Travealliance LLC Omdömen 86

TrustScore 2.5 av 5

2,7

Även om vi inte verifierar specifika påståenden eftersom omdömeslämnarnas åsikter är deras egna, kan vi märka omdömen med en ”verifierat”‑etikett ifall vi kan bekräfta att en företagsinteraktion har ägt rum. Läs mer

För att skydda plattformens integritet granskas både verifierade och overifierade omdömen av vår automatiserade programvara som är tillgänglig dygnet runt. Tekniken är utformad för att identifiera och ta bort innehåll som bryter mot våra riktlinjer, inklusive omdömen som inte är baserade på en äkta upplevelse. Vi är medvetna om att vi inte kan lägga märke till allt. Det går att flagga sådant som du tror att vi kan ha missat. Läs mer

Det här tycker kunderna

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

This company is a fraud. Do not book a flight with this company. On September 11, 2025, I trusted this company to buy my tickets from Puerto Rico to Orlando. Pay a total of 854.18. Everything was goin... Se mer

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

I just contacted Trave Alliance to change a reservation, and after sharing our reference number, Andrew on the chat stopped communicating with me. Something smelled fishy. I contacted the airline, who... Se mer

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

On Dec. 16, 2024 we booked four Air Canada air tickets from Vancouver to Buenos Aires through Trave Alliance LLC with very low and attractive prices. Mr. Steve Williams, customer service manager of th... Se mer

Betygsatt 3 av 5 stjärnor

My family and I had a 9:50 return trip to Dallas, final destination to Tulsa, and put flight was changed at tye lady minute. We arrived at the airport at 7:00 am and we were put on a standby flight b... Se mer

Företagsinformation


Kontaktuppgifter

2,7

Dålig

TrustScore 2.5 av 5

86 omdömen

5 stjärnor
4 stjärnor
3 stjärnor
2 stjärnor
1 stjärna

Har besvarat 16 % av sina negativa omdömen

Svarar vanligtvis inom 24 timmar

Så använder företaget Trustpilot

Se hur deras omdömen och betyg hämtas, betygsätts och modereras.

Företag på Trustpilot får inte erbjuda incitament eller betala för att dölja omdömen. Omdömen är enskilda användares åsikter och inte Trustpilots åsikter. Läs mer

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Fraud Alert: Fake Tickets, No Refund

Beware of this scam! They issue fake flight tickets, take your money, and provide no refunds. Their so-called "good reviews" are completely fake or self-written. They only booked my ticket with the airline but cancel it 3 days before departure date instead of confirming it. They initially claimed to have processed the refund, stating it would take 5-7 working days to reflect. However, after 15 days, they informed me that due to it being an international transaction, the refund would take one month to clear. After the one-month mark, they provided further unreasonable excuses. I've now reported this to my bank.
🚨🚨I added this part after their reply🚨🚨 "They claimed to have issued a full refund, which was untrue. I eventually received the money back through my bank dispute, after five months - LIAR LIAR - Get ready for next one"
🚨Avoid them at all costs! Total scam! 🚨

17 december 2024
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Travealliance LLC

Svar från Travealliance LLC

Dear Mahfuzur Rahman

You have already got the full refund from our side for the flight which got canceled a scammer company will never refund your money if the flight got canceled in any condition but we did the refund to you which you have already received.

Full refund has been already credited to the same card which you have used to book the flight online.
Please check with your bank or credit card issuer company.

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Money taken, flight cancelled, no response, fraud

To all who is reading the reviews, please avoid dealing with them. I am not saying this out of frustration but because we were scammed. They charged the fare and there is no booking on the airline website.

Probably the latest review I am giving here and I can confidently say this that these are scammers and all good reviews are just fake.
We booked our Ultra base fair flight from West Jet from Toronto to Cancun for 2 people. Fair was very cheap to we were tempted to buy it and it also said that it includes one Carry on. It also said that they won't charge the card until the ticket has been issued but the card was charged immediately I hit the submit button.
Tickets did not arrive for 5 days and when we had received them, they had very basic spelling errors with our names and emails. Upon checking we figured that in the ticket, nothing was added to the carry on baggage to which they later said that its not included in this basic ultra fare. We had back and forth email conversation with them and they were responsive. I also verified the reservation at WestJet website and we were able to see it.

Upon checking the Trustpilot reviews, I had tried asking them the refund but they had refused saying it is a non refundable booking so we had continue it.
On the baggage discussion, Steve had called me and offered to add complementary checked in baggage so which we agreed.
Last time when I had called send an email to them asking for the updates, they sent a response saying that they will get back to me soon checking with WestJet and it has been more than 3 weeks. They are not responding to my email, neither their phone lines are accessible. And above all, when I checked the booking at WestJet Website, it says that our booking cannot be found.

I have already informed the higher authorities and they are doing the investigation of this company and soon they will learn there lesson.

13 februari 2025
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 1 av 5 stjärnor

SCAMMERS. DO NOT USE

Reference #37AE49
I opted for their service through
Farecompare and thought that they would be a legitimate business. I payed the fee, but did not receive my e-ticket until I CALLED. The ticket was then issued on Feb 3rd 2025. All seemed well until I decided to check the booking information again. Only for the information to not be present. I called Air Canada to inquire, and the agent told me that the process was in the system, but cancelled afterwards.

I called Trave again on the 10th of February 2025 to cancel and refund my money. Their agent told the money would be back into my account with 7-14 days, but DID NOT issues me a refund receipt. I have given them 14 BUSINESS DAYS for the money to be refunded and nothing. I called AGAIN on January 3rd 2025 for an update on my refund. The Agent informed me that the refund process was not started and he will be starting the process, and send a receipt shortly afterwards. I was told that I would recieve the money within 48 hours. I received the receipt and then warned the agent that if I did not receive my money back, I would get the authorities involved. The agent told me to go ahead. It has been a full 96 hours at the time of me writing this. I'm going to the authorities. And hopefully they can stop this madness. Because it appears to be a common tactic with them.

27 januari 2025
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Travealliance LLC

Svar från Travealliance LLC

Hey Mr Colin,

We have checked and review your case a refund has been already process you may need to check with your bank for the same.

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

I just purchased ticket from Atlanta to…

This company is a joke. My friend flight from the previous post below was today. We tried to check in last night and airline flight was canceled due to fraudulent credit card activity. They didn’t book the flight with credit card I paid with but with different card and change the email. I had to pay height ticket price for a next day flight. DONT USE THIS Company. WILL BE DISPUTING CHARGE WITH MY BACK .

I purchased ticket from Atlanta to Philadelphia for this Saturday March 8th..They charged my card but never sent an itinerary.. well they called me to make sure it wasn’t fraud Cause the ticket was for my friend. Once I told them it was ok, they sent over the confirmation and everything is booked. Great customer service!!! I was afraid from the reviews but they were looking out for me. Thanks. Will use them again.

2 mars 2025
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Travealliance LLC

Svar från Travealliance LLC

Hey Mr Arthur,

We have already shared an email with your boarding pass on your email address.
We did not received any email from your side if you were not able to print the boarding or check-in online also your flight was for March 09 not March 08. Please check the email which you have received while booking.


Betygsatt 1 av 5 stjärnor

SCAMMER - Travealliance - SCAMMER

On 1 Jan 2025. I booked & paid my flight from BKK-LAX. My booking reference number 7987E8 and paid the total trip cost of USD 668.37

On 4 Jan 2025, travealliance reissued the ticket from the reference number 7987E8 to R6CD6G.

On 13 Feb 2025, I checked with the airlines WEBCHAT "there is no itinerary details on your booking". Then, I asked them to refund and they send the refund receipt to me. The reference PAY-A69166FFE9 and they informed me that I will get the money back to my card within 72 hours.

Today 26 Feb 2025, I didn't receive any money back to my card, and tried to contact them but no response.

SCAMMER - Travealliance - SCAMMER

26 februari 2025
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 1 av 5 stjärnor

SCAMMERS

SCAMMERS. SCAMMERS. SCAMMERS.
BOOKING WAS CXLD BY THE AIRLINE DUE TO A FRAUDULENT CREDIT CARD USED TO PAY FOR MY RESERVATION AFTER I HAD SENT THEM MY MONEY.

13 februari 2025
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Travealliance LLC

Svar från Travealliance LLC

Hey Janice,

We apologies for the inconvenience could you please share your booking number of passenger name we can check and see why its been canceled due to credit card issue or something else we can provide the full refund in this case if you have not use the tickets. You can also reach us back on +1 866 838 4980



Thanks
Customer support team

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Thank you, Steve, for your diligent help!

On Dec. 16, 2024 we booked four Air Canada air tickets from Vancouver to Buenos Aires through Trave Alliance LLC with very low and attractive prices. Mr. Steve Williams, customer service manager of the company gave us a wonderful service, effectively helping us solve the ticket number issues. We paid the baggage fee for the air tickets booked. Then Air Canada changed the flights and the new flights won't charge the extra baggage fee. Then Steve helped to get our baggage fee fully refunded. We are very happy and thankful for Steve's great help!

14 februari 2025
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 1 av 5 stjärnor

The crooks called Trave Alliance LLC

This a serious warning to all travelers the world over.
Do not make use of Trave Alliance LLC, which is based in New York City to do all traveling needs on your behalf. They are a bunch of pathological liars. I don't even think that they are registered with the relevant authorities to trade in the city. The NY Attorney General is currently on the verge of investigating them. The cancellation or blocked a trip without any justification without notifying us we found out on the day of departure what they did and they lied to my bank that i flew with their booking whilst i had to cough up an additional $9400 to fly with United. They are owing me $11,400-45

20 december 2024
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Travealliance LLC

Svar från Travealliance LLC

Hey Mr Antonio,

We apologies for the inconvenience. But we have already got a dispute on the transaction USD 2,412.75 which you have paid to us on from your Bank of America card which we have already informed to you. We have already informed that to you a refund was imitated and once you got this information at the same time you have put a dispute just to get the double refund from our side one is from dispute and one which was process from our side but when we received dispute notification we have stop the refund and the dispute value already you have in your account.

In any case of dispute we do not provide any compensation we already informed you over the call.

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

At first I'm really worried my bank…

At first I'm really worried my bank seems like a red flag notice but I still go through for the payment, they send me confirmation after but our tickets didn't arrived after few days I called I can't contact and the next day my daughter called and someone answer our call he said it's take time to process the payment but our booking is ok I can check at the airlines. I read some reviews about scammers I'm really worry because I don't want to upset my daughter that meeting is very important to her
And I can't afford to buy us another new tickets if incase it's a scammed. But thanked God all is good we go and come back to our destination. Thank you very much
🙏

10 februari 2025
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Travealliance LLC

Svar från Travealliance LLC

Hey Sheryllann

We are happy to hear that from you.



Thanks
Team TraveAlliance

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

SCAM WEBSITE

SCAM WEBSITE. DO NOT BOOK THROUGH THEM.

9 februari 2025
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Travealliance LLC

Svar från Travealliance LLC

Hey Ms Sally,

We apologies for any inconvenience caused to you if you could share your booking details we can try to resolve you issue or you can email us your concern on bookings@travealliance.com

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Do not use this company they ripped me…

Do not use this company they ripped me off and canceled my flight, when I went to check in it was canceled. I’m lucky i called American and thank goodness I was able to get the same flight.
I tried to get a refund but they just kept lying and said they will give me a credit but never did. Let’s get this company to go out of business and stop ripping people off.

11 december 2024
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Travealliance LLC

Svar från Travealliance LLC

Hey Marcy jones,

We apologies for the inconvenience caused to you but we have refunded the ticket value to you already and also we have imitated the $150 extra to compensate you.
If a company is fraud or scammer they will never do a refund and provide you a compensation.


Thanks
TraveAlliance LLC


Hey Ms Jones,

We have found that the money which is you are demanding it was already transferred on the same day.
Please check your bank details and wire details a copy has been sent too your email.

Your receipt from Mercury
September 23, 2024
Status: Created
Domestic Wire
$150.00
to Marcy Jones
Recipient’s Bank Details
Routing Number
121000358
Account Number
001715401255
Memo for recipient
“via mercury.com”
Cost Breakdown
Recipient Name
Marcy Jones
Amount
$150.00
Wire Cost
$0.00
Total Paid
$150.00

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Honest Travel Agency

Agency personnel are very helpful & honest during my Southwest air fare booking process Nashville to Atlanta flight. We received straightforward & no nonsense lowest air fare with no fine prints or service charge. We recommend to every one to check it out for hotel and airline booking.

24 januari 2025
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 5 av 5 stjärnor

I purchased two tickets today

Great company good customer service would recommend to anyone

20 januari 2025
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Travealliance LLC

Svar från Travealliance LLC

Hey Arthur,

As we checked tickets are already been sent hours ago for below mentioned Traveler
Agency Information
1. Laura Mujinga Kassombola Kalonzo
2. Ngalula Emma Kalonzo

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

They gave me a response to the review…

They gave me a response to the review but ignore my call saying that they will refund my money back but they actually haven’t, my family and I struggle financially and they just stole all our last savings they are SCAMMERS please avoid.

20 januari 2025
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Travealliance LLC

Svar från Travealliance LLC

Hey Ms Stacy,

We do not blocked our customer phone number as its not possible for us to do that and also if you could share your booking ID and email address we could process the refund on urgent basis also we will try to provide a compensation because of the inconvenience.

Please reply us on support@travealliance.com for quick support on any issue.

Betygsatt 4 av 5 stjärnor

They made the problem right. . .

I purchased a plane ticket for my son. He had some trouble at check-in as his ticket had been “incorrectly designated”. They let him on the plane, but charged him for his bag which was supposed to be included in the price of the ticket. Travel Alliance made this right by refunding the cost of the checked bag. They made this right and I felt they had great customer service.

1 januari 2025
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Travealliance LLC

Svar från Travealliance LLC

Hey Amy

We apologies for your inconvenience and we will try to make our services more better and easy for customers.
Thank you for your support.

Please write us an email for any help or future bookings on bookings@travealliance.com


Thanks
Team Trave Alliance LLC

Detta är Trustpilot

Vem som helst får skriva ett omdöme på Trustpilot. Den som skriver ett omdöme äger sitt omdöme och detta innebär att personen i fråga kan redigera eller ta bort sitt omdöme när som helst. Omdömen finns kvar på Trustpilot sålänge omdömeslämnarens konto är aktivt.

Företag kan be sina kunder om omdömen via automatiska inbjudningar. Dessa omdömen markeras som verifierade för att visa att det handlar om verifierade upplevelser.

Läs mer om andra typer av omdömen.

Vi skyddar vår plattform med hjälp av dedikerade medarbetare och smart teknologi. Läs mer om hur vi bekämpar falska omdömen.

Läs mer om omdömesprocessen på Trustpilot.

Här är 8 tips på hur man kan skriva omdömen på bästa sätt.

Verifieringen hjälper till att säkerställa att det är riktiga människor som skriver omdömena som du läser på Trustpilot.

Att erbjuda belöningar för omdömen eller att bara be en viss grupp personer att skriva ett omdöme kan påverka företagets TrustScore. Detta strider mot våra riktlinjer.

Läs mer