Ultimate Pet Nutrition Omdömen 

3 721
•
TrustScore 4 av 5

4,2

Även om vi inte verifierar specifika påståenden eftersom omdömeslämnarnas åsikter är deras egna, kan vi märka omdömen med en ”verifierat”‑etikett ifall vi kan bekräfta att en företagsinteraktion har ägt rum. Läs mer

För att skydda plattformens integritet granskas både verifierade och overifierade omdömen av vår automatiserade programvara som är tillgänglig dygnet runt. Tekniken är utformad för att identifiera och ta bort innehåll som bryter mot våra riktlinjer, inklusive omdömen som inte är baserade på en äkta upplevelse. Vi är medvetna om att vi inte kan lägga märke till allt. Det går att flagga sådant som du tror att vi kan ha missat. Läs mer

Det här tycker kunderna

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

I am feeding Hannah (beautiful black young lady Lab) long distance. My disabled son is her owner, gifted to him by his sister for companionship. He says Hannah loves the food! Problem is son on ve... Se mer

Betygsatt 4 av 5 stjärnor

Murphy seems to like the food. It's a bit expensive, and the price is somewhat inconsistent, but it's convenient and I'm happy with the ingredients. The fact that it's freeze dried is helpful. I li... Se mer

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

My Mini Rat Champion breed Terriers love every Ultimate Pet bite. We have beef for breakfast, chicken for lunch chewies and crunchie treats from Ultimate Pet. They threw up,the oinkystick I got em f... Se mer

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

The actual products are great! Couldn’t say enough about how much my dog absolutely loved the product. Issues came when my monthly order was never received. I never received a call, I finally... Se mer

Företaget har svarat

Företagsinformation

  1. Djur och sällskapsdjur

Skrivet av företaget

At Ultimate Pet Nutrition, we believe optimal nutrition is the key to a happy life — and that’s why we strive to give your pet the most advanced, all-natural products on the market.


Kontaktuppgifter

4,2

Bra

TrustScore 4 av 5

4 tn omdömen

5 stjärnor
4 stjärnor
3 stjärnor
2 stjärnor
1 stjärna

Ingen aktuell inbjudningshistorik

Det här företaget har inte bjudit in sina kunder på länge. Omdömen kanske inte är representativa

Har besvarat 84 % av sina negativa omdömen

Svarar vanligtvis inom 1 vecka

Så använder företaget Trustpilot

Se hur deras omdömen och betyg hämtas, betygsätts och modereras.

4,2

Alla omdömen

(3 721)

558 omdömen under de senaste 12 månaderna

Skriv ett omdöme
Företag på Trustpilot får inte erbjuda incitament eller betala för att dölja omdömen. Omdömen är enskilda användares åsikter och inte Trustpilots åsikter. Läs mer

Betygsatt 2 av 5 stjärnor

I have been purchasing my 2 dogs food…

I have been purchasing my 2 dogs food from you for quite a while.
I put in an order a couple of months ago without any results.
I finally called because I was down to 1/4 bag and was informed you can’t ship to Canada and you are cancelling my subscription.
Not one customer service person sent out an email or call to let me know of this. Do you really value your customers or is it because I live in Canada.
Extremely poor customer service and now I have to search for a food my finicky dogs will eat.

7 oktober 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Ultimate Pet Nutrition

Svar från Ultimate Pet Nutrition

Hello Deborah. My name is Shayne, I am with Ultimate Pet Nutrition. I deeply apologize for the inconvenience you experienced. We completely understand your frustration and would like to clarify the information you were provided.
We do ship to Canada. Currently, we're experiencing a temporary inventory shortage in Canada due to high demand across retail, Amazon, and subscription orders. Because products entering Canada require health certificates, replenishing inventory is taking longer than usual. As a result, your order was refunded rather than left pending. Our team is actively working to get more inventory into Canada as quickly as possible, though we don't have an ETA to share at this time. We're sorry for the confusion and appreciate your patience and continued support. If you ever have any questions or would like an update on your order, please do not hesitate to reach out. You may email me at shayne@ultimatepetnutrition.com. Have a nice day.

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

I have a picky eater

I have a picky eater! She never wanted breakfast, sometimes dinner wasn’t till 10PM and half the time we were spoon feeding her! Treats? Oh yeah that’s all she’s interested in! My husband saw Nutra Complete! Finally two meals a day and with excitement!

5 oktober 2026
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 4 av 5 stjärnor

My dog seems to love the food as long…

My dog seems to love the food as long as it doesn't get too mushy waiting for him to eat. He does have a lot more energy, especially as a two year old. I still struggle with the cost of the food, but I still think it is the best alternative to dry kibble.

4 oktober 2026
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 1 av 5 stjärnor

My dogs won’t chew on your sticks

My dogs won’t chew on your sticks. When I asked for a refund they said they would offer 30% refund or I could ship it back at my expense. I will do that BUT I have been a long time customer and purchased hundreds of dollars of your products and shared with many people who also now buy your products.

I thought you guaranteed your products.

I don’t think I will ever order from your company again.

3 oktober 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Ultimate Pet Nutrition

Svar från Ultimate Pet Nutrition

Hello Merideth. My name is Shayne, I am with Ultimate Pet Nutrition. I am sorry to hear your pup did not enjoy our formula. While many of our customers pets love our formulas, we understand they may not be for everyone. For this reason, we stand by our 90-day Money Back Guarantee. If you find our formula was not a good fit, it can be returned for a full refund. As it is an industry standard, we do ask that you return the products if requesting a full refund. As an extra convenience, we offer a 30% refund to customers who do not decide to send back the product containers. I would like to escalate your review to our Customer Relations Team so an agent can provide you with personalized care and ensure you are refunded. Please email me at shayne@ultimatepetnutrition.com. I look forward to hearing from you soon. Have a nice day.

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

My first thought was

My first thought was, its very expensive, but I'll try it. I have two Daschunds and they go nuts for this food. They jump all over us when it's feeding time and gobble it up so fast I'm afraid they are going to choke, but they don't. I have never seen them act like this for any other food except wet food in individual packages, which is also expensive to serve every day and probably dosn't have the vitamins and good stuff that your has. We Love this food, even though it's a stretch on our budget.

2 oktober 2026
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Ruthie lost 20lbs

Ruthie lost 20lbs , much more energetic
Less poop to pick up
90 % of my previous pets died of cancer I am hoping Ruthie lives a long active life
Thanks to your food
Mary B

1 oktober 2026
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 5 av 5 stjärnor

My dogs do really love your food

My dogs do really love your food. My problem is that I inherited three dogs from my daughter adding those 3 to my existing 2, so now I am feeding 5 dogs. I use your food as a topper because I truly can't afford to feed them all just your product but at least they are getting some great nutrients. The dogs really do love your food.

29 september 2026
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 5 av 5 stjärnor

My dog loves this food

My dog loves this food! I put her other food in the bowl then a large handful of Ultimate. She absolutely noses through till she ate all the Ultimate then quit. She loves it so I’m happy!

17 augusti 2026
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Frustrated

Unfortunately, I can’t get my dog to eat much of this. AND… I keep getting more boxes of it. Yesterday I received 2 boxes… equals 4 more bags.

24 september 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Ultimate Pet Nutrition

Svar från Ultimate Pet Nutrition

Hello Patty. My name is Shayne, I am with Ultimate Pet Nutrition. Other pet owners in a similar situation have seen success with mixing in their pet's favorite treats and a little bit of chicken broth. While many of our customers pets enjoy our formula, we do understand that it may not be for everyone. For this reason, we stand by our 90 day money back guarantee. If you find that our formula is not a good fit, you may return it for a full refund. If you ever have any questions, please do not hesitate to reach out. You may email me at shayne@ultimatepetnutrition.com. Have a nice day.

Betygsatt 3 av 5 stjärnor

I haven't received it yet

I haven't received it yet. It is on backorder, so my dogs haven't experienced it yet.

22 september 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Ultimate Pet Nutrition

Svar från Ultimate Pet Nutrition

Hello Margaret. My name is Shayne, I am with Ultimate Pet Nutrition. I deeply apologize for any inconvenience you have experienced. Due to high demand and delays within carrier networks, we have experienced delays. We want to assure you that we are determined to get orders out as soon as possible. If you ever have any questions or would like an update on your order, please do not hesitate to reach out. You may email me at shayne@ultimatepetnutrition.com. Have a nice day.

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Bentley doesn’t eat the dog food and I…

Bentley doesn’t eat the dog food and I don’t want to buy it and it is piling up! I know it is the best, I can buy. but have decided to cook chicken and veggies fresh. Thanks.

21 september 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Ultimate Pet Nutrition

Svar från Ultimate Pet Nutrition

Hello Nancy. My name is Shayne, I am with Ultimate Pet Nutrition. Other pet owners in a similar situation have seen success with mixing in their pet's favorite treats and a little bit of chicken broth. While many of our customers pets enjoy our formula, we do understand that it may not be for everyone. For this reason, we stand by our 90 day money back guarantee. If you find that our formula is not a good fit, you may return it for a full refund. If you ever have any questions, please do not hesitate to reach out. You may email me at shayne@ultimatepetnutrition.com. Have a nice day.

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

My dog loves Nutra Complete

My dog loves Nutra Complete. I used to top it with 2 other dogfoods, but this is her favorite, so now it is her primary food. My experience ordering it has been great. I was able to easily change the frequency and amount of shipments with no problem. It came sooner than estimated. Very impressive.

20 september 2026
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 3 av 5 stjärnor

Our Belle

Our Belle, a lab. Slept alot, didn't play fetch anymore, limped and wouldn't come up the stairs. After starting your food, snacks and Mobility Renew She is moving easier. Still avoids the Stairs, still limps some. Enjoys being outside more. So a moderate improvement. Will she improve more? She just tuned 12.

20 september 2026
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 4 av 5 stjärnor

I ordered the same dog food from you…

I ordered the same dog food from you that I’ve ordered a couple of times, and I haven’t heard word one from you. I’m getting down to the bottom of the last bag, and even though I keep emailing you and texting you, I still haven’t heard from you. Try satisfying your customer before you try selling more to him. Basic business practice my friend. He likes the food, and so I will order a bag through Amazon, because I can count on them to get it to me right away. Why don’t you call Jeff Bezos for some advice on how to please the customer. Jay Gluck, Cape Coral, FL
After hearing from Shayne Ventura, your customer advocate, I realized It was not completely the fault of Nutra Complete, and I had not planned well. I received all that I had ordered, and my dog is happy again. Jay Gluck, Cape Coral, FL

19 september 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Ultimate Pet Nutrition

Svar från Ultimate Pet Nutrition

Hello Jay. My name is Shayne, I am with Ultimate Pet Nutrition. I deeply apologize for any inconvenience you have experienced. Due to high demand and delays within carrier networks, we have experienced delays. I was able to find your order and can confirm it has shipped. I have sent you an email containing tracking information. If you ever have any questions or would like an update on your order, please do not hesitate to reach out. You may email me at shayne@ultimatepetnutrition.com. Have a nice day.

Detta är Trustpilot

Vem som helst får skriva ett omdöme på Trustpilot. Den som skriver ett omdöme äger sitt omdöme och detta innebär att personen i fråga kan redigera eller ta bort sitt omdöme när som helst. Omdömen finns kvar på Trustpilot sålänge omdömeslämnarens konto är aktivt.

Vi skyddar vår plattform med hjälp av dedikerade medarbetare och smart teknologi. Läs mer om hur vi bekämpar falska omdömen.

Läs mer om omdömesprocessen på Trustpilot.

Här är 8 tips på hur man kan skriva omdömen på bästa sätt.

Verifieringen hjälper till att säkerställa att det är riktiga människor som skriver omdömena som du läser på Trustpilot.

Att erbjuda belöningar för omdömen eller att bara be en viss grupp personer att skriva ett omdöme kan påverka företagets TrustScore. Detta strider mot våra riktlinjer.

Läs mer