Venetianlace Omdömen 

171
•
TrustScore 3.5 av 5

3,3

Även om vi inte verifierar specifika påståenden eftersom omdömeslämnarnas åsikter är deras egna, kan vi märka omdömen med en ”verifierat”‑etikett ifall vi kan bekräfta att en företagsinteraktion har ägt rum. Läs mer

För att skydda plattformens integritet granskas både verifierade och overifierade omdömen av vår automatiserade programvara som är tillgänglig dygnet runt. Tekniken är utformad för att identifiera och ta bort innehåll som bryter mot våra riktlinjer, inklusive omdömen som inte är baserade på en äkta upplevelse. Vi är medvetna om att vi inte kan lägga märke till allt. Det går att flagga sådant som du tror att vi kan ha missat. Läs mer

Det här tycker kunderna

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

I needed some new knickers and realised I’m better with a more natural material and these seemed something worth trying Well I can’t see myself ever buying anything else They are comfortable a... Se mer

Företaget har svarat

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Package took 12 days to arrive, sent emails and company response not helpful When it arrived the order was for 8 items but only 5 were sent I've emailed twice, once on the day of arrival and anot... Se mer

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Very slick marketing campaign for a 'quality product' which turned out to be little plastic packets in a grubby white bag from China. Where's the box & tissue from your adverts? I haven't even unwrapp... Se mer

Betygsatt 4 av 5 stjärnor

The knickers I have bought from Venetian Lace are very comfortable. They do capture minor leaks, leaving me and my trousers dry. They definitely give me more confidence throughout the day. The only c... Se mer

Företaget har svarat

Företagsinformation

  1. Damunderkläder

Skrivet av företaget

Venetian Lace brings you luxurious Italian-inspired lingerie designed for elegance, comfort, and confidence. Discover expertly crafted pieces with premium fabrics, perfect fits, and all-day wearability.


Kontaktuppgifter

3,3

Medel

TrustScore 3.5 av 5

171 omdömen

5 stjärnor
4 stjärnor
3 stjärnor
2 stjärnor
1 stjärna

Ingen aktuell inbjudningshistorik

Det här företaget har inte bjudit in sina kunder på länge. Omdömen kanske inte är representativa

Har besvarat 83 % av sina negativa omdömen

Svarar vanligtvis inom 24 timmar

Så använder företaget Trustpilot

Se hur deras omdömen och betyg hämtas, betygsätts och modereras.

3,3

Alla omdömen

(171)

23 omdömen under de senaste 12 månaderna

Skriv ett omdöme
Företag på Trustpilot får inte erbjuda incitament eller betala för att dölja omdömen. Omdömen är enskilda användares åsikter och inte Trustpilots åsikter. Läs mer

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

So comfortable and breathable

I needed some new knickers and realised I’m better with a more natural material and these seemed something worth trying
Well
I can’t see myself ever buying anything else
They are comfortable and breathable
I almost forget I’ve got them on
Really love them and recommend

1 augusti 2025
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Venetianlace

Svar från Venetianlace

Thank you so much for your lovely review! 🌿 We're thrilled to hear how comfortable and breathable you find them — that's exactly what we aim for. Knowing you almost forget you're wearing them is the best compliment we could hope for! 💛 Thanks again for recommending us.

Jade - Customer Care

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Gorgeous product

The delivery was quick and I was kept informed through emails. The product is whisper soft and very light and comfortable. I would but again from Venetian Lace.

31 juli 2025
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Venetianlace

Svar från Venetianlace

Thank you for your wonderful feedback! We're so happy to hear you found the product soft, light, and comfortable, and that you appreciated the quick delivery and updates. We can’t wait to welcome you back to Venetian Lace!

Jade - Customer Care

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

No good

My previous review of this company was removed, despite being wholly factual.
Suffice to say, the goods are not as described, and customer service is non-existent.
The other 1 star reviews tell the truth, the 5 star ones might not be wholly accurate.

11 juli 2025
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Venetianlace

Svar från Venetianlace

We’d like to clarify that your previous review was not removed by us, we do not and would not take such action. We welcome all feedback, whether positive or negative.

It is also important to note that it is very difficult, if not impossible, to post fake reviews on Trustpilot, as most reviews are verified or verifiable.

We also wish to note that we already replied to your initial review to address your concerns and offer a solution, and our offer still stands should you wish to take it up.

Feel free to contact us at jade@venetianlace.com should you wish to discuss this further.

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Pants in plastic from China with no UK return

I allowed myself to be lured by a special offer that was too good to be true.
My knickers weren't lovely quality eco packaged underwear but cheap Chinese tat in cheap plastic packaging.
I tried to return but the free returns promised is nonsense, requiring a return to China. This is, I believe , against consumer regulation for UK companies but despite what they say I doubt this is a UK company (I can't find a record on a Company House search) so I don't think they can be held to account. I was eventually offered a 50 per cent refund which I accepted as the best I was going to get.
I would love to be able to get the fabric of the pants tested. I'm pretty sure they aren't mostly cotton . They feel, except for the gusset like cheap man made materials. They come up extremely small. The lace around the legs is scratchy. I felt irritation after a day's wear. I feel stupid and conned.

29 juli 2025
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Venetianlace

Svar från Venetianlace

Dear Wendy,

We are truly sorry to hear that you remain disappointed with your purchase and that our knickers did not meet your expectations.

During our previous correspondence, we offered to send you a complete new order free of charge, allowing you to choose the sizes, colours, and even models you preferred, with no need to return the original items. This offer was made to help resolve your concerns, but we understand you chose not to accept it.

Following your wishes, we then provided the return procedure. Since no error was made on our part regarding your order, delivery, or the items themselves, which conform to what you ordered, we do not supply prepaid return labels.

Nonetheless, as an exceptional gesture, we offered a partial refund of 50% of your order total without requiring the return of the products.

We sincerely regret that you remain unsatisfied. If there is anything further we can do to assist you, please do not hesitate to contact us at jade@venetianlace.com. We would be pleased to help.

Jade - Customer Care

Betygsatt 2 av 5 stjärnor

Unacceptable

Received my 6 underwear offer. 2 of the 6 were faulty but because I notified the manufacturer outside of the window (I was unaware of) they would not replace or refund. They are unwearable the seams are not stitched properly. Overall the 4 that are wearable are pretty useless - do not work as promised. Most disappointing both in terms of product and the no replacement policy. Do not trust.

1 mars 2025
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Venetianlace

Svar från Venetianlace

Dear Jill,

Thank you for your feedback. We’re truly sorry to hear about your disappointment with the product.

Please note that our return and replacement policy is clearly stated with a specific timeframe to ensure we can address any issues promptly and maintain quality control. Unfortunately, as your request was made more than two months after receipt, we were unable to offer a replacement or refund in this case.

We take all quality concerns seriously and continuously work with our manufacturers to improve our products. Your comments will help us in this process.

If you would like to discuss this further, please feel free to contact our customer service team directly.

Best regards,

Jade - Customer Care

Betygsatt 3 av 5 stjärnor

Comfortable knickers but still need to…

Comfortable knickers but still need to use a panty liner as the insert is too short at the front. Expensive to buy just for comfort.

7 juli 2025
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Venetianlace

Svar från Venetianlace

Thank you for your feedback! We’re glad to hear you find the knickers comfortable. We understand that everyone’s needs are different, and we’re continuously working to improve the design for better coverage and protection.

If you’d like, we have other styles with longer inserts that might suit you better, feel free to check them out here:
https://venetianlace.com/collections/elegant-leak-proof-underwear

If you have any questions or want personalised advice, you can also contact me directly at jade@venetianlace.com.

Jade - Customer Care

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Very comfortable product

Very comfortable product. Has washed well

23 juli 2025
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Venetianlace

Svar från Venetianlace

Thank you so much for your lovely review! We're so pleased to hear that you find the product comfortable and that it's holding up well after washing. 😊🖤

Jade - Customer Care

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Totally amazing

I was convinced that I'd been sent the wrong items, as these pants are so pretty and lightweight. Thank you so much to Jade for encouraging me to go ahead and try them.

They’re awesome! I feel so much more comfortable and fresh than I ever have in any other ‘absorbent’ pants I’ve tried. There's no thick padding and yet they are every bit as absorbent.

I’ve already thrown out all the other brands and ordered another pack!

22 juli 2025
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Venetianlace

Svar från Venetianlace

Thank you so much for your fantastic review! We’re delighted to hear that you love the style and comfort of our knickers, and that they’re helping you feel fresh and confident. I am thrilled i could encourage you to give them a try!

It’s wonderful to know you’ve chosen us over other brands, we’re honoured to be your go-to. Thanks again for your support and happy wearing! 💖

Jade - Customer Care

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Game changer

I’m 47 years old and hav 3 grown up children, after years of being a single mum I’ve got myself a delicious boyfriend! Dating has been tricky. I always wore a pantie liner and often got sore and new I smelt unclean but these knickers hav been a game changer. The style is pretty and so discreet

16 juli 2025
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Venetianlace

Svar från Venetianlace

Thank you for sharing your story! We’re so happy to hear our knickers have been a real game changer for you, combining comfort, confidence, and style all in one. Here’s to new beginnings and feeling fabulous every day! 💖

Jade - Customer Care

Betygsatt 3 av 5 stjärnor

OK but improvement needed

Pro: nice quality and very lightweight material. I haven’t given 5 stars as a couple of issues - the gusset liner definitely needs to be longer at the front. I think others have also raised this as an improvement needed.
Larger sizes are needed in the high waisted knickers. As a UK size 18 I find the anti bac shorts style can feel too low to properly contain my tum! Would I buy again? Possibly as long as the above are resolved.

14 juli 2025
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Venetianlace

Svar från Venetianlace

Thank you so much for your feedback 💛 We're really glad to hear you like the quality and lightness of the material!

We truly appreciate your honest suggestions and want you to know that we take all feedback on board. We’re committed to continually improving our products to better meet your needs. We’re actually planning to add more sizes very soon, up to 5XL.

We look forward to welcoming you back as we make these enhancements ✨

Jade - Customer Care

Betygsatt 4 av 5 stjärnor

Absolutely essential

A little wait for the delivery but it was worth it - I can see why they are so popular. I was skeptical at first but they are comfy, breathable and stylish. And no VPL! Shall be buying more

12 juli 2025
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Venetianlace

Svar från Venetianlace

Thank you so much for your wonderful feedback! We're thrilled to hear that despite the wait, our knickers have lived up to your expectations with their comfort, breathability, and style, not to mention no visible panty lines! We can’t wait to welcome you back for more soon 😊

Jade - Customer Care

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

They are brilliant

They are brilliant. I am throwing all my old knickers away and only using Venetian lace from now on. Feel fresh, safe and they don’t slip down 👍👍

17 juli 2025
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Venetianlace

Svar från Venetianlace

Thank you so much! 😊 We're absolutely thrilled to hear you're loving your Venetian Lace knickers that much, what a compliment! Feeling fresh, safe, and secure is exactly what we’re all about 💕
Enjoy your new drawer of favourites!

Jade – Customer Care

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

A total waste of money.

I ordered these hopefully that they would do as they claimed and prevent leaks. They most definitely do NOT. For a start the gusset isn’t long enough and is no more protective than a regular much less expensive pair of knickers. The quality is poor and feels like cheap nylon, though as there are no labels who knows what they are made from. So very disappointed. My advice…don’t believe what you read and always look at the negative reviews as they are likely to be the genuine ones.

16 juli 2025
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 1 av 5 stjärnor

So are the positive reviews real?

So are the positive reviews real?
I was expecting them to arrive in a lovely box as advertised on their website but they were shoved in a bag, each one in cheap plastic packaging they looked like cheap knickers from china that you definitely wouldn’t pay £20 each for!!
The stitching was poor and the lace on the edge was fraying.
Don’t get me started on the leak proof gusset as it was none existent, i dripped a few drops of water on them and it soaked straight through 😡
Honestly I don’t understand why there are so many positive reviews.
I sent pictures to the customer service person Jade, who ignored them and told me if I wanted a refund I would have to pay to send them back to china which is an absolute joke!!
So please don’t fall for there website that portrays them as a luxury item as they are far from that!!
VERY DISAPPOINTING

9 juli 2025
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 5 av 5 stjärnor

They truly are soft

They truly are soft, feminine and leak proof. I feel so much better using these. Others made me quite sore once damp, but these are great. I will get some more when funds allow.

5 juli 2025
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Venetianlace

Svar från Venetianlace

Thank you so much for your lovely review! We’re delighted to hear that our knickers feel soft, feminine, and leak-proof for you. Comfort is so important, especially when others haven’t quite hit the mark. We look forward to welcoming you back whenever you’re ready to treat yourself again!

Jade - Customer Care

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Knickers that are NOT absorbent!

Bought 50ml absorbable knickers..at 20.00 a pair, however there was a deal on so I got by 2 get 5 free….sounds great right?!….WRONG…they leak full stop 🛑…they are sold as absorbent ..but they are not, they are sold as if they are expensive, boutique like…they are just normal knickers, the colour fades off them almost instantly, and you would be better off buying knickers bought from a supermarket in a pack, not only a darn sight cheaper, the colour lasts…if you buy these as absorbent knickers you will be utterly disappointed, these knickers are totally mis-sold as something they are not…I complained to them on their ‘Jade system’, they didn’t offer a refund, but offered me a mixed coloured full set of knickers, sold on their website as even more absorbent….I gave them the benefit of the doubt as I am a nice person…. To this date I have never received them, it’s nearly JULY 25…,AVOID…if you want assurance and absorbent knickers, you can buy them at M&S or Tesco….total rip off….bought them MAY 2025….never again. Would give them zero if I could.

1 maj 2025
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Venetianlace

Svar från Venetianlace

We're truly sorry to hear about your experience and that you haven’t received your replacement order, this is absolutely not the service we aim to provide. Please don’t hesitate to contact us directly at jade@venetianlace.com with your order details. We’ll look into this as a priority and make sure the situation is resolved quickly and fairly. Your satisfaction means a lot to us, and we’d love the chance to make things right.

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

I love the fit

I love the fit, feel and texture of these knickers. If I have one criticism it would be the gusset. It starts to far back. If it did I would buy another pack today

3 juni 2025
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Venetianlace

Svar från Venetianlace

Thank you so much for your honest feedback and kind words! 💕 We're really glad you love the fit, feel and texture, and we truly appreciate your note about the gusset. Feedback like yours helps us improve, and we’ll be sure to pass it along to our design team.

We’d love to have you back again soon! 😊

Jade - Customer Care

Betygsatt 2 av 5 stjärnor

Soft and stretchy, but NOT leak-proof

The knickers are soft and stretchy and comfortable to wear, but they are certainly not worth the money.
They are advertised as being leak proof, but this is absolutely false. There is a thin cotton gusset which is what you get on any regular knickers. It actually seems thinner than most and the stitching on it is poor.
If they sold these knickers on the basis of comfort, I would not have a problem, but to say they do away with the need for pads is an absolute lie!
They look quite nice, but that is it.
They are cheaply made and sold with false advertising. I can only assume that the five star reviews are fake which diminishes the ‘trust’ factor of Trust Pilot.

1 maj 2025
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Venetianlace

Svar från Venetianlace

Dear Laika,

We’re truly sorry to hear that you’re not satisfied with your purchase. Your experience is not what we want for our customers, and it’s very rare that we receive this type of feedback about our products.

We also want to reassure you that all of our Trustpilot reviews are from genuine customers, we value transparency and honesty in all aspects of our service.

Please don’t hesitate to contact us directly at jade@venetianlace.com, we’ll be happy to find a satisfactory solution together.

Best regards,
Jade - Customer Care

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

BEWARE!! You will receive items which are available much more cheaply on site such as ALIEXPRESS and ALIBABA. (in identical heat sealed packages)

*Latest:* I have received a refund into my PayPal account for part of my order but am awaiting the rest of my money as promised.*
*Update: after sending detailed information to PayPal including references to the many negative Trustpilot reviews, I have finally received a promise from "Jade" to refund my PayPal account. I will wait and see whether this happens or not without further intervention from PayPal.*
Product not as advertised, have raised a case with PayPal.
Clearly no absorbent layer whatsoever in this very average underwear I suspect that the many positive reviews are to be taken with a pinch of salt. Despite ordering two different types of underwear with two different prices, the products are absolutely identical. When I tried to query this with "Jade" at customer services, my messages were either not delivered or received no response.
Upon raising a case with PayPal (happy to return the items still packaged for a refund) I got a very swift and curt response despite it being a Sunday evening. I suspect the response may be automated. It seems that "Jade" at "Venetian Lace" is not as helpful as the website promised and is strongly resisting refunding the money I have paid for what I now unfortunately believe to be a scam website selling cheap products with Chinese wording on the packaging. I own many items of quality clothing and lingerie from reputable brands and can see that these items from Venetian Lace are no better than something bought from a supermarket. I have now escalated my claim with PayPal and provided them with multiple lines of evidence that "Venetian Lace" (or DIGI TECH PRO LIMITED, as the company that has actually taken my money is called) is likely a scam. Hopefully I will soon receive a more helpful response from "Jade"? at customer services.

1 juni 2025
Omdöme utan inbjudan

Detta är Trustpilot

Vem som helst får skriva ett omdöme på Trustpilot. Den som skriver ett omdöme äger sitt omdöme och detta innebär att personen i fråga kan redigera eller ta bort sitt omdöme när som helst. Omdömen finns kvar på Trustpilot sålänge omdömeslämnarens konto är aktivt.

Vi skyddar vår plattform med hjälp av dedikerade medarbetare och smart teknologi. Läs mer om hur vi bekämpar falska omdömen.

Läs mer om omdömesprocessen på Trustpilot.

Här är 8 tips på hur man kan skriva omdömen på bästa sätt.

Verifieringen hjälper till att säkerställa att det är riktiga människor som skriver omdömena som du läser på Trustpilot.

Att erbjuda belöningar för omdömen eller att bara be en viss grupp personer att skriva ett omdöme kan påverka företagets TrustScore. Detta strider mot våra riktlinjer.

Läs mer