Van Vault Omdömen 

220
•
TrustScore 1.5 av 5

1,4

Även om vi inte verifierar specifika påståenden eftersom omdömeslämnarnas åsikter är deras egna, kan vi märka omdömen med en ”verifierat”‑etikett ifall vi kan bekräfta att en företagsinteraktion har ägt rum. Läs mer

För att skydda plattformens integritet granskas både verifierade och overifierade omdömen av vår automatiserade programvara som är tillgänglig dygnet runt. Tekniken är utformad för att identifiera och ta bort innehåll som bryter mot våra riktlinjer, inklusive omdömen som inte är baserade på en äkta upplevelse. Vi är medvetna om att vi inte kan lägga märke till allt. Det går att flagga sådant som du tror att vi kan ha missat. Läs mer

Det här tycker kunderna

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

On first appearance they seem very well made and strong, after a few months usage the one I use most often started to feel stiff and not slide as well, roll on a few months later and bits are falling... Se mer

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

A disappointment of epic scale. Getting the key replacement was impossible, just a waste of time and energy. Customer focus? - please don't make me laugh, no feedback just roadblocks and countle... Se mer

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Van Vault products are good but they have ZERO customer service & ZERO spares back-up for any faulty parts on their products. Been tryng for nearly 2 years now to get spare drawer runners for our va... Se mer

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Had order confirmation but no item nearly a week later! rang multiple times with nobody knowing what's going on, they're all blaming covid (the ultimate excuse these days) customer services not accept... Se mer

Företagsinformation

  1. Konstruktion och produktion

Informationen kommer från olika externa källor

Van Vault is the leading name in secure storage containers. We design, develop and make quality theft-prevention storage boxes. We’ve done the research and rigorous testing... when we say tough, we mean it. From our years of knowledge and experience, you get a quality product that works. Small van? Tipper truck? On-site security. We’ve got you covered. Our range of storage solutions are designed to keep your tools safe and organised, whatever trade you work in and whatever you want to store - whether that’s power tools, hand tools, copper pipes or even site transformers.


Kontaktuppgifter

1,4

Mycket dålig

TrustScore 1.5 av 5

220 omdömen

5 stjärnor
4 stjärnor
3 stjärnor
2 stjärnor
1 stjärna

Ingen aktuell inbjudningshistorik

Det här företaget har inte bjudit in sina kunder på länge. Omdömen kanske inte är representativa

Har inte besvarat negativa omdömen

Så använder företaget Trustpilot

Se hur deras omdömen och betyg hämtas, betygsätts och modereras.

1,4

Alla omdömen

(220)

2 omdömen under de senaste 12 månaderna

Skriv ett omdöme
Företag på Trustpilot får inte erbjuda incitament eller betala för att dölja omdömen. Omdömen är enskilda användares åsikter och inte Trustpilots åsikter. Läs mer

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Lock for van vault 2

Contacted, them and told them i was looking for a new lock for a van vault 2 and they told me to buy this lock, didn’t have a single in stock so i had to buy the twin pack. lock didn’t turn up, contacted them again and lock was finally sent, no instructions on how to replace the lock, then found out the lock is to thick for this vault, contacted again and they just said send it back, asked if they had a lock that would fit and got told they don’t have them and i should try and buy one somewhere else. Not great.

23 augusti 2021
Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Very disappointed with with Van Vault

Very disappointed with with Van Vault.
Neither locks would work and can't secure my tools. I sent a number of emails and phone calls, over a week later still no response. I requested a replacement or full refund, 10 days from purchase still no reply?
I believe Van Vault are now part of Toolstream Ltd. I will be going legal if I get no joy this week.
Bad experience and won't use Toolstream again.

18 augusti 2021
Betygsatt 4 av 5 stjärnor

The Van Vault Tipper I bought does…

The Van Vault Tipper I bought does exactly what I need it to. The only thing that let tge service down was that the fastenings for bolting it to the inside of my van were missing when it was delivered.

4 augusti 2021
Logotyp för Van Vault

Svar från Van Vault

Hi Nick, it is great to hear you like our Van Vault Tipper! You can email out support team at - support@vanvault.co.uk regarding the missing parts and we can get it sorted for you! We hope you continue will shop with us again in the future :)

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Great locks

Great locks and quick service

3 augusti 2021
Logotyp för Van Vault

Svar från Van Vault

Hi Paul, it is great to hear you like our locks! We hope you continue will shop with us again in the future :)

Betygsatt 1 av 5 stjärnor
Logotyp för Van Vault

Svar från Van Vault

I am sorry to hear you have had this issue with your item. You can contact us at - support@vanvault.co.uk and we can have a look into getting this sorted for you :)

Betygsatt 3 av 5 stjärnor

I had the van vault slim slider which…

I had the van vault slim slider which is a great piece of space saving kit but the keys are rubbish and one of my work lads snapped it in the lock! It took 2hours to drill the lock out with a professional locksmith he tried fishing other part of key out first to no avail, anyway once we gained access to change the lock it’s literally just a 70mm padlock that locks it with anti drill face but you cannot purchase the exact lock the drawer comes with even from van vault site!

1 augusti 2021
Logotyp för Van Vault

Svar från Van Vault

Hi Carl, sorry to hear you had this issue. We do in fact sell the locks. If you contact our support team at - support@vanvault.co.uk we can look into getting this sorted for you as it is a fault with the lock itself :)

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Top service

Top service. Good prices and free delivery. The product speaks for itself

25 juli 2021
Logotyp för Van Vault

Svar från Van Vault

Hi Alex, thank you for such great feedback! We hope you continue will shop with us again in the future :)

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Great product

Great product, service and customer service.look at clearance section for great bargains.

24 juli 2021
Logotyp för Van Vault

Svar från Van Vault

Hi Ian, it's amazing to hear you like our products and received great customer service! We hope you continue will shop with us again in the future :)

Betygsatt 2 av 5 stjärnor

Customer service Dismal

My van vault stacker turned up slightly damaged and only one key attached to handle on opening it was stiff and out of alignment so I called customer service and they was helpful, going to send a replacement and collect the damaged one. I decided to take vault apart and found a box with keys in jammed under the runner obviously causing the problem. On the next working day I called to advise that I will keep the vault so cancel the return and I pay for the replacement item and I’ll keep as I like the product the lady had no record of a collection and no vault had been re-shipped, did not have a clue and was far from helpful so my original one would never of been collected and a replacement never sent.

24 juli 2021
Logotyp för Van Vault

Svar från Van Vault

Hi Ashley, I am sorry to hear that there has been some miscommunication gone on. The best way to contact us is through email. That way we can all see what has been said and keep an eye on any progress being made. You can contact us through our email - support@scruffs.com

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

just what I needed for my van

just what I needed for my van, very safe and sturdy and delivered very quickly

23 juli 2021
Logotyp för Van Vault

Svar från Van Vault

Hi Dacosta, we are glad that you found exactly what you needed with us and that you like your Vault! We hope you continue will shop with us again in the future :)

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Delivery hasn't arrived

Bought a Castor Wheels Set and a 5-lever Lock Twin Pack and haven't got it delivered yet.
After 4 emails and 5 phone calls, after I got 2 confirmations that the delivery will get in 2 to 3 working days, after I got told that the products were not in stock while receiving the email confirmation that the delivery will be in 2 to 3 days, after all there I haven't received my order.
Judge it yourselves. I'd rate it 0 stars if that would be possible.

22 juli 2021
Logotyp för Van Vault

Svar från Van Vault

We are sorry to hear that you experienced this lack of service at this time. And apologise for any inconvenience this may had caused you. I have just had a look at the tracking for you and this is due today with UPS. The reference for this is - 1Z3R61666893745364 :)

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

excellent product

20 juli 2021
Logotyp för Van Vault

Svar från Van Vault

Hi Sean, it is great to hear you like our products! We hope you continue will shop with us again in the future :)

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Stay both organised and secure

Apart from the reassurance of extra security, the slider range provides the ability to keep things organised which means saving time on jobs. Delivery service from this company is always excellent. Wholly recommended.

16 juli 2021
Logotyp för Van Vault

Svar från Van Vault

Hi Simon, we are glad to hear that you like our Van Vault Slider and that you received good service! We hope you will shop with us again in the future :)

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

No help from customer service

No help from customer service, your on line system does not work. Truly horrendous experience dealing with your company. Never again

16 juli 2021
Logotyp för Van Vault

Svar från Van Vault

Hi David, we are sorry to hear you did not receive good customer service at this time. If your issue has not been resolved the best way to contact us is at our support email which is - support@vanvault.co.uk :)

Betygsatt 3 av 5 stjärnor

It’s okay but the one drawer is not… Single drawer unit

It’s okay but the one drawer is not that big probably get about to drill cases in there at push and you need to have room to put it out

13 juli 2021
Logotyp för Van Vault

Svar från Van Vault

Hi Charles, thank you for your feedback regarding the Van Vault. I will send your feedback to our products team to look into expanding the size of the draw :)

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

5 star service

Had a order problem and when van vault became aware they couldn’t of done anymore to resolve and help. Felt like I was there number 1 priority with a phone call at 8:01 Monday morning, the problem was sorted in minutes. 5 star service.

11 juli 2021
Logotyp för Van Vault

Svar från Van Vault

Hi Matt, I am sorry to hear this I can see there was a website error at the time of order and you have been refunded in full. Please do not hesitate to get in contact if you have any questions at support@vanvault.co.uk

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Ordered a van vault 2 + castor set…

Ordered a van vault 2 + castor set direct with van vault. Box turned up, happy with the product. No castors. I called & was told they have been picked & will be delivered by end of week. Didn’t turn up. Called again following week, told they are still picked & i will have them that week! No castors.
Emailed but got no response. Called again only to be told they have no castors & im better off going somewhere like screwfix to buy some!!! Following the phone call, the previous email was replied to, stating i will receive a credit as they have no castors. Van vault credited the cost of castors but didn’t include the VAT in the credit & I had to find some from elsewhere. Very poor!!

4 juli 2021
Logotyp för Van Vault

Svar från Van Vault

Hi Phil, we are sorry to hear you did not receive good customer service at this time and that miscommunication had happened. The best way to contact us is through our support email which I can see this is what you did and received a refund for this. Again we apologise for any inconvenience this may have caused.

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Tip top thank you

30 juni 2021
Logotyp för Van Vault

Svar från Van Vault

Hi Rob, this feedback is great to see! We hope you will shop with us again in the future :)

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

fast easy and efficient ordering…

fast easy and efficient ordering service. arrived in two days thanks

25 juni 2021
Logotyp för Van Vault

Svar från Van Vault

Hi, we are glad to hear you received good service with us! We hope you will shop with us again in the future :)

Detta är Trustpilot

Vem som helst får skriva ett omdöme på Trustpilot. Den som skriver ett omdöme äger sitt omdöme och detta innebär att personen i fråga kan redigera eller ta bort sitt omdöme när som helst. Omdömen finns kvar på Trustpilot sålänge omdömeslämnarens konto är aktivt.

Vi skyddar vår plattform med hjälp av dedikerade medarbetare och smart teknologi. Läs mer om hur vi bekämpar falska omdömen.

Läs mer om omdömesprocessen på Trustpilot.

Här är 8 tips på hur man kan skriva omdömen på bästa sätt.

Verifieringen hjälper till att säkerställa att det är riktiga människor som skriver omdömena som du läser på Trustpilot.

Att erbjuda belöningar för omdömen eller att bara be en viss grupp personer att skriva ett omdöme kan påverka företagets TrustScore. Detta strider mot våra riktlinjer.

Läs mer