Michelle,

Thank you for your 5* review, I'm glad Nico has managed to turn an negative issue into a positive one. I will make sure he is made aware of your feedback.

We look forward to hearing from you again.

Thanks Josh.

Betygsatt 4 av 5 stjärnor

Love my boots...

Brought some boots last winter. No problems, saved lots of money. Boots arrived in good time frame, reasonable postage. Only strange thing was I had my invoice plus someone else's ( from Maine!) in the box. Would use this site again with no hesitation.

14 februari 2016
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för ActivInstinct

Svar från ActivInstinct

HI Lyndyloo,

Appreciate the positive review and glad you love your boots!

I will pass on your comments to the warehouse manager to investigate as that shouldn't happen so apologies.

Look forward to your next order

Josh

Detta är Trustpilot

Vem som helst får skriva ett omdöme på Trustpilot. Den som skriver ett omdöme äger sitt omdöme och detta innebär att personen i fråga kan redigera eller ta bort sitt omdöme när som helst. Omdömen finns kvar på Trustpilot sålänge omdömeslämnarens konto är aktivt.

Vi skyddar vår plattform med hjälp av dedikerade medarbetare och smart teknologi. Läs mer om hur vi bekämpar falska omdömen.

Läs mer om omdömesprocessen på Trustpilot.

Här är 8 tips på hur man kan skriva omdömen på bästa sätt.

Verifieringen hjälper till att säkerställa att det är riktiga människor som skriver omdömena som du läser på Trustpilot.

Att erbjuda belöningar för omdömen eller att bara be en viss grupp personer att skriva ett omdöme kan påverka företagets TrustScore. Detta strider mot våra riktlinjer.

Läs mer